ACTUALITATE
STUDIU: Învăţământul ONLINE are asupra elevilor acelaşi EFECT ca VACANȚA
Un studiu efectuat de Universitatea Goethe din Frankfurt, Germania, a ajuns la concluzia că învăţământul online produce sub aspect educaţional un efect similar celui al vacanţei de vară.
Practic, randamentul şi competenţele elevilor nu progresează prin această metodă de studiu, respectiv online, una la care au fost nevoiți să recurgă în timpul pandemiei de Covid-19 și elevii români, potrivit Agerpres, care citează agenţia EFE.
”Evoluţia medie a competenţelor în perioada închiderii şcolilor din primăvara anului 2020 se caracterizează prin stagnare, cu tendinţa de diminuare a acestora”, a afirmat Andreas Frey, profesor de psihologie pedagogică.
”Efectul este similar vacanţelor de vară”, rezumă el.
Diviziunea dintre elevii săraci și bogați s-a adâncit
Studiul relevă o scădere mai pronunţată a competenţelor educaţionale în rândul copiilor şi adolescenţilor proveniţi din familii vulnerabile din punct de vedere social.
”Diviziunea între săraci şi bogaţi s-a adâncit şi mai mult în timpul primelor închideri ale şcolilor din cauza pandemiei”, remarcă în acest sens Andreas Frey.
Cercetarea a fost întocmită pe baza unor date din întreaga lume referitoare la evoluţia pregătirii elevilor în perioadele în care pandemia Covid-19 a impus închiderea şcolilor şi trecerea la învăţământul online.
Sursa: Agerpres
Foto: pixabay.com
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






