Connect with us

EVENIMENT

Ce servicii pot fi acordate la distanță, fără să fie nevoie de card de sănătate. Noi reglementări, în contextul epidemiei

Publicat


Executivul a aprobat două acte normative care reglementează condiţiile de acordare a serviciilor medicale în sistemul de sănătate în trimestru II al anului 2021. Actele normative asigură cadrul legal pentru decontarea serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale contractate, potrivit unui comunicat de presă al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate (CNAS).

De asemenea, până la data de 1 iulie 2021 vor fi elaborate şi aprobate actele normative necesare pentru punerea în aplicare a unor noi reglementări, potrivit reprezentanților CANS.

 

Consultaţiile

 

Actele normative aprobate de Guvern asigură cadrul legal pentru decontarea serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale contractate, precum și reglementările aplicabile în contextul epidemiei cu virusul SARS-CoV-2, pentru trimestrul II al anului 2021, printre care se numără următoarele

– Consultaţiile medicale acordate în asistenţa medicală primară şi în ambulatoriul de specialitate clinic, inclusiv serviciile conexe actului medical furnizate de psiholog şi logoped, pot fi acordate şi la distanţă, utilizând orice mijloace de comunicare.

– Consultaţiile medicale la distanţă se acordă şi se validează fără a fi necesară utilizarea cardului naţional de asigurări sociale de sănătate sau a documentelor înlocuitoare ale acestuia; toate celelalte servicii medicale vor fi validate cu cardul de sănătate.

– Consultaţiile la distanţă din ambulatoriul de specialitate pentru specialităţile clinice, inclusiv pentru specialitatea clinică medicină fizică şi de reabilitare, precum şi cele de îngrijiri paliative în ambulatoriu se acordă fără a fi necesară prezentarea biletului de trimitere. Pentru toate celelalte consultaţii este necesar biletul de trimitere.

 

Ce pot face medicii de familie

 

– Medicii de familie pot prescrie în continuare pentru pacienţii cronici inclusiv medicamentele restricţionate din lista de medicamente compensate şi gratuite care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate, cu menţiunea că pentru medicamentele care se eliberează în baza unor protocoale terapeutice şi a unor formulare specifice este necesară evaluarea periodică a medicului de specialitate pentru a confirma sau modifica schema de tratament, la termenele prevăzute în protocoalele terapeutice sau în scrisorile medicale.

– Medicii de familie iniţiază tratamentul specific şi în absenţa unei scrisori medicale emise de medicul din ambulatoriul de specialitate/spital pentru medicamentele notate cu * din Lista de medicamente compensate şi gratuite, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 720/2008.

– Medicii de familie pot emite prescripţie medicală în continuare pentru pacienţii cu boli cronice cu schemă terapeutică stabilă, în baza documentelor medicale care au fost emise pacientului de către medicul specialist – scrisoare medicală şi/sau confirmarea înregistrării formularului specific de prescriere, şi pentru medicamentele care se prescriu de către medicii specialişti în conformitate cu limitările de prescriere prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 720/2008.

– Pentru situaţiile care necesită prezentarea de documente casei de asigurări de sănătate de către asigurat, documentele pot fi transmise prin mijloace electronice de comunicare sau pot fi depuse în numele asiguratului de orice persoană. Mijloacele electronice de comunicare se pot folosi şi pentru transmiterea de către casele de asigurări de sănătate a documentelor eliberate necesare asiguraţilor.

Ce documente, care au fost prelungite deja, își pierd valabilitatea de la data de 31 martie

O serie de documente, a căror valabilitate a fost prelungită în repetate rânduri pe perioada stării de alertă, îşi vor pierde valabilitatea în data de 31 martie, fiind necesară o nouă evaluare a medicului specialist pentru emiterea de noi documente:

– biletele de trimitere pentru specialităţi clinice, inclusiv pentru specialitatea medicină fizică şi de reabilitare;

– biletele de trimitere pentru specialităţi paraclinice;

– recomandările medicale pentru dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive ce se depun/se transmit la casa de asigurări de sănătate;

– deciziile de aprobare pentru procurarea dispozitivului medical, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive.

 

Perioada de valabilitate

 

Conform reglementărilor în vigoare, perioada de valabilitate a acestor documente este următoarea:

– Biletul de trimitere pentru specialităţi clinice are o valabilitate de maximum 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Excepţii:

* Pentru toate bolile cronice, biletele de trimitere pentru specialităţile clinice şi pentru îngrijiri paliative în ambulatoriu au valabilitate de până la 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru specialităţi clinice recomandate de medicul de familie, care are evidenţiat „management de caz”, are o valabilitate de 90 de zile calendaristice.

– Biletul de trimitere pentru specialitatea clinică medicină fizică şi de reabilitare are o valabilitate de maximum 60 de zile calendaristice de la data emiterii.

– Biletul de trimitere pentru specialităţi paraclinice are o valabilitate de maximum 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Prin excepţie:

* Pentru toate bolile cronice, valabilitatea biletului de trimitere pentru investigaţii paraclinice este de până la 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru investigaţii paraclinice – examinări histopatologice şi citologice are termen de valabilitate 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru investigaţii paraclinice recomandate de medicul de familie/medicul de specialitate din ambulatoriu, care are evidenţiat „management de caz”, are o valabilitate de 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru investigaţii medicale paraclinice de înaltă performanţă (RMN, CT, scintigrafie şi angiografie) are valabilitate 90 de zile.

 

Precizări

 

– Recomandarea medicală pentru dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive îşi pierde valabilitatea dacă nu este depusă la casa de asigurări de sănătate în termen de 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Precizări:

* În situaţia pacienţilor cu stome permanente, pentru obţinerea dispozitivelor de protezare stomii, prescripţia medicală se depune împreună cu cererea la casa de asigurări de sănătate o singură dată pentru un interval de maximum 12 luni consecutive.

* În situaţia pacienţilor cu incontinenţă urinară permanentă, pentru obţinerea dispozitivelor de incontinenţă urinară, prescripţia medicală se depune împreună cu cererea la casa de asigurări de sănătate o singură dată pentru un interval de maximum 12 luni consecutive.

 

* Pentru echipamentele pentru oxigenoterapie

 

şi ventilare noninvazivă prescripţia medicală se depune împreună cu cererea la casa de asigurări de sănătate o singură dată pentru un interval de maximum 90/91/92 de zile, în funcţie de starea clinică şi evoluţia afecţiunii pentru persoanele care nu sunt încadrate în grad de handicap şi de maximum 12 luni pentru persoanele care sunt încadrate în grad de handicap accentuat sau grav.

– Decizia de aprobare pentru procurarea dispozitivului medical are un termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii de către casa de asigurări de sănătate, cu excepţia următoarelor situaţii:

* Decizia de aprobare pentru procurarea dispozitivelor de protezare stomii şi incontinenţă urinară este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală, care nu poate fi mai mare de 90/91/92 de zile calendaristice sau maximum 12 luni consecutive, după caz. Decizia de aprobare pentru procurarea dispozitivelor de protezare stomii şi incontinenţă urinară este însoţită de o anexă cu 3 taloane sau 12 taloane, după caz, corespunzător perioadelor lunare, pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală.

* Decizia de aprobare pentru închirierea fotoliilor rulante este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală, care nu poate fi mai mare de 90/91/92 de zile calendaristice.

* Pentru echipamentele pentru oxigenoterapie decizia de aprobare este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală, respectiv maximum 90/91/92 de zile calendaristice sau maximum 12 luni consecutive, după caz.

* Pentru aparatele de ventilaţie noninvazivă decizia de aprobare este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală şi nu poate fi mai mare de 90/91/92 de zile calendaristice sau maximum 12 luni consecutive, după caz.

* Decizia de aprobare pentru închirierea fotoliilor rulante, aparatelor pentru administrarea continuă cu oxigen şi ventilaţie noninvazivă este însoţită de o anexă cu 3 sau 12 taloane, după caz, corespunzător perioadelor lunare, pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală.

 

Noile măsuri asigură accesul nediscriminatoriu

 

„În condiţiile determinate de evoluţia situaţiei epidemiologice, aceste noi măsuri asigură accesul neîntrerupt şi nediscriminatoriu al asiguraţilor la servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale necesare pentru diagnosticarea, tratarea şi monitorizarea bolilor, inclusiv a celor cu impact major asupra stării de sănătate”, a declarat Adrian Gheorghe, preşedintele CNAS.

Reglementările fac obiectul celor două acte normative aprobate de guvern în data de 25 martie 2021: Hotărârea de Guvern care prevede prelungirea termenului de aplicare a prevederilor HG nr. 140/2018 şi Ordonanţa de Urgenţă pentru stabilirea unor măsuri în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate în contextul evoluţiei situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru abrogarea unor prevederi din OUG nr. 70/2020.

Sursa: CNAS

Foto: Arhivă



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Cod GALBEN de ploi torențiale și grindină, la Cluj. Până când e valabil?

Publicat

Meteorologii au emis o avertizare cod galben de ploi torențiale, descărcări electrice și izolat grindină, în mai multe județe din țară, inclusiv la Cluj.

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis o avertizare cod galben, valabilă de miercuri, 22 mai, ora 10, până joi, 23 mai, ora 10, în mai multe regiuni din țară.

În acest interval, în Banat, Oltenia, Maramureș, vestul Transilvaniei și al Munteniei, precum și în zona Carpaților Occidentali, vor fi perioade cu instabilitate atmosferică accentuată care se va manifesta prin averse torențiale, descărcări electrice, intensificări ale vântului și izolat grindină.

În intervale scurte de timp sau prin acumulare cantitățile de apă vor fi de 25…30 l/mp și izolat de peste 40 l/mp.

Manifestări specifice instabilității atmosferice vor fi și în celelalte regiuni, dar pe arii restrânse.

Citește mai departe

ECONOMIE

ANALIZĂ. Radu Georgescu: Prețul gramului de aur a atins un nou maxim

Publicat

De

Prețul gramului de aur a atins un nou maxim

Uncia de aur a atins lunea aceasta un nou record de 2.449,80 dolari, la mai bine de o lună după creșterea la 2.431,90 dolari.

Aprecierea a ridicat prețul gramului de aur cu 8 lei la 359,4834 lei, care reprezintă un nou maxim istoric.

Prețul gramului de aur a atins un nou maxim

Evoluția ascendentă a metalului galben este stimulată de reziliența pe care a arătat-o economia americană la nivelul ridicat al dobânzilor practicate de Rezerva Federală, care cu 5,25 – 5,50% se află la maximul al ultimilor 23 de ani.

Tendința pozitivă a făcut ca indicele anual al preţurilor de consum din SUA să scadă de la 3,5% în martie la 3,4% în aprilie și a stimulat pariurile puse pe o decizie de reducere de către Fed a ratei de referință, ce a depreciat dolarul și a scăzut randamentelor titlurilor de stat americane.

Luni dimineață, la scurt timp după deschiderea pieței, mai multe ordine de vânzare de valută au coborât cotația euro la 4,972 lei, mișcare urmată de o creștere la 4,976 lei. În aceste condiții, cursul monedei unice a scăzut marginal de la 4,9751 la 4,9748 lei.

Indicele ROBOR la trei luni a stagnat

Piața monetară a dat semne că există, iar indicii ROBOR pe termen mediu au cunoscut ușoare modificări.

Indicele la trei luni, în funcţie de care sunt calculate dobânzile la majoritatea creditelor în lei contractate înainte de mai 2019, a stagnat la 6,05%, valoare stabilită la începutul lui aprilie.

Indicele la șase luni, folosit la calcularea ratelor la creditele ipotecare, a scăzut de la 6,07 la 6,06% iar cel la 12 luni a crescut de la 6,07%.

Prețul euro

Declarațiile date de unii dintre oficialii Rezervei Federale, referitoare la necesitatea păstrării dobânzilor din Statele Unite la valori ridicate pentru un timp mai lung, au limitat pierderile monedei americane.

Euro a urcat la 1,0865 – 1,0884 dolari, iar cursul a scăzut de la 4,5879 la 4,5777 lei.

Menținerea apetitului pentru risc a apropiat moneda elvețiană de pragul de 0,99 franc/euro, care nu a mai fost atins de peste un an, iar media a coborât în piața locală de la 5,0460 la 5,0370 lei. Lira sterlină a crescut, în schimb, de la 5,8059 la 5,8147 lei.

Piața maghiară a fost închisă cu ocazia sărbătoririi Rusaliilor. Media monedei poloneze s-a apreciat la 4,2575 zloți/euro.

Bitcoin a stagnat la 66.102 – 67.318 dolari, valori apropiate de cele de la sfârșitul săptămânii trecute. Ethereum fluctua în culoarul 3.050 – 3.138 dolari.

Sunt folosite date și informații disponibile până luni, la ora 14:00.

Citește mai departe

CULTURA

Organizatorii Jazz in the Park au primit Premiul pentru Rezistență în Cultură

Publicat

Administrația Fondului Cultural Național a acordat Premiul pentru Rezistență în Cultură organizatorilor festivalului Jazz in the Park.

Asociația Fapte, cunoscută pentru organizarea festivalului Jazz in the Park, dar și a altor evenimente culturale semnificative, a primit premiul Administrației Fondului Cultural Național (AFCN) pentru Rezistență în Cultură. Acest premiu a fost acordat în cadrul galei organizate luni seara, 20 mai.

Peste un deceniu de promovare a culturii prin muzică

De peste un deceniu, Asociația Fapte s-a dedicat misiunii de a promova cultura prin muzică în rândul publicului larg, dând o nouă semnificație spațiilor publice și private cu însemnătate și promovând valorile pozitive.

„Pe măsură ce Fapte, organizația pe care o reprezentăm, a acumulat tot mai multă vechime și experiență, am început să înțeleg tot mai mult de ce e valoros să reziști în cultură, iar în ultimii ani de pandemie, a devenit o realizare în sine. Așadar, mulțumim AFCN pentru recunoaștere, dar mai ales, mulțumim pentru tot sprijinul și efortul pe care-l depuneți an de an pentru întreg sectorul cultural. Contribuiți de adevăratelea la rezistența multor organizații, inclusiv a noastră.

Cât despre Fapte, promit că efortul nostru nu se va opri aici. Avem deja anul acesta niște proiecte foarte ambițioase și atât eu cât și colegii mei, avem încă multă energie, multă răbdare și multă ambiție și dedicare să trăim din proiectele noastre și să le vedem pe toate împlinite. Nu în ultimul rând, dedicăm acest premiu tuturor colegilor și colaboratorilor noștri, care fac această rezistență în cultură frumoasă și plăcută. De multe ori simțim că ce facem noi e mai degrabă un stil de viață decât un job”, a transmis Alin Vaida, fondatorul Jazz in the Park.

Trei evenimente majore în 2024

Asociația Fapte își propune să continue să inspire și să susțină comunitatea prin evenimente culturale de înaltă calitate. Anul 2024 aduce proiecte culturale majore, printre care:

  • International Jazz in the Park Competition | Parcul Central „Simion Bărnuțiu” | 5 – 7 iulie
  • Jazz in the Park Festival | Parcul Etnografic „Romulus Vuia” | 30 august – 1 septembrie
  • Music Gallery | Muzeul de Artă din Cluj-Napoca | 4 – 26 octombrie

Despre Asociația Fapte

Asociația Fapte dezvoltă oameni și comunități prin evenimente culturale.

De la înființare, în 2012, Fapte a organizat peste 450 de concerte de jazz cu artiști internaționali, fiind astăzi unul dintre cele mai importante festivaluri europene de gen.

În 2019, Jazz in the Park a câștigat trofeul „Best Small European Festival” la European Festival Awards.

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO. Președintele PSD Turda, Răzvan Iulian CIORTEA, AGRESAT de un consilier local PNL

Publicat

Am vrut să credem că trăim într-un oraș în care democrația contează. Ne dorim să contribuim la dezvoltarea unei comunități solidare și elegante, demnă de istoria sa bimilenară… dar cu Matei și gorilele lui este imposibil.

Astăzi, în cartierul Oprișani s-au petrecut niște scene care ne-au adus aminte de felul în care niște oameni cu bâte în mâini au plantat panseluțe în Piața Constituției din București. Am fost, efectiv, atacați, înjurați, agresați fizic de cei care susțin că sunt „liberali”.


Am vrut să profităm de faptul că, după 4 ani în care a ignorat cartierul Oprișani, „tătuțul Matei” a venit să facă „baie de mulțime” și am vrut să-l întrebăm, cu eleganță și spirit democratic, pe acest lider de clan interlop, ce planuri are pentru Turda, moment în care consilierul local, Lucian Varo, l-a îmbrâncit, în cel mai josnic și mojic mod, pe președintele PSD Turda, Răzvan Iulian CIORTEA.

De asemenea, ginerele-director, Bobic, a înjurat întreaga organizație PSD Turda, iar colegii săi ne-au scuipat și ne-au adus amenințări!

Dragi turdeni, acesta ne-a fost nouă primar 8 ani de zile?

Cum am reușit să agreem pe cineva care nici măcar un dialog cu cetățenii lui nu poate duce?

Din 9 iunie avem unica șansă să salvăm Turda și să ne scăpăm de asemenea specimene!

Pe 9 iunie votați PSD Turda pe buletinele de vot! Votați Răzvan Iulian Ciortea pentru funcția de Primar și echipa de candidați PSD la Consiliul Local!

NOI suntem schimbarea de care Turda are nevoie!

CMF: 21240002

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax