Connect with us

EVENIMENT

Ce servicii pot fi acordate la distanță, fără să fie nevoie de card de sănătate. Noi reglementări, în contextul epidemiei

Publicat


Executivul a aprobat două acte normative care reglementează condiţiile de acordare a serviciilor medicale în sistemul de sănătate în trimestru II al anului 2021. Actele normative asigură cadrul legal pentru decontarea serviciilor medicale, medicamentelor şi dispozitivelor medicale contractate, potrivit unui comunicat de presă al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate (CNAS).

De asemenea, până la data de 1 iulie 2021 vor fi elaborate şi aprobate actele normative necesare pentru punerea în aplicare a unor noi reglementări, potrivit reprezentanților CANS.

 

Consultaţiile

 

Actele normative aprobate de Guvern asigură cadrul legal pentru decontarea serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale contractate, precum și reglementările aplicabile în contextul epidemiei cu virusul SARS-CoV-2, pentru trimestrul II al anului 2021, printre care se numără următoarele

– Consultaţiile medicale acordate în asistenţa medicală primară şi în ambulatoriul de specialitate clinic, inclusiv serviciile conexe actului medical furnizate de psiholog şi logoped, pot fi acordate şi la distanţă, utilizând orice mijloace de comunicare.

– Consultaţiile medicale la distanţă se acordă şi se validează fără a fi necesară utilizarea cardului naţional de asigurări sociale de sănătate sau a documentelor înlocuitoare ale acestuia; toate celelalte servicii medicale vor fi validate cu cardul de sănătate.

– Consultaţiile la distanţă din ambulatoriul de specialitate pentru specialităţile clinice, inclusiv pentru specialitatea clinică medicină fizică şi de reabilitare, precum şi cele de îngrijiri paliative în ambulatoriu se acordă fără a fi necesară prezentarea biletului de trimitere. Pentru toate celelalte consultaţii este necesar biletul de trimitere.

 

Ce pot face medicii de familie

 

– Medicii de familie pot prescrie în continuare pentru pacienţii cronici inclusiv medicamentele restricţionate din lista de medicamente compensate şi gratuite care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate, cu menţiunea că pentru medicamentele care se eliberează în baza unor protocoale terapeutice şi a unor formulare specifice este necesară evaluarea periodică a medicului de specialitate pentru a confirma sau modifica schema de tratament, la termenele prevăzute în protocoalele terapeutice sau în scrisorile medicale.

– Medicii de familie iniţiază tratamentul specific şi în absenţa unei scrisori medicale emise de medicul din ambulatoriul de specialitate/spital pentru medicamentele notate cu * din Lista de medicamente compensate şi gratuite, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 720/2008.

– Medicii de familie pot emite prescripţie medicală în continuare pentru pacienţii cu boli cronice cu schemă terapeutică stabilă, în baza documentelor medicale care au fost emise pacientului de către medicul specialist – scrisoare medicală şi/sau confirmarea înregistrării formularului specific de prescriere, şi pentru medicamentele care se prescriu de către medicii specialişti în conformitate cu limitările de prescriere prevăzute în Hotărârea Guvernului nr. 720/2008.

– Pentru situaţiile care necesită prezentarea de documente casei de asigurări de sănătate de către asigurat, documentele pot fi transmise prin mijloace electronice de comunicare sau pot fi depuse în numele asiguratului de orice persoană. Mijloacele electronice de comunicare se pot folosi şi pentru transmiterea de către casele de asigurări de sănătate a documentelor eliberate necesare asiguraţilor.

Ce documente, care au fost prelungite deja, își pierd valabilitatea de la data de 31 martie

O serie de documente, a căror valabilitate a fost prelungită în repetate rânduri pe perioada stării de alertă, îşi vor pierde valabilitatea în data de 31 martie, fiind necesară o nouă evaluare a medicului specialist pentru emiterea de noi documente:

– biletele de trimitere pentru specialităţi clinice, inclusiv pentru specialitatea medicină fizică şi de reabilitare;

– biletele de trimitere pentru specialităţi paraclinice;

– recomandările medicale pentru dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive ce se depun/se transmit la casa de asigurări de sănătate;

– deciziile de aprobare pentru procurarea dispozitivului medical, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive.

 

Perioada de valabilitate

 

Conform reglementărilor în vigoare, perioada de valabilitate a acestor documente este următoarea:

– Biletul de trimitere pentru specialităţi clinice are o valabilitate de maximum 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Excepţii:

* Pentru toate bolile cronice, biletele de trimitere pentru specialităţile clinice şi pentru îngrijiri paliative în ambulatoriu au valabilitate de până la 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru specialităţi clinice recomandate de medicul de familie, care are evidenţiat „management de caz”, are o valabilitate de 90 de zile calendaristice.

– Biletul de trimitere pentru specialitatea clinică medicină fizică şi de reabilitare are o valabilitate de maximum 60 de zile calendaristice de la data emiterii.

– Biletul de trimitere pentru specialităţi paraclinice are o valabilitate de maximum 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Prin excepţie:

* Pentru toate bolile cronice, valabilitatea biletului de trimitere pentru investigaţii paraclinice este de până la 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru investigaţii paraclinice – examinări histopatologice şi citologice are termen de valabilitate 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru investigaţii paraclinice recomandate de medicul de familie/medicul de specialitate din ambulatoriu, care are evidenţiat „management de caz”, are o valabilitate de 90 de zile calendaristice.

* Biletul de trimitere pentru investigaţii medicale paraclinice de înaltă performanţă (RMN, CT, scintigrafie şi angiografie) are valabilitate 90 de zile.

 

Precizări

 

– Recomandarea medicală pentru dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive îşi pierde valabilitatea dacă nu este depusă la casa de asigurări de sănătate în termen de 30 de zile calendaristice de la data emiterii. Precizări:

* În situaţia pacienţilor cu stome permanente, pentru obţinerea dispozitivelor de protezare stomii, prescripţia medicală se depune împreună cu cererea la casa de asigurări de sănătate o singură dată pentru un interval de maximum 12 luni consecutive.

* În situaţia pacienţilor cu incontinenţă urinară permanentă, pentru obţinerea dispozitivelor de incontinenţă urinară, prescripţia medicală se depune împreună cu cererea la casa de asigurări de sănătate o singură dată pentru un interval de maximum 12 luni consecutive.

 

* Pentru echipamentele pentru oxigenoterapie

 

şi ventilare noninvazivă prescripţia medicală se depune împreună cu cererea la casa de asigurări de sănătate o singură dată pentru un interval de maximum 90/91/92 de zile, în funcţie de starea clinică şi evoluţia afecţiunii pentru persoanele care nu sunt încadrate în grad de handicap şi de maximum 12 luni pentru persoanele care sunt încadrate în grad de handicap accentuat sau grav.

– Decizia de aprobare pentru procurarea dispozitivului medical are un termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii de către casa de asigurări de sănătate, cu excepţia următoarelor situaţii:

* Decizia de aprobare pentru procurarea dispozitivelor de protezare stomii şi incontinenţă urinară este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală, care nu poate fi mai mare de 90/91/92 de zile calendaristice sau maximum 12 luni consecutive, după caz. Decizia de aprobare pentru procurarea dispozitivelor de protezare stomii şi incontinenţă urinară este însoţită de o anexă cu 3 taloane sau 12 taloane, după caz, corespunzător perioadelor lunare, pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală.

* Decizia de aprobare pentru închirierea fotoliilor rulante este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală, care nu poate fi mai mare de 90/91/92 de zile calendaristice.

* Pentru echipamentele pentru oxigenoterapie decizia de aprobare este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală, respectiv maximum 90/91/92 de zile calendaristice sau maximum 12 luni consecutive, după caz.

* Pentru aparatele de ventilaţie noninvazivă decizia de aprobare este valabilă pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală şi nu poate fi mai mare de 90/91/92 de zile calendaristice sau maximum 12 luni consecutive, după caz.

* Decizia de aprobare pentru închirierea fotoliilor rulante, aparatelor pentru administrarea continuă cu oxigen şi ventilaţie noninvazivă este însoţită de o anexă cu 3 sau 12 taloane, după caz, corespunzător perioadelor lunare, pentru perioada prevăzută în prescripţia medicală.

 

Noile măsuri asigură accesul nediscriminatoriu

 

„În condiţiile determinate de evoluţia situaţiei epidemiologice, aceste noi măsuri asigură accesul neîntrerupt şi nediscriminatoriu al asiguraţilor la servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale necesare pentru diagnosticarea, tratarea şi monitorizarea bolilor, inclusiv a celor cu impact major asupra stării de sănătate”, a declarat Adrian Gheorghe, preşedintele CNAS.

Reglementările fac obiectul celor două acte normative aprobate de guvern în data de 25 martie 2021: Hotărârea de Guvern care prevede prelungirea termenului de aplicare a prevederilor HG nr. 140/2018 şi Ordonanţa de Urgenţă pentru stabilirea unor măsuri în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate în contextul evoluţiei situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru abrogarea unor prevederi din OUG nr. 70/2020.

Sursa: CNAS

Foto: Arhivă



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Se MAJOREAZĂ vârsta persoanelor care pot să preia copii în ÎNGRIJIRE, anunță Ministrul Familiei

Publicat

parinti cu copii

Condiții noi pentru asistenții maternali. Se majorează vârsta persoanelor care pot să preia copii în îngrijire. 

Condiţiile pentru cei care doresc să fie asistenţi maternali se „înăspresc”, astfel încât tinerii care pot să preia copii în îngrijire, începând de la câteva zile, să aibă vârsta de 21 de ani şi nu 18 ani, ca până acum, scrie Alba24.ro.

Se MAJOREAZĂ vârsta persoanelor care pot să preia copii în ÎNGRIJIRE, anunță Ministrul Familiei

Declarația îi aparține ministrului Familiei, Tineretului şi Egalităţii de Şanse, Natalia Intotero, potrivit Agerpres.

„Pe partea de legislaţie, am făcut demersurile şi săptămâna aceasta, săptămâna viitoare, va intra în şedinţa de Guvern Ordonanţa de urgenţă prin care sunt schimbate condiţiile pentru cei care doresc să fie asistenţi maternali.

„Am pus ca vârstă 21”

În urma controalelor neanunţate, efectuate de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Copilului, dar şi de noi, de conducerea ministerului, am constatat necesar înăsprirea condiţiilor pentru cei care doresc să fie asistenţi maternali, prioritatea noastră fiind copiii.

Şi din acest punct de vedere a trebuit ca această legislaţie să fie Ordonanţă de urgenţă, având în vedere că nu mai permitem ca tinerii de 18 ani să poată să preia copii în grijă, începând de la câteva zile.

Am pus ca vârstă 21”, a precizat Intotero, la o conferinţă de presă susţinută la încheierea unui an de activitate.

Citește mai departe

EVENIMENT

Un biciclist pedalează 432 de km de la Cluj-Napoca la Iași. Strânge bani pentru ca Maria să poată DANSA din nou

Publicat

pentru maria

„432 km of DREAMs”, o aventură anuală pe bicicletă de la Cluj-Napoca la Iași se desfășoară anul acesta între 27 și 29 iulie. Acțiunea are ca scop strângerea de fonduri pentru clujeanca Maria, o fetiță de 10 ani care are nevoie de proteze la ambele picioare.

„Anul acesta, la cea de-a 5-a ediție, „432 km of DREAMs” revine cu o nouă provocare și o misiune specială: străbaterea celor 432 de kilometri de la Cluj-Napoca la Iași pentru a contribui la strângerea de fonduri necesare protezării picioarelor Mariei, o fetiță de 10 ani care visează să poată alerga și dansa.

pentru maria

„432 km of DREAMs”, o aventură anuală pe bicicletă de la Cluj-Napoca la Iași. Pentru ca Maria să poată DANSA din nou

Maria, elevă la o școală din Cluj-Napoca, s-a născut cu grave probleme locomotorii care îi îngreunează mersul. În ciuda acestor dificultăți, ea nu a încetat să zâmbească și să iubească dansul. Visul ei este să poată alerga și să se bucure de o viață activă. Singura ei șansă pentru o viață aproape normală constă în amputarea ambelor picioare și purtarea unor proteze speciale.

pentru maria

Prin această inițiativă, ne propunem să strângem fondurile necesare pentru a-i oferi Mariei o viață plină de bucurii și normalitate. Fiecare kilometru parcurs în cadrul „432 km of DREAMs” reprezintă un pas înainte către realizarea visului Mariei.

„Susțineți cauza Mariei printr-o donație”

„Între timp, 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚 𝐝𝐞 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐮𝐧𝐮𝐢𝐚 𝐝𝐢𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐢𝐨𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐝𝐞𝐜𝐮𝐫𝐬 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥. Medicii au fost mulțumiți de rezultat, iar Maria 𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐮𝐩𝐞𝐫𝐞𝐚𝐳𝐚̆ 𝐛𝐢𝐧𝐞. Urmează acum cea 𝐝𝐞-𝐚 𝐝𝐨𝐮𝐚 𝐚𝐦𝐩𝐮𝐭𝐚𝐫𝐞, un pas necesar înainte de a începe procesul de recuperare și protezare a ambelor picioare. Fiecare kilometru parcurs este un pas mai aproape de visul ei de a alerga și de a dansa”, a declarat unul dintre organizatori.

pentru maria

Vă invităm să ne fiți alături în această călătorie și să susțineți cauza Mariei printr-o donație, AICI.  Orice contribuție este esențială și poate face o diferență semnificativă în viața Mariei”, au transmis cei de la Dream By Dream.

pentru maria

Cel care va pedala este Andrei Gubaș, Vicepreședintele Asociației Dream By Dream și nu se află la prima acțiune de acest gen. Contactat de Cluj24, acesta ne-a spus: „Voi porni sâmbătă dimineața probabil la ora 3 și în prima zi voi merge până la Vatra Dornei. Pe 29 iulie îmi propun să ajung la Iași. Nu e prima dată când fac asta. De această dată voi încerca să strâng cât mai mulți bani pentru Maria, o fetiță de 10 ani din Cluj-Napoca. I-a fost amputat un picior și urmează și al doilea iar protezele necesare vor trebui schimbate an de an timp de 10 ani, având în vedere că ea este în creștere. Suma anuală necesară se ridică undeva la 16-18.000 de euro.”

Citește mai departe

EVENIMENT

Universitatea Olimpia Cluj are un nou ANTRENOR. Este multiplu CAMPION Național cu grupele de juniori de la FC Universitatea

Publicat

u olimpia cluj

Universitatea Olimpia Cluj are un nou antrenor. Călin Sălăgean este multiplu Campion Național cu grupele de juniori de la FC Universitatea.

„Universitatea Olimpia Cluj anunță numirea domnului Sălăgean Călin în funcția de antrenor principal al primei echipe de fotbal feminin.

calin salagean

Universitatea Olimpia Cluj are un nou ANTRENOR. Este multiplu CAMPION Național cu grupele de juniori de la FC Universitatea

Domnul Sălăgean, antrenor cu licență UEFA A, are o bogată experiență în cadrul clubului FC Universitatea, fiind jucător al clubului, coordonator al centrului de copii și juniori, dar și antrenor la grupele U19 și U17.

Multiplu Campion Național cu grupele de juniori de la FC Universitatea, dl Sălăgean a activat în ultima perioadă și ca antenor în cadrul loturilor de juniori U19 și U15 ale Naționalelor României.

Despre această numire, dl. Alin Cioban, Președintele Executiv al clubului a declarat:
„Mă bucur că domnul Sălăgean a acceptat provocarea de a lucra cu sportivele noastre și sunt convins că este exact ceea ce acest club avea nevoie. Mă refer la seriozitate, profesionalism și efort colectiv spre un singur obiectiv, acela de a reda clubului titlul de Campioană a Romaniei.

Vreau să îi mulțumesc și domnului Liviu Ivasuc care ne-a ajutat într-un moment mai dificil și care a ales să rămână alături de familie la Satu Mare.

Începând de azi, ne apucăm din nou de treabă cu un lot tânăr, un antrenor perfecționist și sper să demonstrăm în teren că am ales cea mai bună opțiune.

Bine ai venit domnule Sălăgean și mult succes îți dorim alături de Universitatea Olimpia Cluj”, scrie pe pagina de Facebook U Olimpia Cluj.

Citește mai departe

POLITICA

Marius Lulea (AUR) către guvernul PSD-PNL: Nu mai UMILIȚI fermierii

Publicat

marius lulea

Prim-vicepreședintele AUR, Marius Lulea, a criticat soluția propusă de ministrul agriculturii, Florin Barbu, prin care ministerul să intervină cu un mecanism prin care să le fie amânate ratele la bănci o anumită perioadă fermierilor.

Marius Lulea consideră că, prin această măsură, datoria fermierilor va crește, subliniind că Guvernul dovedește că ține tot cu băncile, nu cu fermierii.

Marius Lulea (AUR) către guvernul PSD-PNL: Nu mai UMILIȚI fermierii

„Incredibil, sunt revoltat. Soluția guvernului la secetă este ca băncile să amâne plata ratelor fermierilor, adică să le crească datoria, astfel încât să nu mai iasă niciodată din ea. Dar ce, la anul vor obține de două ori mai mulți bani? Eu nu cred.

Soluția este una singură: ajutor de stat care să acopere pierderile și care să acopere toate costurile, inclusiv cele de creditare și forța de muncă.

Nu mai umiliți fermierii! Voi ați distrus sistemele de irigații și acum veniți cu propuneri în bătaie de joc? Deci tot cu băncile ține guvernul, nu cu fermierii”, a declarat Marius Lulea, prim-vicepreședintele AUR.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax