Connect with us

ACTUALITATE

 CEC Bank a făcut un salt de 5 ani în vederea digitalizării serviciilor bancare

Publicat


Cu toate că pendemia de coranavirus a afectat toate sectoarele economiei, CEC-ul a reușit să facă un salt de 5 ani în vederea digitalizării serviciilor sale, iar în același timp să-și  mențină activitatea din cadrul unităţilor teritoriale, anunță unul dintre reprezentanții instituției. Banca ce aparține statului român are peste 1000 de unități teritoriale.

„Odată cu criza Covid, am făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare. Aşa apreciem noi. A trebuit să prioritizăm unele lucruri, astfel încât să ieşim în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Am păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale. A trebuit să luăm măsuri de protecţie atât a clienţilor, cât şi a salariaţilor. Dar, în acelaşi timp, ne-am concentrat pe oferirea de servicii digitale şi unele de ultimă tehnologie”, a declarat Mugur Podaru, şeful Direcţiei Operaţiuni la Distanţă în cadrul băncii, într-o conferinţă de specialitate, conform Agerpres.

Cristian Lungu




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate