Connect with us

ADMINISTRAȚIE

FOTO. Clujenii au înroșit aplicația de sesizări a Primăriei despre duhoarea din oraș. My Cluj s-a blocat

Publicat


miros 1

Aplicația My Cluj a Primăriei Cluj-Napoca s-a înroșit în ultimele două zile de sezizări legate de duhoarea din ultimele două zile din oraș, cauzate de Centrul de Management Integrat al Deșeurilor (CMID) gestionat de firma de salubritate Supercom.

Peste 150 de persoane din toate cartierele Clujului, au trimis sesizări cele mai multe provenind din Mărăști și Gheorgheni, iar marți și din zona centrală.

Citește și Boc, despre mirosul pestilențial din Cluj-Napoca: Probabilitate ridicată să vină de la CMID. Nu s-au respectat proceduri

La un moment dat, aplicația s-a blocat marți din cauza prea multor sesizări depuse în același timp.

”Miros teribil, ingrazitor, înțepător, se simte toxicitatea în aer. Faceți va treaba și începeți sa faceți controale la groapa de gunoi, acolo unde ați băgat milioane de euro, fictiv și nimeni nu i în stare sa trateze gunoiul ala. Prin aceasta sesizare va cer direct sa luați legătura voi cu cei de la garda de mediu cluj dar și la nivel național, pentru a remedia problema”, se arată într-una dintre sesizări.

miros 2

”Azi sub orice critica miroase de la Pata. Protectia Mediului e in concediu de cativa ani? De ce nu trageti la raspundere cretinii care au facut noua groapa la 3 km de oras? Chiar nu e nimeni cu verticalitate in administratia acestui oras de rahat?”, a scris un alt clujean.

”Miroase în Mărăști rampa de gunoi de nu putem deschide geamurile la apartament. Va rugam faceți ceva cu ea ca nu se mai poate. Impozite și noi plătim la fel ca cei din Manastur unde nu miroase”, a sesizat altcineva,




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate