Connect with us

ACTUALITATE

EXCLUSIV: ,,Virusul (E)COVID 19 este extrem de pervers”! Un interviu cu Adrian Vascu despre economia pe timpul crizei

Publicat


Adrian Vascu, om de afaceri și senior partner la Veridio, una dintre cele mai cunoscute firme de evaluare, vorbește despre criza economică din momentul actual ca fiind una ce probabil va fi resimțită în România și în 2021 (ECOVID 21). Acesta explică în interviul acordat publicației Cluj24 că dorește ca argumentele și analiza specialiștilor să fie mai profunde.

Interviul complet cu Adrian Vascu, senior partner la Veridio, în continuare:

1. Cum apreciați măsurile luate de guvern? Ce ați mai adăuga?

Virusul care bântuie prin economie și pe care eu l-am numit ECOVID 19 este extrem de pervers și încă necunoscut. Are deja variantele ECOVID 20 și teamă îmi e ca va exista și varianta ECOVID 21.
Mă voi pronunța asupra măsurilor economice luate până în prezent ca fiind prea puține și mai ales greu de aplicat. Nu este clar ce se întâmplă cu șomajul tehnic. Când vor primi companiile banii? De unde? Care va fi responsabilitatea companiilor postcriză? Ce se întâmplă cu companiile mari?

Nu am văzut măsuri coerente globale. Încă este multă ezitare. Unii miniștri anunță ceva pe Facebook și punctează mediatic, după care măsurile se lasă așteptate sau sunt greu de aplicat.
Aș prefera să fie mai puțină discuție înainte și mai multe explicații date de specialiști credibili după ce seturile de măsuri sunt publicate în monitorul oficial.

Va fi din nou ședință de guvern în această săptămână. Sper ca, pe lângă măsuri legate de ratele bancare, să găsim și măsuri proactive pentru sprijinirea companiilor care au potențial de creștere (acolo unde este posibil și există piață) sau celor care au nevoie să-și mențină activitatea la un anumit nivel care le va permite repornirea rapidă la momentul oportun.

2. Ce măsuri ați luat sau ce aveți în vedere să faceți la propriile afaceri? 

Să păstrăm cât mai mult normalitatea în această anormalitate. Activitatea noastră fiind în domeniul consultanței cu specializare pe evaluări de afaceri, de proprietăți imobiliare, evaluări pentru insolvență, teste ale investitorului privat prudent sau teste ale creditorului privat prudent, ne putem desfășura activitatea de la domiciliu.

Păstrăm echipa intactă, ne plătim taxele, ne plătim furnizorii și sperăm că trecem peste perioada stării de urgență fără să afectăm financiar membrii echipei și partenerii de afaceri. Cred că circuitul economic nu ar trebui întrerupt. Ne adaptăm și găsim soluții de sprijin pentru companiile afectate de criză încercând să contrazicem zicala că un “consultant îți dă umbrela întotdeauna când nu plouă” și să ne dezvoltăm împreună.

3. Cum vă veți proteja angajații și familiile acestora? Cum ar putea antreprenorii să își protejeze angajații de efectele crizei? 

Primul pas în protejarea angajaților este să nu începi restructurarea prin trecerea în șomaj a oamenilor. Desigur că, atâta vreme cât nu ai venituri, se reduc drastic posibilitățile de plată pe termen lung. Cu toate acestea, pentru că traversăm o perioadă nouă pentru noi toți, aș aștepta să văd care sunt măsurile generale obligatoriu a fi aplicate, asigurând între timp salariile oamenilor pentru cel puțin primele 30-60 zile, urmând a clarifica pașii de urmat dacă se va prelungi criza și dacă nu am găsit soluții alternative între timp.

Am spus acest lucru pentru că a doua variantă de acțiune și de protejare implicită a salariaților este să căutăm activități complementare sau care pot fi adaptate rapid. Una dintre părțile bune ale unei crize este că ne provoacă să căutăm drumuri pe care, din comoditate sau rutină, nu le-am fi explorat de bună voie.

4. Ce credeți că se va schimba după această criză în comportamentul general uman? 

Totul. Cred ca va fi o resetare a multor obiceiuri și automatisme. Vom prețui mai mult ce ne-a lipsit și ne vom lipsi mai ușor de restul.

Ceea ce putem observa este că deja ne redefinim conceptul de „necesar”, ne prioritizăm diferit cumpărăturile și gestiunea bugetului. Mulți am conștientizat încă o dată utilitatea economiilor acumulate prin adoptarea unui stil de viață sub nivelul veniturilor. Probabil că vom acorda o atenție sporită sănătății, obiceiurilor igienice și securității, nu doar acasă, dar și la serviciu sau în călătorii.
De asemenea, în această perioadă mulți am adoptat noi obiceiuri digitale, de la plata facturilor lunare, cumpărături online, platforme de lucru și dialog la distanță, instrumente de evaluare diferite de „semnatul condicii” la birou sau organizarea vieții zilnice prin intermediul tehnologiei.
Însă pe termen lung, contactul uman nu cred că își va pierde importanța. Dimpotrivă, cred că va fi unul dintre lucrurile necesare de care vom realiza că avem într-adevăr nevoie în permanență.

5. În cât timp după încheierea crizei credeți că vom reveni la situația dinainte? 
 
Nu cred că e posibilă revenirea la situația de dinainte. Putem fi chiar optimiști și să anticipăm că un viitor diferit poate fi și un viitor mai bun. Sigur, după ce vom trece printr-o perioadă extrem de grea. Schimbările prin care vom trece în cursul pandemiei vor reinventa normalitatea care va rezulta odată ce se va încheia criza.

Dacă vă referiți la revenirea situației financiare, răspunsul nu este clar în acest moment. Depinde de fiecare dintre noi dacă vom face alegeri care vor scurta sau vor lungi criza. Depinde de fiecare factor decizional din rândul autorităților dacă vor agrava sau remedia situațiile cauzate de pandemie. Depinde de fiecare companie și antreprenor dacă se vor adapta cât mai repede sau dacă vor depune armele și, odată cu ele, toate salariile pe care le asigurau acele activități comerciale. Vor exista câștigători ai crizei și firme care vor avea de suferit.

În cazul acestora, atât acționarii, cât și managementul și angajații ,vor depune toate eforturile pentru a-și repune pe picioare situația financiară cât mai repede. Însă depinde foarte mult cât de adâncă va fi criza economică, ce măsuri au luat autoritățile pe parcursul pandemiei și care sunt pregătirile puse la punct pentru repornirea economiei printr-o strânsă colaborare între stat și privat.

Tocmai de aceea mediul privat atrage atenția că trebuie să avem două direcții de acțiune egale ca importanță – sistemul medical și cel economic. Cu cât vom întârzia mai mult luarea măsurilor pentru protejarea celor două sisteme, cu atât vindecarea va veni mai târziu și cu atât se va întârzia revenirea economiei.

6. Ce ar trebui să învățăm din această criză? Ce ați dori să nu fie la fel? 

Ar trebui să învățăm că avem nevoie de un echilibru mult mai sănătos între globalizarea și autonomia economiilor. Bineînțeles, nu mă refer la izolaționism, nici vorbă. Însă trebuie să avem în permanență soluții locale pentru problemele cheie ale unei națiuni aflate într-o situație extremă, ca cea din prezent.
Ar trebui să învățăm că în afaceri sunt necesare în permanență optimizarea activității și adaptarea la nou pentru a ne asigura că avem cele mai bune șanse de continuitate în cazul apariției unei situații de criză. „Merge și așa” este acceptarea unui risc prea mare care se va produce imediat ce se întâmplă neprevăzutul.

Ar trebui să învățăm că există multă competență în jurul nostru și o sursă importantă de inovare, așa cum vedem că se întâmplă în aceste vremuri dificile în România. Chiar dacă poate aceștia nu știu cum să se „vândă” (probabil că în lipsa pandemiei, nici nu am fi aflat de ei), ar trebuie să-i căutăm noi și autoritățile pentru a crea în jurul lor afaceri care să dezvolte talentul lor la adevărata valoarea economică.

Ar trebui să învățăm să avem mai mare încredere în oameni și să trecem într-o lume în care gentlemen’s agreement să fie baza relațiilor noastre. Inclusiv cu statul care să devină mai profesionist și mai puțin prezent în viața noastră. Să schimbăm sensul sintagmei “noi suntem statul” către forma ei firească în care să ne regăsim noi cei mulți.

7. În ce/cine vă puneți cele mai mari speranțe?

În capacitatea antreprenorială de a se reinventa.
În faptul că poate în al 12-lea ceas nu vom mai politiza deloc criza și vom redescoperi nevoile și potențialul României.

În faptul că poate vor întelege guvernanții noștri să sprijine România în această perioadă să recupereze din decalajele față de țările occidentale. Am văzut că în fața bolii și a morții suntem cu toții egali. De ce nu am fi și la celelalte? De exemplu, aș insista pe investițiile în infrastructură. Să vedem un șantier în toată România. Cât mai repede! Să lansăm programul ”stăm pe șantier”.

Vom putea astfel recupera decalaje greu de imaginat cum am fi reușit să le mai prindem cei care am trecut de 50 de ani plus că vom da un imbold mediului economic general.

8. Este capabilă economia României să facă față unei noi recesiuni?

România este capabilă. Mai ales că e o situație specială în care se “refac cărțile”. Mi-aș dori să avem conducătorii care să se ridice la exigența acestor momente istorice.

Putem transforma dezavantajele în avantaje. Să o facem. Ne va ajuta și pentru sănătatea noastră psihică și emoțională în acest tăvălug al știrilor triste.

9. Unii spun că în momente de criză se deschid noi oportunități de afaceri. Dvs luați în calcul această posibilitate?

Fără doar și poate. Am convingerea că așa este. Deja cunosc companii care o duc foarte bine tocmai pentru că au înțeles ce au de făcut în momentul în care se găseau, nu doar pentru a supraviețui, dar chiar pentru a prospera. Iar atunci când companiile prosperă, salariații sunt siguri pe veniturile lor, furnizorii își pot derula activitatea iar statul încasează taxe și impozite cu care poate interveni acolo unde țara are nevoie.

Pot fi și alte companii prospere dacă înțelegem momentul în care ne găsim. Companii care ar putea realiza digitalizarea instituțiilor statului sau infrastructura de transport de care noi toți avem nevoie.
Aceste lucruri sunt posibile dacă vom lua ce decizii trebuie și când trebuie!

 

Un articol de Ștefan Chețan



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EDUCATIE

FOTO. Medicamentele viitorului, create în noul Centru de Cercetare privind Dezvoltarea Medicamentului al UMFIH Cluj

Publicat

De

Centrul dezvoltarea medicamentului

Centrul de Cercetare privind Dezvoltarea Medicamentului a fost inaugurat, marți, de Universitatea de Medicină și Farmacie ”Iuliu Hațieganu” (UMFIH) Cluj-Napoca, instituție care a modernizat și transformat clădirea Farmaciei B.

Rectorul UMFIH Cluj-Napoca, Anca Buzoianu, a declarat că valoarea investiției a fost de peste 30 de milioane de lei, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene și din fonduri proprii ale universității.

Clădirea datează din anul 1913

”Inaugurăm Centrul de Cercetare privind Dezvoltarea Medicamentului, un proiect pe care fiecare dintre noi l-a avut în suflet, cu care mi-am început primul mandat de rector. Proiectul nu a fost ușor, dar a fost finalizat acum cu succes.

Edificiul este unul emblematic pentru UMFIH, clădirea Farmacia B fiind construită în anul 1913, iar lucrările de modernizare au început în anul 2020. Investiția este una semnificativă, de 30,2 milioane de lei.

Aici au fost amenajate 13 laboratoare de cercetare, 5 laboratoare didactice, 6 săli de lucrări practice și 10 birouri pentru doctoranzi, asistenți, șefi de lucrări și profesori, fiind creată o infrastructură foarte modernă, cu acces și pentru persoane cu dizabilități”, a spus Buzoianu.

Echipamentele noului centru sunt de ultimă generație, unele în premieră în România, iar în cadrul noului centru există resurse digitalizate actualizate pentru studenții Facultății de Farmacie al universității, rezidenților și masteranzilor de la programele de studii axate pe industria farmaceutică, dar și doctoranzilor din domeniile tehnologie farmaceutică, biofarmacie, chimie farmaceutică și chimie organică.

Dotări de top pentru cercetare

”Această investiție strategică este și în viitorul nostru ca universitate și ne va ajuta să ne consolidăm statutul de lider al educației și cercetării medicale și farmaceutice din România.

Ca să ne menținem în topul cercetării românești, aveam nevoie de un astfel de centru, cu facilități de cercetare de ultimă oră. Investiția în cercetare este scumpă, dar își merită costurile, deoarece rezultatele nu vor întârzia să apară.

Dezvoltarea medicamentului este un domeniu în plină ascensiune, care ne va aduce multe proiecte în viitor.

Putem spune, fără să exagerăm, că medicamentele viitorului se creează la UMFIH Cluj-Napoca. Avem cercetători de top care au dorința să se implice în cercetări în acest domeniu, iar în acest moment avem și cu ce, astfel încât să ne aliniem la rezultatele internaționale.

Cercetarea în domeniul medicamentului este una dinamică, se dezvoltă foarte rapid și trebuie să ținem pasul cu acest ritm. Noul centru va contribui la dezvoltarea de noi medicamente și tehnologii medicale”, a precizat rectorul UMFIH Cluj.

Potrivit acesteia, noile dotări permit transferul tehnologic către industria farmaceutică, fiind derulate parteneriate cu jucători importanți din județul Cluj de pe această piață, inclusiv pe învățământ dual, pentru formarea de tehnicieni pentru industria farmaceutică.

 

 

Citește mai departe

EVENIMENT

Atenție, ȘOFERI! A3 INUNDATĂ pe tronsonul Câmpia Turzii – Nădășel! Recomandările poliției

Publicat

inundatii 2

Circulaţia pe autostrada A3 Turda – Borş se desfăşoară miercuri cu dificultate, din cauza unei furtuni care a dus la acumularea unei cantităţi mari de apă pe carosabil.

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, între kilometrii 30 şi 45 de pe Autostrada A3, între localităţile Câmpia Turzii şi Nădăşelu, sunt prezente fenomene meteorologice extreme, manifestate prin furtună, cu acumulare de cantităţi mari de apă pe partea carosabilă, grindină şi vizibilitate diminuată.

Atenție, ȘOFERI! A3 INUNDATĂ pe tronsonul Câmpia Turzii – Nădășel! Recomandările poliției

Se recomandă conducătorilor auto să reducă viteza, să mărească distanţa între vehicule, să folosească luminile în mod corespunzător şi să nu bruscheze comenzile volanului.

„Asiguraţi-vă corespunzător înainte de schimbarea benzii şi semnalizaţi această intenţie”, a transmis poliţia.

„S-a emis și un mesaj de avertizare prin sistemul RO-ALERT pentru fenomene meteo extreme COD PORTOCALIU: Averse torențiale care vor acumula 20-30 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină, valabil în intervalul 14:05-15:00, pentru comunele Iara, Săvădisla, Băișoara, Petreștii de Jos și Ciurila”, a transmis ISU Cluj.

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Garsonieră de LUX, de 22 mp, de vânzare la Cluj-Napoca. Prețul e de 109.000 de euro!

Publicat

garsoniera

O garsonieră ”de lux”, cu o suprafață de 22 mp, este scoasă de vânzare în zona Iulius Mall din Cluj-Napoca, iar agenția imobiliară care a lansat-o pe piață susține că este vorba despre ”o investiție”.

”Îți doresti sa faci o investitie? Vrei o solutie mai buna pentru randamente mai bune decat cele bancare? Daca tot ce am spus pana acum este adevarat, dorim sa-ti prezentam investitia noastra la cheie!

Blitz propune spre vanzare un apartament cu o camera, cu o suprafata utila de 22 mp si balcon de 4 mp, situat in cartierul Gheorgheni, zona Iulius Mall, la doua minute de statiile mijloacelor de transport in comun, dinspre centrul orasului sau catre toate cartierele orasului!

Apartamentul este situat la etajul 4 din 6 intr-un bloc de apartamente, are orientare vestica.

Iluminat LED

Confortul este asigurat de geamurile tripan si centrala termica pe bloc. Instalatia electrica a fost de asemenea refacuta.

Confortul este de asemenea asigurat de televizoarele 4k , Smart si a internetului Wi-Fi de mare viteza. Iluminatul ambiental cat si cel functional este complet LED.

Alaturi de cele mentionate mai sus, confortul mai este asigurat si de patul cu o saltea confectionate din materiale premium!”, se arată în anunț.

Blocul în care se găsește garsoniera a fost finalizat în anul 2007.

Citește mai departe

ACTUALITATE

De ce nu ar avea niciun sens ca sloturile să fie „aranjate”: explicația unui angajat al cazinourilor (P)

Publicat

casino

Unul dintre cele mai întâlnite mituri legate de jocurile de noroc este legat de manipularea sloturilor. Unii jucători, în special cei care au avut ghinion, își atribuie eșecurile faptului că sloturile ar fi manipulate. Este o acuzație gravă și, până la urmă, nu are niciun fundament solid, pentru că nu ar fi în interesul cazinourilor.

Fie că vorbim despre cazinouri terestre sau online, se întâmplă să auzi despre manipularea unor sloturi. Kevin Lentz are o istorie bogată ca angajat al cazinourilor și explică de ce sloturile nu sunt manipulate.

De ce nu ar avea niciun sens ca sloturile să fie „aranjate”: explicația unui angajat al cazinourilor (P)

În primul rând, să pornim de la modul în care funcționează câștigurile la sloturi. Fiecare joc are setat propriul RTP – adică procentajul pe care aparatul îl va returna clienților pe o perioadă nedeterminată de timp. Aceste date sunt publice și sunt transmise și Asociației Naționale care se ocupă de reglementarea domeniului. În țara noastră, reglementarea jocurilor de cazino este gestionată de ONJN.

Pentru a primi licență, cazinourile trec printr-un proces riguros de analiză. Și dacă ar seta un RTP mai mic decât cel comunicat, ele risca amenzi drastice sau chiar pierderea licenței. Nimeni nu ar risca acest lucru, în condițiile în care aparatele sunt concepute în așa fel încât cazinoul să câștige. La un RTP de 94%, casa rămâne cu 6% din ceea ce s-a rulat în acel joc. Adunând de la toate jocurile, tot rămâne o sumă considerabilă din care cazinoul face profit. Astfel, riscurile nu au niciun sens.

În plus, cazinourile sunt obligate să declare veniturile pentru a plăti taxele. Și dacă veniturile sunt suspect de mari, atunci se va ridica un semn de întrebare și vor urma controale.

Reputația este cea mai importantă

În afara aspectelor legale, cel mai important detaliu este legat de reputație. În cazul în care un operator este amendat sau sancționat pentru manipularea RTP-ului, puțini vor mai dori să joace acolo. Informația se va răspândi rapid, atât pe rețelele de socializare, cât și pe platformele cu recenzii cazino și jocuri de pacanele online Romania gratis.

Formarea unei reputații de cazinou de top implică automat costuri uriașe și nimeni nu va risca să distrugă totul atât de repede. Pentru a avea o reputație bună, trebuie să investești în primul rând într-o platformă de top, să te promovezi masiv și să-ți fidelizezi clienții.

casino

În același timp, utilizatorii din țara noastră nu au cont la un singur cazinou online. Mulți au conturi la două sau mai multe cazinouri. Și dacă joacă, spre exemplu, slotul Burning Hot la un cazinou pe termen lung și au câștiguri decente, iar apoi îl joacă la un alt operator în același interval și văd că pierd continuu, atunci cu siguranță s-ar putea să-și ridice un semn de întrebare. Și își dorește cineva să joace la un cazinou care nu returnează? Cu siguranță, nu. Așadar, nici nu este în interesul cazinourilor să manipuleze sloturile.

Până la urmă, această industrie este pe termen lung. Cazinourile investesc considerabil când apar pe piață, iar sumele le recuperează în timp. Jocurile le aduc cu siguranță profit constant, astfel că nu au niciun motiv să manipuleze sloturile.

De ce apar aceste mituri?

În primul rând, aceste mituri despre sloturi sunt răspândite de jucătorii care nu au avut succes și de cei care nu înțeleg cum funcționează. E de la sine înțeles că unii jucători vor câștiga la sloturi, în timp ce alții vor pierde. Dacă zece oameni încearcă în același timp un joc, nu pot avea toți noroc simultan. În același timp, astăzi poți câștiga la sloturi, în timp ce mâine poți pierde.

Jocurile de cazino sunt dedicate în exclusivitate persoanelor cu vârsta de minim 18 ani. Fii responsabil!

Foto: canva.com

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax