Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

Cine se trezește de dimineață are reduceri în Iulius Mall Cluj

Publicat


Acum ai timp să îți alegi outfit-ul perfect, să îți savurezi cafeaua, să te relaxezi la o sesiune de shopping în siguranță și să profiți de reducerile dimineții. Iulius Mall Cluj te ajută să devii o persoană matinală și te așteaptă cu oferte irezistibile în cadrul Happy Hour Sale.

Când te trezești ești grumpy, nu vrei să te ridici din pat și tot ce îți dorești este să mai stai cinci minute? Iulius Mall Cluj vine în ajutorul tău cu oferte incredibile, disponibile doar dimineața, dar și cu un program optimizat: de luni până joi, sesiunile de cumpărături încep de la ora 08.00 și țin până la ora 21.00, iar de vineri până duminică, ne vedem de la ora 08.00 până la ora 18.00.

În fiecare zi, de la ora 08.00 până la ora 10.00 ai reduceri la magazinele tale preferate, cu Happy Hour Sale.

Armani Sport, Skechers, Under Armour, BUZZ și Sport Vision te așteaptă cu promoții pentru ca tu să ai cel mai cool echipament atunci când te relaxezi la sesiunile de yoga sau când te încarci cu energie în timpul joggingului. Happy Hour Sale aduce reduceri și în Benvenuti, iar perechea de încălțăminte pentru primăvară este ca și a ta.

Pentru dimineți mai dulci, cofetăria Lemnul Verde îți oferă 1+1 gratis la brioșe, iar Sweet Caffee îți propune 1+1 gratuit la capuccino. Dacă ți se face foame, la Mado găsești preparate numai bune de savurat dimineața, iar la fiecare meniu primești o cafea gratis.

Happy Hour Sale are oferte și pentru cei mai matinali și energici. Dacă vrei să îți surprinzi jumătatea încă de când apar primele raze ale soarelui, vino la florăria Magnolia în intervalul 08.00 – 10.00, profită de reduceri și alege cele mai frumoase aranjamente. Unii dintre noi sunt mai creativi dimineața, de aceea Nobila Casa are oferte zilnice în cadrul Happy Hour Sale, iar tu poți să îți redecorezi căminul cu cele mai sofisticate piese.

Se știe că primul lucru pe care îl fac stăpânii de animale atunci când se trezesc este plimbarea cu amicul blănos. La Zoomania din Iulius Mall Cluj ai promoții speciale pentru animăluțul tău, încă de la primele ore ale zilei.

Vino să descoperi ofertele și să ne spunem „Bună dimineața!”, la Happy Hour Sale din Iulius Mall Cluj!


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Vezi cele mai interesante video Cluj24.ro


ACTUALITATE

Natural Beauty! Descoperă colecțiile primăvară-vară în magazinele din Iulius Mall Cluj și simte emoția shopping-ului

Publicat

Primăvara este despre culoare și despre entuziasmul unui nou început, așa cum sunt și noile colecții din magazinele Iulius Mall Cluj. Și pentru că moda a avut întotdeauna o relație specială cu motivele inspirate din natură, le vei regăsi din plin în noile creații, ce reprezintă doza de prospețime pe care trebuie să o adaugi garderobei. Brandurile te întâmpină atât cu modele versatile, în culori calde sau neutre, cât și cu materiale ecologice.

Inspiră-te din video-ul campaniei Natural Beauty și exprimă-ți stilul prin outfit-uri originale!

Nu doar natura se animă la început de primăvară, ci și starea noastră de spirit și garderoba, care acum poate fi reinventată mai ușor ca oricând.

Brandurile din Iulius Mall Cluj au pregătit piese moderne, din materiale eco-friendly, pe care să le pui în valoare prin stilul personal.

 

Pentru un outfit deloc complicat, dar sofisticat, optează pentru articolele Calvin Klein, Marc O’Polo sau U.S. Polo Assn., iar dacă vrei culori vibrante, piese aparent simple, dar care să fie nucleul oricărei ținute, vino să descoperi articolele must-have ale sezonului la Tommy Hilfiger.

În această primăvară se poartă printurile florale, dungile și carourile

Laitmotivul acestei primăveri sunt și printurile florale, dungile și carourile, iar tu trebuie doar să îți alegi motivele preferate și să te bucuri de efect.

Zara, H&M, Colin’s și Bershka ți-au pregătit o mulțime de opțiuni ce vor transforma orice outfit într-unul memorabil.

Însă mereu este bine să adaugi textură și să „condimentezi” o ținută, așa că fă o vizită și la magazinul Levi’s pentru piese din denim remarcabile. În schimb, Guess și Liu Jo vin atât cu propuneri casual și senzuale, cât și cu variante romantice și classy, dar și cu articole din piele pentru apariții ce vor atrage multe complimente.

De asemenea, poți îmbina armonios stilul cu libertatea de mișcare și confortul, iar Superdry și Sport Vision îți vin în ajutor cu o colecție nouă, dinamică și comodă.

Pentru a-ți completa garderoba de primăvară cu pantofi în tendințe, adidași deosebiți și genți șic poți veni la Il Passo sau Parfois, iar bijuterii cu personalitate sau bijuterii asortate cu personalitatea ta găsești la Teilor, Pandora sau Swarovski.

Alege-ți parfumul de primăvară

Totodată, a venit vremea să înlocuiești și parfumul intens și senzual cu unul fresh, pentru zilele calde. La Beautik Haute Parfumerie găsești parfumuri ce îți vor crea bună dispoziție de la primele ore ale dimineții.

Tendințele de primăvară-vară 2021 te încurajează să porți ce simți, așa cum simți, iar dacă ești în căutarea unei ținute, însă îți lipsește inspirația, intră pe catalogul Iulius Mall Cluj și descoperă ideile de outfit-uri ce ți se propun și care au fost create împreună cu stilista Lica Popescu.

Citește mai departe

ACTUALITATE

E.ON susține proiectul Asociației Zi de Bine pentru amenajarea unui teren de antrenament pentru câinii salvatori

Publicat

„HAMtrenament pentru viață” e cauza susținută de Asociația Zi de Bine în luna aprilie și este dedicată celui mai bun prieten al omului, câinele.

· 400 de copii au fost dați dispăruți în ultimul an în România, iar 70 dintre aceștia sunt de negăsit la acest moment;

· Un câine salvator este la fel de eficient ca o echipă formată din 50 de persoane;

Într-un singur an, în România au dispărut 400 de copii – 70 dintre aceștia fiind dispăruți la acest moment – iar în cazul unui cutremur, 2.500 de clădiri riscă să cadă doar în București. De aceea, Asociația Zi de Bine în colaborare cu Asociația Clubului Câinilor Utilitari, amenajează un teren de antrenament pentru câinii salvatori.

Spațiul se află în zona de nord a Bucureștiului și va avea o suprafață totală de 7.000 mp. Terenul va fi dotat cu obstacole și aparate specifice pentru câinii de căutare și salvare. De asemenea, echipele de intervenție vor primi echipamente de comunicații moderne necesare în misiunile de căutare, suma necesară pentru întregul proiect fiind de 35.000 euro.

Datorită agilității și instinctului, un câine salvator este la fel de eficient într-o misiune de căutare precum o echipă formată din 50 de persoane. Totodată, având simțul olfactiv extrem de dezvoltat, poate depista mirosul unei persoane căutate de la 400 de metri distanță, asigurând o rată de succes a unei misiuni de cel puțin 70%.

„În situații critice, precum un cutremur sau în cazul unui accident montan de exemplu, câinele utilitar este cel pe care echipele de salvare se bazează pentru a rezolva misiunea”, au declarat Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, fondatoarele Asociației Zi de Bine.

Ce înseamnă un câine utilitar?

• Un câine care lucrează zi și noapte oriunde, în munți, în păduri, intrând în clădiri prăbușite sau pe terenuri inundate din mediul rural sau urban.

• Un câine antrenat pentru o gamă largă de scenarii de căutare a oamenilor dispăruți, indiferent de vârstă, de la copii, la adulți rătăciți pe munte sau persoane cu tulburări grave de sănătate, precum Alzheimer sau demență ori victime prinse sub viituri sau dărâmături.

• Un câine care se pregătește împreună cu handler-ul său de la cea mai fragedă vârstă, cel puțin 2 ani înainte de atestare, iar apoi susține sesiuni de reexaminare anual.

Proiectul lunii aprilie este susținut de partenerii strategici ai Asociației Zi de BINE: Grupul E.ON România, Lidl România și UniCredit Bank.

Scopul campaniei este acela de a sprijini mii de oameni aflați în situații vulnerabile și de a crea notorietate în jurul unor cauze mai puțin discutate.

Alături de Asociația ZI de BINE, E.ON va susține câte o cauză în fiecare lună a anului.

În luna martie, alături de ceilalți parteneri strategici, E.ON a susținut Asociația Zi de Bine în proiectul “Studiourile Ferentari”, în urma căruia a fost amenajat un studio de 90 de metri pătrați dotat cu toate echipamentele necesare pentru zecile de copii talentați care trăiesc într-un loc al spaimelor și al neajunsurilor. Peste 30 de copii din această zonă a Capitalei vor avea propriul spațiu în care vor putea studia actoria, vor învăța ce înseamnă producția muzicală și fotografia artistică, vor realiza comedy sketch-uri.

Proiectul a necesitat un buget în valoare de 35.000 de euro, bani care au fost investiți în amenajarea spațiului și dotarea cu toate echipamentele necesare, cât și pentru acoperirea cheltuielilor cu chiria și utilitățile, pe timp de un an.

Despre E.ON România

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

Duo store-ul Gant & Polo Ralph Lauren a inaugurat prima locație din regiunea de nord-vest, în Iulius Mall Cluj

Publicat

Iubitorii luxury fashion au parte de o nouă experiență exclusivistă de shopping în Iulius Mall Cluj, dedicată bărbaților. Gant & Polo Ralph Lauren îi întâmpină pe clujeni și nu numai cu cele mai sofisticate colecții și cuprinde o gamă completă de articole vestimentare de înaltă calitate.

Iulius Mall Cluj continuă să-și îmbogățească oferta de branduri high end dedicată consumatorilor premium din Cluj-Napoca și din toată regiunea de nord-vest.

Astfel, duo store-ul Gant & Polo Ralph Lauren a deschis la parterul Iulius Mall Cluj al doilea magazin din țară. Noua locație propune piese vestimentare sinonime cu luxul și rafinamentul, moderne, destinate bărbaților.

Colecțiile se remarcă prin piese emblematice ale brandului Ralph Lauren, care oferă atât haine elegante croite cu măiestrie, cât și îmbrăcăminte sport, dar și item-uri ale retailerului fashion Gant, ce ies în evidență prin calitatea materialelor și diversitatea generoasă de culori și detalii.

Noua locație prezintă cel mai recent concept al Gant & Polo Ralph Lauren, care a fost implementat cu succes pe plan internațional și reunește celebrele cămăși și tricouri polo, articole vestimentare reprezentative pentru look-ul Gant și multe alte piese de înaltă calitate.

„Iulius Mall Cluj continuă să susțină, prin strategia de diversificare a brandurilor prezente în proiect, nevoia publicului de a accesa produse premium. Gant & Polo Ralph Lauren este un concept inedit, nou în țara noastră, ce aduce într-un singur loc experința a două branduri recunoscute în întreaga lume pentru calitatea și originalitatea produselor”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Polo Ralph Lauren a început ca o colecție de gulere pentru bărbați

Polo Ralph Lauren este un brand american fondat în 1967. A început ca o colecție de gulere pentru bărbați, mai târziu a lansat tricoul polo, care l-a făcut cunoscut ca unul dintre cei mai mari creatori de modă din lume, iar mai apoi a început să îmbrace celebritățile de la Hollywood, devenind un brand recunoscut și apreciat și astăzi în toată lumea.

În 2006, Ralph Lauren a devenit primul designer oficial al ținutelor participanților la Wimbledon, iar logo-ul a fost reproiectat cu această ocazie. În prezent, Ralph Lauren are peste 400 de magazine în întreaga lume.
Black Label, Purple Label, Polo Ralph Lauren, RRL, RLX, Denim & Supply sau Lauren sunt unele din colecțiile ce alcătuiesc lumea Ralph Lauren.

Partenerul său Gant este tot un brand american de modă, înființat în 1949.

Gant este cunoscut drept brandul ce a introdus stilul în campusul faimoaselor universități din cadrul Ivy
League. Astăzi, Gant reinterpretează stilul secolului XX la cerințele secolului XXI, bucurându-se de apreciere sezon după sezon. Gant este prezent în peste 60 de țări, cu peste 700 de magazine proprii și 4.000 de puncte de vânzare.

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

E.ON susține proiectul Studiourile Ferentari al Asociației Zi de Bine

Publicat

Asociația Zi de Bine a lansat în luna martie proiectul „Studiourile Ferentari”, proiect dedicat copiilor din cartierul Ferentari din Capitală, adeseori confruntați cu realitățile unei vieți dure. Sub coordonarea actorului profesionist Ionuț Oprea, peste 30 de copii vor putea să își exerseze abilitățile artistice într-un studio dotat cu toate echipamentele necesare pentru filmele și poveștile pe care copiii le au de spus.

· Mii de copii trăiesc în cartierul Ferentari în condiții precare, iar orice oră petrecută de aceștia departe de stradă este o șansă în plus pentru ei să părăsească una dintre cele mai defavorizate zone din Capitală;

· Compania noastră s-a alăturat proiectului prin care Studiourile Ferentari își deschid porțile pentru ca zeci de copii să studieze actoria;

De-a lungul timpului mai mulți copii care s-au antrenat alături de Ionuț au participat la festivalurile de profil din țară și din afara granițelor, alături de artiști precum Ada Solomon, Radu Jude și mulți alții.

„Fiecare clipă pe care acești copii defavorizați din Ferentari o petrec în studio, la repetiții și filmări, e o clipă mai mult departe de stradă și pericolele ei. Fiecare clipă în care se joacă și învață într-un mediu prietenos și încurajator înseamnă o șansă în plus de a ține capul sus și de a face un pas spre o viață mai bună.

„Suma necesară pentru întregul proiect este de 35.000 de euro”

Ne-am propus să fim alături de ei acum, la începuturi și, de ce nu, să-i aplaudăm într-o zi, când vor urca pe scenele festivalurilor de teatru la care merită să ajungă”, au declarat Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, fondatoarele Asociației Zi de Bine.

Suma necesară pentru întregul proiect este de 35.000 de euro, bani cu care se vor realiza renovarea și dotarea studioului, dar și acoperirea costurilor necesare funcționării acestuia până la finalul anului.

Proiectul este susținut de partenerii strategici ai Asociației Zi de BINE: Grupul E.ON România, Lidl România și UniCredit Bank.

Scopul campaniei este acela de a sprijini mii de oameni aflați în situații vulnerabile și de a crea notorietate în jurul unor cauze mai puțin discutate.

Alături de Asociația ZI de BINE, vom susține câte o cauză în fiecare lună a anului.

În luna februarie, E.ON împreună cu ceilalți parteneri strategici au susținut Asociația Zi de Bine în proiectul “Loc de Bine”, în urma căruia Parchetele de pe lângă Tribunalele din Constanța, Vrancea și Vâlcea au fost amenajate și au primit toate dotările tehnice necesare: trei camere de audiere dedicate minorilor victime sau martori în dosarele trimise în judecată de procurori.

„Loc de Bine” a fost realizat împreună cu Ministerului Public și Asociația pentru Victimele Infracțiunilor Sexuale, iar bugetul pentru întregul proiect s-a ridicat la 35.000 de euro.

Despre E.ON Energie România

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate
Publicitate