Connect with us

EVENIMENT

Noul sistem de operare al Apple, iOS 14, ar putea afecta veniturile Facebook. Urmărirea utilizatorilor va fi mai dificilă

Publicat


Apple face mai dificilă urmărirea datelor utilizatorilor de către aplicații prin intermediul noului sistem de operare iOS 14. Acest lucru ar putea afecta afacerile Facebook.

Apple intenționează să împiedice unele aplicații din a urmări utilizatorii prin sistemul unic de identificare a dispozitivelor fără acordul explicit al acestora. Facebook a publicat o postare în care își exprimă nemulțumirea despre schimbările făcute de Apple.

Facebook folosește IUD pentru platforma sa de publicitate Audience Network (AN) (similară cu Google AdSense) pentru a personaliza reclamele pe care le afișează utilizatorilor în aplicații third party, compania condusă de Mark Zuckerberg afirmând că modificarea plănuită de Apple va avea un impact major asupra AN, scrie hotnews.ro.

Veniturile Facebook sunt estimate la o scădere cu 50%, deoarece banii obținuți din publicitate prin iOS nu vor mai egala veniturile anterioare. „Aceasta nu este o decizie pe care vrem să o luăm dar din păcate update-urile Apple la iOS14 au forțat această decizie. Știm că acest lucru ar putea afecta sever posibilitatea de a monetiza conținut prin Audience Network pe iOS14 și, în pofida celor mai bune eforturi ale noastre, ar putea face AN atât de ineficient pe iOS14 încât nu ar mai face practică oferirea sa pe iOS14 în viitor”, a notat Facebook în postarea de pe blogul companiei.

Oficialii companiei au avertizat recent că Facebook reprezintă „un colac de salvare” pentru afacerile mici în perioada pandemiei și că orice tentativă de a o împiedica să direcționeze reclame personalizate ar putea avea „efecte macroeconomice periculoase”.

Karla Fanea




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate