Connect with us

ADMINISTRAȚIE

„BLACK FRIDAY” administrativ la Consiliul Județean Cluj. Cetățenii pot obține acte ONLINE în maximum 24 ore

Publicat


Consiliul Județean Cluj

Sub deviza „Consiliul Județean Cluj, o administrație fără hârtii!”, de Black Friday, cetățenii pot obține de la instituție acte online în maximum 24 de ore.

„Consiliul Județean Cluj se adaptează trendului perioadei de reduceri și reduce timpii de emitere a documentelor depuse online.

„BLACK FRIDAY” administrativ la Consiliul Județean Cluj. Cetățenii pot obține acte ONLINE în maximum 24 ore

Drept urmare, toate solicitările depuse în intervalul 13.11.2023 – 17.11.2023 (ora 12:00), către Consiliul Județean Cluj, prin intermediul platformei Ghișeul Unic, vor fi emise în termen de maxim 24 ore de la depunere.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Continuăm digitalizarea la Consiliul Județean. Facem pași importanți în fiecare zi pentru a putea oferi clujenilor servicii administrative performante și pentru a atinge dezideratul propus: o administrație fără hârtii!”

Black Friday la CJ Cluj: Tipuri de acte

Prin intermediul platformei pot fi obținute următoarele tipuri de acte:

– Certificate de Urbanism

– Autorizație de Construire

– Certificate de Atestare

– Certificate de Edificare

– Drept de Preempțiune

– Începere lucrări

– Finalizare lucrări

Documentele emise au valabilitate juridică, semnătura electronică integrată, plata făcându-se online”, a comunicat CJ Cluj.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate