Connect with us

EVENIMENT

Primark anunță deschiderea primului magazin din Cluj-Napoca, în centrul comercial VIVO!. Angajează personal

Publicat


Primark deschide magazin la Cluj

Primark, retailerul internațional de modă, anunță deschiderea primului magazin din Cluj-Napoca și din regiunea de nord-vest a țării.

Magazinul va fi inaugurat în 2025, iar procesul de recrutare pentru pozițiile manageriale este deja în curs de desfășurare.

Primark anunță deschiderea primului magazin din Cluj-Napoca, în centrul comercial VIVO!. Angajează personal

Primark a anunțat că intenționează să deschidă cel de-al patrulea magazin din România, în centrul comercial VIVO! din Cluj-Napoca.

Noul magazin va ocupa un total de 3.700 de metri pătrați de spațiu comercial împărțit pe două etaje și va oferi cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte, frumusețe, stil de viață și articole pentru casă.

De asemenea, magazinul va comercializa și produse sub marca sustenabilă Primark Cares, în continuă creștere.
În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.

Recrutări de personal

Recrutarea pentru noul magazin a început, iar oportunitățile de angajare pentru pozițiile manageriale pot fi găsite pe site-ul Primark Careers.

Oferta va fi completată pe parcursul verii, când vor fi disponibile și alte posturi din zona de visual merchandiser și resurse umane, anunță retailerul.

Primark oferă ample programe de formare interne, precum și oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile.

„Este un moment emoționant pentru noi, deoarece anunțăm cel de-al patrulea magazin din România, care se va deschide în Cluj-Napoca anul viitor.

Suntem mândri de creșterea noastră continuă în România, precum și în Europa Centrală și de Est, unde vom avea 17 magazine în șase piețe, până la sfârșitul anului 2025.

Cluj-Napoca este un oraș vibrant și sunt sigur că experiența de cumpărături pentru care Primark este cunoscut și apreciat va fi apreciată de locuitorii orașului și ai zonelor înconjurătoare”, a declarat Maciej Podwojski, director ECE, Primark.

Magazinul va fi deschis anul viitor în VIVO! Cluj-Napoca

„Suntem bucuroși că un retailer important precum Primark a ales VIVO! Cluj-Napoca pentru a-și extinde prezența locală. Este, în același timp, o confirmare a eforturilor noastre constante de dezvoltare și diversificare a portofoliului nostru de branduri pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături interesantă și complexă.

Cluj-Napoca este unul dintre orașele cu cea mai mare creștere din România, cu o economie în continuă dezvoltare, precum și un centru universitar de renume, prin urmare suntem siguri că prezența Primark va susţine poziționarea VIVO! ca principală destinație de shopping în oraș și în regiune”, a declarat și Fulga Dinu, Country Manager, CPI România.

Primark a deschis primul magazin în România în 2022

Anunțul vine după intrarea cu succes a Primark pe piața din România în 2022, odată cu deschiderea primei sale locații în ParkLake Shopping Center, București, care a fost urmată la scurt timp de o a doua locație în capitală, în AFI Cotroceni.

Cel de-al treilea magazin se va deschide în Iulius Town, Timișoara, în cursul acestui an. Primark continuă să-și consolideze prezența în Europa Centrală și de Est, deschizând noi magazine în Budapesta, Ungaria; Praga, Republica Cehă; și Bydgoszcz, Polonia în 2024.

Pentru mai multe informații și cele mai recente colecții Primark, vizitați acest LINK.

Despre Primark

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA.

Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii.

Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.

Produse durabile la prețuri rezonabile

„Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția Primark constă în prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark”, au arătat reprezentanții retailerului

În acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030.

Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionarea.

Despre CPIPG

CPI Property Group este unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa. Cu un portofoliu de proprietăţi a cărui valoare depăşeşte 23 miliarde de euro, CPIPG deține proprietăţi premium de birouri în principalele capitale din Europa Centrală și de Est: Praga,Berlin, Viena, Bucureşti și Budapesta.

Grupul deține, de asemenea, proprietăți de retail în Europa Centrală și de Est (brandul VIVO! face parte din portofoliul de retail), precum și hoteluri, unități rezidențiale şi terenuri.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

EVENIMENT

Petiție pentru lărgirea centurii în jurul localității Apahida. Traficul a crescut semnificativ pe direcția Gherla-Dej

Publicat

Petiție lărgire drum de centură la Apahida

O petiție online a fost deschisă de un locuitor din comuna Apahida, care cere lărgirea centurii în zona acestei localități.

În petiția semnată deja de peste 300 de persoane, la ora publicării acestei știri, se arată că traficul pe centura Vâlcele-Apahida a crescut semnificativ, iar o mare parte dintre mașini ajung pe drumul principal din localitate.

Petiție pentru lărgirea centurii în jurul localității Apahida

În petiția adresată primarului Cristina Belce, se arată că este necesară lărgire drumului de centură în jurul Apahidei.

”În ultima perioadă, observăm o creștere semnificativă a traficului din direcția Gherla-Dej, iar o parte din acest trafic ajunge pe drumul principal din Apahida. Prin suplimentarea numărului de benzi de pe DN 1C (strada principală din Apahida), veți încuraja și mai mult trafic dinspre Gherla – Jucu să tranziteze comuna, iar acest fapt va avea un impact negativ asupra siguranței, zgomotului și poluării din comuna noastră”, se arată în petiție.

”Lărgirea drumului principal din Apahida nu reprezintă o soluție”

Tot acolo se menționează faptul că traficul intens produce deja neplăceri pentru locuitorii din zonă. ”Lărgirea drumului principal nu reprezintă soluția optimă pentru a gestiona acest volum crescut de trafic – care de altfel este un trafic generat de persoanele din exteriorul comunei care fac naveta către Cluj-Napoca”, atrage atenția autorul petiției.

Astfel, semnatarii petiției cer Primăriei ”să inițieze demersurile necesare pentru grăbirea implementări proiectului de lărgire a drumului de centură ocolitoare a Apahidei și realizarea drumului de legătură dintre centură și drumul înspre Reghin, eliminând astfel și aglomerația la trecerea cu calea ferată”.

Inițiatorul petiției solicită, de asemenea, urgentarea conectării parcului industrial Nervia la centură, un proiect spune el, care ar putea elimina o mare parte din aglomerație cauzată de traficul generat de parcul industrial.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

VIDEO FOTO. EXCLUSIV. O DULCE de la Cluj face dulce în Belgia. Alexandra: Îmi doresc să mă EXTIND

Publicat

alexandra fagadar

Migrația economică a devenit un fenomen larg răspândit în ultimele decenii, mai ales după 1989 și mai intens după 2007, când România a aderat la Uniunea Europeană. În multe țări vest-europene (Germania, Italia, Spania, Marea Britanie), salariile sunt semnificativ mai mari decât în România pentru aceleași joburi. Mulți români caută nu doar bani, ci și respect, siguranță la locul de muncă și oportunități reale de avansare. Au acces mai bun la servicii publice, educație, sănătate și o infrastructură mai bine dezvoltate decât în țară. Mulți părinți pleacă gândindu-se la viitorul copiilor, nu doar la propriul câștig.

Este și cazul Alexandrei Făgădar, o sibiancă transhumată la Cluj-Napoca, de unde a ales calea occidentului, mutându-se acum 5 ani în Belgia, acolo unde face torturi și prăjituri.

„La Sibiu am terminat liceul pedagogic. Pasiunea pentru tot ce înseamnă bucătărie o am de mică, de la vârsta de 13 ani. Când am intrat la liceu am vrut să urmez școală profesională pe profil de bucătar, dar nu am fost lăsată de părinți”, spune Alexandra.

alexandra fagadar

VIDEO FOTO. EXCLUSIV. O DULCE de la Cluj face dulce în Belgia. Alexandra: Îmi doresc să mă EXTIND

Până la urmă a făcut curs de bucătar și a ajuns să lucreze în Cluj-Napoca la un restaurant, unde a început să facă prăjituri pentru evenimente. „Eram încântată de idee de pe atunci, dar nu aveam încredere în mine”, mai spune Alexandra.

A plecat din țară, în 2020, în Belgia, pentru „a reuși să mai adunăm banii până să avem un copil, ca să putem să îi oferim o viață mai bună”. A avut o ofertă de muncă la o seră cu plante aromatice (mentă, pătrunjel, coriandru etc.).

alexandra fagadar

„În prezent lucrez în continuare în seră, dar primind impulsuri de la soț și de la prietenii și colegele de la muncă, am luat decizia de a înființa “Dulce amprentă” și spre surprinderea mea funcționează chiar foarte bine de 4 luni. Deocamdată, afacerea funcționează doar în Belgia, dar Alexandra se gândește serios la reîntoarcerea în Cluj și deschiderea unui laborator, deși, punând în balanță tot, crede că în Belgia ar merge mult mai bine. „Decizia e foarte greu de luat”. recunoaște Alexandra.

alexandra fagadar

„Familia este foarte încântată de idee și mă susțin”

„În weekend-ul Paștilor am avut cel mai exclusivist eveniment, la care nici nu m-aș fi gândit vreodată: am avut ocazia să fac tort pentru toate finalistele de la “Miss Exclusive” Belgia. Am avut emoții foarte mari dar am fost foarte încântată când am primit feed-back-ul, care a fost unul foarte bun”, spune Alexandra.

alexandra fagadar

„Mă inspir de la câteva fete de pe site-urile de socializare, dar de multe ori stau seara în pat și mă gândesc ce să fac, cum să fac să îmi iasă totul tot mai frumos, mai bine și mai gustos. În preajma sărbătorilor fac cozonaci și prăjituri de casă.

Alexandra lucrează singură dar are toată susținerea familiei. „Familia este foarte încântată de idee și mă susține, ei sunt degustătorii mei, când creez ceva, pe părerea lor mă bazez, sunt primii care îmi dau feedback legat de gust și de aspect”, mărturisește Alexandra.

alexandra fagadar

Nu a ținut cont de costul investiției, fiind la început, a considerat că trebuie să investească aproape tot profitul în mai multe produse, ustensile, pentru a-și putea ușura munca și a ajunge să evolueze. Prețul unui tort este de 30-35€, depinzând de cremele din interiorul lui.

„Îmi doresc să mă extind, dar cred că trebuie să iau lucrurile sistematic”, încheie Alexandra Făgădar.

alexandra fagadar

alexandra fagadar

alexandra fagadar

alexandra fagadar

alexandra fagadar

alexandra fagadar

alexandra fagadar

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Incendiu de proporții în Jucu de Sus. ARDE acoperișul unei case

Publicat

De

Incendiu la Jucu de Sus

Un incendiu a izbucnit miercuri dimineața la o casă din localitatea clujeană Jucu de Sus.

Trei echipaje de pompieri intervin în aceste momente pentru a stinge flăcările.

Incendiu de proporții în Jucu de Sus. ARDE acoperișul unei case

Echipajul de la Punctul de Lucru Jucu s-a deplasat la incendiu, dar forțele au fost suplimentate imediat cu două autospeciale de mare capacitate de la Cluj-Napoca.

Potrivit reprezentanților ISU Cluj, incendiul a cuprins acoperișul casei, pe o suprafață de aproximativ 150 de metri pătrați. Nu sunt anunțate victime.

UPDATE.

Incendiul a fost localizat, iar pompierii lucrează acum pentru lichidarea acestuia.

Foto: ISU Cluj

Citește mai departe

ECONOMIE

Peste 20.000 de locuri mai sunt disponibile pentru tinerii antreprenori în programul Start-Up Nation 2025

Publicat

De

Start-Up Nation

Tinerii români care vor să-și lanseze propria afacere au încă o oportunitate importantă: în cadrul programului Start-Up Nation 2025 mai sunt disponibile 20.083 de locuri pentru antreprenorii cu vârsta de până la 30 de ani, a anunțat ministrul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului, Bogdan Ivan.

Înscrierile pentru cursurile gratuite de antreprenoriat, parte esențială a acestui program, au început marți, 15 aprilie 2025, la ora 10.00. Cursurile sunt destinate pregătirii viitorilor antreprenori, oferindu-le instrumentele necesare pentru a înțelege și a naviga mediul de afaceri.

Start-Up Nation: Mai sunt locuri disponibile

„Programul vizează stimularea înființării și dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, contribuind la crearea de locuri de muncă și la creșterea competitivității economice a României”, a transmis Bogdan Ivan.

Domeniile eligibile sunt variate, incluzând producția, industriile creative, serviciile inovatoare, IT&C și comerțul. Participanții trebuie să își desfășoare activitatea în baza unor coduri CAEN eligibile, conform Ghidului Solicitantului.

Start-Up Nation 2025 oferă finanțare pentru achiziția de echipamente tehnologice (utilaje, instalații, echipamente informatice), active necorporale (brevete, licențe, mărci comerciale), mobilier, echipamente IT, cheltuieli de promovare și cursuri de formare profesională atât pentru antreprenori, cât și pentru angajații acestora.

Programul continuă să fie una dintre cele mai accesate inițiative de sprijin pentru antreprenoriat în România, adresându-se în special tinerilor care vor să își transforme ideile în afaceri durabile.

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate