EVENIMENT
RECLAMAȚII de la utilizatori legate de nefuncționarea platformei ANRE de schimbare a furnizorului de curent și gaze
Într-un articol publicat de curând, Cluj24 a preluat de la ANRE modul în care consumatorii de energie electrică și gaze naturale își pot schimba furnizorul în 24 de ore, pe platforma găzduită de site-ul autorității de reglementare. Mai mulți utilizatori au semnalat însă că au încercat să utilizeze platforma, însă aceasta nu este funcțională.
O notificare primită de un utilizator de la Hidroelectrica se precizează:
„În urma verificării situației dumneavoastră contractuale, vă transmitem că dintr-o eroare a platformei de contractare ANRE POSF, contractul nu a fost finalizat și nu s-a notificat la Operatorul de Distribuție. În acest sens dacă doriți să deveniți în continuare clientul nostru va trebui reluată procedura de schimbare a furnizorului și implicit încheierea unui nou contract”.
RECLAMAȚII de la utilizatori legate de nefuncționarea platformei ANRE de schimbare a furnizorului de curent și gaze
Vineri, ANRE a precizat pentru Hotnews că platforma POSF este pe deplin funcțională, dar că pot apărea dificultăți punctuale.
„Vă mulțumim pentru interesul acordat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică și gaze naturale și pentru semnalarea aspectelor menționate.
Platforma Online pentru Schimbarea Furnizorului (POSF) este un instrument digital esențial, care asigură un proces simplu, transparent și eficient pentru clienții casnici și non-casnici. POSF este pe deplin funcțional, fiind utilizat atât de furnizori și operatori de rețea, cât și de consumatori, facilitând accesul acestora la o piață concurențială.
„ANRE a pus la dispoziție un asistent virtual”
Întrucât orice sistem informatic poate întâmpina dificultăți punctuale, ne asigurăm că orice eroare este tratată cu prioritate de echipa de specialiști IT ai ANRE, astfel încât impactul asupra utilizatorilor să fie minim. De asemenea, clienții care au întâmpinat probleme au beneficiat deja de asistență pentru remedierea acestora.
Pentru a sprijini consumatorii în utilizarea platformei, ANRE a pus la dispoziție un asistent virtual, menit să ofere îndrumare pas cu pas, și să mențină un dialog permanent cu furnizorii și operatorii de rețea pentru a asigura actualizarea constantă a datelor. În acest sens, operatorii de rețea și furnizorii de energie electrică și gaze naturale își îndeplinesc obligațiile de încărcare și actualizare a metadatelor privind locurile de consum și contractele de furnizare, conform Regulamentului POSF.
Pentru o experiență optimă, recomandăm consumatorilor să consulte manualul de utilizare și tutorialul, disponibile pe www.posf.ro, unde găsesc informații detaliate despre navigarea pe platformă și pașii necesari pentru schimbarea furnizorului.
ANRE rămâne deschisă și disponibilă pentru a oferi suport tuturor utilizatorilor și pentru a asigura funcționarea optimă a platformei, în beneficiul consumatorilor și pieței de energie”.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






