EVENIMENT
Casa Berarilor Artizani se extinde cu o investiție de 30.000 de euro
Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, continuă procesul de extindere și anunță deschiderea unei noi locații în Cluj-Napoca.
Compania intenționează să mai deschidă în Cluj-Napoca trei noi magazine până la finele anului 2021.
Rețeaua Casa Berarilor Artizani ajunge astfel la 5 locații la nivel național, acesta fiind primul magazin din Cluj-Napoca. Investiția totală în magazin se ridică la 30.000 de euro. Magazinul este deschis în Centrul Comercial Cora și este operat de un francizat local, o antreprenoare aflată la prima experiență de afaceri.
“Clujul este un pariu strategic pentru brandul Casa Berarilor Artizani prin dezvoltarea rețelei într-un oraș special, în care piața berii și a microberăriilor artizanale este foarte emancipată, printre cele mai mature din țară: producătorii locali sunt profesioniști, brandurile locale sunt puternice, în timp ce consumatorii au o cultură a berii dezvoltată”, a declarat Florin Mîndru, CEO Casa Berarilor Artizani.
Informații cheie despre franciza Casa Berarilor Artizani
Antreprenorii români pot investi în franciza Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală. Investiția minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcție de suprafața spațiului și de locație (stradal sau centru comercial).
Franciza Casa Berarilor Artizani se adresează atât celor care sunt la prima afacere și vor să deschidă un business sigur, bazându-se pe experiența francizorului în operarea unui lanț de francize cu proceduri de lucru clare și suport operațional constant, cât și antreprenorilor cu experiență care caută oportunități de afaceri în domenii noi, cu potențial de creștere accelerată.
Principalii indicatori la care viitorul francizat trebuie să fie atent atunci când dezvoltă un proiect Casa Berarilor Artizani sunt numărul de locuitori din localitatea în care vrea să deschidă locația (minimum 40.000 locuitori), specificul de cumpărături al consumatorilor (cumpărături în centre comerciale sau în magazine de proximitate), puterea de cumpărare din zona (salariul mediu din localitate). Toate aceste date sunt analizate împreună cu departamentul de dezvoltare al francizei și astfel se obține acordul de deschidere a locației.
„Piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere”
Românii pot începe un nou business în ciuda contextului actual și se pot orienta către o afacere la cheie într-un domeniu cu potențial de creștere: piața berii artizanale în România are un potențial foarte mare de creștere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa), spre deosebire de nivelul țărilor din jurul nostru, unde media pieței berii artizanale este de 12–13% din total consum. Spre comparație, în România vânzările brandurilor artizanale reprezintă mai puțin de 1% din totalul consumului de bere.
Proiectul de magazine beer-to-go Casa Berarilor Artizani își propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Conceptul de bere pentru acasă include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, și pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză și sticlă, snacks-uri și mai multe băuturi răcoritoare.
Despre Casa Berarilor Artizani
Casa Berarilor Artizani este cel mai nou hub dedicat promovării berii artizanale produsă de maeștri berari români, cu o rețea de magazine extinsă pe plan național, unde consumatorii pot experimenta diverse produse și rețete de bere artizanală și își pot alege stilurile preferate.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






