ADMINISTRAȚIE
Două asocieri de firme au depus oferte pentru METROUL din Cluj-Napoca. Liderii de asociere sunt din TURCIA
Două asocieri de firme au depus oferte la Primărie pentru proiectarea și construirea metroului din Cluj-Napoca, proiect estimat la 9 miliarde de lei. Termenul de depunere a ofertelor a expirat vineri la ora 15.
- Asociere : Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş. (Leader),ARCADA COMPANY,GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,S.C. Alstom Transport S.A.,
Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt A.Ş.
Ofertant (leader)
Gurdal Yigitbasi
ARCADA COMPANY
Ofertant
GÜLERMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ofertant
BÜLENT ӦZDEMIR
S.C. Alstom Transport S.A.
Ofertant
GABRIEL STANCIU
MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI
Subcontractant
FELIX MARCU
SIXENSE SOLUTIONS S.R.L.
Subcontractant
EPC – CONSULTANTA DE MEDIU
Subcontractant
VERTATEL INTERNATIONAL
Subcontractant
TIAB
Subcontractant
Total Business Land SRL
Subcontractant
SC DP CONS SRL
Subcontractant
AQUA PROCIV PROIECT S.R.L.
Subcontractant
Prota Mühendislik Proje ve Danışmanlık A.Ş
Subcontractant
Alstom Transport (Franta)
Tert
YUKSEL PROJE A.S.
Tert si subcontractant
SC LOGIC IT SERVICES CONSULT
Subcontractant
DANAVI
Subcontractant
LOGIC IT CONSULT S.R.L.
- Asociere : DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Leader),Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.),
DOGUS INSAAT VE TICARET A.S.
Ofertant (leader)
EBRU KANVERMEZ
Kontrolmatik Teknoloji Enerji ve Mühendislik Anonim Şirketi
Subcontractant
SIXENSE SOLUTIONS S.R.L.
Subcontractant
PROSPECT TECHNICAL STUDIES
Subcontractant
Siemens Mobility
Subcontractant
PRELCHIM S.R.L.
Subcontractant
YDA INȘAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI
Tert
MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI
Subcontractant
ARHIMAR SERV
Subcontractant
TEKNIK MUHENDISLIK VE MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI
Subcontractant
Tekfen İnşaat ve Tesisat A.Ş. (Tekfen Construction & Installation Co., Inc.)
Ofertant
Mari
Tekfen Mühendislik Anonim Şirketi
Subcontractant
PIROTEHNIC OSB
Subcontractant
VERTATEL INTERNATIONAL
Subcontractant
Like Consulting SRL
Subcontractant
Octagon fundatii speciale
Subcontractant
Citește și OFICIAL. Costul metroului din Cluj-Napoca depășește 9 miliarde de lei (1,850 miliarde de euro)
Ce prevede licitația
Ofertele au fost depuse pentru proiectare și execuție lucrări de Infrastructură (structură de rezistență, cale de rulare, finisaje, sisteme de instalații), Automatizare trafic, Racordare alimentare cu energie electrică aferente obiectivului de investiție magistral 1 de metrou Cluj, ceea ce va permite punerea în funcțiune după executarea tuturor lucrărilor și dotarea completă.
Lucrările aferente constau în proiectarea și execuția lucrărilor în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare. Magistrala este o linie de metrou ușor cu lungimea de 21,03 km, cu 19 stații subterane și 1un depou suprateran, în tehnologie „rail” șină de cale ferată, cu o capacitate transport nominală/maximă la interval de 90sec: 15.200/21.600 pasageri / oră și sens (40 trenuri / oră și sens).
Interstațiile de metrou sunt proiectate ca tuneluri circulare gemene cu Dint=5,5m, executate cu mașini de forat tuneluri, cu menținerea presiuni în front, tip TBM. Flota de material rulant este constituită din trenuri cu 3trei vagoane, în lungime de 51 m, cu lățimea de 2,65 m, capacitate nominală/maximă 380/540 locuri.
Sistemul de siguranță și automatizare a traficului și trenurile de metrou sunt prevăzute cu tehnologie „fără mecanic” (driverless) ce corespunde gradului de automatizare GoA4 conform standard IEC 62290-1, GoA4 presupunând operarea nesupravegheată a trenului (UTO), ceea ce înseamnă că personalul nu este necesar la bord.
Traseul liniei de metrou ușor (metro light MTR-L) este următorul: Secțiunea VEST: Strada Șesul de Sus – Strada Teilor – Liziera pădurii (între Str. Eroilor și Str. Subcetate) – Str. Abatorului – Cazarmă Florești – viitorul Spital Regional de Urgență – Str. Răzoare, cu stațiile: 1. Țara Moților (Teilor), 2. Teilor (Eroilor), 3. Copiilor (Subcetate), 4. Sănătății (Spitalul de Urgență), 5. Prieteniei (Răzoare); Secțiunea CENTRU: Drumul Sfântul Ioan – Str. Primăverii – Calea Mănăștur – Calea Moților – Str. Memorandumului – Piața Unirii – B-dul 21 Decembrie 1989 – Piața Avram Iancu – B-dul 21 Decembrie 1989 – Piața Mărăști cu următoarele stații: 6. Natura Verde (Bucium), 7. Mănăștur (Izlazului), 8. Sfânta Maria (Câmpului), 9. Florilor (Cluj-Arena), 10. Sportului (Mihai Eminescu), 11. Piața Unirii, 12. Piața Avram Iancu, 13. Armonia (Petofi Sandor), 14. Piața Mărăști; Secțiunea EST: Ramura Muncii: Piața Mărăști – Aurel Vlaicu – IRA – Strada Beiușului – Bulevardul Muncii, cu stațiile 15. Transilvania (Siretului), 16. Viitorului (IRA), 17. Muncii; Ramura Sopor: Piața Mărăști – Strada Teodor Mihali – Strada Alexandru Vaida Voevod – Sopor, cu stațiile 18. Cosmos (Alexandru Vaida Voevod), 19. Europa Unită (Becaș) și cu Depoul Sopor.
Contractul include proiectarea și execuția lucrărilor descrise in documentatia anexata prezentului anunt de participare.
Durata contractului este de 96 de luni.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






