EDUCATIE
Daniel David: Refuzul de a INTEGRA tehnologia în educație echivalează cu o „condamnare” a copiilor. Vor PIERDE avantaje
Ministrul Educației, Daniel David, a declarat recent la „Conferința națională pentru profesori NextEd Teach: Learn | Create | Display”, organizată de Edupedu, că refuzul de a integra tehnologia în educație echivalează cu o „condamnare” a copiilor, „fiindcă vor pierde avantaje competitive”. El a adăugat că tehnologia trebuie folosită pe baze științifice, „în contexte etico-morale și într-o zonă de siguranță”.
Ministrul a afirmat că deciziile legate de integrarea digitalului în procesul educațional trebuie fundamentate științific: „Tehnologia în sine nu este nici bună, nici rea. Devine bună sau rea în funcție de cum o folosim. Hai să o folosim bine”, a spus el.
Daniel David: Refuzul de a INTEGRA tehnologia în educație echivalează cu o „condamnare” a copiilor. Vor PIERDE avantaje
Ministrul Educației a vorbit și despre faptul că timpul optim de expunere a copiilor la ecrane, stabilit de anumite studii, este de 2-4 ore, interval pe care îl consideră „o expunere relativ normală în societatea în care trăim”.
„Nouă, celor care nu suntem nativi digitali, ni se pare grav. Dar și bunicii noștri li se părea grav că noi citeam prea multe cărți și nu ne jucam afară, de exemplu, că o să ne stricăm ochii, că o să înnebunim și că nu suntem cum erau ei în copilăria lor. Repet, lumea se schimbă, tehnologia este aici”, a adăugat ministrul.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






