EVENIMENT
FOTO. Altă ”bătaie de joc” marca Wizz Air la adresa pasagerilor din Cluj. Pățania unei clujence care voia să ajungă în Italia
O clujeancă a relatat pățania cu compania aeriană Wizz Air care a stricat vacanța a sute de pe pasageri de pe Aeroportul Internațional ”Avram Iancu” Cluj.
VEZI ŞI:
Clujeancă revoltată: Blue Air vindea bilete la două ore după anularea zborurilor. M-au anunţat după 3 ore. E lipsă de respect
”Gata de vacanță, gata de muncă unii, gata de școală alții. Cuminți, mergem în aeroport cu 2-3 ore înainte, security check, cafea, îmbarcare pe la 6 dimineața.
VEZI ŞI:
Mii de persoane afectate de anularea zborurilor Blue Air. Doar din Cluj şi doar marţi au rămas „în aer” 1.000 de pasageri
De notat: eram în aeroportul din Cluj-Napoca de la 4 dimineața. Să avem un timeline pentru ce urmează.
Îmbarcare, all good. După aprox. 30 de minute de așteptare (din nou cuminți) în avion, am fost anunțați că este o problemă cu computerul de bord și se va rezolva curând.
Ok, noi tot cuminți. Nu s-a rezolvat, a fost chemată o echipă de ingineri care a făcut teste peste teste cu pasagerii în avion. Foarte nice căpitanul, a tot ieșit și ne-a anunțat că în cel mai rău caz o să fim transferați într-o altă aeronavă. Am zis foarte nice să nu zic că a mințit flagrant.
Am zis foarte nice ca să nu zic că l-am auzit când spunea „we are waiting for Budapest to flip the coin”. Adică sutele de euro pe care fiecare pasager le-a plătit pentru bilet, cazare în Italia, probleme la muncă, tot felul de chestiuni personale pentru care toți am vrut să zburăm în 4 septembrie la 6.35 spre Catania, depindeau de cum dau șefii cu banul.
Promisiuni peste promisiuni
Ok, am trecut și peste asta. Cuminți, da? Ne-au coborât din avion cu promisiunea că nu durează mult să ne transfere în altul. Aproximativ ora 8-9 dimineața, 4 septembrie. Am urcat în autobuze, înapoi la Sosiri. Acolo, frumos pe monitoare: „flight cancelled”. O coada de 200-300 de oameni la singurul ghișeu deschis pe care era lipită o coală A4 pe care scria WizzAir.
Nu a luat nimeni un microfon să transmită un mesaj oficial, stafful WizzAir a râs în nas oamenilor cu copii, bunicilor, tuturor: „Așteptați, hai calmați-vă”. Au chemat și poliția (nu înțeleg de ce). „Mi-a plăcut” polițistul care a fluierat la o doamnă, în stil „hai, taci”. Bine, boss.
Am stat 200+ persoane la coada respectivă pentru a ni se spune pe rând că nu sunt variante. Ok, am căutat fiecare pe internet.
Și zborul de Bari a fost amânat
Am găsit posibilitate de a ateriza în Roma (nu Catania, destinația inițială!) în aceeași zi sau în Bari. Am fost îndrumați să alegem Bari cu decolare în 4 septembrie la ora 19.35. Sau Catania, joi, 8 septembrie. Până atunci, fiecare – treaba lui ce face. Eventual să păstrăm ceva bonuri, vedem când și dacă decontează cineva ceva.
Destinația noastră era Catania, da? Din Bari am găsit un singur autobuz care mergea în Catania, 8-9 ore călătoria, 200 lei. Adjudecat, pe banii noștri. Busul pleca la ora 23 din Bari.
O zi în aeroport, vă imaginați. De la 4 dimineața. Pe la ora 20 am primit o altă veste afișată pe monitoare: your flight to Bari has been delayed. New estimated hour: 23.05
Ok. Dezamăgiți, dar tot cuminți. Important era să ajungem în Italia. Am pierdut banii plătiți pentru autobuz, am început să căutăm hotel, rent a car etc.
Sute de euro pierduți
Alți oameni au pierdut sute de euro plătite pentru alte bilete de avion (Bari-Palermo, 180 euro). Tot ce am cerut în timpul ăsta a fost să vină un reprezentant WizzAir cu un mesaj. Să ne spună dacă are sens să mai stăm alte 3 ore în aeroport, dacă mai plecăm, orice. După o discuție cu cineva din staff-ul aeroportului (nu WizzAir), toți acei oameni au primit pe la ora 22 o sticlă de apă și un corn. Eram de la 4 AM acolo, da? Au urmat alte anunțuri pe ecrane, delay până la 23.20, 23.40.
Noi tot cuminți. La 23.39: Ladies and gentlemen, on behalf of WizzAir we are sorry to inform you that your flight to Bari has been cancelled.
Wizz Air – I am sorry to inform you că nu m-a deranjat atât de tare oboseala, timpul pierdut, banii pierduți, hoția din aeroport (12.50 lei o apă la 0,5l), agitația, dezorganizarea, lipsa aerului condiționat și toate câte au fost. WizzAir, I am sorry to inform you că suferiți de lipsă de empatie gravă, că nu sunteți pregătiți, nu știți să comunicați, nu aveți respect pentru clienții care vă fac să existați.
Discuție cretină
Închei cu un pasaj din 4 septembrie, me vs. o domnișoară absolut cretină, reprezentant WizzAir. Conversație după ore în șir de așteptare și resemnare că aterizez în Bari, la aproape 10 ore de Catania, noaptea la 1. În loc să fiu de la 7.35 AM la destinație.
„Bună, mi se descarcă telefonul și aș vrea să mă ajutați cu check in-ul pentru zborul spre Bari. Vreau să știu că am biletul, vreau să mă ajutați cu asta”.
„Colegul meu v-a rezolvat pentru check in gratuit.”
„Nu m-ați înțeles. Vreau să faceți dvs. check in-ul, vă rog.”
„Colegul meu vă asigură că aveți check in gratuit.”
Aici am ridicat puțin tonul și am insistat să facă un amărât de check-in, din moment ce stă la masa de check-in.
Răspuns: „Hai, calmează-te și să ai o zi frumoasă”.
Wizz Air, n-am avut o zi frumoasă. Trebuia să fiu undeva în sudul Italiei, să nu arunc bani pe „garanția” voastră falsă că ajung în Bari. Ca mine, alții 200-300. Cu bebeluși, cu bătrâni, bolnavi de astm, cu mai mulți sau cu mai puțini bani pentru alternativele pe care voi nu le-ați oferit, ci pe care noi, câțiva pasageri, le-am căutat.
Aeroportul Avram Iancu- aveți probleme grave de management al staff-ului, am găsit un singur om efectiv dornic să ne ajute să găsim alt zbor, chiar dacă pierdem 2-3 zile și călătorim fie până în Viena, fie până în Budapesta”, a spus Ana-Iuliana.
Poziția oficială a Wizz Air
UPDATE. „Zborurile Wizz Air W6 3327 și W6 3328 de la Cluj-Napoca–Catania–Cluj-
Iar zborurile Wizz Air W6 3397 și W6 3398 de la Cluj-Napoca–Bari–Cluj-Napoca din 4 septembrie au fost anulate din rațiuni operaționale.
Pasagerilor afectați le-a fost oferită cazare, iar aceștia au fost informați cu privire la opțiunile disponibile, le-a fost oferit un program alternativ de zbor, în funcție de disponibilitate, rambursarea integrală a biletului sau li s-a oferit rambursarea a 120% din tariful inițial achitat, sub formă de credit de companie pentru rezervări viitoare. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, însă siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor rămâne prioritatea noastră numărul unu”, au declarat reprezentanții Wizz Air.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






