Connect with us

EVENIMENT

UPDATE/ABUZ/ WizzAir obligă clujenii să prezinte test PCR dacă vin din Italia. Poziția oficială a companiei aeriene

Publicat


Clujenii care locuiesc în Italia reclamă bătaia de joc de care au avut parte din partea companiei aeriene WizzAir care i-a obligat să prezinte un test PCR negativ pentru zborurile spre România. Aceasta în condițiile în care autoritățile de la București nu impun restricții de călătorie.

Adina locuiește în Rimini și și-a planificat din timp vizita pentru Paști la Cluj-Napoca interesându-se asupra condițiilor de călătorie spre România ținând cont de restricțiile cauzate de pandemie.

De la Consulatul României la Bologna a primit informația că nu se impune pentru intrarea în țară niciun fel de test de COVID și nicio o restricție de călătorie ci doar că va trebui să stea în țară în carantină 14 zile, pentru orice eventualitate.

Având aceste informații oficiale, aceasta și-a cumpărat bilet de avion de la compania aeriană WizzAir, pentru ea și cei doi copii minori, și urma să zboare duminică, 18 aprilie, de la ora 18,30 de pe Aeroportul Bergamo-Milano spre Cluj-Napoca.

Abuz al WizzAir

În data de 15 aprilie a primit un mesaj de la WizzAir în care se preciza că nu se impune nicio restricție legată de COVID dar, surpriză, sâmbătă, 17 aprilie, cu 24 de ore înainte de zbor, a fost notificată prin mail că are nevoie obligatoriu un test PCR negativ pentru a urca în avion.

”Am plecat de la Rimini spre Milano cu mașina, șase ore și jumătate cu mașina, și aveam un test rapid COVID pentru mine și copilul cel mare de 4 ani, făcute la farmacie, ambele negative. La aeroport trebuia să trecem de un ghișeu unic pentru a face check-in-ul dar nu am fost lăsați să trecem pentru că aveam nevoie de test PCR negativ.

Le-am spus că e ridicol, că e un abuz, să primim mail cu 24 de ore înainte, nu este timpul fizic pentru a face testul și a primi rezultatul, nici măcar la un spital privat. Nu i-a interesat. Nu ne-au lăsat să trecem, am fost vreo 8 persoane, români din Italia, care veneam cu avionul WizzAir și nu ni s-a permis accesul în avionul de Cluj-Napoca. E o nebunie curată”, a explicat Adina.

Reclamație la companie

Aceasta a făcut reclamație la WizzAir și cere rambursarea cheltuielilor de peste 200 de euro și se gândește să dea compania în judecată pentru abuz.

”Încă nu știu ce voi face, cum voi încerca să mai vin la Cluj pentru Paști. Aștept un răspuns oficial de la companie și să vedem dacă se redeschide din 30 aprilie aeroportul din Bologna, să nu mai venim până la Milano. De asemenea, tot din 30 aprilie, se schimbă măsurile legate de pandemie în Italia, să vedem ce noutăți vor fi și dacă se adoptă mai puține restricții”, a conchis Adina.

Poziția oficială a WizzAir

UPDATE/ Compania Wizz Air a transmis că urmărește îndeaproape evoluția pandemiei și este în contact permanent cu autoritățile din toate piețele pentru a le oferi pasagerilor cele mai recente informații disponibile.

”Conform reglementărilor în vigoare în România, Italia este încă pe lista galbenă, prin urmare, testele Covid 19 sau documentele adecvate pentru a arăta vaccinarea sau imunizarea naturală sunt obligatorii pentru a călători spre România. Pasagerii care au călătorit din Milano la Cluj pe 18 aprilie au fost informați în mod repetat prin e-mail și sms despre aceste condiții. Reamintim pasagerilor să actualizeze și să verifice dacă informațiile lor de contact sunt corecte în contul personal Wizz Air pentru a avea acces la cele mai recente informații despre condițiile de zbor”, arată compania.

 




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate