ACTUALITATE
Clujeancă revoltată: Blue Air vindea bilete la două ore după anularea zborurilor. M-au anunţat după 3 ore. E lipsă de respect
O clujeancă şi-a cumpărat bilet Blue Air pentru miercuri dimineaţă la 7, spre a ajunge în Londra, via Rhodos. Era aproape o urgenţă. Dar, marţi după masă, Blue Air a anunţat că toate zborurile sale din România sunt anulate până în 12 septembrie. Blue Air a anunţat acest lucru printr-un comunicat de presă, dar nu şi-a anunţat şi clienţii care deja îşi făcuseră bagajele de plecare. După mai multe ore, comapania aeriană a trimis mailuri şi către clienţii săi naivi.
Lipsă de respect faţă de clienţi
„Azi la ora 17:30 am aflat de la ştiri că zborurile Blue Air din România au fost anulate, inclusiv zborul meu din data de 7 septembrie. La ora respectivă, ştirile erau deja postate de o oră.
VEZI ŞI:
Mii de persoane afectate de anularea zborurilor Blue Air. Doar din Cluj şi doar marţi au rămas „în aer” 1.000 de pasageri
Am încercat să sun la companie ca să-mi confirme anularea zborului, dar fără succes. Am intrat deci pe site-ul lor şi am vorbit cu robotul. Când am întrebat de zborul meu mi s-a spus că situaţia este stabilă în România şi că nu sunt probleme. Totuşi, am încercat să ma uit la alte zboruri alternative şi am văzut că la momentul respectiv, Blue Air încă vindea bilete, inclusiv pentru zborul meu.
Abia acum, la ora 19:22 am fost informată de anularea zborului, cu 12 ore înainte de plecarea programată. Sunt foarte nemulțumită de anularea zborului, cu atât mai mult cu cât situaţia asta a fost cauzată de o problemă deja cunoscută a companiei, şi nu de un factor imprevizibil. Sunt şi mai nemulțumită de reacţia întarziată şi de lipsa de respect faţă de clienţi”, spune, pentru Cluj24, Ana A.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






