Connect with us

EVENIMENT

Clujenii, revoltați pe nesimțirea curierilor Fan Courier. ”Oriunde, cu NEPLĂCERE”. Bătaie de joc la adresa clienților

Publicat


Mai mulți clienți din Cluj-Napoca au reclamat nesimțirea curierilor de la Fan Courier și declară că nu vor mai accepta ca vreun colet să se fie livrat de către această firmă.

Unul dintre ei a relatat pentru Cluj24 pățania de joi.

Clujenii, revoltați pe nesimțirea curierilor Fan Courier. ”Oriunde, cu NEPLĂCERE”. Bătaie de joc la adresa clienților

”Am comandat online un aparat, iar cei de la firma producătoare m-au sunat luni să mă anunțe că a doua zi, marți, va sosi coletul. Am așteptat marți, nu s-a întâmplat nimic. Miercuri am verificat AWB, coletul fusese predat curierului. L-am sunat pe curier de două ori, nu a răspuns.

Joi m-a sunat la ora 15 că îmi livrează aparatul în 5 minute, dacă sunt acasă. I-am spus că unii mai și lucrează la ora aia și să revină la 16,30.

Mi-a răspuns pe un ton insolent că pe el nu îl interesează că nu sunt acasă, că el nu mai poate trece să îmi livreze coletul la domiciliu și că dacă îl vreau îl lasă la sediul lor.

Mi-a mai spus că el lucrează până la 18 și când ajung în cartier să îl sun”, a spus clujeanul.

Acesta a precizat că soția sa a ajuns acasă la 15,50 și l-a sunat pe curier pentru a aduce coletul, dar acesta a refuzat.

Curierul dirija clienții din mașină

”I-a spus soției să se deplaseze la 4 blocuri distanță că el nu mai vine să livreze coletul la domiciliu, așa cum trebuia. A trebui să care soția cutia de peste un metru lungime și care cântărea 3,5 kg câteva sute de metri.

Curierul stătea pur și simplu la căldură în mașină și suna clienții să se prezinte să își ridice coletele.

O mai mare nesimțire nu am văzut.

Când voi mai comanda online voi avea grijă să verific dacă livrarea se face cu Fan Courier, pentru că voi refuza să mai apelez la această firmă. Și am să spun prietenilor și cunoscuților să procedeze la fel”, a încheiat clujeanul.

Comenzi anulate de curierii Fan Courier

Un altul a avut o altă experiență negativă cu Fan Courier.

”Aveam de făcut un retur pentru o firmă din București și se făcea doar cu Fan Courier. Am pregătit pachetul, am sunat la ei și am primit un număr de comandă în 15 noiembrie, cu promisiunea că în 16 va ajunge curierul să ridice coletul.

După două zile, nimic, niciun semn. Am sunat la firmă la București și mi s-a spus că eu am anulat comanda, deși eu nu am anulat nimic. Am relansat comanda și mi s-a spus că va veni cineva vineri.

Dar nu a venit nimeni, am sunat din nou și mi s-a spus că iar am anulat comanda. I-am spus că nu am anulat nimic. În fine, miercuri, 22 noiembrie, am decis să mergem să ducem coletul la unul dintre sedii să îl predau.

Cei de la București au recunoscut că au mari probleme cu curierii de la Cluj.

Am făcut reclamație la Protecția Consumatorilor”, a arătat clujeanul.

”Fă ce vrei”

O cititoare Cluj24 a declarat la rândul său că a avut și ea o altă experiență neplăcută cu Fan Courier.

”Curierul îți vorbește la pertu, de parcă ne-am cunoaște de o viață. Mă  sună unul că a ajuns la bloc și că într-un minut să cobor. I-am spus că nu trebuie să cobor, ci să urce el, că am plătit să transportul până la ușă.

Mi-a răspuns obraznic că el nu urcă. I-am spus că poate păstra comanda și că voi face reclamație. Răspunsul lui a fost, <<Fă ce vrei>>. Am sunat la sediul din Cluj, evident că nu a răspuns nimeni. Fan Courier, niciodată nu voi mai apela la voi”, a spus aceasta.

Colet dosit

Un client din Cluj-Napoca a vândut un ceas de marcă din colecția proprie pe care l-a trimis, prin Fan Courier, la București.

”După trei zile, coletul meu nu ajunsese la destinație, dar surpriză, nu apărea nicăieri în sistem. Cineva l-a dosit, vrând să îl facă pierdut și să își înșușească ceasul.

Am făcut scandal și mi-au spus că l-au găsit, totuși, și le-am spus să mi-l trimită înapoi, dar ulterior m-au anunțat că l-au trimis la destinatar și a și ajuns”, a mai spus acesta.

 

 

 

 

 

 

Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




1 Comentariu

1 Comentariu

  1. George

    noiembrie 24, 2023 la 7:13 pm

    Au obligatia legala de a livra la usa, in caz contrar faceti sesizare online pe site-ul ANPC, ulterior va vor contacta sa va retrageti sesizarea si sa va dea livrari gratuite dar nu acceptati! https://autosustenabil.ro/threads/curierii-sunt-obligați-să-livreze-până-la-ușă.97/

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate