Connect with us

EVENIMENT

Peste 10 tone de carne de porc vândute de Black Friday pe eMAG în primele 30 de minute

Publicat


Black Friday

Cea de-a 15-a ediție a celui mai mare eveniment de shopping din România a început vineri dimineață, la ora 08:07, cu un interes uriaș din partea cumpărătorilor. În doar 30 de minute, românii au comandat produse și experiențe în valoare de 227 de milioane de lei, depășind cu mult ritmul de anul trecut și stabilind noi recorduri pentru eMAG și partenerii săi.

Start în forță pentru Black Friday 2025

Încă din primele secunde ale evenimentului, clienții au luat cu asalt platforma eMAG pentru a prinde cele mai bune oferte. Interesul a fost atât de mare încât, în jumătate de oră, au fost plasate 755.000 de comenzi, în creștere cu 31% față de ediția precedentă. Circa 80% dintre comenzi au fost achitate cu cardul, semn că românii se pregătiseră temeinic înainte de startul reducerilor.

Minutul de aur a venit la doar șapte minute de la lansare, când valoarea comenzilor a atins 16,4 milioane de lei, cu 26% mai mult față de 2024. Nici secunda de aur nu a trecut neobservată: 1.127 de produse au fost comandate simultan, ceea ce reprezintă o creștere de 78% față de anul trecut.

Tudor Manea, CEO eMAG Group: “O cursă contra-cronometru”

„Black Friday este cel mai așteptat eveniment de shopping, iar la start a fost o cursă contra-cronometru pentru a prinde cele mai bune oferte. Foarte mulți oameni și-au activat opțiunea de 12 rate fără dobândă prin MyWallet în săptămâna dinainte de Black Friday, cu un record de 1.600 de clienți pe oră, și chiar de la prima rundă de shopping valoarea plăților prin această metodă de plată a crescut cu 30% față de anul trecut.

Clienții au la dispoziție astăzi cea mai generoasă ofertă din istoria evenimentului, cu 2,2 milioane de oferte, dintre care 1,5 milioane la cel mai bun preț din an. Alături de prețuri foarte bune și o ofertă care satisface o gamă largă de nevoi și dorințe, anul acesta am pregătit și premii de 2 milioane de lei,” a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.

Experiențe, aur, carne de porc și… automobile

Lista comenzilor din primele 30 de minute arată diversitatea tot mai mare a produselor achiziționate de români. Printre cele mai populare se numără 3.500 de experiențe și bilete la festivaluri precum Untold, Electric Castle, Summer Well și Beach, Please!, 1.000 de abonamente la energie electrică la prețul de 1 leu/KW, dar și 91.065 grame de aur, pachete turistice însumând 123 de nopți de cazare, două automobile și peste 10.000 kg de carne de porc. Au fost comandate și 869 bilete de avion, precum și 9.500 de pachete de sănătate.

Genius, produs-vedetă în debutul ediției

Abonamentul Genius a fost primul produs vândut de Black Friday și beneficiază și azi de prețul special de 49 de lei. Pachetul include livrări nelimitate și gratuite, precum și vouchere în valoare totală de 250 de lei. În ajunul evenimentului a fost înregistrat și un record pentru activările MyWallet, cu 1.600 de utilizatori pe oră, accesând un buget mediu de 9.000 de lei.

Ce au cumpărat românii cel mai mult

După primele 30 de minute, cele mai multe comenzi s-au înregistrat la categoriile cosmetice și suplimente (191.000 de produse), băuturi și curățenie (216.000), articole pentru copii (77.000), laptopuri și birotică (20.000), televizoare și gaming (23.000), telefoane și wearables (30.000), electrocasnice mici (41.000) și mari (23.000), fashion și sport (21.000), respectiv mobilă și articole pentru casă (34.000).

Black Friday 2025 marchează, astfel, un debut spectaculos, cu noi recorduri de trafic, comenzi și valoare a vânzărilor, confirmând încă o dată apetitul românilor pentru reducerile de noiembrie și interesul tot mai mare pentru soluțiile de plată flexibile.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate