Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

Clienții E.ON Energie România au primit facturile COMPENSATE și la prețurile PLAFONATE, începând cu luna noiembrie 2021

Publicat


E.ON Energie România a emis facturile pentru energie electrică și gaze naturale cu valorile compensate și la prețurile plafonate, acestea fiind calculate începând cu primele zile ale lunii noiembrie 2021 pentru consumatorii casnici, iar începând cu luna decembrie 2021 și pentru consumatorii non-casnici, care se încadrează în prevederile OUG 118/2021, astfel cum a fost modificată și aprobată prin Legea nr. 259/2021.

Tipul și cuantumul reducerii de preț, dacă este aplicabil prin lege, se regăsesc în mod explicit pe facturile emise de compania noastră.

E.ON Energie România nu are niciun profit ca urmare a crizei energetice și nu își mărește cota proprie în facturi. În acest moment au fost efectuate primele controale ale ANPC pentru a verifica dacă E.ON Energie România aplică Legea 259/2021 și nu au fost identificate neconformități legate de plafonare sau de nivelul de compensare.

Astfel, în facturile aferente lunilor noiembrie și decembrie 2021, aproximativ 60% din totalul clienților casnici la energie electrică și peste 50% din totalul clienților pentru gaze naturale au fost eligibili pentru măsurile de sprijin și au beneficiat de compensare și/sau, respectiv plafonare, conform criteriilor stabilite de lege.

Ne așteptăm ca din luna ianuarie numărul de beneficiari să crească. Este adevărat că nu toți clienții noștri sunt eligibili pentru schema de sprijin, măsurile de plafonare sau compensare fiind aplicate conform condițiilor de eligibilitate stipulate de lege. Acest lucru se întâmplă dacă prețul este sub plafonul stabilit de lege în contract sau consumatorul are un interval de consum pentru care legea nu prevede o reducere.

Cu privire la modul în care se aplică mecanismul de compensare precum și criteriile de eligibilitate pe care trebuie să le îndeplinească clienții noștri astfel încât să poată beneficia de măsurile de sprijin, E.ON Energie România a derulat o campanie de informare prin diverse canale de comunicare.

Orice client care are nelămuriri referitoare la noile reglementări privind compensarea facturilor, cui i se adresează, când și cum se acordă, poate accesa pagina de site dedicată a companiei pe acest subiect: eon.ro/compensare-facturi-energie.

De asemenea, clienții pot accesa secțiunile dedicate acestui subiect și pe paginile web ale Ministerului Energiei și Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei. În cazul în care revizuirea sau clarificările ulterioare aduse legii sau a normelor de aplicare a acesteia implică necesitatea unor corecții, E.ON Energie România îi asigură pe clienții săi că va avea grijă să ia în considerare aceste ajustări pentru următoarele facturi.

Precizăm că E.ON Energie România a făcut mari eforturi pentru adap-tarea tehnică, în timp record, a sistemului de facturare, astfel încât aceste modificări impuse de noua legislație să fie implementate rapid, iar clienții să poată beneficia de schema de suport de la stat, încă de la începutul sezonului rece 2021-2022, respectiv din luna noiembrie.

Despre E.ON Energie România

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.

Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a circa 17 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



ANUNȚURI PUBLICE

E.ON a distribuit 500.000 kWh energie la cinci spitale din Sibiu, Cluj-Napoca, Iași, Suceava și Hațeg

Publicat

Scrisorile către Moș Crăciun ale spitalelor din Sibiu, Cluj-Napoca, Iași, Suceava și Hațeg i-au impresionat pe mai mulți români care au votat pentru distribuirea celor 500.000 kWh de energie, puși la dispoziție de E.ON în cadrul campaniei „Dăruiește Lumină”. Aceștia s-au alăturat inițiativei E.ON, accesând pagina de Facebook dedicată și contul de Instagram „Dăruiește Lumină”. Orice interacțiune, like, share sau comentariu folosind hashtagul #daruiestelumina a reprezentat 100 kWh energie pentru spitalul pentru care au optat românii.

daruieste lumina final

· Cantitățile de energie au fost distribuite cu ajutorul românilor care au dat like, share sau au comentat la una dintre scrisorile trimise de spitale lui Moș Crăciun;

· Până în prezent, E.ON a oferit în cadrul inițiativei „Dăruiește Lumină”, 1.750.000 kWh pentru zeci de instituții și mii de familii nevoiașe;

Le mulțumim tuturor celor care s-au implicat în acest proiect, contribuind alături de E.ON pentru a aduce energie celor care se dedică bolnavilor: medici, asistente, infirmieri, ambulanțieri, brancardieri sau personal administrativ, pentru a avea în continuare puterea de a vindeca pe cei aflați în suferință.

Ediția din acest an a campaniei „Dăruiește Lumină”, s-a derulat în perioada 15-24 decembrie, în cadrul acesteia fiind oferiți 500.000 kWh energie, unui număr de cinci spitale. Este cea mai mare cantitate pusă la dispoziție până acum de compania E.ON, la edițiile anterioare cea mai mare cantitate oferită fiind de 250.000 kWh.

La finalul campaniei, Spitalului de Pediatrie Sibiu îi vor reveni 123.200 kWh energie, Spitalului Clinic de Urgență pentru copii Cluj-Napoca – 111.900 kWh, Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Spiridon Iași – 96.800 kWh, Spitalul Județean de Urgență Sf. Ioan Cel Nou Suceava – 84.300 kWh, iar Spitalului Orășenesc Hațeg – 83.800 kWh.

În cadrul celor opt ediții ale campaniei „Dăruiește Lumină”, desfășurate începând cu anul 2015, E.ON a oferit 1.750.000 kWh energie pentru 61 de instituții și 3.300 de familii nevoiașe.

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,4 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe

ACTUALITATE

E.ON oferă 500.000 kWh energie pentru cinci spitale în cadrul noii ediții a campaniei „Dăruiește Lumină”

Publicat

E.ON continuă inițiativa „Dăruiește Lumină”, ajunsă la cel de-al șaptelea an de la lansare. Campania debutează în data de 15 decembrie, iar în cadrul acesteia vor fi oferiți 500.000 kWh energie unui număr de cinci spitale: Spitalul Clinic de Urgență pentru copii Cluj-Napoca, Spitalul Clinic Județean de Urgență Sf. Spiridon Iași, Spitalul Orășenesc Hațeg, Spitalul de Pediatrie Sibiu și Spitalul Județean de Urgență Sf. Ioan Cel Nou Suceava. Este cea mai mare cantitate de energie pusă la dispoziție până acum de compania E.ON, la edițiile anterioare cea mai mare cantitate oferită fiind de 250.000 kWh.

eon daruieste lumina 2021

· Campania se desfășoară în perioada 15-24 decembrie, iar beneficiarii sunt spitale din Cluj Napoca, Iași, Hațeg, Sibiu și Suceava;

· Scrisorile către Moș Crăciun ale celor cinci spitale se vor găsi pe canalele social media ale campaniei „Dăruiește Lumină”;

· Cantitățile de energie vor fi distribuite în funcție de opțiunile românilor care vor da like, share sau vor comenta la una dintre scrisori;

· În edițiile anterioare ale campaniei, E.ON a oferit 1.250.000 kWh pentru zeci de instituții și mii de familii nevoiașe;

La fel ca la edițiile anterioare, îi invităm pe toți românii să se alăture campaniei accesând pagina de Facebook dedicată, dar și contul de Instagram „Dăruiește Lumină”, unde vor afla poveștile celor cinci spitale.

I-am întrebat pe cei care lucrează în spitale cât de greu le-a fost în această perioadă. Nu de puține ori au simțit că nu mai au energie să continue, însă de fiecare dată și-au asumat că trebuie să meargă mai departe, să aducă vindecare și speranță celor suferinzi. Le suntem recunoscători celor care și-au pus la dispoziția noastră dăruirea, cunoștințele și priceperea lor, medici, asistente, infirmieri, ambulanțieri, brancardieri sau personal administrativ.

Fiecare dintre cele cinci spitale a scris, simbolic, câte o scrisoare emoționantă către Moș Crăciun, iar E.ON încurajează oamenii care vor citi scrisorile postate pe canalele de social media ale campaniei să transmită medicilor energia bună de care au nevoie, pentru a avea în continuare puterea de a vindeca pacienții aflați în grija lor.

Orice interacțiune, like, share sau comentariu folosind hashtagul #daruiestelumina reprezintă 100 kWh energie de care va beneficia spitalul pentru care au optat românii care doresc să facă bine. Totodată, cei care vor să se implice pot contribui pe pagina de Instagram „Dăruiește Lumină”, prin repostarea uneia dintre scrisori pe Story. Se va cuantifica doar o singură interacțiune de pe același cont social media. Urmărește campania „Dăruiește Lumină” pe canalele social media și votează pentru spitalul căruia vrei să donezi.

În cadrul celor șapte ediții anterioare a campaniei, desfășurate începând cu anul 2015, E.ON a oferit 1.250.000 kWh energie pentru 56 de instituții și 3.300 de familii nevoiașe.

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Del-gaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, res-pectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,4 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

Campania IULIUS #OrașeRenăscute, premiată în cadrul evenimentului internațional dedicat comunicării – Eventiada GWA IPR

Publicat

photo by vlad cupsa | fb.com/vladcupsafotograf

Anul acesta, compania IULIUS a desfășurat campania de conștientizare privind regenerarea urbană, #OrașeRenăscute, realizată în parteneriat cu agenția de comunicare Rogalski Damaschin. Demersul, care a antrenat experți din domeniul urbanismului, arhitecturii, sociologiei și economiei pentru a explica acest concept complex, a câștigat premiul pentru cea mai bună campanie care sprijină orașele pentru a fi inclusive, sigure, reziliente și sustenabile (Best Campaign Supporting the Cities to be Inclusive, Safe, Resilient and Sustainable). Premiul a fost acordat în cadrul competiției Eventiada 2021, partener regional al Golden World Award (GWA), organizată de International Public Relations Association (IPRA).

eventiada gwa ipra 2021

De ce au orașele nevoie pentru a fi revitalizate, care sunt aspectele de care trebuie să se țină cont în strategiile de dezvoltare urbană, cum se transformă viața comunității, care sunt tendințele internaționale, cum poate fi creat un viitor mai sustenabil sunt întrebări la care campania #OrașeRenăscute și-a propus să răspundă prin vocile, expertiza și experiența specialiștilor. Realizată împreună cu agenția de comunicare Rogalski Damaschin, inițiativa a fost desemnată „cea mai bună campanie de susținere a orașelor pentru a fi incluzive, sigure, reziliente și sustenabile” în cadrul galei internaționale Eventiada GWA IPRA 2021.

Distincția este cu atât mai onorantă cu cât se pliază pe o preocupare tot mai accentuată a companiei IULIUS pentru componenta ESG (Environmental, Social, and Corporate Governance) a activității, parte din strategia de sustenabilitate a grupului – #iuliusincomunitate.

Eventiada GWA IPRA este cel mai amplu eveniment de premiere dedicat comunicării din Europa de Est, Rusia, Comunitatea Statelor Independente (Belarus, Kazahstan, Rusia și Ucraina) și Asia Centrală. În competiția din 2021 au participat companii, ONG-uri, agenții de comunicare și creativi dintr-un număr record de țări – 15.

#OrașeRenăscute s-a desfășurat anul acesta, campania având misiunea de a crește gradul de conștientizare privind conceptul de regenerare urbană, nevoia de remodelare a orașelor în jurul oamenilor și rolul său în calitatea vieții, cu ajutorul unor specialiști precum expertul senior în dezvoltare urbană în cadrul World Bank – Marcel Ionescu-Heroiu, fondatorul Urbanize Hub – Grațian Mihăilescu, sociologul Barbu Mateescu, dr. arhitect urbanist Radu Radoslav și conf. dr. arhitect Dragoș Ciolacu.

A fost o campanie integrată, care a debutat cu un video manifest filmat cu experții, și s-a desfășurat pe parcursul a aproximativ 6 luni, cu interviuri explicative ale specialiștilor în mass media și vizibilitate pe canalele social media Facebook IULIUS și LinkedIn IULIUS. Filmul principal din cadrul campaniei este accesibil aici, iar proiectele generate prin campanie pot fi găsite cu #orașerenăscute.

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

E.ON se alătură asociațiilor Zi de Bine și Marinuș Gălbenuș într-un proiect dedicat copiilor cu afecțiuni oncologice

Publicat

vizual dec bine intensiv

E.ON România se alătură Asociației Zi de Bine care împreună cu Asociația Marinuș Gălbenuș demarează proiectul BINEintensiv, în cadrul căruia vor achiziționa cinci unități de terapie intensivă pentru acasă, pentru copii cu afecțiuni oncologice și alte boli grave. În aceste situații, copiii prezintă un anumit nivel de dependență, au o capacitate limitată de deplasare și au nevoie de îngrijire specială la domiciliu, după și între spitalizări.

· Vor fi achiziționate cinci unități de terapie intensivă pentru îngrijirea la domiciliu a copiilor bolnavi;

· Copiii care nu pot merge la școală vor primi sprijin medical, educațional și psihologic;

· În luna noiembrie, E.ON alături de Asociația Zi de Bine și alți parteneri au amenajat două clase la Școala Primară Concordia din Ploiești, de care beneficiază copii proveniți din medii vulnerabile;

Proiectul BINEintensiv are două componente majore, achiziționarea echipamentelor și a aparaturii medicale necesare pentru îngrijirea la domiciliu a unui copil grav bolnav, respectiv partea de asistență medicală, sprijin educațional pentru copiii care nu mai pot merge la școală, oferind inclusiv sprijin psihologic pentru copii, dar și pentru părinți.

Asociația Marinuș Gălbenuș a fost înființată de un tată îndurerat după ce fiul său, Marinuș, a pierdut lupta grea cu cancerul. Mirel Dolofan încearcă, prin asociația pe care a înființat-o, să dea Binele mai departe și să lupte în continuare alături de copiii grav bolnavi și de familiile lor.

„Marinuș era un băiețel vesel, năzdrăvan, un prieten al oamenilor de tot felul, un puști zâmbitor, curajos și generos. Timpul alături de Marinuș m-a învățat cum să trăiesc cu durerea, cum să o înțeleg, cum să îi înțeleg pe cei care trec prin aceeași luptă ca noi, m-a învățat să fiu blând și mai atent la nevoile celor din jur, dar mai ales m-a învățat să ajut, atât cât pot.”, a mărturisit Mirel Dolofan.

Bugetul necesar pentru implementarea proiectului BINEintensiv este de 35.000 euro și este oferit de partenerii strategici ai Asociației Zi de Bine, Lidl România, Grupul E.ON România și UniCredit Bank.

„Nu ne putem imagina durerea și șocul la aflarea unui astfel de diagnostic, însă putem înțelege cât de mare este nevoia de a fi sprijinit în aceste momente. Cele cinci kituri reprezintă un ajutor într-un moment crunt, atât pentru ca un copil care suferă să poată dormi mai bine, să poată respira mai bine, cât și pentru părinții săi, care se asigură astfel că îi oferă celui mic cea mai bună îngrijire de care poate avea parte acasă. Îi invităm pe toți cei care vor să ne fie alături, să doneze pentru această cauză”, au declarat Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, fondatoarele Asociației Zi de BINE.

Kit-ul de terapie intensivă pentru acasă include un pat de terapie, scaun rulant pliabil, saltea antiescară, concentrator de oxigen portabil, saltea antidecubit, monitor funcții vitale, aparat aspirare căi respiratorii superioare, aparat aerosoli, precum și un kit de îmbăiere la pat. Costul pentru un kit complet este de aproximativ 6.500 de euro. Fiecare unitate de terapie intensivă pentru acasă va rămâne la domiciliul familiei atât cât va fi nevoie, urmând ca apoi să ajungă la un alt copil.

Tot în luna decembrie, Asociația Zi de BINE mai lansează un proiect inedit. Deși de obicei implicarea oamenilor în proiectele asociației se realiza prin donarea zilei de naștere, de această dată fondatoarele Asociației Zi de Bine, Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, îi invită pe cei care doresc să facă o faptă bună, să se implice chiar dacă nu este ziua lor. Pe parcursul lunii decembrie vor propune 31 de cazuri sociale care au nevoie de susținere, iar oamenii sunt invitați să doneze pentru acel caz cu care rezonează.

Cei care doresc să susțină proiectele realizate de Asociația Zi de Bine, o pot face fie printr-un SMS cu textul SUS la 8845 sau își pot dona ziua de naștere. Mai multe metode de implicare pot fi găsite aici.

E.ON România susține câte o cauză, inițiată de Asociația Zi de Bine, în fiecare lună a anului. În luna noiembrie, E.ON alături de ceilalți parteneri strategici ai asociației au amenajat două Clase de Poveste, o clasă primitoare pentru elevii care încep școala în clasa pregătitoare și o clasă multifuncțională pentru diverse activități interactive.

De noile spații amenajate în cadrul Școlii Primare Concordia din Ploiești vor beneficia copii proveniți din medii vulnerabile. Clasa pregătitoare a fost concepută ca un spațiu prietenos, care să facă mai ușoară tranziția copiilor de la grădiniță la școală, facilitând totodată comunicarea cu cei mici și oferind confort emoțional.

Despre E.ON România

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,4 milioane de clienţi. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate
Publicitate