Connect with us

EVENIMENT

DESPĂGUBIRI pentru fiecare zi de întârziere la portarea numerelor de telefon. Proiect la ANCOM

Publicat


Operatorii de telefonie fixă și mobilă vor fi obligați să plătească despăgubiri pentru fiecare zi de întârziere la portarea numărului de telefon sau de întrerupere a serviciilor de comunicații, dacă acestea sunt mai mari de o zi lucrătoare, sau dacă mutarea numerelor de telefon se face fără acordul acestora, scrie Alba24.ro.

Potrivit unui proiect publicat de ANCOM, sunt propuse despăgubiri de 10 lei/zi pentru abonații de telefonie mobilă și 5 lei/zi pentru prepay și telefonie fixă.

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a publicat joi, 22 decembrie, un proiect de decizie pentru stabilirea regulilor de acordare a unor despăgubiri abonaților afectați de nerespectarea obligațiilor legale privitoare la portabilitatea numerelor, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative în domeniul portabilității numerelor.

Acordarea despăgubirilor

Potrivit proiectului, au fost identificate trei situații în care furnizorii trebuie să acorde despăgubiri:

– atunci când portarea s-a realizat după expirarea termenului de o zi lucrătoare de la data convenită pentru portare
atunci când întreruperea serviciului de comunicații electronice în timpul procesului de portare a depășit o zi lucrătoare
– atunci când portarea s-a realizat fără acordul abonatului

Procedura de solicitare și acordare a despăgubirilor

Soluția aleasă și implementată în proiect supus consultării este cea a acordării despăgubirilor în urma cererii transmise de către abonat.

Procesul de depunere a cererilor de despăgubire este facilitat prin includerea în proiect a cerinței ca furnizorii de servicii de comunicații electronice să pună la dispoziția abonaților modalități facile de transmitere a cererilor de despăgubire, inclusiv prin mijloace de comunicare la distanță în cazul în care acceptă primirea cererilor de portare și a cererilor de anulare prin astfel de mijloace.

Totodată, prin proiect ANCOM a propus un termen de 60 de zile de la data realizării portării în care persoanele îndreptățite pot depune solicitările care au ca obiect despăgubirile, fiind lăsată și posibilitatea furnizorilor de servicii de comunicații implicați de a stabili termene mai extinse.

De asemenea, pentru a asigura celeritatea procesului de acordare a despăgubirilor, a fost stabilit un termen de 30 de zile de la primirea cererii de despăgubire în care furnizorul are obligația de a o procesa și de a informa abonatul cu privire la: dreptul acestuia de a primi sau nu despăgubiri, cuantumul total al despăgubirilor la care are dreptul, modalitatea și termenul de acordare a despăgubirilor, indicând în plus, dacă este cazul, perioada de eșalonare.

Termenul de acordare a despăgubirilor este, de regulă, de cel mult 60 de zile de la primirea cererii de despăgubire însă, în plus, a fost prevăzută posibilitatea ca despăgubirile să poată fi acordate în mod eșalonat, pe o perioadă de maximum un an.

Despăgubirile pot fi acordate sub formă de reducere, inclusă distinct în factură, în cazul serviciilor pe bază de abonament. În cazul serviciilor cu plata în avans, furnizorii de servicii de comunicații electronice au posibilitatea de a acorda despăgubirile sub formă de credit.

Stabilirea furnizorului care acordă despăgubirea

Pentru ca procesul de solicitare și acordare a despăgubirilor să fie cât mai simplu pentru abonați, acestea ar trebui să fie acordate de către un furnizor desemnat în funcție de contextul cel mai favorabil acestora și având în vedere celeritatea procesului de solicitare și primire a despăgubirilor.

Prin urmare prin proiectul ANCOM se desemnează pentru fiecare situație pentru care se poate acorda despăgubiri un furnizor responsabil pentru aceasta. Acest furnizor nu este în mod necesar cel culpabil de nerespectarea obligațiilor legale privitoare la portabilitatea numerelor. De aceea, a fost stabilită posibilitatea furnizorului desemnat de a recupera o parte din/în totalitate sumele plătite abonaților cu titlu de despăgubire, de la furnizorul în culpă.

În situația în care portarea se realizează, pentru întârzierile survenite în cadrul proceselor de portare care depășesc o zi lucrătoare și pentru depășirea termenului de o zi lucrătoare de întrerupere a serviciului, furnizorul la care se va solicita despăgubirea este furnizorul acceptor (furnizorul la care se portează numărul), care este responsabil pentru derularea procesului de portare. Astfel, se păstrează principiul „one stop shop” conform căruia solicitantul portării are contact direct doar cu furnizorul acceptor în ceea ce privește desfășurarea procesului de portare.

O situație aparte este cea a declanșării unor procese de portare fără acordul abonatului care are dreptul de a solicita portarea, furnizorul la care trebuie depusă cererea de despăgubire în acest caz fiind cel care are rolul de furnizor donor în procesul de portare nesolicitat de abonat. În aceste situații este evident faptul că furnizorul la care trebuie depusă cererea de despăgubire nu este cel care a cauzat portarea abuzivă, întrucât cererea de portare este inițiată de către furnizorul acceptor.

Stabilirea cuantumului despăgubirilor

Proiectul prevede că despăgubirile trebuie acordate corespunzător cu numărul de zile de întârziere a realizării portării sau de întrerupere a serviciului, dacă acestea sunt mai mari de o zi lucrătoare, sau, în cazul portării fără acordul utilizatorului, cu numărul de zile în care numărul portat nu a fost activ în rețeaua furnizorului donor. Despăgubirea trebuie acordată pentru fiecare număr pentru care s-au manifestat situațiile respective.

Pentru calculul numărului de zile de întârziere, a fost precizat faptul că data convenită pentru portare este data comunicată abonatului de către furnizorul acceptor pentru realizarea portării, aferentă primului caz de portare validat dintr-un proces de portare.

Potrivit proiectului, valoarea despăgubirii stabilită pentru o zi reprezintă aproximativ 30% din venitul mediu lunar, la nivelul anului 2021, pentru fiecare categorie de servicii:

– telefonie mobilă pe bază de abonament (valoare despăgubire: 10 lei/zi)
– telefonie mobilă pe bază de cartelă preplătită (valoare despăgubire: 5 lei/zi)
– telefonie fixă (valoare despăgubire: 5 lei/zi)

Extinderea perioadei în care abonatul beneficiază de dreptul de portare

ANCOM a urmărit obținerea unui impact minim asupra furnizorilor participanți la procesele de portare și deconectare, astfel încât potențialele modificări care trebuie realizate de către aceștia procedurilor sau sistemelor IT să fie minime.

Soluția propusă asigură îndeplinirea obligațiilor legale fără a modifica substanțial procesul de deconectare a numerelor portate prevăzut în CTC, fiind revizuit numai termenul stabilit pentru inițierea procesului de deconectare, de la 5 zile la 35 de zile.

În interiorul acestui termen de 35 de zile furnizorii pot să inițieze oricând procesul de deconectare, însă cu respectarea dreptului de portare în 30 de zile de la încetarea contractului, acolo unde este cazul. Soluția oferă flexibilitate furnizorilor, întrucât aceștia pot alege să declanșeze toate cazurile de deconectare în BDC după expirarea celor 30 de zile în care abonații pot avea drept de portare sau să analizeze toate cazurile de încetare a contractului și să aștepte 30 de zile doar atunci când abonatul are drept de portare după încetarea acestuia.

Eliminarea posibilității perceperii unor tarife de portare de către furnizorii acceptori

Reglementările în vigoare prevăd că fiecare furnizor care originează apeluri trebuie să suporte propriile costuri asociate implementării portabilității numerelor.

Costurile de portare pentru fiecare număr pot fi recuperate de către furnizorul donor de la furnizorul acceptor în limitele prevăzute de Decizia nr. 144/2006 (4.64 euro pentru fiecare număr portat, în cazul portabilității numerelor geografice, numerelor independente de locație şi al numerelor nongeografice, altele decât cele pentru servicii de comunicații electronice destinate publicului furnizate la puncte mobile sau 2.13 euro în cazul numerelor nongeografice pentru servicii furnizate la puncte mobile).

ANCOM propune revizuirea acestor reglementări astfel încât referirile la posibilitatea perceperii unor tarife de portare abonaților să fie eliminate, în conformitate cu prevederile actuale din legislația primară.

Depunerea cererii de portare prin mijloace de comunicare la distanță

Având în vedere faptul că depunerea cererii de portare în formă electronică este o practică din ce în ce mai răspândită, cu efecte pozitive atât pentru utilizatori, cât și pentru furnizori, proiectul propune câteva completări referitoare la această situație.

Astfel, furnizorul acceptor poate primi cererea de portare prin mijloace de comunicare la distanță, în condițiile în care are mijloacele necesare de a realiza la distanță verificările care se impun înainte de acceptarea cererii de portare: dacă persoana care solicită portarea este titularul contractului de furnizare a serviciului sau reprezentantul legal al acestuia și dacă numărul pentru care se solicită portarea face obiectul contractului încheiat între abonat și furnizorul donor.

Aceste verificări sunt necesare pentru evitarea introducerii unor cereri de portare de către persoane care nu au acest drept, în contextul în care cererea de portare, din momentul în care este validată de furnizorul donor, reprezintă și o cerere de încetare a contractului încheiat cu acesta pentru serviciul furnizat prin intermediul numărului care urmează să fie portat.

Proiectul mai prevede că furnizorii care acceptă primirea de cereri de portare prin mijloace de comunicare la distanță vor avea obligația de a accepta primirea cererilor de anulare a portării într-un mod similar.

Sursa: Alba24.ro



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

LIVE VIDEO. Ceremonia de spargere a solului la Spitalul Regional de Urgență Cluj

Publicat

spitalul regional

Agenția Națională pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate organizează, sâmbătă, pe amplasamentul Spitalului Regional de Urgență Cluj din comuna Florești ceremonia de spargere a solului, care înseamnă și începerea lucrărilor la acest obiectiv.

La eveniment participă, printre alții, fostul premier Nicolae Ciucă, președintele PSD Cluj Vasile Dîncu, ministrul Sănătății Alexandru Rafila, primarul Clujului Emil Boc, președintele CJ Cluj, Alin Tișe, rectorul UMF, Anca Buzoianu..

LIVE VIDEO. Ceremonia de spargere a solului la Spitalul Regional de Urgență Cluj

spitalul regional

spitalul regional

Ministrul Sănătății, Alexandru Rafila: „Sunt foarte multe spitale în construcție în țară, prin PNRR. Aș vrea să le mulțumesc colegilor de la UMF Cluj-Napoca pentru implicare. Spitalul se va face dar trebuie să putem avea un acces rapid. Știm că traficul este o problemă aici în Florești, sperăm ca autoritățile administrative locale să rezolve această problemă.”

spitalul regional

Fostul premier Nicolae Ciucă: „Este un proiect așteptat de foarte mulți ani. Este o responsabilitate a noastră, a tuturor, să asigurăm accesul la servicii medicale performante. Este un gest de recunoaștere față de truda medicilor și al celor care-i pregătesc. Am reușit să demonstrăm că, dincolo de partea aceasta a ego-ului politic, am putut realiza ceva împreună pentru români”.

spitalul regional

Primarul Clujului, Emil Boc: „Ce se întâmplă azi la Cluj este o dovadă că forțe politice de regulă în opoziție una față de alta, au reușit să-și dea mâna pentru a realiza acest obiectiv. Sunt bucuros că metroul va fi a treia cale de acces spre spital, tot aici vom începe, pe 24 mai, lucrările pentru centura metropolitană.”

Președintele CJ Cluj, Alin Tișe: „CJ Cluj a avut obligația ca, odată cu preluarea acestui teren, să-l curețe și să rezolve partea administrativă de întăbulare. Vom continua să ne implicăm în proiectele de infrastructură.”

spitalul regional

Rectorul UMF Cluj-Napoca, Anca Buzoianu: „Consider că este un moment istoric, fundamental pentru dezvoltarea infrastructurii medicale din România. Standardele înalte din medicina clujeană nu pot fi menținute fără infrastructură. Medicina se poate face doar în spital, la patul pacientului. Vom asigura formarea și perfecționarea personalului necesar acestui spital. Apreciem spațiile generoase, laboratoarele și amfiteatrele care vor contribui la dezvoltarea actului medical”.

spitalul regional

spitalul regional

 

Citește mai departe

EVENIMENT

L-ați văzut? Minor de 13 ani, DISPĂRUT de acasă. Sunați la 112

Publicat

ajtai rafael

„La data de 17 mai a.c., Poliția municipiului Cluj-Napoca a fost sesizată despre la faptul că AJTAI ALEXANDRU HORIA RAFAEL, în vârstă de 13 ani, din municipiul Cluj-Napoca a plecat de la locuință la data de 16 mai a.c. în jurul orei 15.00 și nu s-a întors până în prezent.

SEMNALMENTE– înălțime aproximativă – 1,60 m, păr șaten, tuns scurt.

La momentul plecării acesta purta un tricou portocaliu, pantaloni scurți, pantofi sport negri cu verde.

L-ați văzut? Minor de 13 ani, DISPĂRUT de acasă. Sunați la 112

Persoanele care pot furniza orice informaţii despre acestea sunt rugate să se adreseze celei mai apropiate unităţi de poliţie sau să apeleze gratuit numărul unic de urgenţă 112”, a comunicat IPJ Cluj.

Citește mai departe

EVENIMENT

L-ați VĂZUT? Srilankez de 33 de ani, DISPĂRUT de la cazare. Sunați la 112

Publicat

112

„La data de 17 mai a.c, Poliția municipiului Cluj-Napoca a fost sesizată despre faptul că la aceeași dată, în jurul orei 17.30, SIVANADARASA SAJEENTHA KISHOR, cetățean srilankez, în vârstă de 33 de ani, a plecat voluntar de la locația din municipiul Cluj-Napoca unde era cazat și nu a revenit până în prezent.

srilankez

Persoanele care pot furniza orice informaţii despre acesta sunt rugate să se adreseze celei mai apropiate unităţi de poliţie sau să apeleze gratuit numărul unic de urgenţă 112”, a transmis IPJ Cluj.

L-ați VĂZUT? Srilankez de 33 de ani, DISPĂRUT de la cazare. Sunați la 112

Citește mai departe

EVENIMENT

LIVE VIDEO. Lansarea candidaților PNL Cluj la alegeri, în prezența președintelui partidului, Nicolae Ciucă

Publicat

pnl

PNL Cluj își lansează, sâmbătă, candidații la alegerile locale din 9 iunie la Casa de Cultură a Studenților din Cluj-Napoca, într-un eveniment la care participă și președintele partidului, Nicolae Ciucă.

La eveniment mai sunt prezenți, secretarul general al PNL, Lucian Bode, și secretarul general al Guvernului, clujeanul Mircea Abrudean.

Cea mai bună echipă

Președintele PNL Cluj, Daniel Buda, a declarat că echipa liberală de candidați este cea mai bună, iar PNL a asigurat stabilitatea guvernării.

”La Cluj am făcut performanță administrativă. Dacă la Bruxelles se dorește să se vadă un oraș exemplu privind absorbția fondurilor europene, acesta este Cluj-Napoca.

Dle primar Emil Boc vă mulțumesc că ați reușit să puneți Clujul pe harta orașelor din UE și ați pus Cluj-Napoca în topul orașelor cu cel mai înalt grad de calitate a vieții.

La Consiliul Județean Cluj, președintele Alin Tișe a dezvoltat județul, comparabil cu oricea regiune dezvoltată din UE, și ați transformat drumurile din județ cu adevărate piste de avioane”, a spus Buda.

PNL

Un miliard de euro pentru Cluj

Secretarul general al Guvernului, Mircea Abrudean, a lăudat performanța echipei liberale de la Cluj-Napoca și de Consiliul Județean Cluj.

”Din 10 miliarde de euro investiții directe atrase de România, un miliard a venit la Cluj, iar rata de absorbție a fondurilor europene în România este de 97%. Proiectele de dezvoltare ale Clujului sunt de 4,5 miliarde de euro, din fonduri europene, și aici vorbim de metrou, centura metropolitană, spitalul regional de urgență și altele.

Emil Boc este un etalon al performanței și leadeship-ului la nivel european, iar Alin Tișe a dat dovadă de viziune și capacități manageriale de excepție”, a spus Abrudean.

 

 

Realizări datorate primarilor

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a declarat

”Clujul este numărul unu la nivel național la mai mulți indicatori. Am învățat să scriem proiecte europene și apoi să aducem bani europeni. O reformă a administrației publice este obligatorie în România.

Suntem un pol regional de dezvoltare, servicii sau medical, dar este nevoie ca aceste județe să aibă susținerea de la Guvernul central.

Tot ce s-a realizat la Cluj se datorează muncii primarilor, care trebuie recompensați corect și să aibă salarii mai mari”, a spus Tișe.

Acesta a spus că oamenii așteaptă fapte și mai puțin vorbele goale.

”Am realizat 1200 de km de drumuri modernizate, distanța dintre Cluj și Munchen. Ne apropiem în acest an de 100% drumuri județene asfaltate, 4800 de km de rețele de apă și 1500 de km de rețele de canalizare. Am introdus apă potabilă în Apuseni, de care vor beneficia peste 10.000 de oameni.

Cheia dezvoltării noastre este infrastructura în sănătate, astfel că o sumă de  75 de milioane de euro a fost investită în spitale”, a precizat președintele CJ Cluj, care a adăugat că digitalizarea va duce la o revoluție administrativă, iar CJ Cluj va fi prima instituție fără hârtii din România.

”Toate acestea nu se puteau realiza fără echipa PNL”, a conchis Alin Tișe.

 

Clujul va rămâne PNL, în 30 de zile încep lucrările la metrou

Primarul Emil Boc a afirmat că oamenii sunt pe primul loc la Cluj, iar ”Clujul a fost, este și va rămâne PNL”, și și-a exprimat încrederea că echipa liberală știe ce să facă ceea ce este cel mai bine pentru oameni, aplicând politica rezolvării problemelor oamenilor.

”Cluj-Napoca este orașul cu cea mai mare creștere economică din UE, este între primele 10 orașe din UE în materie de calitate a vieții și a promovării politicilor verzi, nepoluante”, a spus Boc care a anunțat că în 24 mai încep lucrările la primul tronson al centurii metropolitane, iar în următoarele 30 de zile vor începe lucrările la metroul din Cluj.

Acesta a explicat că greul abia acum începe, spunând că e greu să ajungi în vârf, dar și mai greu să te menții.

”Aceasta este marea provocare pentru Cluj, iar clujenii să aibă opțiunea să rămână acasă, cea mai importantă libertate a unui cetățean român fiind libertatea de a rămâne acasă. Totul depinde de noi. Marele proiect al Clujului este dezvoltarea zonei metropolitane.

Cea mai mare avuție a Clujului sunt tinerii, care sunt motorul de inovare, de dezvoltare, oamenii care vor pregăti viitorul Clujului.

Avem nevoie de un plan urbanistic general metropolitan și îl vom face”, a mai arătat Boc.

 

”Dacă vrei să fii util, ia modelul Alin Tișe, Boc Emil”

Președintele PNL, Nicolae Ciucă, a spus că întotdeauna a dat exemplul Clujul ca model de dezvoltare.

”Clujul este un model pentru regiunea de Est a Europei și pentru întreaga Europă. Politica se fac cu oameni pentru oameni, așa se construiește o Românie puternică. România este pe un trend bun de dezvoltare, iar în 2030 PIB-ul va ajunge la 90% din media UE”, a afirmat liderul PNL.

Acesta a precizat că a venit la Cluj să învețe de la Boc și Tișe.

”Dacă vrei să fii util, ia modelul Alin Tișe, Boc Emil”, a spus Nicolae Ciucă.

Președintele PNL a spus că este nevoie de creșterea încrederii oamenilor în PNL.

Potrivit acestuia, Alin Tișe și Emil Boc au investit în educație și au alocat atenția cuvenită tinerei generații.

”Tinerii la Cluj rămân la Cluj, alții din țară vin la Cluj, aici sunt condiții să rămână”, a explicat Ciucă.

 

 

CMF: 21240015

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax