Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

Casa de Pensii Cluj scoate la concurs 37 de posturi în județ. Vor lucra la recalcularea pensiilor

Publicat


Casa Județeană de Pensii Cluj anunță scoaterea la concurs a 37 de posturi de execuție, contractuale, pe perioadă determinată.

Astfel, se caută consilier (studii superioare), debutant -22 posturi la sediul central – Cluj-Napoca – 4 posturi la Casa Locală de Pensii Dej – 4 posturi la Casa Locală de Pensii Turda – referent (studii medii), debutant -5 posturi la sediul central- Cluj Napoca -1 post la Casa Locală de Pensii Dej -1 post la Casa Locală de Pensii Turda în conformitate cu prevederile O.G. nr. 90/23.08.2021 privind unele măsuri din domeniul pensiilor publice, în scopul implementării măsurilor legislative care vizează acțiunea de evaluare în vederea recalculării dosarelor de pensii din sistemul public de pensii.

Obiectivul general reprezintă evaluarea în vederea recalculării pensiilor din sistemul public de pensii.

Contractul de muncă va fi încheiat pe perioadă determinată, până la data de 31.12.2022. Candidații vor fi selectați conform Procedurii operaționale pentru ocuparea posturilor suplimentare din Casele Teritoriale de Pensii.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Concursul pentru ocuparea posturilor de execuție contractuale va consta în următoarele etape succesive: Depunerea dosarelor, Selecția dosarelor de înscriere,  Proba scrisă, Proba de interviu

Condiții generale

Candidatul: a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; h) este de acord sa-i fie prelucrate datele cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate.

Citește și Noua FORMULĂ de CALCUL a PENSIILOR majorate de la 1 ianuarie 2022

Condiţii specifice: – Consilier (S) debutant – studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniul: științe economice, științe inginerești, științe juridice, științe administrative; precum și în domeniul de licență: matematică, fizică sau informatică. – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei contractuale: nu este necesară vechime în specialitatea studiilor.

Condiţii specifice: – Referent (M) debutant – studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; – vechime în muncă: nu este necesară vechime.

În cadrul interviului realizat vor putea face obiectul evaluării și următoarele competențe: – capacitate de lucru în echipă; – orientare spre rezultate şi atingerea obiectivelor în termenele prevăzute; – capacitate de analiză şi sinteză; – capacitate organizatorică şi administrativă; – capacitatea de utilizare a documentelor; – cunoștințe operare calculator (probă practică).

În cadrul probei de interviu se vor verifica obligatoriu cunoștințele de operare PC.

Dosarul de concurs

Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele documente: a) Cerere de înscriere, conform modelului din Anexa 2 la anunţul de concurs; b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz (semnată de candidat); c) Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului; d) Carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie ( dacă este cazul ); e) Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează (candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data primei probe a concursului); f) Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult şase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; g) CV format Europass datat şi semnat pe fiecare pagina (CV-ul trebuie să conţină obligatoriu date de contact valide -adresa de e-mail şi număr de telefon); h) Declarație prin care-și exprimă acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal (anexa nr.3). Documentele doveditoare ale studiilor şi experienţei/expertizei declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, adeverinţe de lucru, alte documente doveditoare) se prezintă însoţite de documentele originale şi se depun certificate pentru conformitate cu originalul sau în copii legalizate.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

Bibliografia pentru concurs

Bibliografia pentru ocuparea posturilor suplimentare, aprobate prin OUG nr.90 din 23 august 2021 privind unele măsuri din domeniul pensiilor publice:

  1. Hotărârea Guvernului nr.118/2012 privind aprobarea Statutului Casei Naţionale de Pensii Publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Hotărârea Guvernului nr.257 din 20 martie 2011 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
  4. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată (r2);
  6. Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii republicat, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 8. Legea nr.544/2001, actualizată, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. Regulamentul (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

Tematică: 1. Hotărârea Guvernului nr.118/2012 privind aprobarea Statutului Casei Naţionale de Pensii Publice, cu modificările și completările ulterioare: – Capitolul I – Dispoziții generale; – Capitolul II – Atribuțiile CNPP; – Capitolul III – Structura organizatorică și organele de conducere – art. 9-10; 2. Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările și completările ulterioare: – Capitolul I – Dispoziții generale, integral; – Capitolul II – Bugetul asigurărilor sociale de stat: art. 29, art. 30 și art. 49. – Capitolul IV- Pensii, integral; – Capitolul IX – Dispoziții tranzitorii , integral. 3. Hotărârea Guvernului nr.257 din 20 martie 2011 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice; – Capitolul VI – Dispoziții tranzitorii: art. 121-126, art. 127 alin. (1-4), art. 128, art. 129, art. 131- 136. 4. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare – TITLUL III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice; 5. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată (r2);- integral 6. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii republicat; – integral 7. Legea nr. 202 /2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare. – Capitolul I – Dispoziții generale; – Capitolul II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii; – Capitolul III – Egalitatea de șanse și de tratament în ceea ce priveste accesul la educație, sănătate, la cultură și la informare; – Capitolul IV – Egalitatea de șanse între femei și bărbați în ceea ce privește participarea la luarea deciziilor. 8. Legea nr.544/2001, actualizată, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare; – integral 9. Regulamentul (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE ( Regulamentul general privind protecția datelor): – Capitolul II – Principii art. 5-6 – Capitolul IV – art. 32 1.

MODALITATEA DE DEPUNERE A CANDIDATURII: Candidaţii vor depune documentele la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj), cu sediul în Cluj Napoca , str.G. Cosbuc nr.2, până la data de 30.08.2021, ora 17.

La depunerea dosarului de concurs se va aloca un număr de înregistrare fiecărui candidat, număr ce va fi folosit la indentificarea acestuia la afișarea rezultatelor la probele de concurs.

Dosarele transmise după data limită indicată în anunţul de selecţie, precum şi cele incomplete vor fi respinse.

2.PROBELE SELECŢIEI: Selecţia constă în parcurgerea a trei etape, astfel: Etapa1 -verificarea eligibilităţii administrative a dosarelor – probă eliminatorie: Lista dosarelor candidaţilor declaraţi admişi/respinşi în această etapă este publicată la sediul institutiei organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj) si pe pagina web a acesteia www.pensiicluj.ro de la secțiunea Informații de interes public/ Concursuri.

Eventualele contestaţii vor fi depuse la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj ) în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor acestei etape, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj) si pe pagina web a acestuia www.pensiicluj.ro de la secțiunea Informații de interes public/ Concursuri, în termen de 24 de ore.

Candidaţii declaraţi admişi la selecția dosarelor vor participa la următoarea etapă – etapa 2: CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ 6 Etapa 2 – (proba scrisă) – probă eliminatorie: În cadrul anunțului privind rezultatul selecției dosarelor de concurs se va menționa și locația privind desfășurarea probei scrise din data de 06.09.2021 ora 10.00.

Această probă este de asemenea eliminatorie, la proba scrisă urmând a participa persoanele care au obtinut calificativul ”admis” la selecția dosarelor. Proba scrisă constă în rezolvarea unor teste-grilă. Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie.

Eventualele contestaţii vor fi depuse la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj) în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Etapa 3 – Interviul În cadrul anunțului privind rezultatul probei scrise se va menționa locația , data și ora privind desfășurarea probei de interviu. – Etapa a treia constă într-un interviu, ce presupune verificarea cunoștințelor, competențelor și abilităților necesare îndeplinirii atribuțiilor postului. – Interviul se susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor probei scrise.

– În urma susținerii interviului, fiecare candidat va fi notat cu note de la 1 la 100 de către fiecare dintre membrii comisiei de concurs. Sunt declaraţi admişi la proba interviu candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte, în cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor contractuale de execuţie.

Comunicarea rezultatelor privind ”interviul” se face prin afişare la sediul institutiei organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj ) și pe pagina web a instituției www.pensiicluj.ro de la secțiunea Informații de interes public/ Concursuri, în ziua desfășurării probei.

Eventualele contestaţii vor fi depuse la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj ) în termen de 24 ore de la data publicării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Rezultatul final al concursului și publicarea acestuia Comisia va stabili clasamentul candidaţilor în ordinea descrescătoare a notelor acordate. La medii egale obținute în urma interviului, comisia va proceda la invitarea acestora la un nou interviu. Eventualele contestaţii vor fi depuse la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj ) în termen de 24 de ore de la data publicării rezultatelor finale, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Rezultatele finale în urma soluţionării contestaţiilor se afişează la sediul instituției organizatoare (Casa Județeană de Pensii Cluj) și pe pagina web a instituției www.pensiicluj.ro de la secțiunea Informații de interes public/ Concursuri, în termen de 3 zile lucrătoare de la ultima probă de concurs, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii „admis” sau “respins”.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

IPJ Cluj despre accidentul de pe str. Memorandumului, cu fetița acroșată de o autospecială a Poliției

Publicat

accident

Poliția Cluj a transmis precizări despre accidentul rutier de miercuri pe strada Memorandumului din Cluj-Napoca.

”Din primele cercetări efectuate la fața locului a rezultat că, o autospecială de poliție din cadrul Secției 2 Poliție Cluj-Napoca, care, conform primelor date, era condusă în regim prioritar, ar fi acroșat cu oglinda un pieton aflat pe partea carosabilă, respectiv o minoră de 11 ani.

Fetița nu a fost transportată la spital

În urma evenimentului pietonul nu a necesitat îngrijiri medicale, nefiind transportat la spital.

Conducătorul auto, respectiv un bărbat, de 38 de ani, a fost testat cu aparatul etilotest, rezultatul fiind negativ”, au precizat polițiștii de la IPJ Cluj.

La nivelul conducerii Inspectoratului de Poliție Județean Cluj s-au demarat verificări din oficiu pentru a se stabili cu exactitate modul în care s-a impus circulația în regim prioritar.

Citește mai departe

EVENIMENT

ACCIDENT pe Memorandumului, în Cluj-Napoca. Minoră ACROȘATĂ de o dubă a MAI

Publicat

accident

Un accident rutier a avut loc, miercuri dimineață, pe str. Memorandumului colț cu str. Samuil Micu. O minoră a fost acroșată de o dubă a MAI.

„Din primele cercetări se pare că o autospecială aparținând MAI ar fi acroșat un pieton aflat în traversarea străzii Samuil Micu intersecție cu Memorandumului”, a transmis Poliția Locală.

ACCIDENT pe Memorandumului, în Cluj-Napoca. Minoră ACROȘATĂ de o dubă a MAI

La fața locului s-a deplasat o ambulanță SAJ. Personalul acesteia îi acordă minorei primele îngrijiri.

Vom reveni.

Citește mai departe

EVENIMENT

Clujenii sunt invitați la DEZBATEREA ”Presa clujeană și Alegerile din 9 iunie”, organizată de APPC Cluj

Publicat

dezbatere

Asociatia Profesioniștilor din Presă – Cluj (APPC) invită clujenii, joi, 25 aprilie, ora 18.00, la o dezbatere cu tema ”Presa clujeană și Alegerile din 9 iunie” găzduită de Biblioteca Centrală Universitară „Lucian Blaga” (BCU).

Se vor dezbate teme ca alegerile, rolul presei în alegeri, ghiduri de bune practici în mediatizarea alegerilor, dezinformare și fake news.

Clujenii sunt invitați la DEZBATEREA ”Presa clujeană și Alegerile din 9 iunie”, organizată de APPC Cluj

Invitați:
Daniel David, psiholog, Rectorul UBB Cluj
Barbu Mateescu, sociolog
Sergiu Mișcoiu, politolog, Facultatea de Studii Europene, UBB
Viorel Nistor, lector dr., Dep. Jurnalism, UBB

Intrarea este liberă.
Dezbaterea este organizată cu ocazia Zilei Mondiale a Presei, care se sărbătorește în 3 mai.

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO FOTO. Un livrator Bolt Food din Sri Lanka a intrat cu mopedul pe roșu într-o intersecție din centrul Clujului. E la spital

Publicat

Bolt

Polițiștii clujeni anunță că marți seara fost înregistrat un accident de circulație la intersecția dintre Piața Ștefan cel Mare și Bulevardul Eroilor din Cluj-Napoca.

”Din primele cercetări efectuate a rezultat că, un tânăr de 22 de ani, cetățean străin, care conducea un moped dinspre Piața Timotei Cipariu, ar fi pătruns în intersecția cu Bulevardul Eroilor pe culoare roșie a semaforului electric, fiind acroșat de un autoturism, condus de un bărbat de 65 de ani, iar apoi de un alt autoturism.

În urma evenimentului, conducătorul mopedului a rămas blocat sub cel de-al doilea autoturism, fiind extras de către echipajele ISU Cluj, iar apoi transportat la spital pentru investigații suplimentare.

Cei trei conducători auto au fost testați cu aparatul etilotest, rezultatele fiind negative”, arată IPJ Cluj.

Bolt

În cauză se efectuează cercetări sub aspectul infracțiunii de vătămare corporală din culpă.

Din informațile Cluj24 mopedistul rănit era livrator Bolt Food și era din Sri Lanka.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax