ADMINISTRAȚIE
Cărțile de identitate, EMISE și electronic la nivelul județului Cluj, începând cu data de 2 august 2022
Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituție publică de interes județean aflată sub autoritatea Consiliului Județean, va operaționaliza, începând cu data de 2 august 2022, activitatea de emitere a cărții electronice de identitate (CEI).
Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Suntem încântați că am reușit să extindem acest proiect pilot și la nivelul entității noastre care se ocupă cu evidența persoanelor de pe teritoriul întregului județ. Invităm așadar toți clujenii interesați ca, începând cu data de 2 august, să acceseze pagina web a DJEP Cluj pentru a se putea programa în acest sens”.
Programare prealabilă
Concret, în baza unei programări prealabile, cetățenii vor putea veni la sediul DJEP Cluj din municipiul Cluj-Napoca, strada Aviator Bădescu 7-9, unde își vor putea depune actele pentru emiterea noilor cărți de identitate. Aici, au fost operaționalizate două ghișee de preluare a datelor biometrice, respectiv unul de eliberare a cărții electronice de identitate.
Amintim faptul că implementarea cărții electronice de identitate este un proiect pilot la nivel național, implementat de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, structură aflată în subordinea Ministerului Afacerilor Interne”, informează CJ Cluj.
Până acum cărțile de identitate electronice se eliberau doar la nivelul Primăriei Cluj-Napoca.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






