Connect with us

EVENIMENT

Bonțida Fever: Sute de fani Electric Castle și-au tatuat cel mai cool mesaj și au primit abonamente pe viață la festival

Publicat


tatuaj

Test de loialitate trecut cu brio de fanii Electric Castle: peste 300 de tineri și-au tatuat „Bonțida Fever”, titlul celei mai recente campanii lansate de festival, demonstrând că EC le-a adus amintiri pe viață, în suflet și, de acum, și pe piele.

Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu 2 săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor, fiecare zi aducând noi și noi dovezi de fidelitate din partea fanilor ce și-au dorit să câștige un abonament pe viață.

Bonțida Fever: Sute de fani Electric Castle și-au tatuat cel mai cool mesaj și au primit abonamente pe viață la festival

„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață”, spune Cezar Pușcaș, tattoo artist.

cezar puscas

De la fani care au trăit, la Bonțida, fiecare ediție de festival, la cei care îl descoperă acum, peste 300 de tineri au trimis înregistrări video cu tatuajele ce marchează o legătura unică pe care o au cu evenimentul. Organizatorii le-au oferit tuturor celor oficial intrați în familia Electric Castle câte un abonament pe viață.

diana kellerman

„Anul trecut a fost prima dată când am mers la festival, dar urmăresc EC încă de la primele ediții și mereu mi-am dorit sa fac parte din acest fenomen. Tatuajul e cel mai bun mod de a spune tuturor că îmi doresc nu mai ratez nicio ediție”, spune Diana Kellerman, specialist în recrutări.

 

bontida fever

Campania Bonțida Fever continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, cu noi surprize în fiecare zi. Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul mesaj pe billboardul EC.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate