Connect with us

ACTUALITATE

FOTO. COSTUME impresionante și distribuție MULTICULTURALĂ la un spectacol de operă RAR în țară: „E un spectacol pentru Cluj”

Publicat


whatsapp image 2022 05 02 at 3.06.35 pm

„La Fanciulla del West” de Giacomo Puccini va fi pusă în scenă în premieră la Opera Națională Română din Cluj-Napoca, în data de 7 mai, la 18:30, urmând ca a doua reprezentație să aibă loc duminică, la aceeași oră. Este un spectacol de operă care se cântă rar în România și pentru care echipa de producție a depus eforturi deosebite astfel încât să încânte și publicul clujean.

„Spectacolul va oferi o experiență unică publicului prin distribuția extraordinară, decorurile spectaculoase și costumele impresionante”, anunță echipa.

Aceasta e formată din dirijorul David Crescenzi, regizorul Rareș Trifan, scenograful Adrian Damian și designerul vestimentar Ovidiu Pop.

Distribuția aduce în roluri principale soliști apreciați precum soprana Valentina Boi, invitată din Italia pentru rolul lui Minnie, tenorul Hector Lopez – mexican de origine – în rolul banditului Dick Johnson și baritonul Florin Estefan în rolul șerifului Jack Rance.

Soliștii vor fi acompaniați de Orchestra, Corul și Ansamblul de Balet ale Operei Naționale Române din Cluj-Napoca.

„Am ales acest titlu pentru că putem să-l facem la Cluj. Există un parteneriat de un secol și doi ani cu Academia de Muzică, datorită căruia putem să avem rolurile solistice, având alături de noi și studenți din cadrul Academiei.

E un titlu dificil, greu de realizat și pus în scenă de multe opere, nu numai din România, ci și din afara țării. În momentul de față, doar noi o avem în țară, suntem singurii care o cântă”, precizează Florin Estefan, managerul instituției.

Ținute pe măsură, marca Ovidiu Pop: „Vestul sălbatic e o sursă de inspirație pentru orice designer vestimentar”

Costumele marchează debutul designerului Ovidiu Pop în spectacolul de operă, a cărui creație va fi foarte apreciată, după cum susține Estefan. A absolvit Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca și Institutul Francez de Modă, colaborând și cu branduri cunoscute.

A avut șansa de a lucra cu Dior, dar s-a întors la Cluj pentru că și-a dorit să rămână în România.

„A fost un proiect la finalul anului universitar trecut la Paris unde am avut o contribuție. Mărturisesc că nu mi-am dorit niciodată să mă stabilesc în Franța sau în Italia, mereu mi-am dorit să mă întorc în țară și să mă dedic propriului brand”, precizează acesta.

Alegerea materialelor și conceperea costumelor a fost o provocare deoarece a trebuit să țină cont nu doar de aspect și autenticitate, ci și de lejeritate, întrucât interpreții trebuie să fie cât mai confortabili pe scenă în timpul actului artistic.

„Procurarea materialelor textile a fost cea mai mare provocare. Cu puțină răbdare, le-am avut până la urmă pe masa de croit.

Colecția e compusă din materiale naturale, nu am dorit să facem compromisuri. Am făcut mici ajustări tehnice prin croi astfel încât haina să întâlnească cerințele soliștilor”, spune Ovidiu.

Consideră că a redat autenticitatea respectând siluetele, formele și croiurile anilor 1850, dar și prin tehnici de manipulare a materialelor.

La prima sa colaborare cu Opera Națională din Cluj, a lucrat la un proiect vestimentar de anvergură cu piese numeroase.

„Sunt aproximativ 60 de piese care au fost regândite și adaptate rigorilor unui astfel de spectacol”, completează el.

Având în vedere deschiderea consumatorilor de modă din prezent, e de părere că ținutele s-ar putea integra în stilul acestora și i-ar plăcea să își pună semnătura pe o linie de design vestimentar cu o tematică de acest gen.

„Vestul sălbatic reprezintă o sursă de inspirație pentru orice designer vestimentar”, menționează Pop.

Intrând în poveste. La Fanciulla del West e „un spectacol pentru Cluj”

Dirijorul și directorul artistic al Operei din Cluj, David Crescenzi, s-a arătat bucuros de faptul că „La Fanciulla del West” va apărea pe scenă.

„Jos pălăria!”, a spus acesta către colegii săi, datorită cărora a devenit posibil proiectul.

Este unul complex nu doar prin prisma scenariului și aranjamentelor, ci și prin proiecția video asigurată de Magdy Hawash, menită să confere și mai multă profunzime poveștii.

În general, eroinele lui Puccini sunt femei modeste, ajutate de partenerul masculin. Dar pentru că autorul a vrut să rupă tradiția, s-a oprit la o altă tipologie feminină: femeia modernă, înscrisă în spațiul frontierei americane (California din perioada Goanei după aur).

Minnie, personajul feminin, se distinge prin faptul că e o femeie independentă care lucrează la Polka și locuiește singură în munți.

„Călărește, trage cu arma, îi ține piept șerifului. E și o femeie cu educație, deși după cum spune chiar ea în operă, are o educație de 30 de dolari.

E un personaj care, la fel ca în realitate, a avut un rol extrem de important în Vestul Sălbatic, dat fiind și faptul că în perioada febrei aurului, statisticile arată că populația californiană era predominant masculină, de 92 la sută”, informează regizorul, Rareș Trifan.

Pentru că a stat în America un timp, simte că experiența de acolo l-a ajutat să redea autenticitatea piesei.

„Toate aceste experiențe au avut un rol foarte important în a găsi felul meu de a pune în scenă piesa”, adaugă el.

Hector Lopez a împărtășit câteva idei despre relația sa cu personajul puccinian, Dick Johnson. Fiind mexican de origine, a crescut în cultura vestică.

„Ne doream să fim șerifi, pistolari, în joacă. A fost parte din mine”, punctează Hector.

Cu toate acestea, nu crede că naționalitatea sa reprezintă un avantaj în ceea ce privește interpretarea rolului.

„Normal că mă simt ca un pește în apă, dar ca interpret, dacă te pregătești bine, poți prelua orice rol, așa cum și eu am fost prinț într-o piesă, deși în realitate nu am fost niciodată”, explică el.

Pentru că Hector colaborează frecvent cu Opera Națională din Cluj-Napoca, managerul instituției îl consideră „cel mai mexican dintre români și cel mai român dintre mexicani”.

Un spectacol dinamic care nu trebuie ratat: „Având în vedere resursele Operei noastre, ne-am întrecut”

„La Fanciulla del West” este o piesă de operă cântată rar în România, dar în opinia regizorului, sunt alte elemente care o disting.

„Cei care îl iubesc pe Puccini sunt convins că vor regăsi aici și <<Turandot>>, <<Boema>>, <<Madame Butterfly>>, dar surpriza e cântarea.

Aparent convențională, introduce câteva teme care vor fi susținute vizual de o suprapunere a tehnicilor de cinema și a teatrului live.

De aceea, cred că producția în sine o face unică, iar având în vedere resursele Operei noastre, ne-am întrecut și am dorit să punem în scenă un spectacol extrem de dinamic și de cinematografic, asemenea muzicii lui Puccini”, a spus acesta pentru Cluj24.

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Femeie din Dej căutată de familie. A dispărut fără urmă. Sunați la 112 dacă o vedeți

Publicat

De

Poliția municipiului Dej a fost sesizată despre faptul o femeie în vârstă de 38 de ani a dispărut de acasă.

Membrii familiei Mihaelei Mihuț, care este din Dej, au spus poliției că nu au mai putut să o contacteze din data de 18 februarie, în jurul orei 16.30. Acesta nu a mai revenit la domiciliu.

Femeie din Dej căutată de familie. A dispărut de acasă. Sunați la 112 dacă o vedeți

Femeia dispărută are înălțime aproximativă de 1.65 metri, greutate aproximativă de 85-90 de kilograme, păr vopsit blond și poartă ochelari de vedere.

La momentul plecării aceasta era îmbrăcată cu o geacă de culoare neagră cu glugă, o pereche de blugi de culoare albastră și pantofi sport negri.

Persoanele care pot furniza orice informaţii despre femeie sunt rugate să se adreseze celei mai apropiate unităţi de poliţie sau să apeleze gratuit 112!

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Primul val de artiști confirmați la Jazz in the Park. Cymande, Avishai Cohen Trio și Tigran Hamasyan vor concerta la Cluj

Publicat

De

Organizatorii Jazz in the Park au anunțat primul val de artiști care vor concerta la Cluj la finalul verii.

Abonamentele pentru ediția 2024 a Jazz in the Park au fost puse în vânzare la preț special.

Primul val de artiști confirmați la Jazz in the Park. Cymande, Avishai Cohen Trio și Tigran Hamasyan vor concerta la Cluj

„Ne-ați scris, am încercat, s-a întâmplat! Am adus unele dintre cele mai cerute trupe. Artiști care vin pentru prima dată în România și pe care nici nu ne gândeam că îi vom putea aduce vreodată, dar și trupe tinere cu mult potențial care merită să fie ascultate de noi toți în Parcul Etnografic din Cluj, între 30 august și 1 septembrie”, au anunțat organizatorii.

Astfel, primele nume confirmate la ediția a XII-a sunt Cymande (UK), Avishai Cohen Trio (IL), Manu Katche (FR), Tigran Hamasyan Trio (AM), Jazzanova Live (DE), Kinga Glyk (POL), KRiSPER (RO), Amphitrio (RO), Oreglo (UK) și Wasted Generation (IT)!

4 scene în festival și una de noapte

Ediția a XII-a a Jazz in the Park va avea loc în 30 august – 1 septembrie, în Parcul Etnografic ”Romulus Vuia” din Cluj-Napoca. 4 scene în festival și una de noapte, multe activități special curatoriate și peste 40 de concerte au pregătit organizatorii pentru această ediție, care se anunță cea mai specială de până acum.

Publicul poate să cumpere până în 15 martie abonamente la cel mai mic preț disponibil, anume 300 lei, făcând din Jazz in the Park poate cel mai accesibil festival de muzică din România!

Aleșii publicului: Avishai Cohen Trio, Tigran Hamasyan Trio și Jazzanova

În urma chestionarelor de feedback aplicate în 2023, de către echipa Jazz in the Park, în rândul publicului participant la festival a reieșit că cele trei nume menționate au mulți fani în România. De asemenea, niciuna din cele trei formații nu a mai concertat vreodată în Cluj.

„Ne sunt foarte dragi oamenii din comunitatea Jazz in the Park și le suntem recunoscători pentru că-i simțim alături de noi și implicați în toate eforturile noastre. Tocmai de aceea, cred că bucuria e și mai mare pentru noi atunci când reușim să confirmăm artiști ceruți de ei.

Anul acesta s-a întâmplat nu doar cu unul, ci cu trei nume. Nu putem spune că a fost ușor, dat fiind că perioada Jazz in the Park este una atipică pentru turnee, dar iată că am reușit. Atunci când motivația ta e o comunitate în plină creștere, lucrurile se așează frumos. Dovada e chiar în anunțul de azi”, spune Denisa Dan, manager festival.

Cymande: funk încărcat cu istorie și o poveste de viață nemaiîntâlnită!

Poate cea mai mare lovitură din acest an dată de Jazz in the Park este aducerea formației britanice Cymande, una din cele mai importante trupe funk în viață.

Numiți de cotidianul The Guardian drept „clasica trupă funk pe care nu știai că o știi”, Cymande este printre cele mai samplate trupe din istorie, muzica lor influențând explozia mondială a curentului hip-hop.

De-a lungul timpului, acordurile Cymande au fost folosite de Fugees, Wu-tang Clan, De la Soul, Gang Starr și se regăsește frecvent pe coloanele sonore ale filmelor lui Guy Ritchie.

„A fost un risc calculat să aducem Cymande la festival. Cumva, ne așteptam să nu fie atât de cunoscuți în Estul Europei, însă în decizia finală a cântărit responsabilitatea pe care o avem să facem educație muzicală.

Cymande este o lecție de istorie și de viață, este o trupă care a pionierat genul funk în Europa și a influențat nașterea și expansiunea hip-hop, la nivel mondial. Probabil, va fi singura dată când vor veni în România, deci acest concert e foarte important pentru noi, iar încărcătura emoțională va fi foarte mare”, a declarat Alin Vaida, fondator și curator Jazz in the Park.

Din 2024 va rula în cinematografe filmul „Getting it back: the story of Cymande”, un documentar despre viața și influența acestei trupe.

Focus și pe artiști tineri

Este asumat public faptul că echipa Jazz in the Park își dorește să promoveze nu doar numele mari ale genului, ci și să descopere și să sprijine tinerele trupe care aleg o carieră în jazz. Îi regăsim aici pe Kinga Glyk – o artistă poloneză considerată urmașa lui Marcus Miller la bass, pe Wasted Generation – un proiect nou sprijinit de Institutul Cultural „Puglia Sounds”, din Italia, pe Oreglo: viitorul jazzului în UK, respectiv pe KRiSPER și pe Amphitrio: două proiecte românești de jazz, ambele de perspectivă.

Activitățile din festival, la fel de importante ca și muzica

Jazz in the Park și-a creat în timp reputația de a face content de festival calitativ și foarte atent curatoriat, efort menit să contribuie la experiența participanților. Este singurul festival din România care încurajează practicarea muzicii ca hobby și promovează echipamente audio pentru cei care vor să o asculte mai bine. Pentru ca experiența de festival să fie completă, punem accent atât pe momente culinare speciale, cât și pe activități complementare, gândite pentru publicul de toate vârstele.

default

„Una dintre cele mai mari puteri Jazz in the Park este felul în care te face să te simți. Pentru asta punem cap la cap fiecare piesă, contribuind la această stare de bine. Chiar dacă componenta muzicală este highlightul festivalului, activitățile noastre sunt elementul care completează experiența publicului la Jazz in the Park”, a mai spus Denisa Dan.

Abonamente disponibile la un preț special, în număr limitat

Când vine vorba de experiența publicului, Jazz in the Park nu a considerat niciun sacrificiu ca fiind prea mare. Tocmai de aceea, festivalul are o capacitate limitată la 7.000 de persoane pe zi, incluzând echipa de organizare și voluntarii.

Spre vânzare sunt puse doar 5.000 de abonamente, care acum sunt disponibile AICI la cel mai mic preț posibil: 300 lei! Din 15 martie, ele se vor putea achiziționa la 399 de lei, iar din 23 iulie prețul final al acestora va ajunge la 475 de lei.

Jazz in the Park este un festival boutique, intim, prietenos cu copiii, dar și cu animalele de companie.

Copiii sub 14 ani (inclusiv) au acces gratuit la festival, însoțiți de un părinte cu abonament sau bilet Jazz in the Park 12.

 

Citește mai departe

ECONOMIE

e-Factura: Formular mai SIMPLIFICAT pentru micii contribuabili. Precizări ANAF

Publicat

e-Factura suportă unele modificări: micii contribuabili vor avea un formular mai simplificat. Sistemul e-Factura a ajuns la peste 300.000 de utilizatori și un milion de facturi pe zi, la o lună și jumătate de la implementare. Totuși, mulți antreprenori se plâng că încă se confruntă cu probleme.

De luna viitoare ANAF va pune la dispoziția celor care administrează afaceri mici, cu un volum mic de facturi, o aplicație simplificată e-Factura. Asta pentru a le ușura munca, scrie Alba24.ro.

e-Factura: Formular mai SIMPLIFICAT pentru micii contribuabili. Precizări ANAF

„Aplicația a suferit o mare transformare tocmai datorită nevoilor arătate de mediul privat. Conform codului fiscal sunt foarte puține elemente obligatorii.

Însă pentru a facilita transferul de date de la vânzător la cumpărător integral, așa cum și-l dorește vânzătorul să-i transmită cumpărătorului, a fost extinsă aplicația.

Se pare că, desigur, micii contribuabili, cei care nu au nevoie de atâtea elemente operaționale, sunt copleșiți de multitudinea de opțiuni pe care o au într-o factură.

„Această aplicație ar urma să fie disponibilă din martie”

Micii contribuabili vor avea un formular mai simplificat, mai simplu de utilizat, care va cuprinde strict elementele obligatorii, dar care nu va oferi ceea ce oferă standardul extins”, a spus Albert Fruth, șef birou în cadrul ANAF.

Potrivit lui Fruth, această aplicație ar urma să fie disponibilă din martie sau chiar la finalul lunii februarie.

Pe de altă parte, erorile cu care se confruntă utilizatorii sunt și din cauza lipsei de obișnuință cu acest nou sistem digital, a mai spus Albert Fruth.

„Erorile, în principal, sunt generate de modul în care își doresc să treacă elementele în factură. Desigur că sunt elementele obligatorii de pe codul fiscal care trebuiesc completate, ca să spun așa, într-o factură și în general, dacă ținem cont de ele, ar trebui să avem o factură în mod corect întocmită”, mai spune Albert Fruth.

Citește mai departe

EVENIMENT

Sabău („U” Cluj), după egalul cu FCSB: Am arătat LIPSĂ de încredere. Vreau mai multă IMPLICARE

Publicat

Universitatea Cluj a terminat la egalitate, 0-0, meciul disputat luni seara în compania FCSB. Ioan Ovidiu Sabău, tehnicianul clujenilor, spune că este mulțumit de punctul obținut pe teren propriu, dar spune că vrea mai mult de la jucătorii săi, criticând anumite decizii pe care le-au luat.

„Vreau să le mulțumesc fanilor, care au venit într-un număr foarte mare. Vreau să-mi felicit jucătorii că s-au dăruit, au alergat și s-au bătut pentru fiecare minge. Suferim încă la capitolul calitate, facem greșeli neforțate, suferim și la unele decizii în apropierea careului, avem lipsă de curaj.

Sabău („U” Cluj), după egalul cu FCSB: Am arătat LIPSĂ de încredere. Vreau mai multă IMPLICARE

E un punct important, dar mă preocupă jocul și starea jucătorilor. Și vreau ca jucătorii să-și dorească mai mult. Vreau mai multă implicare. Pentru că pot mai mult. Iar în momentul de față nu e ceea ce trebuie să fie.

Am arătat lipsă de încredere. Venim după o perioadă în care am acumulat foarte puține puncte. E clar că există o presiune și îngrijorare. Azi am întâlnit un adversar cu care puteam câștiga dacă aveam mai mult curaj, cu tot respectul pentru FCSB. Dacă vom arăta altfel, putem să ne batem cu oricine de la egal. Dar avem multe de reglat. Sunt multe lucruri care mă mulțumesc, dar și lucruri care nu mă mulțumesc. Mai ales în ceea ce privește implicarea unor jucători și a devotamentului.

Trebuie să rezolvăm problemele cu ritmul și cu încrederea în noi. Avem jucători de valoare, de play-off, dar trebuie să și demonstrezi când intri pe teren. Nu trebuie să joci cu teamă, trebuie să-ți asumi ceva în momentele importante. Dar aici duce lipsa de rezultate”, a spus Ioan Ovidiu Sabău la PrimaSport.

Foto: Sergiu Răzvan

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax