ACTUALITATE
CEC Bank a făcut un salt de 5 ani în vederea digitalizării serviciilor bancare
Cu toate că pendemia de coranavirus a afectat toate sectoarele economiei, CEC-ul a reușit să facă un salt de 5 ani în vederea digitalizării serviciilor sale, iar în același timp să-și mențină activitatea din cadrul unităţilor teritoriale, anunță unul dintre reprezentanții instituției. Banca ce aparține statului român are peste 1000 de unități teritoriale.
„Odată cu criza Covid, am făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare. Aşa apreciem noi. A trebuit să prioritizăm unele lucruri, astfel încât să ieşim în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Am păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale. A trebuit să luăm măsuri de protecţie atât a clienţilor, cât şi a salariaţilor. Dar, în acelaşi timp, ne-am concentrat pe oferirea de servicii digitale şi unele de ultimă tehnologie”, a declarat Mugur Podaru, şeful Direcţiei Operaţiuni la Distanţă în cadrul băncii, într-o conferinţă de specialitate, conform Agerpres.
Cristian Lungu
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






