EVENIMENT
Clujul e la MODĂ. Începe Transilvania Fashion
Festivalul Transilvania Fashion – Powered by Banca Transilvania începe vineri seara la Cluj-Napoca, la ora 20:00, pe esplanada Casinoului din Parcul Central, cu un super-show de sunet și lumini și invitați-surpriză.
„Dacă ar trebui să evidențiem ceva acum, înainte de debutul Festivalului, este faptul că, pentru prima dată, toate universitățile de artă din România, plus cea din Chișinău, au răspuns prezent și își vor reuni energiile creative pe catwalk-ul FTF.
Nu vă ascund că pregătirile au început în urmă cu un an, timp în care a trebuit să facem față
tuturor provocărilor aduse de pandemie. Nu am fi reușit fără sprijinul autorităților locale, al Primăriei și Consiliului Local Cluj-Napoca, al sponsorilor și al celor peste 100 de persoane care au lucrat în ultimele luni pentru ca totul să iasă așa cum ne dorim”, a declarat dr. Matei Miko, Președinte și Producător General al Festivalului Transilvania Fashion.
„FTF reunește trei module importante. În primul rând, universitățile de modă – e o premieră absolută când toate sunt puse la un loc, stau față în față, ceea ce a fost foarte greu și a durat zeci de ani ca să se ajungă aici.
„60 de designeri (…) își vor prezenta (…) creațiile vestimentare”
În al doilea rând, designerii români consacrați. Și nu în ultimul rând, această dimensiune internațională a Festivalului, care de asemenea este remarcabilă în zilele noastre pentru că sunt foarte multe probleme legate de pandemie”, a completat Alin Gălățescu – Art Director FTF.
60 de designeri, dintre care opt din străinătate (Italia, Spania, Suedia, Maroc, Bulgaria și Republica Moldova), își vor prezenta pe parcursul celor trei zile ale FTF creațiile vestimentare reunite în 40 de colecții.
Pe catwalk-ul impresionant, de 26 de metri lungime, vor defila 50 de modele, fete și băieți. Scena de 14 metri lățime, împreună cu cei 48 de metri pătrați de ecrane led, luminile cu o putere de 100 de kilowați și cele mai performante lasere din România vor contribui la atmosfera cu totul specială a festivalului, în spatele căruia se află munca a peste 100 de oameni implicați în organizarea evenimentului.
Șapte invitați speciali din străinătate (Bulgaria, China, Grecia, Kazahstan, Anglia, Macedonia, Israel, Suedia și Republica Moldova) vor participa alături de specialiști români la cele trei evenimente conexe programate sâmbătă, între 10:00 și 14:00, la Bistro Website (Strada Constanța 19-21):
– Fashion Academy – o masă rotundă pe tema îmbunătățirii modulelor de învățare a designului vestimentar, la care participă specialiști din toate universitățile din România și din universități de stat și private din străinătate;
– Drumul Mătăsii, Istorie și Modă – proiect de colaborare a țărilor europene cu China în domeniul designului vestimentar.
„Acest proiect nu e doar despre modă. Vrem să aducem multă istorie alături de modă. Creațiile
vestimentare vor include materiale naturale importante din China, mătase, bumbac, in. Ne dorim să utilizăm competențele designerilor europeni în crearea unei vestimentații inovative și de foarte bună calitate”, explică Anca Elena Bălan – Producător Asociat FTF și Președinte Romanian
Fashion Council.
– Prezentarea platformei RUA – platforma care îi unește pe românii de pretutindeni
Intrarea la cele trei evenimente este liberă, în limita locurilor disponibile, cu respectarea normelor sanitare în vigoare.
Organizatorii anunță că, în eventualitatea în care vremea nu va fi favorabilă, în interiorul clădirii Casino din Parcul Central a fost montată o a doua scenă, cu un catwalk de 15 metri lungime și 36 metri pătrați de ecrane led.
Despre Festivalul Transilvania Fashion 2021
Festivalul Transilvania Fashion – Powered by Banca Transilvania are loc între 17 și 19 septembrie 2021 pe esplanada Centrului de Cultură Urbană Casino, superbă locație din centrul Clujului inspirată din arhitectura Palatului Sanssouci din Potsdam și proiectată de arhitectul șef al orașului, Pakey Lajos, la sfârșitul secolului XIX.
FTF este parte a unui ciclu de Gale dedicate prezentării și premierii excelenței în domeniul modei, pe care Asociația Culturală Pro Transilvania le organizează de 30 de ani, și a fost conceput să contribuie la amplificarea vizibilității creativității designerilor prezentați pe vasta scenă europeană, prin contribuția conjugată a mass media și a partenerilor din European Fashion Council și FashionTV.
Imaginat sub forma unui eveniment outdoor complex, street fashion într-o viziune neașteptată, couture într-o formulă inovativă, amplificate prin prezența unui studio foto/video – vector de comunicare universal, conceptul propune o abordare a mai multor valențe ale unei formule consacrate și va crea o emulație pe toate palierele expresiei de fashion și styling din acest domeniu.
La Festival participă numeroși designeri, branduri, case de modă și universități, invitați speciali din țară și din străinătate, modele, hair styliști, make-up artiști, fotografi, bloggeri și jurnaliști.
Echipa de organizare este formată din Dr. Matei Miko – Președinte și Producător General al Festivalului Transilvania Fashion, Alin Gălățescu – Art Director FTF, Anca Elena Bălan – Producător Asociat FTF și Președinte Romanian Fashion Council, Mirela Presecan Tiberi – Producător Executiv FTF, Diana Loșonți – Producător Executiv FTF, Victoria Pop – Producător Asociat FTF, Anca Zaharia – Coordonator Prezentări Universități de Artă și Bogdan Olar – Coordonator Producție Tehnică FTF.
Reguli de acces la FTF 2021
Accesul la FTF 2021 se face exclusiv pe bază de invitație.
Accesul este permis doar pentru persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore efectuat într-un centru acreditat sau rezultatul negativ certificat de un centru acreditat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, cu purtarea permanentă a măștii de protecție.
Dovada vaccinării se face doar cu ajutorul certificatului COVID digital al UE, pe care participanții trebuie să îl prezinte împreună cu cartea de identitate. Voluntarii FTF vor scana codul QR de pe Certificatul COVID digital. Numele înscris pe certificat trebuie să coincidă cu numele de pe cartea de identitate.
Persoanele care încă nu au certificatul COVID digital al UE, îl pot crea la următorul link: certificat-covid.gov.ro/login.
Aflați cum să obțineți certificatul COVID digital al UE aici: vaccinare-covid.gov.ro.
FTF beneficiază de prezența serviciului de ambulanță Olgamed, care se va afla, cu un centru mobil de testare rapidă, în zona evenimentului care are loc la Centrul de Cultură Urbană Casino din Parcul Central, după următorul program:
• Joi, 16 septembrie: 13-15
• Vineri, 17 septembrie: 11-13 și 17-20
• Sâmbătă, 18 septembrie: 11-13 și 17-20
• Duminică, 19 septembrie: 17-20
Astfel, participanții la Festival vor putea efectua testele rapide antigen pe loc, la prețul de 50 lei. Testele vor fi valabile timp de 48 de ore de la primirea rezultatului (de ex.: testele efectuate joi vor fi valabile până sâmbătă, cele efectuate vineri – până duminică, cele efectuate sâmbătă – până luni).
Atenție:
• Participanții care nu sunt cetățeni ai UE trebuie să prezinte dovada vaccinării la intrarea în Festival.
• Conform Ordinului nr. 3.245/1.805/2020 completat la 20.05.2021, minorii în vârstă de până la 12 ani sunt exceptați de la prezentarea dovezilor medicale de orice fel.
Festivalul Transilvania Fashion 2021 – Powered by Banca Transilvania este organizat de Asociația Culturală Pro Transilvania, Transilvania Fashion, FashionTV și European Fashion Council cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local Cluj-Napoca, Centrului de Cultură Urbană Cluj-Napoca, Visit Cluj și al Consiliului Județean Cluj.
Sponsori: Banca Transilvania, NTT DATA Romania, SDC Properties, M Install, RUA, Morphoza, Edelwand, Instal Expert, Ecco, Farmec, Mikomedia Center, Fibrex, Tetarom, Elron Grup, Jolidon, MM Rent a space, Eximtur, Grand Hotel Napoca, Oncos, PP Protect Security, PMA Invest, Lavazza, Andrea Palko Makeup Artist, Foarfeca de Aur, HodisFilm.
Parteneri media: TVR, Cluj.com, Doctorquinn.ro, I Like Cluj, Observi.ro, UltimeleȘtiri.net, VisitCluj.ro, Zile și Nopți, Ziua de Cluj, Cluj24.ro, Făclia de Cluj, Cluj.info, Pagina de Lifestyle, VIACluj.tv, Info Zilnic.
Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger
ACTUALITATE
Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni
În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii.
Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.
Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.
Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.
Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.
Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.
Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.
”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.
Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.
Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.
De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.
Dosar retrimis procurorului
Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.
S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.
Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.
Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.
Ne apropiem cu repeziciune de cea mai aglomerată perioadă din an. Întotdeauna, luna decembrie este cea mai solicitantă și cea mai aglomerată. Este momentul când facem cele mai multe cumpărături, suntem ocupați cu pregătirile de sărbători și ne facem planuri de petrecere și vacanță. Deși este cea mai așteptată și mai frumoasă perioadă din an, magia sărbătorilor poate fi umbrită de stresul cumpărăturilor pentru cadouri și pregătirile pentru mesele de sărbătoare.
Însă, dacă urmezi câteva reguli simple de organizare, vei reuși să faci cumpărături fără să te simți copleșit.
Nu lăsa cumpărăturile pe ultima sută de metri
Cea mai mare greșeală pe care o facem majoritatea dintre noi este că amânăm cumpărăturile crezând că avem timp suficient până la sărbători. În realitate, cel mai important pas pentru a evita stresul este planificarea. Fă-ți din timp lista de cumpărături și deja poți începe să achiziționezi produsele neperisabile. Făcând totul etapizat, nu vei mai avea impresia că te aglomerezi și nu vei mai simți presiunea că trebuie să cumperi totul dintr-o dată. Bonusul organizării din timp îl reprezintă organizarea mai atentă a bugetului și economia de bani. Mai ales că, în perioada sărbătorilor, totul este mai scump.
Fă-ți majoritatea cumpărăturilor online
Ca să scapi de alergătura și aglomerația din magazine, cel mai ușor este să îți faci cumpărăturile online. Produsele îți vor veni acasă prin curierat, în cel mai scurt timp. Astfel, nu mai este nevoie să consumi timp străbătând tot orașul și așteptând la cozi. Eviți stresul, economisești timp și bani, eficientizând pregătirile pentru sărbători. Mai mult decât atât, online găsești o gamă largă de produse și ai și reduceri disponibile doar pe site sau dacă ești abonat. De cele mai multe ori, livrarea este gratuită, ceea ce înseamnă încă o economie în bugetul pentru sătbători.
Întocmește o listă completă și nu te abate de la ea
Trebuie să ai toate produsele necesare listate, astfel încât să nu îți dai seama în ultimul moment că îți lipsește ceva. Dacă începi să creionezi lista din timp, aceasta va fi completă înainte de sărbători. De asemenea, cumpărând treptat produsele, ai garanția că le vei găsi pe toate. În apropierea Crăciunului, multe produse dispar din stoc. În același timp, o listă te va ajuta să eviți cumpărăturile impulsive și să te concentrezi pe ceea ce ai nevoie cu adevărat.
Cumpără cadourile pentru cei dragi, din timp
Sărbătorile nu sunt doar despre cantitatea de cadouri, ci și despre valoarea lor simbolică. În goana după ele, poți omite exact aspectul esențial – importanța acestora pentru destinatar. Pe ultima sută de metri poți ajunge să cumperi cadouri la întâmplare, fără să te gândești dacă îi plac sau îi sunt necesare persoanei căreia i le dăruiești. În loc să cumperi cadouri costisitoare doar pentru a respecta tradiția, alege cadouri care reflectă cu adevărat gusturile și dorințele celor dragi. Dacă vrei să fii eficient și să îi faci și o surpriză persoanei dragi, o poți surprinde printr-o trimitere colet direct la ușă, cu o etichetă pe care să scrie „de la Moș Crăciun!”
Cu planificare, răbdare și o atitudine pozitivă, cumpărăturile de sărbători pot deveni o activitate plăcută și relaxantă, fără a adăuga presiune suplimentară și stres.
EVENIMENT
Votant clujean al lui Georgescu: Mi-a fost scârbă de partidele mari și de candidații propuși. Singurul care a vorbit de oameni
Unul din cei peste 50.000 de clujeni care au votat în primul tur al alegerilor prezidențiale cu independentul Călin Georgescu a explicat pentru Cluj24 motivele care au stat la baza votului său.
Potrivit acestuia, votul pro-Georgescu a fost unul anti-partidele mainstream, partide mari și anchilozate, cărora nu le-a păsat de oameni ci doar de propriile interese.
”M-am hotărât cu cine să votez doar duminică dimineață. Și am decis să dau un vot anti-sistem, iar Călin Georgescu mi s-a părut candidatul potrivit, deși până în urmă cu o lună nu auzisem de el. Dar a fost singurul pe care l-am văzut spunând ceva despre oameni, care s-a gândit la ei.
Candidați-măscărici
Mi-a fost scârbă de aceste partide și de candidații propuși la Președinție, astfel că am votat împotriva lor. Singurele vinovate de rezultatul votului sunt partidele și măscăricii pe care i-au scos în față ca și candidați la prezidențiale”, a spus acesta.
Votantul lui Georgescu a precizat că a contat în decizia luată și faptul că a fost vorba despre un candidat independent, care nu are un partid în spate și care să îi dicteze ce să spună și ce să facă.
”Adevărul este că nu m-am așteptat să intre în turul 2, dar acum mă bucur. Campania lui desfășurată pe Tik Tok nu m-a influențat, dar doar așa am aflat mai multe despre acest candidat”, a explicat clujeanul.
Potrivit rezultatelor comunicate de Autoritatea Electorală Permanentă Călin Georgescu s-a clasat pe primul tur al alegerilor prezidențiale și a intrat în turul 2 cu aproape 2,5 milioane de voturi obținute în țară și diaspora.
Luni, Registrul Auto Român (RAR) a anunțat că sistemul de operare al instituției, afectat de o defecțiune în după-amiaza zilei de joi, este în curs de repornire și că va deveni complet funcțional până la sfârșitul acestei zile.
„Sistemul de operare al RAR, care permite eliberarea documentelor, funcționarea stațiilor de inspecție tehnică periodică și schimbul de date cu Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări (DGPCI) este în curs de repornire și ne așteptăm să fie complet funcțional până la sfârșitul acestei zile. Până atunci, vă informăm că toate reprezentanțele RAR lucrează conform programărilor, iar actele vor fi eliberate în cel mai scurt timp de la repornirea bazelor de date”, a transmis luni dimineața RAR.
Sistemul de operare al RAR, afectat de o defecțiune, este în curs de REPORNIRE
Reprezentanții RAR anunțau vineri că un incident neprevăzut, apărut în camera serverelor centrale ale RAR, a perturbat activitatea instituției și a afectat derularea serviciilor programate cu clienții la nivel național.
„Până la remedierea situației apărute, clienții se pot prezenta la sediile RAR conform programărilor pe care le-au efectuat, iar documentele solicitate (ex: CIV) le vor fi eliberate ulterior, după ce vor putea fi procesate și în sistemul informatic. Angajații RAR îi vor anunța pe cei care au de ridicat documente când pot fi acestea eliberate, în ordinea cronologică a programărilor pe care le-au avut pentru efectuarea prestațiilor sau, după caz, în alte situații speciale. Totodată, RAR a luat decizia ca plata pentru serviciile efectuate să fie făcută doar în momentul în care se vor fi eliberate documentele în format fizic”, se arăta într-un comunicat al RAR de vineri.
„Situația nu a fost generată de un atac cibernetic”
Conform acestuia, avaria a afectat și aplicația informatică destinată înregistrării la nivel național a ITP de către stațiile de inspecție tehnice autorizate, precum și schimbul de date cu Direcția Generală Permise de Conducere și Înmatriculări.
„Incidentul a fost semnalat în data de 21.11.2024, în jurul orei 14:00, atunci când sistemele de prevenire și stingere a incendiilor s-au declanșat și au provocat o întrerupere a echipamentelor vitale care susțin infrastructura IT a RAR. Precizăm că situația nu a fost generată de un atac cibernetic, că nu a existat un incendiu în camera serverelor și că nicio persoană nu a avut de suferit în urma activării sistemelor de stingere care utilizează pulberi speciale pentru inhibarea arderii”, se mai spunea în comunicat.
CULTURA
Andre Rieu anunță alte 2 concerte la Cluj-Napoca. Biletele pentru primele show-uri, vândute în câteva ore
Biletele la concertele mult așteptate ale celebrului artist André Rieu, programate pentru 13 și 14 noiembrie 2025, la Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca, s-au vândut cu o rapiditate uluitoare, fiind sold-out în 48 de ore de la lansare!
În primele ore de la punerea biletelor în vânzare, concertul din 14 noiembrie 2025 a atins un grad de ocupare de 99%, iar cel din 13 noiembrie 2025 a bifat 80% din totalul locurilor vândute. Până la finalul zilei următoare, biletele au fost vândute în totalitate, înregistrând un record de 15.600 de bilete vândute.
Având în vedere interesul masiv din partea publicului, organizatorul evenimentului împreună cu echipa artistului au decis organizarea altor două seri de concerte, ce vor fi susținute pe 12 și 15 noiembrie 2025, la BTarena Cluj-Napoca, începând cu ora 19:30.
Persoanele care nu doresc să piardă șansa reîntâlnirii cu maestrul André Rieu își pot procura biletele pentru cele două show-uri începând de astăzi, 25 noiembrie 2024, ora 12:00.
Biletele pot fi achiziționate atât online din rețeaua Eventim.ro, cât și în format fizic din outlet-urile partenere Eventim – Cărturești, librăriile Humanitas, magazinele Good2Go și hipermarketurile Carrefour.
Patru seri cu muzică live
André Rieu promite publicului din România patru seri speciale, cu muzică live de neuitat într-un spectacol total. Muzica, dansul, emoția și veselia se vor reuni pe aceeași scenă într-o explozie a bucuriei.
În show-urile artistului André Rieu din întreaga lume, spectatorii pot fi observați cu ușurință cum trec de la o stare la alta; cântă, dansează, râd, plâng, aplaudă și se îmbrățișează atunci când ascultă frumoasele valsuri sau coloane sonore ale unor filme celebre, melodii spirituale, cântece populare sau marșuri, completate prin suntele magice ale prețioasei sale viori Stradivarius ce datează din anul 1692.
„România este un loc special pentru mine. Fiecare concert aici este un moment de bucurie și conexiune autentică. Am fost întotdeauna impresionat de căldura și entuziasmul publicului român, iar în 2025 promit să ofer un spectacol pe care nu-l veți uita niciodată”, a declarat André Rieu.
Peste 40 de milioane de albume vândute
Cu peste 40 de milioane de albume vândute, mai mult de 500 de discuri de platină, aproape 10 milioane de urmăritori pe Facebook, miliarde de vizualizări pe YouTube și cu aproximativ jumătate de milion de spectatori anuali în întreaga lume, carismaticul violonist olandez este, fără îndoială, unul dintre cei mai de succes artiști din lume.