Connect with us

EVENIMENT

Cod GALBEN de averse și vânt în Cluj și alte 15 județe

Publicat


Meteorologii au emis vineri o avertizare Cod galben de averse și vânt valabilă în 16 județe din țară.

Potrivit ANM, sunt vizate județele Cluj, Alba, Hunedoara, Caraș-Severin, Gorj, Mehedinți, Sibiu, Vâlcea, Dolj, Brașov, Argeș, Olt, Covasna, Dâmbovița, Prahova și Buzău.

harta

În aceste zone vor fi perioade cu instabilitate atmosferică accentuată care se va manifesta prin frecvente descărcări electrice, averse torențiale, intensificări de scurtă durată ale vântului, vijelii și grindină.

Cantităţile de apă vor depăşi 20-30 l/mp şi izolat 40 l/mp.

Meteorologii anunță că manifestări de instabilitate atmosferică vor fi sâmbătă în vest, centru, nord, la deal și la munte, iar duminică și în restul țării.

Avertizarea este valabilă vineri, între orele 12.00 și 21.00.

Sursa: Mediafax



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ECONOMIE

Clujul primește mai mult decât contribuie la PIB. Marian Preda: Resursele bugetare sunt redistribuite clientelar

Publicat

Rectorul Universității din București, Marian Preda, arată că orașe precum Cluj-Napoca beneficiază de investiții din fonduri publice disproportionate în raport cu contribuția lor reală la PIB.

Marian Preda subliniază că Bucureștiul, deși produce 25% din PIB-ul României cu doar 9% din populație, nu primește bani de la Guvern pentru investițiile necesare pentru a susține proporțional infrastructura sportivă și culturală în raport cu alte orașe mai bine reprezentate politic, cum ar fi Cluj-Napoca.

„Tot județul Cluj, inclusiv Cluj-Napoca, orașul pe care mass-media îl compară frecvent cu Bucureștiul, produce, de fapt, 5,2% din PIB, adică doar 20,6% din cât produce Bucureștiul singur. De altfel, Municipiul Cluj-Napoca este echivalent ca populație și buget cu Sectorul 1 din București”, arată Marian Preda, într-un editorial.

„Dacă la Cluj se construiește din bani publici o sală de sport, în București ar trebui să se construiască șase”

Profesorul universitar dă exemplul facilităților sportive, arătând că, deși în Capitală se antrenează cei mai mulți sportivi din țară, în clădiri vechi și nerenovate, s-au construit din bani publici bazine olimpice noi în afara Bucureștiului, unde sprijinul politic este puternic.

În opinia sa, faptul că se investește masiv în Cluj-Napoca sau alte orașe din Transilvania nu este o problemă în sine, dar pune sub semnul întrebării prioritizarea acestor investiții în detrimentul Bucureștiului, care ar trebui, conform logicii economice, să beneficieze de o alocare proporțional mai mare.

„Să fie clar, nu este vreo problemă dacă se investește în afara Bucureștiului, dacă se redistribuie resursele publice. Și acele bazine sunt utile. Însă problema cea mare este că nu se construiește în mod prioritar și echitabil acolo unde sunt cei mai mulți sportivi. Și nici în localitățile sau regiunile din care vin resursele, precum Bucureștiul sau alte mari orașe, care nu sunt promovate de lideri politici influenți. Nu doar resursele pentru facilități sportive sau culturale, ci toate resursele bugetare sunt redistribuite politic, clientelar, ineficient și inechitabil. (…)

Dacă la Cluj, la Timișoara sau la Craiova se construiește din bani publici o sală de sport, un bazin de înot sau un stadion de atletism, în București ar trebui să se construiască vreo șase. Un calcul simplist, poate discutabil, dar care stabilește niște proporții contrare percepției și dezbaterilor publice. Repet, problema nu este că se construiește la Cluj, la Timișoara sau la Craiova, ci că nu se construiește proporțional la București”, a subliniat profesorul universitar.

Bugetare disproporționată a locurilor în universități

Un alt exemplu este legat de finanțarea universităților. Marian Preda arată că centrele universitare din teritoriu, în special cele din Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, primesc o alocare disproporționată a locurilor bugetate în comparație cu Bucureștiul, în ciuda faptului că orașul capitală adăpostește un număr mare de studenți și produce mai multe resurse economice.

„Se vede cum Transilvania și Banat, în comparație cu Muntenia, au procente mult mai mari de studenți finanțați de la buget față de ponderea populației sau contribuția la PIB. în timp ce Moldova are o pondere mai mica a locurilor de la buget raportate la ponderea în PIB, dar mai mica decât ponderea populației. Pe centre universitare (am luat în calcul județele pentru că nu există calcule ale PIB la nivel de oraș, cu excepția Bucureștiului) situația este și mai clară: ponderea comparativă a locurilor de la buget pentru județele cu centre universitare istorice este mult mai mare în Cluj, Timiș sau chiar Iași și Dolj decât în București-Ilfov”, a mai arătat rectorul Universității din București.

„Repartizarea resurselor publice bugetare ale României pare să fie pur politică”

Marian Preda face apel la instituirea unor politici de redistribuire bugetară corectă, neinfluențată de interese politice locale, pentru a asigura o dezvoltare echilibrată a țării.

„Repartizarea resurselor publice bugetare ale României pare să fie pur politică, bazată pe influența liderilor care reprezintă orașele și județele în conducerile partidelor aflate la guvernare și in Parlament.

Bucureștenii «de săptămână», navetiștii politici care vin în București luni seara si pleacă joi la prânz spre feudele pe care le reprezintă aici, sunt trimiși să extragă cât mai mulți bani publici din bugetul tuturor și să-i trimită «acasă», la moșia lor sau a baronului pe care îl reprezintă.

Ei nu sunt miniștri ai Guvernului României, ci miniștri ai județelor din care vin trimiși la București; nu reprezintă interesul național ci interese locale”, critică profesorul universitar.

„Orice sisteme ar fi mai echitabil decât sistemul clientelar de finanțare de acum”

Marian Preda subliniază necesitatea echității în finanțarea universităților, propunând un sistem de vouchere bazat pe performanța la bacalaureat, care ar oferi șanse egale tuturor studenților, în locul actualului model clientelar de distribuție a fondurilor.

„Nu cerem privilegii, ci echitate, șanse egale pentru toate universitățile și programele de studii de a fi finanțate de la buget, pentru studenții lor, pentru elevii absolvenți din București, din sudul României, din domeniile sociale sau umaniste sau din științele exacte. De exemplu, dacă vrem să le acordăm șanse egale, trebuie să avem același procent de studenți bugetați din total studenți admiși pentru toate universitățile. Sau să acordăm vouchere de studii în funcție de performanța la examenul de bacalaureat (pentru cei mai buni pe discipline și cei mai buni pe medie) și candidații să meargă apoi în mod liber la universități cu aceste vouchere, dacă sunt valoroși, sau, dacă nu sunt, să plătească taxă. Oricare dintre aceste sisteme ar fi mai echitabil decât sistemul clientelar de finanțare de acum (vechi de vreo 20 de ani și menținut politic în viață)”, a conchis acesta.

Citește mai departe

ACTUALITATE

De ce sunt atât de populare jocurile de cazino online? (P)

Publicat

Jocurile de cazino online reprezintă una dintre principalele activități recreaționale. Nu doar în România, ci la nivel continental. Ce au însă jocurile de cazino atât de special? Simplitatea și adrenalina sunt două dintre ingredientele pentru care ele sunt populare.

Începând de la întrebarea din titlu, te-ai putea gândi că oamenii joacă la cazino pentru a câștiga bani. E adevărat, există și oameni care fac din asta un scop, însă cei mai mulți caută distracția. E știut faptul că de jocuri de cazino sunt pasionați oameni de afaceri, actori și sportivi. Oameni cu mulți bani, pentru care orice câștig la cazino nu ar face o diferență foarte mare. Ei cu siguranță nu caută banii. În schimb, dorința de a se distra și de a demonstra că pot „controla” norocul îi determină să joace.

Oamenii caută adrenalina pe care aceste jocuri o oferă. Jocurile de cazino online generează atât emoții pozitive, cât și unele negative. Toate acestea într-un timp scurt. Ele te ajută să înveți când să te oprești și cum să îți controlezi emoțiile.

Accesibilitatea e și ea importantă

Nu trebuie ignorat nici faptul că e foarte ușor să încerci jocurile de cazino online. De pe telefon, tabletă, laptop sau sistem desktop te poți distra cu jocurile tale preferate. E suficient doar să ai o conexiune la internet. Nu trebuie să ai cele mai avansate dispozitive, deoarece resursele pe care jocurile de cazino online le consumă sunt mici. În plus, cazinourile online sunt deschise 24 din 24, 7 zile din 7. Față de cazinourile tradiționale, nu există un program fix, astfel că jucătorii se pot distra oricând și de oriunde s-ar afla.

Varietatea, un punct forte

Cei care dezvoltă jocurile de cazino online au încercat să satisfacă toate dorințele celor pasionați. Dacă ne raportăm la sloturi, la o scurtă privire pe site-urile cazinourilor online, putem vedea că găsim jocuri din toate categoriile. Dacă un jucător își dorește sloturi inspirate din filme, are cu siguranță de unde alege. Dacă îi place cultura, la fel găsește o mulțime de sloturi. Chiar și atunci când vrea să încerce niște jocuri inedite, cum ar fi cele inspirate din activitatea lui Albert Einstein ori Nikola Tesla, poate găsi și astfel de producții.

În același timp, jocurile de ruletă și blackjack au și ele fanii lor. Ruleta are reguli simple, iar adrenalina pe care o generează este foarte mare. În plus, pot fi făcute numeroase pariuri și pot fi implementate strategii. Iar la jocul de blackjack, limitele se împing la maximum. Atenția la fiecare detaliu contează enorm și poate face diferența între o sesiune bună și una mai puțin bună. Jucătorii au așadar de unde alege. Oferta platformelor cu jocuri de noroc  este semnificativă, iar cei pasionați nu au cum să se plictisească.

18+ – 1

Mize accesibile

Așa cum aminteam la începutul articolului, jocurile de cazino online sunt o activitate recreațională. Cei care își stabilesc obiective financiare greșesc din start, din moment ce norocul este cel care influențează rezultatele. Tocmai pentru ca această activitate să fie practicată cu responsabilitate, operatorii de cazino online au stabilit mize minime foarte mici pentru toate jocurile, indiferent că vorbim despre sloturi, ruletă sau blackjack.

Nu trebuie ignorat nici faptul că această activitate se desfășoară într-un mediu sigur. Companiile din domeniu investesc serios în cele mai avansate norme de securitate pentru a le oferi clienților o experiență în care să stea liniștiți că datele lor personale nu sunt în pericol. Toate tranzacțiile sunt criptate și se folosesc măsuri avansate de securitate cibernetică.

Foto: canva.com

Citește mai departe

EVENIMENT

Mircea Abrudean, la forumul OCDE: Doar oferind feed-back clar inițiativelor cetățenești creștem încrederea în actul de guvernare

Publicat

De

Mircea Abrudean

Clujeanul Mircea Abrudean, secretarul general al Guvernului, a participat la Forumul Global OCDE – Creșterea Încrederii și Consolidarea Democrației”, organizat la Milano în perioada 21-22 octombrie.

Forumul a pus accent pe participarea cetățenilor, dar și al funcționarilor publici, în procesul decizional.

Mircea Abrudean, la forumul OCDE: Doar oferind feed-back clar inițiativelor cetățenești creștem încrederea în actul de guvernare

Tema Forumului a fost „Identificarea de noi oportunități pentru viitorul democrației: Demnitate-Securitate-Încredere”, și a adus în prim plan nevoia de a pune accent pe vocea cetățenilor în procesul decizional, ca element fundamental al unei guvernări deschise, potrivit Secretatiatului General al Guvernului.

Mircea Abrudean a vorbit în cadrul sesiunii „Valorificarea vocilor cetățenilor: Consolidarea democrației reprezentative prin participarea semnificativă a cetățenilor”, alături de George Papandreau, raportorul pentru Democrație al Consiliului Europei, Leo Varadkar, fost prim-ministru al Irlandei, Thierry Beaudet, președintele Consiliului Economic, Social și de Mediu al Franței, precum și alți reprezentați ai mediului internațional și reprezentați ai societății civile.

“Atât cetățenii, cât și funcționarii publici, trebuie să fie implicați în crearea unei culturi a participării publice. Investind în creșterea capacității civice și în formarea oficialilor, calitatea contribuțiilor cetățenilor se poate îmbunătăți și acestea pot fi mai bine integrate în elaborarea politicilor publice.

Fără o încredere reală și o implicare sistematică a societății civile în crearea politicilor publice, efortul depus și propunerile noi de la nivelul central al administrației pot rămâne ineficiente.

Feed-back-ul clar și prompt cu privire la modul în care sunt utilizate contribuțiile cetățenilor este esențial.

Guvernele ar trebui să asigure informarea completă și corectă a cetățenilor cu privire la sugestiile care au fost adoptate și să explice de ce este posibil ca altele să nu fi fost potrivite. Această abordare generează încredere și arată că participarea civică are rezultate tangibile”, a spus Secretarul general al Guvernului, Mircea Abrudean.

România a făcut progrese în procesul de aderare la OCDE

De asemenea, în marja Forumului, Mircea Abrudean a avut și două întâlniri bilaterale.

Prima cu Gillian Dorner, director adjunct al Direcției pentru Guvernanța Publică a OCDE și Calos Santiso, șeful Diviziei pentru Guvernare Digitală, Inovare în sectorul public și Guvernare Deschisă OCDE, și o a doua, cu Ianoș Bertok, directorul Comitetului de Guvernanță Publică al OCDE.

Subiectele abordate în cadrul întâlnirilor au vizat atât temele comune de colaborare între Guvernul României și OCDE, cât și progresele făcute de România în cadrul procesului de aderare la Organizație.

Mircea Abrudean: România a făcut progrese importante

Forumul OCDE din acest an a urmărit să ofere o platformă incluzivă de dialog pentru guverne, societatea civilă și sectorul privat pentru a avansa agenda globală privind creșterea încrederii cetățenilor în procesul de guvernare.

Discuțiile au vizat experiențele internaționale și inovațiile tehnologice care pot amplifica vocile cetățenilor în democrațiile moderne.

Participanții la Forum au discutat despre instrumentele digitale și utilizarea inteligenței artificiale ca instrument constructiv în procesul de guvernare, integritatea informației, combaterea dezinformării și consolidarea rezilienței față de ingerințele străine nejustificate, cooptarea cetățenilor în procesul de tranziție ecologică, precum și guvernarea deschisă, pornind de la rezultatele celui de-al doilea Studiu OCDE privind încrederea în instituțiile publice, lansat la 10 iulie 2024.

“Am spus și ieri și mă bucur să pot sublinia și la finalul lucrărilor Forumului că România este considerată de OCDE ca reper de bună practică în domeniul guvernării deschise. Am făcut progrese importante și drumul nostru către alinierea la standardele internaționale în acest domeniu continuă.

Sunt convins că vom putea integra în totalitate în legislația, politicile și practicile noastre recomandările făcute de OCDE, atât în domeniul guvernării deschise, cât și guvernanței publice și vom putea privi în urmă cu mândrie la tot efortul și consistența muncii depuse în acești ani”, a mai spus Mircea Abrudean.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO FOTO. Elevii clujeni învață să acorde primul ajutor: masaj cardiac, defibrilator și manevra Heimlich. Cursuri practice

Publicat

De

ajutor

Elevii de clasa a VIII-a de la Liceul de Informatică ”Tiberiu Popovici” Cluj-Napoca au participat, marți, la primele cursuri practice de prim ajutor în care au învățat să folosească un defibrilator, să facă masaj cardiac și să aplice manevra Heimlich. Toate acestea îi ajută să poată interveni în caz de stop- cardio respirator sau când un coleg de-al lor se îneacă cu o bomboană sau cu mâncare.

Președintele Asociației Formatorilor Medicali Acreditați (AFMA), dr. Mihai Oprea, a declarat pentru Cluj24 că ”Primul ajutor în școală” este un proiect al asociației , în parteneriat cu Academia de Prim Ajutor, care are ca scop învățarea elevilor în mod gratuit cum să acorde primul ajutor.

”La nivel european și al Organizației Mondiale a Sănătății sunt recomandări potrivit cărora elevii de peste 12 ani ar trebui să aibă cunoștințe de prim – ajutor astfel încât, în momentul în care devin adulți, să fie capabili să facă aceste manopere și a salva vieți.

Copiii trebuie învățați de mici cum să acorde primul ajutor pentru că, ulterior, profesorii ar dori să învețe, dar și părinții.

Instructori specializați

ajutor

Potrivit statisticilor, 80% din stopurile cardio-respiratorii au loc acasă, iar cel mai probabil cineva din familie ar putea fi salvat în urma acestor cursuri de prim-ajutor.

Cursurile de 2 ore sunt ținute gratuit de instructori specializați – medici, paramedici, cu experiență în serviciile SMURD și de situații de urgență sau ambulanță și au o componentă teoretică și una practică. Sperăm să organizăm 40 de sesiuni în această primă fază”, a spus Oprea.

Practică pe manechine

Cursurile de marți au fost ținute de dr. Anca Acasandrei, medic rezident ATI, care a avut la dispoziție mai multe manechine și un defibrilator.

”Întotdeauna se poate întâmpla o situație de urgență, chiar în sala de clasă unde un elev se poate îneca cu o bomboană sau cu mâncare.

Îi învățăm pe elevi să evalueze o victimă, prin evaluarea stării de conștiență înainte de a suna la 112. Cel mai important este că îi învățăm să fie în siguranță, deoarece siguranța salvatorului este pe primul loc.

De asemenea, îi învățăm pe copii să evalueze dacă o victimă respiră sau nu, să deschidă căile aeriene, dar și să acorde primul ajutor, cu ajutorul masajului sau al unui defibrilator în cazul unei persoane aflate în stop cardio-respirator. De asemenea, au fost învățați să aplice manevra Heimlich pentru dezobstrucția căilor aeriene.

Elevii s-au descurcat neașteptat de bine, au prins manevrele pe care le-au avut de făcut”, a afirmat Acasandrei.

E bine să știi ce ai de făcut

O elevă care a participat la curs a efectuat masajul cardiac și a spus că acordarea primului ajutor este necesară.

”Nu a fost ușor să aplic 30 de compresii, dar prin aceste cursuri de prim-ajutor poate reușim să salvăm o viață. E bine să știi ce ai de făcut în caz de nevoie, iar noi am învățat cum trebuie să procedăm”, a precizat aceasta.

Școlile se pot înscrie pe site-ul www.primulajutorinscoala.ro pentru a participa în proiect.

Proiectul este susținut financiar de Primăria Cluj-Napoca, iar cursurile de la Zbor Hub sunt organizate în parteneriat cu Asociația Preventis și de la School of Health.

 

 

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax