Connect with us

EVENIMENT

FOTO. Auchan România la aniversarea de 18 ani: peste 440 de magazine, prețuri mici și acțiuni pentru un comerț sustenabil (P)

Publicat


Auchan

La 18 ani de la deschiderea primului magazin– Auchan Titan, retailerul a dezvoltat o rețea multi-format având în prezent peste 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, MyAuchan și Simply care servesc zilnic, în medie, peste 350.000 de clienți. Primul retailer care a lansat în România conceptul de discount generalizat, Auchan își menține neclintita promisiune de a oferi românilor prețuri mici zi de zi, cu un accent puternic pe produse și producători locali, alimentație sănătoasă și responsabilitate față de mediul înconjurător.

Dezvoltare multi-format

În primii 9 ani, Auchan s-a concentrat pe dezvoltarea formatului de hipermarket, ajungând la 33 de magazine în 18 orașe până în 2015. În următorii 3 ani, a lansat formatul de proximitate și magazinul online, iar în 2019 a deschis primul supermarket. În 2023, Auchan finalizează unul dintre cele mai ample proiecte din retail, integrarea a aproximativ 400 de magazine MyAuchan în stațiile Petrom. Tot în 2023, a introdus conceptul de hiper-discount, prezent astăzi în magazinele ATAC Hiper Discount. Anul acesta. Auchan a marcat o premieră pe plan local prin inaugurarea primului magazin 100% autonom, Auchan Go. De asemenea, a lansat franciza Simply by Auchan.

În prezent, Auchan este prezent în toate județele, având o rețea formată din 26 de hipermarketuri, 7 hipermarketuri discount ATAC, 8 supermarketuri, 395 de magazine MyAuchan, majoritatea în stațiile Petrom, 4 magazine Simply by Auchan și o strategie client omnicanal.

„Este un moment de bucurie și de recunoștință pentru toți cei care au contribuit la ceea ce este Auchan România astăzi: angajați, partenerii furnizori și producătorii români, parteneri de dezvoltare și servicii, clienți, comunitate, autorități, concurenți.La 18 ani putem fi mândri că suntem o companie care creează valoare în România pentru români, alături de producători români, implicată în activități de responsabilitate, la nivel local sau național, și că ne-am construit un ADN de comerț sustenabil, cu prețuri mici care susțin cu adevărat puterea de cumpărare, cu game largicare permit o viață mai sănătoasă.

Facem lucrurile din convingere, din suflet, cu multă seriozitate, iar inovația ne-a caracterizat permanent în acești 18 ani, pe toate planurile.Împreună cu toți cei 7000 de colegii și alături de toți partenerii noștri rămânem motivați de viziunea noastră de a permite tuturor românilor să mănânce mai bine, să trăiască mai bine și împreună să protejăm planeta. La mulți ani, tuturor!”a precizat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

Parteneriate puternice cu producători locali și un sprijin permanent pentru mărcile românești

Auchan sprijină economia locală și producătorii români, gama alimentară fiind formată în proporție de peste 90% din produse de la companii din România. Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regăsesc aprox. 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marcă proprie. Din acestea, peste 1000 sunt produse în România, cu producători locali.

Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent 85 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu calitate și trasabilitate controlate, cu gust local, autentic.

Peste 7.000 de locuri de muncă create și peste 50 de meserii

Cu peste 7.000 de angajați care activează în peste 50 de meserii în ecosistemul Auchan, retailerul este unul dintre cei mai mari angajatori din țară și oferă un mediu de lucru incluziv, cu numeroase oportunități de promovare și programe de dezvoltare, alături de pachete competitive de beneficii și compensații, cu scopul de a sprijini permanent starea de bine a angajaților.

Vechimea medie în companie este de 8 ani, în timp ce aproape o treime dintre angajați lucrează la Auchan de 10 ani. Mai mult, peste 340 dintre aceștia fac parte din echipa Auchan încă de la înființarea companiei.

Business sustenabil și impact în comunitățile locale

Integrând grija pentru mediu în valorile sale fundamentale, Auchan investește puternic în proiecte de sustenabilitate. Compania desfășoară constant campanii de conștientizare pentru un consum responsabil și a implementat numeroase proiecte axate pe reciclare, combaterea risipei alimentare, reducerea plasticului și promovarea economiei circulare de-a lungul întregului lanț valoric.

În egală măsură, compania își reconfirmă angajamentul față de comunitățile locale prin sprijinirea anuală a numeroase proiecte sociale și campanii de solidaritate.

Cifre cheie sustenabilitate:

  • Peste 1,2 mil. de litri de ulei alimentar colectat și predat spre reciclare
  • Peste 130 de milioane de ambalaje PET /Alu/Sticlă reciclate, dintre care 32 de milioane colectate cu 7 luni înainte de startul SGR
  • Peste 20 de milioane de produse salvate prin programul Zero Risipă
  • Peste 200 de tone de textile colectate pentru donații și reciclare
  • 16 hipermarketuri dotate cu panouri fotovoltaice

Alte proiecte și inițiative marcante lansate de Auchan:

  • (2011) Primele aparate de tip RVM pentru recuperarea PET-urilor
  • (2018) Filmul documentar România neîmblânzită, vizionat de 80.000 spectatori, proiectat in peste 55 de tari din lume și premiat cu Delfinul de Aur la Cannes Corporate media & TV Awards
  • (2019) Programul de colectare și reciclare a uleiului alimentar uzat, lansat în premieră la nivel de piață, ajuns în prezent la 1,2 mil. litri colectați și transformați în bicombustibil
  • (2019) Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Federația Română de Ciclism și susținerea Turului României
  • (2020) Clubul Mărcilor Emblematice Românești, un amplu proiect de promovare a mărcilor cu tradiție, înființate pe plan local
  • (2021) Programul de fidelitate MyCLUB Auchan, folosit în prezent de peste 1,8 mil. membri
  • (2021) În premieră în retail, Auchan lansează shop-in-shop-urile O nouă viață, proiect de responsabilitate socială axat pe economia circulară a hainelor
  • (2023) Crearea companiei Auchan Renewable Energy, având ca principal obiect de activitate producția, transportul și distribuția de energie electrică și o misiune-cheie în atingerea obiectivelor climatice ale Auchan România.
  • (2024) Primul magazin 100% automatizat, Auchan GO
  • (2024) Auchan Berceni, primul magazin aliniat standardelor internaționale privind accesul la cumpărături pentru persoanele cu dizabilități

Despre Auchan Romania

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 3 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EVENIMENT

Rareș Bogdan reacționează la închiderea contului TikTok al lui Ion Cristoiu: „Jos labele de pe libertatea de exprimare!”

Publicat

Europarlamentarul PNL Rareș Bogdan a condamnat public închiderea contului de TikTok al jurnalistului Ion Cristoiu, într-o postare amplă pe rețelele sociale. Fostul jurnalist face apel la protejarea libertății de exprimare.

Ion Cristoiu a anunțat miercuri, 9 aprilie, că TikTok i-a șters contul pe rețeaua de socializare. Într-o reacție amplă pe Facebook, europarlamentarul Rareș Bogdan vorbește despre un derapaj periculos de la libertatea de exprimare și ridică întrebări despre viitorul democrației în România: „Ce urmează, un Minister al Adevărului?”

„Jos labele de pe libertatea de exprimare!! Ce urmează, un Minister al Adevărului? Trăim vremuri complicate, periculoase pentru democrație, vă rog să citiți cu detașare, fără patimă, cele de mai jos!

Sunt revoltat până la dezgust pentru închiderea contului de Tik Tok al lui Ion Cristoiu. Asta deși am fost adesea în dezacord, timp de 4 ani, cât am realizat săptămânal o emisiune împreună, emisiune care trebuia să dureze 60 de minute, dar se lungea uneori până la 3 ore, pentru că Maestrul Jack mă purta din realitate în istorie, in politica externa, în conspirații trecute și actuale, după care mă întorcea în prezent și întorcea pe toate fețele sentințe, declarații, hotărâri de guvern și legi neroade”, a scris Rareș Bogdan, reamintind momente din colaborarea lor de lungă durată în presă.

150.000 de urmăritori și 8 milioane de aprecieri

Europarlamentarul a atras atenția că gestul platformei de a suspenda contul jurnalistului, care adunase 150.000 de urmăritori și peste 8 milioane de aprecieri, este un semnal de alarmă pentru întreaga societate.

„Pentru cine nu știe cine este Ion Cristoiu, dar și pentru cei care au preferat să uite, pentru a nu avea vreun frison în zona a ceea ce se mai numește – ce ironie! – conștiință. Ion Cristoiu – cei care-l iubesc sincer îi spun „Jack” – a inventat presa de largă audiență, a născut jurnalismul de investigație din România post-1989, a crescut generații de ziariști, i-a învățat să fie verticali și să-și apere opiniile cu orice preț, le-a demonstrat (nu opinii, ci argumente!) multor politicieni cum mint și fură fără jenă, motiv pentru care a fost pus la zid pentru lipsa de maleabilitate. A fost amenințat, dar și-a văzut de scris și – atenție mare, detractorilor! – de citit. Un om care petrece 6 ore zilnic la Biblioteca Academiei pentru a descoperi cheile acestei lumi în declin, ale acestui glob plin de lichele și trădători este considerat atât de periculos încât îi închizi, pur și simplu, tribuna! Contul său de Tik ToK, deschis în 14 decembrie 2024, avea 150.000 de urmăritori și 8 milioane de like-uri. Iar peste 75% dintre postări erau pe subiecte de politică externă!

Pentru cine e periculos un om care are curajul opiniei? Cine stabilește unde se termină sau începe adevărul? Adevărul cui?”, a mai arătat fostul jurnalist.

Îngrijorări la Bruxelles: „Ce se întâmplă în România?”

Rareș Bogdan atrage atenția și asupra impactului internațional al acestor derapaje. În calitatea sa de europarlamentar, afirmă că este întrebat frecvent de colegi din Parlamentul European și de alți oficiali europeni despre situația din România:„Ca europarlamentar, sunt întrebat mereu de colegi din alte țări, comisari, alți demnitari: ce se întâmplă în România?… Se întâmplă că trebuie să ne revenim și să pricepem că limitarea libertății de exprimare, interzicerea unor jurnaliști, damnarea lor expune România unui risc fatal”.

Un avertisment din istorie

Mesajul său se încheie cu un citat celebru al pastorului Martin Niemöller, în semn de avertisment: „Când au venit să mă ia pe mine, nu mai rămăsese nimeni care să-mi ia apărarea.”

„Atenție mare! Friedrich Gustav Emil Martin Niemoller, pastor luteran german, antifascist, fost comandant de submarin, membru al Rezistenței germane, supraviețuitor al lagărelor de concentrare, ne-a lăsat ceva foarte valoros: «Când naziștii au venit să îi ia pe comuniști, n-am scos o vorbă. Nu eram comunist. Când i-au arestat pe socialiști, am tăcut. Nu eram socialist. Când au venit să îi ia pe sindicaliști, nu am protestat. Nu eram sindicalist. Când au venit să îi ia pe evrei, nu m-am revoltat. Nu eram evreu. Când au venit să mă ia pe mine, nu mai rămăsese nimeni care să-mi ia apărarea». Noapte bună? Stingem lumina?”, încheie europarlamentarul.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Inițiativă cu suflet! Se caută coafeze voluntare pentru copiii de la orfelinatul Mănăstirii Dumbrava

Publicat

Un grup de voluntari organizează sâmbătă, 12 aprilie, de la ora 9, o acțiune caritabilă la orfelinatul Mănăstirii Dumbrava din județul Alba. Scopul este să le ofere o tunsoare băieților din centru.

Pentru a completa această inițiativă, organizatorii fac apel către coafeze voluntare cu suflet mare, din zona Mănăstirii Dumbrava sau din județele Alba și Cluj, care ar fi dispuse să se alăture și să tundă fetițele de la orfelinat.

„Suntem un grup de voluntari care mergem sâmbătă, 12 aprilie, la ora 9, la Mănăstirea Dumbrava, pentru a tunde băieții de la orfelinat. Căutăm coafeze cu suflet mare, din zona Mănăstirii Dumbrava (jud. Alba) sau din județele Alba și Cluj, care vor să se alăture acestei inițiative frumoase și să tundă fetițele de la orfelinat.

Este un gest mic care poate aduce o bucurie mare în inimile acestor copii! Dacă vrei să te implici, scrie-ne în privat! Îți mulțumim că vrei să faci parte din acest gest!”, transmit voluntarii.

Ei subliniază că orice sprijin contează și încurajează persoanele interesate să se implice, fie și doar pentru câteva ore, într-un mod care contează enorm pentru cei mici.

Cei care doresc să se alăture sunt invitați să ia legătura pe Facebook cu organizatorii.

Citește mai departe

EVENIMENT

Așa parchează și în Germania? Bolid Porsche parcat pe trecerea de pietoni, în cartierul Mărăști din Cluj-Napoca

Publicat

Un autoturism Porsche cu numere de Germania a fost surprins parcat direct pe o trecere de pietoni în cartierul Mărăști din Cluj-Napoca.

Un autoturism de lux marca Porsche, cu numere de înmatriculare din Germania, a fost parcat pe o trecere de pietoni din cartierul Mărăști, la intersecția străzilor Lotrului și Meseriilor.

Imaginile trimise de un cititor arată mașina lăsată ostentativ pe marcajul pietonal, blocând complet accesul trecătorilor.

Așa se parchează în Germania? Sau doar în Cluj, când nu te interesează de ceilalți din jur?

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO FOTO. Ciocolata Napoca, replică la ciocolata Dubai, prezentată de studenții USAMV Cluj-Napoca la festivalul Chocolate Saga

Publicat

După succesul înregistrat în București, festivalul Chocolate Saga ajunge pentru prima dată la Cluj-Napoca, transformând orașul într-un paradis al iubitorilor de ciocolată. Evenimentul promite o experiență senzorială, reunind zeci de branduri de ciocolată artizanală și produse pe bază de ciocolată din întreaga țară.

Vizitatorii vor avea ocazia să participe la demonstrații live susținute de maeștri ciocolatieri, să descopere secretele preparării ciocolatei și să deguste delicii unice, precum ciocolata Dubai. De asemenea, festivalul va include lansarea colecțiilor speciale de Paști, oferind oportunitatea de a achiziționa cadouri dulci și sănătoase pentru cei dragi.

În cadrul evenimentului există o mulțime de activități, împărțite pe trei zile, ce le permite tuturor vizitatorilor să aibă o experiență unică, precum: degustarea de ciocolată sau alimente derivate, precum șerbeturi, înghețată și băuturi răcoritoare, dar și producții spaniole de vin sau ulei de măsline, participarea la ateliere și demonstrații culinare sau chiar ocazia de a vedea cum se creează ciocolata de la zero.

Ciocolata Napoca a studenților de la USAMV Cluj, reinterpretare a ciocolatei Dubai

Printre atracțiile principale ale evenimentului se numără un produs inedit și 100% românesc: Ciocolata Napoca, o reinterpretare locală, sustenabilă și prietenoasă cu buzunarul a renumitei ciocolate Dubai. Creată de studenții Facultății de Știința și Tehnologia Alimentelor de la USAMV Cluj, ciocolata este o inovație care îmbină tradiția autohtonă cu inspirația internațională.

Ciocolata Napoca se distinge nu doar prin gustul deosebit, ci și prin prețul extrem de competitiv: este de patru ori mai ieftină decât varianta de import, păstrând în același timp calitatea și aportul nutrițional. Produsul va fi disponibil în magazinele proprii ale USAMV și poate fi testat în premieră în cadrul târgului de la Chios, între 12 și 14 aprilie.

Baschet și ciocolată: U Cluj în căutare de sponsori… dulci

O prezență specială la târg o are și echipa de baschet feminin Universitatea Cluj, care vine nu doar din drag pentru ciocolată, ci și cu speranța că va atrage noi sponsori din rândul producătorilor și vizitatorilor.

„Suntem aici pentru că iubim ciocolata, dar și pentru că știm că, în anumite condiții, ea poate fi benefică pentru sportivi. Nutriționistul nostru, Fotis Vlahos, ne-a explicat clar că ciocolata neagră, bogată în flavonoide, ajută la sănătatea inimii și chiar la metabolism. Dacă e consumată cu moderație și în variante curate, poate face parte din dieta unui atlet”, a declarat una dintre jucătoare.

Pairing: vin și ciocolată – explozie de arome

Pentru pasionații de gusturi rafinate, somelierul Ionel Bârsan (Casa Domeniile Sâmburești) va susține demonstrații de pairing între vinuri românești și sortimente de ciocolată artizanală. Vizitatorii vor putea învăța cum anumite tipuri de vin – de la Merlot la Fetească Neagră – pot amplifica savoarea unui bonbon cu caramel sărat sau a unei trufe cu lichior de nuci.

Amatorii de gusturi avangardiste trebuie să treacă pe la standurile Ingres și Choco van Nis. Acolo se găsesc bomboane cu ardei copt sau rubarbă, respectiv Capsula cu Prăjituri.

De neratat

– O impresionantă colecție de trufe:

  • amareto și nucleu de amarene;
  • lichior de nucă și nucleu de prună confiată;
  • ciocolată cu whisky și nucleu de caramel sărat;
  • grand marniere și nucleu de mandarină;
  • fistic cu nucleu de zmeură;

– Dulceață de ciocolată cu zmeură;

– Oul picasso cu praline și pate de fruits + rețetă pentru acasă.

– Ciocolată cu jumări, ciocolată cu ardei copt sau ce au mai inovat ciocolatierii

Program și acces

  • Deschidere oficială: vineri, ora 12:00
  • Vânătoare de ouă pentru copii: vineri, ora 18:00
  • Ateliere creative pentru adulți și copii: sâmbătă și duminică, începând cu ora 12:00
  • Locație: Events by Chios, Parcul Central Cluj-Napoca

Preț bilet: 20 lei / Intrare gratuită pentru copiii sub 10 ani, însoțiți de un adult.

Ce este Chocolate Saga?

Chocolate Saga este un eveniment pentru întreaga familie, ce are activități de care se pot bucura si copiii. Există o zonă de ateliere pentru cei mici în care aceștia pot învăța cum să facă figurine de ciocolată, precum iepurași, ouă, și vor avea parte chiar și de o vânătoare de ouă.

Andreea Paparuș

Andreea Ungur

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate