Connect with us

ACTUALITATE

Primăria Cluj-Napoca: Când e prima zi de încasare a taxelor și impozitelor în 2024

Publicat


Primăria Cluj-Napoca a anunțat că miercuri a fost ultima zi de plată pentru încasarea impozitelor, taxelor, ratelor, chiriilor și eliberarea certificate fiscale pentru toate categoriile de persoane, iar până în acest moment și-au achitat impozitele 89,1% dintre persoanele fizice (însumând 77.316.948 lei) și 94,6% dintre persoanele juridice (în cuatum de 106.152.090 lei).

Primăria Cluj-Napoca: Când e prima zi de încasare a taxelor și impozitelor în 2024

În perioada 28.12.2023 – 05.01.2024 se vor încasa taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc).
În data de 29.12.2023 casieriile vor fi închise, urgenţele reprezentând amenzi, autorizaţii de liberă trecere, contravaloare carte de identitate sau alte taxe, urmând a fi direcţionate către oficiile poştale (plata cu mandat poștal) sau achitate prin virament bancar, online pe www.primariaclujnapoca.ro sau pe www.ghiseul.ro.
În perioada 28.12.2023 – 05.01.2024 nu se vor emite certificate de atestare fiscală ca urmare a operaţiunilor de închidere şi deschidere de an (nu va fi acces la baza de date de taxe şi impozite).

Programul de plată

Prima zi de plată a taxelor și impozitelor locale, a ratelor și chiriilor în 2024 va fi 8 ianuarie.
Programul de lucru cu publicul al Direcției de Impozite și Taxe Locale din Piața Unirii nr. 1, este următorul:
• între 28.12.2023 – 05.01.2024 – nu se asigură program de lucru cu publicul.
Programul de lucru de la ghișeele Direcției de Impozite și Taxe Locale din clădirea Biroului Vamal Cluj (Serviciul Public Comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor), situate pe strada Traian Vuia nr. 157 (cartierul Someșeni), va fi următorul:
• 27.12.2023 – program normal de lucru și încasări
• între 28.12.2023 – 05.01.2024 – nu se asigură program de lucru cu publicul.
La ghișeele Centrului de Informare pentru Cetățeni din str. Moților nr. 7, programul de relații cu publicul va fi următorul:
– 28.12.2023 -program normal de lucru, încasări taxe fără debit (taxe carte de identitate, amenzi, taxe urbanism, liberă trecere etc)
– 29.12.2023 – program normal de lucru (în această zi nu se vor efectua încasări)

Primării de cartier

De asemenea, ghișeele de relații cu publicul de la primăriile de cartier vor fi deschise după următorul program:
– 29.12.2023 – program normal de lucru (în această zi nu se vor efectua încasări)
Programul de activitate pentru serviciile Direcției de Evidență a persoanelor
În perioada 30.12.2023-02.01.2024, Serviciul de Evidență a persoanelor nu asigură program de relații cu publicul.
Compartimentul decese va avea următorul program:
30.12.2023- între orele 08.30-13.30;
31.12.2023- între orele 08.30-12.30;
01.01.2024- închis;
02.01.2024 – între orele 08.30-12.30;
Direcția de Evidență a Persoanelor își va relua activitatea normală de lucru începând din data de 03.01.2024.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate