ACTUALITATE
ACCESUL în Primăria Cluj-Napoca se poate face și pe bază de TEST Covid. Cum se eliberează CERTIFICATELE de naștere și deces
Accesul în sediul central al Primăriei în sediile din cartierele din Cluj-Napoca se va putea face și pe bază de test PCR sau antigen rapid, nu doar cu certificatul verde care atestă vaccinarea sau trecerea prin boală.
Potrivit reprezentanților Primăriei, eliberarea certificatelor de deces și a certificatelor de naștere se va face în exteriorul clădirii Primăriei de pe strada Moților nr. 3, în curtea interioară.
Accesul persoanelor, cu excepția angajaților, în sediile Primăriei municipiului Cluj-Napoca este permis în următoarele condiții:
celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
celor care prezintă rezultatul negativ al unui test RT – PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore;
celor care prezintă rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore;
celor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Potirivit reprezentanților Primăriei, măsura a fost luată în conformitate cu Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Cluj privind stabilirea unor măsuri privind prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de Covid-19.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






