Connect with us

EVENIMENT

Șef Secția 4 Poliție Cluj: Problema acum nu este de a afla cine sunt autorii, ci de probatoriu. Este dificil de la o zi la alta

Publicat


sectia 4

Secția 4 Poliție este cea mai mare de la nivelul municipiului Cluj-Napoca, deservind cam jumătate din locuitorii urbei, peste 160.000 de clujeni locuind pe raza de competență a acestei unități de poliție. Șeful secției, comisarul Claudiu Vodea, explică într-un interviu pentru Cluj24 care sunt principalele probleme cu care se confruntă polițiștii de aici și dă sfaturi mănășturenilor pentru a nu cădea victime infractorilor.

Rep: Care este aria de competență a Secției nr.4 Poliție?

C.V.: – Din punct de vedere al populației, este cea mai mare secție din cadrul Poliției municipiului Cluj-Napoca. Avem aproximativ 120-130.000 de persoane înregimentate din punct de vedere al evidenței populației și neoficial în jur de 160.000 de cetățeni, dar și circa 400 de străzi arondate.

Secția 4 Poliție își desfășoară activitatea în cartierele consacrate – Mănăștur, Plopilor Vechi, Plopilor, dar și în cartierele noi, partea din Făget, Edgar Quinet, Plopilor Noi, în construcție, ansamblurile rezidențiale în partea dinspre Calea Mănăștur.

Repartiția teritorială implică o distanță dintr-o extremă într-alta a secției de aproximativ 12 km.

Cazuistica Secției este diferită în funcție de categoriile de persoane care locuiesc pe raza noastră de competență. Astfel, în cartierul Mănăștur regăsim categoria persoanelor de vârsta a3a, în rândul cărora înregistrăm anumite cazuri de dispariții și plecări voluntare.

În afara procedurilor clasice, în aceste situații, colaborăm cu celelalte secții de poliție din municipiu, obținem sprijin din partea Poliției Locale, Jandarmeriei pentru acțiuni de căutare și găsire a persoanelor în cauză.

Polițiștii află ce obiceiuri au, posibile vicii, dacă obișnuiau să meargă într-o anumită zi și la anumită oră undeva, cu alte cuvinte refac traseul. Raportat la alte secții, avem destul de multe situații de acest gen și am luat măsuri pentru a gestiona corespunzător această cazuistică.

În cazul acelor situații unde cunoștem existența unor probleme de ordin medical sau știm că sunt persoane vârstnice, ținem legătura cu diverse asociații medicale sau de caritate care, la rândul lor, țin legătura cu familiile acestora.

Pe de altă parte, în cartier sunt persoane stabilite aici în perioada anilor 1950 – 1970, care domiciliază la bloc, în rândul cărora predomină, din păcate, cazurile de stări conflictuale în mediul familial. Pe scurt, unde există o populație mare sunt și probleme multiple. Sunt divergențe destul de multe dar, din fericire, polițiștii au reușit să le aplaneze de fiecare dată.

De asemenea, pentru prevenirea violenței domestice sau a stărilor conflictuale intrafamiliale, colaborăm cu președinții de asociație, administratori și vecini.

Cartierul s-a dezvoltat, în zonă au apărut persoane recent mutate, probabil uneori cu mentalități diferite, iar în anumite situații s-au înregistrat anumite divergențe între membrii aceleiași generații, dar și între tineri și generația vârstnică.

Sunt unii cetățenii care reproșează Poliției că, în anumite cazuri, nu se iau măsuri.

Noi luăm măsuri de fiecare dată când suntem sesizați cu privire la un eveniment, însă să nu uităm că una dintre competențele Poliției este aceea de a identifica persoana, de a găsi autorul unei fapte de natură penală și de a administra probe, fiindcă este nevoie de probatoriu pentru ca Justiția să-și exercite rolul de a trage la răspundere autorii de infracțiuni.

Furturi din auto

Rep: Care sunt principalele tipuri de infracțiuni cu care se confruntă polițiștii Secției 4?

C.V.: Pe primul loc se numără furturile din autoturisme. Avem mulți cetățeni, multe autovehicule și se înregistrează o lipsă a locurilor de parcare. Paradoxal însă, deși am sperat că odată cu dezvoltarea parkingurilor supraetajate, se vor parca aici mașinile, constatăm că acestea se parchează, în continuare, pe marginea trotuarelor, dar și pe alei și străduțe întunecate, unde există vegetație, fiind astfel mai greu de supravegheat non-stop.

Particularitatea furturilor din auto este că sunt fapte de conjunctură. Foarte mulți șoferi sunt neatenți, neglijenți cu bunurile personale, lasă mașinile deschise și neasigurate, iar înăuntru se găsesc portmonee cu bani, borsete, genți, poșete, haine.

Noi identificăm autorii, însă există și un aspect referitor la pericolul social al faptei în cadrul activităților specific realizate de organele de urmărire penală, iar în situația în care autoturismul era neasigurat/deschis, este oarecum o invitație pentru făptuitor, pe scurt, ușa deschisă și portmoneul pe bord. Problema fundamentală a Poliției acum nu este de a afla cine sunt autorii, ci de probatoriu, dar este uneori dificil de la o zi la alta. Este uneori dificil de la o zi la alta, minunile se întâmplă în filme, realitatea cere metodică, perseverență și efort susținut.

Colegii noștri au o încărcătură uriașă de cazuri și un volum foarte mare de dosare în lucru, noi administrăm probe astfel încât să clarificăm situațile cât mai repede și să înaintăm unității de parchet dosarele cu propuneri legale, însă uneori nu este deloc ușor tocmai din cauza volumului mare de muncă.

Deficit de personal

Rep: Din punct de vedere al personalului Secției 4, vă confruntați cu o lipsă cronică de polițiști? Ce ar trebui făcut?

C.V: Întradevăr, la nivelul secției se înregistrează un deficit de personal, însă logistic vorbind suntem bine asigurați, atât cu mașini de intervenție și patrulare, cât și ca echipament, având inclusiv veste anti-glonț, maieu anti-înjunghiere, pistoale Beretta.

Desigur, dezideratul nostru este reducerea acestui deficit de personal care ar conduce la creșterea eficienței.

Rep.: Ce probleme specifice au fost constatate în perioada de pandemie?

C:V: Au crescut cazurile de violență domestică și stările conflictuale, în ultimii doi ani, pe fondul pandemiei. Un alt efect colateral îl reprezintă creșterea cazurilor de înșelăciune pe internet. Oamenii comandă de acasă, cumpără online și cad victime unor infracțiuni informatice.

Rep: Care este relația cetățenilor în raport cu polițiștii secției?

C.V: Percepția cetățenilor este, în general, una bună. Din păcate, nu mai avem întâlnirile periodice, față în față, cu președinții asociațiilor de proprietari, din cauza contextului pandemic, prin intermediul cărora diseminam sfaturi, pliante, recomandări, prelucram fenomene concrete, iar reprezentanții asociațiilor, la rândul lor, informau locatarii.

Le solicitam ajutorul, erau întâlniri eficiente. Acum ținem legătura telefonic, dar nu e același lucru.

Am încercat, în această perioadă, să monitorizăm grupurile de pe rețelele sociale ale cartierului, unde se mai ridică anumite probleme și în cazul cărora intervenim prompt.

Clujenii să fie vigilenți

Rep. Ce mesaj transmite mănășturenilor pe linie de prevenție? La ce să fie atenți?

C.V: Să fie vigilenți, să nu își lase obiecte de valoare la vedere în mașinile parcate, să își închidă și să își asigure portierele. Să nu anunțe pe rețele sociale când pleacă de acasă în concediu sau în weekend și cât stau, să nu își pună pe rețele sociale poze cu obiecte de valoare – ceasuri scumpe, bijuterii, pentru că hoții au o vorbă, ”ce vede ochiul, nu lasă mâna”.

De asemenea, să nu lase geamurile de la apartamente deschise sau rabatate, până la etajul 1 inclusiv, să colaboreze cu vecinii, pentru a mai verifica dacă sunt persoane străine în zonă.

Sunt utile și camerele video de supraveghere instalate la blocuri.

Cine este Claudiu Vodea

La începutul carierei profesionale, Claudiu Vodea a fost învățător în Apahida și a intrat în Poliție după 2000, fiind specializat în investigații criminale – judiciar.

A fost timp de 8 ani subofițer, după care, în 2008 a trecut în corpul ofițerilor în urma unui concurs.

Anterior, a cochetat și cu presa și câștigat o bursă de jurnalist. Premiul a constat într-un interviu cu Octavian Paler, dar și în apariția unui editorial în ziarul ”Adevărul”.

Contact Secția 4 Poliție

Mănășturenii se pot adresa Secției 4 Poliție la sediul de pe strada Bucium fn, zona Colina, sau la numărul de telefon 0264-425.771, e-mail: sectia4manastur@cj.politiaromana.ro

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News

 

 

 

 

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății, condamnată de Tribunalul Cluj la 3 ani și 6 luni de închisoare pentru luare de mită

Publicat

De

Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății, condamnată la închisoare

Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății a fost condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare pentru luarte de mită în formă continuată. Suma cerută pe când era manager al Spitalului de Urgență din Baia Mare se ridică la 130.000 de euro.

Sentința a fost dată vineri de magistrații de la Tribunalul Cluj. Sorina Pintea nu a recunoscut faptele.

Sorina Pintea, fost ministru al Sănătății, condamnată de Tribunalul Cluj la 3 ani și 6 luni de închisoare pentru luare de mită

„Inculpata P.S., este condamnată la pedeapsa de 3 ani şi 6 luni închisoare cu executare în regim privativ de libertate, pentru săvârşirea infracţiunii de luare de mită în formă continuată – 2 acte materiale”, se arată în soluția instanței.

De asemenea, prin această sentință i interzice inculpatei, cu titlu de pedeapsă complementară, exercitarea drepturilor de a fi aleasă în autoritățile publice sau în orice alte funcții publice, de a ocupa o funcție care implică exercițiul autorității de stat şi de a exercita funcţia de manager în cadrul unui spital public.

Din pedeapsa va fi desusă măsura reţinerii şi cea a arestării preventive de la data de 29 februarie 2020 la data de 6 matrie 2020.

Magistrații au menţinut și sechestrul asiguratoriu asupra a două terenuri care aparțin inculpatei.

Mită de 130.000 de euro

Sorina Pintea a fost trimisă în judecată în anul 2020, fiind acuzată de corupție.

Când a comis infracțiunea de luate de mită, fostul ministru al Sănătății era manager al Spitalului Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” din Baia Mare.

„În perioada noiembrie 2019 – 28 februarie 2020, inculpata Pintea Sorina, în calitatea menționată mai sus, ar fi pretins și primit, printr-un intermediar, de la reprezentanții unei societăți comerciale, în două tranșe, sumele de 10.000 de euro (la 20 decembrie 2019) și 120.000 lei (la 28 februarie 2020), care nu i s-ar fi cuvenit”, au arătat atunci părocutorii DNA.

Suma, au arătat procurorii anticorupție, reprezenta un procent de 7% din valoarea unui contract de achiziție publică care avea ca obiect <<proiectarea și execuția lucrărilor de amenajare bloc operator-sala de chirurgie cardiovasculară și toracică și spații adiacente din Spitalul Judetean de Urgență Dr. Constantin Opriș Baia Mare>>, încheiat în anul 2019 de unitatea spitalicească cu societatea comercială.

Pintea a luat mita în spital

„Concret, inculpata ar fi primit banii respectivi în incinta unității medicale pe care o conducea, în legătură cu îndeplinirea unor acte ce intrau în atribuțiile sale de serviciu ca manager și ordonator de credite.

În data de 28 februarie 2020, după primirea sumei de 120.000 lei, activitate ce ar fi avut loc în biroul inculpatei din cadrul spitalului, s-a procedat la constatarea infracțiunii flagrante”, potrivit referatului procurorilor.

Foto: Facebook/Sorina Pintea

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO FOTO.Cum se pictează ouă de ciocolată de Paște. Atelier pentru copii și adulți organizat de o ciocolaterie din Cluj-Napoca

Publicat

ouă ciocolata

O ciocolaterie din Cluj-Napoca a organizat un atelier de pictat ouă de ciocolată, ajutând mai mulți copii și adulți să intre în atmosfera sărbătorilor de Paște prin intermediul unei activități creative. Participanții au avut de pictat matrițe cu ouă de diferite dimensiuni care au fost transformate, apoi, în adevărate decorațiuni.

Realizarea ouălor de ciocolată

„Noi folosim acest meșteșug numit ciocolată artizanală prin pictarea matrițelor cu unt de cacao pe care-l colorăm cu diferiți coloranți.

Untul de cacao este 100% unt de cacao și atunci folosim imaginația și creativitatea pentru a picta.

După pictat, matrițele trebuie să stea puțin la frigider (maxim 18 °C-20 °C) pentru ca untul de cacao colorat să se cristalizeze.

Colorant și unt de cacao

ouă ciocolată

Pe urmă, se va da cu un strat de unt de cacao cu colorant alb pentru ca să iasă mai bine în evidență toate decorațiunile. Se lasă din nou la frigider 5 minute și pe urmă o să turnăm ciocolată.

După turnăm ciocolată albă belgiană cu cacao 100% pentru că e mai dulce.

Va sta din nou la frigider până se cristalizează untul de cacao din ciocolată, iar apoi el se desprinde și vor fi două jumătăți de ouă pe care le vom lipi între ele”, explică rețeta Lucia Pantea, organizatoarea atelierului.

Mulți dintre participanți au pictat matrițele cu gândul la persoanele dragi. Printre aceștia se regăsește și Iulia, care a avut gândul atât la familie, cât și la prieteni în tot timpul decorării ouălor.

„Vreau să duc oul mare și cele mici familiei și prietenilor. Am făcut pentru fiecare în parte ceva special, nu mi-a ieșit în totalitate pentru că e mai greu decât pare să pictezi pe matrițele acelea de plastic, dar intenția contează pentru că sunt făcute cu drag și pentru ei”, a spus Iulia.

Afacere de familie

„Maximilian Chocolat a fost înființată în anul 2019 la final, a fost o dorință personală de-a mea de a crea ceva autentic și în care să mă pot exprima, fiind chiar o afacere de familie.

Încă de la început de când am pornit ciocolateria ceea ce ne doream era să oferim experiențe autentice cu ciocolată.

De la început am vrut să facem degustări și workshop-uri, astfel încât să putem explica oamenilor cât mai mult despre modul de producție, importanța ingredientelor și să aibă contact cu acest ingredient fantastic”, a afirmat Laura Huși, reprezentanta ciocolateriei.

Ateliere creative pentru copii

Totodată, aici se organizează și ateliere creative pentru copii în care aceștia își pot da frâu liber imaginației.

„Organizăm workshop-uri atât pentru adulți cât și pentru copii. Ideea lor este de a ne deschide, de a ne exprima creativitatea și de a avea un produs care e atât foarte gustos cât și afectuos la final.

Partea de de adulți este mai interesantă, mai complexă, iar pentru copii alegem niște activități pe care le pot desfășura independent”, mai declară Laura Huși.

Produse artizanale

În cadrul ciocolateriei din Cluj-Napoca, se găsesc diverse produse artizanale create din ciocolată belgiană 100%, cum ar fi: praline pictate manual, trufe artizanale, tablete, ciocolată caldă, produse fără zahăr și pachete cadou care include cărți, ceaiuri, vin, cafea, cutii, mesaje personalizate.

Andreea-Francesca Nagy

Andreea Ungur

ouă ciocolată

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

VIDEO. Parc în locul unei centrale termice în Mănăștur. Emil Boc: Zona a fost transformată în spațiu pentru relaxare și mișcare

Publicat

Parc în locul unei centrale termice în Mănăștur

Un parc a luat locul unei centrale termice în cartierul Mănăștur din Cluj-Napoca. Zona este acum un loc unde mănășturenii, mici și mari, se bucură de relaxare și mișcare.

Proiectul realizat în cartierul Mănăștur de Primăria Cluj-Napoca a inclus demolarea centralei termice, care se afla între blocuri.

Parc în locul unei centrale termice în Mănăștur. Emil Boc: Zona a fost transformată în spațiu pentru relaxare și mișcare

„Clujul cartierelor: zona unei foste centrale termice de cartier din Mănăștur, transformată în spațiu verde, pentru relaxare și mișcare”, a transmis primarul Emil Boc pe pagina de Facebook, unde a postat și un clip video.

Pentru a realiza spațiul verde, Primăria Cluj-Napoca a demolat centrala termică, care se afla între blocuri, în zona strada Primăverii nr.4 – strada G. Alexandrescu nr. 2.

Parc de aproape 1.000 de metri pătrați

Pe lângă aparate de joacă pentru copii, aparate de fitness și alte dotări, au fost plantați acolo și 25 de noi arbori cu balot și a fost instalat un sistem de irigație.

Emil Boc a precizat că a fost instaalat covor cauciucat, astfel încât spațiul de 950 de metri pătrați să fie cât mai bine utilizat.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

2.500 de transplanturi renale realizate la Cluj, în 30 de ani. Bornă istorică pentru Institutul de Urologie și Transplant Renal

Publicat

De

2.500 de transplanturi renale realizate la ICUTR Cluj

Institutul de Urologie și Transplant Renal din Cluj-Napoca marchează o bornă extraordinară și, în același timp, foarte importantă. 2.500 de transplanturi renale au fost realizate cu succes de medicii clujeni.

Asta înseamnă tot atâtea vieți salvate de echipele ICUTR în 30 de ani, de când se fac operații de transplant de rinichi la Cluj-Napoca.

2.500 de transplanturi renale realizate la Cluj, în 30 de ani. Bornă istorică pentru Institutul de Urologie și Transplant Renal

E o zi de sărbătoare, cu multă bucurie, dar și emoție la ICUTR Cluj. Vineri, echipa institutului marchează un moment deosebit și anume realizarea cu succes a 2.500 de transplanturi renale.

„Este o bornă extraordinară ce marchează peste 30 de ani de devotament, inovație și îngrijire profundă.

În aceste decenii de activitate, Institutul nostru a devenit un etalon al excelenței medicale și umane. Fiecare dintre cele 2.500 de intervenții reprezintă o poveste de luptă, de curaj și de speranță.

Fiecare transplant înseamnă o nouă șansă la viață, o șansă pe care noi, ca echipă, ne-am asumat-o cu responsabilitate și dăruire”, a declarat conf. dr. Florin Elec, coordonatorul echipei de transplant ICUTR.

2.500 de vieți salvate

Acesta și-a exprimat și profunda recunoștință pentru familiile donatorilor care au făcut acest lucru posibil și a mulțumit și pacienților pentru că au avut încredere în echipa medicală de la Cluj.

O echipă care a reușit să finalizeze cu succes aceste transplanturi renale.

„2.500 de vieți salvate sunt rezultatul muncii noastre comune și al colaborării strânse dintre toți cei implicați”, a spus conf. dr. Florin Elec, care a mulțumit și echipei medicale.

Coordonatorul echipei de transplant a ICUTR spune că există și promisiunea unui viitor mai bun, făcând referire la construirea unui nou centru de transplant, multiorgan, la Cluj-Napoca.

„Astăzi sărbătorim nu doar realizările noastre, ci și speranța și promisiunea unui viitor în care fiecare persoană care are nevoie de un transplant renal să primească îngrijirea de cea mai înaltă calitate, să primească o șansă la o viață mai bună”, a mai spus conf. dr. Florin Elec.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax