Connect with us

ADMINISTRAȚIE

Care sunt ACTELE necesare pentru obținerea sau preschimbarea BULETINULUI la Cluj

Publicat


La cererea cititorilor Cluj24 vă prezentăm în continuare care sunt actele de care aveți nevoie la eliberarea unui act de identitate (buletin). Operațiunea se face la serviciul de evidența persoanelor din cadrul primăriei de care aparțineți la împlinirea vârstei de 14 ani sau la expirare ori modificarea datelor înscrise în acesta.

Când se eliberează un act de identitate:

– expirarea termenului de valabilitate,
– modificarea numelui și prenumelui titularului, a datei ori locului nașterii,
– în cazul schimbării domiciliului,
– în cazul schimbării denumirii sau rangului localității, sau străzilor, al renumerotării imobilelor, sau a rearondării acestora, al înființării localităților sau străzilor,
– în cazul atribuirii unui nou CNP,
– în cazul deteriorării actului de identitate, al pierderii, furtului, distrugerii,
– când imaginea facială din actul de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului,
– schimbării sexului,
– anulării actului de identitate,
– pentru preschimbarea actelor de identitate care nu se mai emit dar sunt valabile.

Actele necesare pentru eliberarea actului de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani până la împlinirea vârstei de 18 ani

– cererea se poate depune doar la împlinirea vârstei de 14 ani
– cererea se listează pe o singură foaie A4, față-verso sau se obţine de la biroul de copiat acte, se completează de minor şi se va semna doar în faţa lucrătorului de la ghişeu de către minor şi de către părinte sau de reprezentantul său legal; aceasta se completează cu majuscule.
– chitanța reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 LEI) se achită la CIC (Centrul de Informare pentru Cetăţeni – str. Moţilor nr. 7 – casierie – etajul 1) sau online, accesând acest link.
– certificatul de naștere al minorului – original şi copie;
– certificatul de căsătorie al părinților sau, după caz, sentința de divorț definitivă și irevocabilă, în cazul în care părinţii sunt divorţaţi – original şi copie;
– actul de identitate al unuia dintre părinți sau al reprezentantului legal,original, document cu care se realizează și dovada adresei de domiciliu şi prezenţa obligatorie a acestuia la ghişeu;

ATENȚIE

Atunci când autoritatea părintească se exercită de ambii părinți, cu domicilii diferite, iar minorul locuiește în mod statornic cu unul dintre aceștia, cererea pentru eliberarea actului de identitate se semnează de către părintele la care minorul are domiciliul, nefiind necesară și semnătura celuilalt părinte.

Atunci când instanţa a hotărât ca locuinţa minorului să fie la unul dintre părinţi, iar minorul locuieşte statornic la celălalt părinte, se solicită declaraţia de consimţământ a părintelui la care instanţa a hotărât că are locuinţa, din care să rezulte că este de acord ca în actul de identitate al minorului să fie înscris domiciliul la adresa la care acesta locuieşte statornic.

Declaraţia poate fi dată la ghişeu, în faţa personalului S.P.C.E.P. , iar în situaţiile în care părintele nu se poate prezenta la ghişeu, declaraţia trebuie să fie autentificată la misiunea diplomatică a României din statul în care acesta se află, la notarul public român ori la autorităţile străine competente. În acest ultim caz, declaraţia va fi prezentată tradusă şi legalizată potrivit normelor legale în vigoare.

Pentru copiii proveniți dintr-o căsătorie desfăcută prin divorț, se au în vedere următoarele aspecte:
– Dacă în hotărârea judecătorească de divorț convenția privind acordul parental emis de notarul public nu este menționată adresa imobilului la care locuiește minorul, domiciliul minorului este la adresa părintelui căruia i-a fost încredințat spre creștere și educare, fără a fi necesar consimțământul celuilalt părinte
– Dacă în hotărârea judecătorească de divorț/convenția privind acordul parental se specifică adresa imobilului la care minorul are domiciliul, pentru schimbarea domiciliului minorului la noua adresă este necesar acordul prealabil din partea celuilalt părinte sau, după caz, hotărârea emisă de instanța de tutelă prin care se clarifică neînțelegerile între părinți. Dacă acest lucru nu este posibil, se va elibera cartea de identitate solicitată fără să se schimbe domiciliul minorului la noua adresă. În această situație, minorul rămâne înregistrat cu domiciliul stabilit prin sentința civilă de divorț, cu încredințare minori sau, după caz, a convenției părinților încheiată la notarul public.

Actele necesare pentru eliberarea actului de identitate în cazul schimbării domiciliului

– cererea  se listează pe o singură foaie A4, față-verso sau se obţine de la biroul de copiat acte, se completează de solicitant şi se va semna doar în faţa lucrătorului de la ghişeu; aceasta se completează cu majuscule.
– chitanța reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 lei) se achită la CIC (Centrul de Informare pentru Cetăţeni – str. Moţilor nr. 7 – casierie – etajul 1) sau online, accesând acest link.
– actul de identitate;
– certificatul de naștere – original şi copie;
– certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor – original şi copie;
sentința de divorț definitivă și irevocabilă – în cazul persoanelor divorțate – original şi copie;
– certificatele de naștere ale copiilor sub 14 ani, care își schimbă domiciliul împreună cu părintele – original;
– extras de carte funciară obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii sau actul de proprietate cu care se face dovada adresei de domiciliu – original şi copie și prezența unui proprietar la ghișeu.

ATENŢIE:

Dacă solicitantul nu este titularul spaţiului de locuit este necesară prezența găzduitorului (proprietarul spaţiului de locuit) care va prezenta actul de proprietate (original şi copie) şi actul de identitate.

În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la momentul depunerii cererii, împreună cu solicitantul, declaraţia de primire în spaţiu poate fi dată cu cel mult 90 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate la notarul public din ţară ori în faţa poliţistului din structurile teritoriale ale Poliţiei Române şi, cu cel mult 6 luni înainte de această dată, la misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din străinătate ori la autorităţile străine competente.

În acest ultim caz, declaraţia de primire în spaţiu va fi prezentată tradusă şi legalizată potrivit normelor legale în vigoare. Declaraţia găzduitorului, se prezintă de solicitant odată cu depunerea documentelor pentru eliberarea cărţii de identitate.

Solicitanţii sub 18 ani vor prezenta documentele de la secțiunea ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI PÂNĂ LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 18 ANI

Actele necesare pentru eliberarea actului de identitate la expirarea termenului de valabilitate, modificarea datelor de stare civilă, preschimbarea actelor de identitate, schimbării fizionomiei ori ca urmare a schimbării denumirii străzii sau a renumerotării imobilelor

– cererea  se listează pe o singură foaie A4, față-verso sau se obţine de la biroul de copiat acte, se completează de solicitant şi se va semna doar în faţa lucrătorului de la ghişeu; aceasta se completează cu majuscule.
– chitanța reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 lei) se achită la CIC (Centrul de Informare pentru Cetăţeni – str. Moţilor nr. 7 – casierie – etajul 1) sau online, accesând acest link.
– actul de identitate;
– certificatul de naștere – original şi copie;
– certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor – original şi copie;
sentința de divorț definitivă și irevocabilă – în cazul persoanelor divorțate– original şi copie;
– extras de carte funciară obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii sau actul de proprietate cu care se face dovada adresei de domiciliu – original şi copie și prezența unui proprietar la ghișeu.

ATENŢIE: 

Dacă solicitantul nu este titularul spaţiului de locuit este necesară prezența găzduitorului (proprietarul spaţiului de locuit) care va prezenta actul de proprietate (original şi copie) şi actul de identitate.

În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la momentul depunerii cererii, împreună cu solicitantul, declaraţia de primire în spaţiu poate fi dată cu cel mult 90 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate la notarul public din ţară ori în faţa poliţistului din structurile teritoriale ale Poliţiei Române şi, cu cel mult 6 luni înainte de această dată, la misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din străinătate ori la autorităţile străine competente. În acest ultim caz, declaraţia de primire în spaţiu va fi prezentată tradusă şi legalizată potrivit normelor legale în vigoare. Declaraţia găzduitorului, se prezintă de solicitant odată cu depunerea documentelor pentru eliberarea cărţii de identitate.

Solicitanţii sub 18 ani vor prezenta documentele de la secțiunea ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI PÂNĂ LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 18 ANI

În cazul modificării numelui şi/sau prenumelui titularului, prenumelui părinţilor, a datei ori a locului de naştere, se prezintă şi hotarârea judecătorească rămasă definitivă şi irevocabilă sau, după caz, actul administrativ în baza căruia s-au modificat datele de stare civilă – original şi copie.

Actele necesare pentru eliberarea actului de identitate în cazul pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării

– cererea  se listează pe o singură foaie A4, față-verso sau se obţine de la biroul de copiat acte, se completează de solicitant şi se va semna doar în faţa lucrătorului de la ghişeu; aceasta se completează cu majuscule.
– chitanța reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 lei) se achită la CIC (Centrul de Informare pentru Cetăţeni – str. Moţilor nr. 7 – casierie – etajul 1) sau online, accesând acest link.
– actul de identitate – în cazul deteriorării;
– un document emis de instituţii sau autorităţi publice, cu fotografie de dată recentă, pentru certificarea identităţii, respectiv: paşaport sau permis de conducere- original şi copie;
– certificatul de naștere – original şi copie;
– certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor – original şi copie;
sentința de divorț definitivă și irevocabilă – în cazul persoanelor divorțate– original şi copie;
– extras de carte funciară obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii sau actul de proprietate cu care se face dovada adresei de domiciliu – original şi copie și prezența unui proprietar la ghișeu.

În situaţia în care găzduitorul nu se poate prezenta la momentul depunerii cererii, împreună cu solicitantul, declaraţia de primire în spaţiu poate fi dată cu cel mult 90 de zile înainte de data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate la notarul public din ţară ori în faţa poliţistului din structurile teritoriale ale Poliţiei Române şi, cu cel mult 6 luni înainte de această dată, la misiunea diplomatică sau oficiul consular de carieră al României din străinătate ori la autorităţile străine competente. În acest ultim caz, declaraţia de primire în spaţiu va fi prezentată tradusă şi legalizată potrivit normelor legale în vigoare. Declaraţia găzduitorului, se prezintă de solicitant odată cu depunerea documentelor pentru eliberarea cărţii de identitate.

Solicitanţii sub 18 ani vor prezenta documentele de la secțiunea ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI PÂNĂ LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 18 ANI

Pentru informații legate de alte situații care necesită schimbarea actului de identitate, accesați AICI.

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

FOTO. INCENDIU pe strada Dunării, în Cluj-Napoca. S-au aprins niște DEȘEURI și vegetație uscată

Publicat

Un incendiu a izbucnit, miercuri, pe str. Dunării din Cluj-Napoca. S-au aprins niște deșeuri și vegetație uscată.

„Detașamentul 1 de pompieri a intervenit cu o autospecială pentru a stinge un incendiu pe str. Dunării. Focul a izbucnit într-o zonă cu vegetație uscată și deșeuri.

FOTO. INCENDIU pe strada Dunării, în Cluj-Napoca. S-au aprins niște DEȘEURI și vegetație uscată

Din fericire, nimeni nu a fost rănit”, a transmis ISU Cluj.

Citește mai departe

EVENIMENT

ATENȚIE, clujeni. Val de praf SAHARIAN deasupra României până joi noaptea

Publicat

De

Praf saharian deasupra României

Un val de praf saharian a pătruns în România, anunță Administrația Națională de Meteorologie. Avertizarea este valabilă pânp joi, 28 martie, noaptea.

Potrivit ANM, o masă de aer încărcată cu particule de praf saharian a pătruns în România, concentraţii mai mari urmând a se înregistra în regiunile sud-vestice, sudice şi estice.

ATENȚIE, clujeni. Val de praf SAHARIAN deasupra României până joi noaptea

„Până joi, 28 martie, ora 22:00, circulaţia aerului se va menţine predominant sud-vestică şi va favoriza pătrunderea unei mase de aer încărcate cu particule de praf de origine sahariană deasupra României.

În noaptea de joi spre vineri, masa de aer încărcată cu particule de praf va depăşi aria geografică a României şi se va regăsi deasupra Mării Negre şi Ucrainei”, conform ANM.

Ploile se vor semnala în special în vestul, sud-vestul, centrul şi nordul teritoriului, iar depunerile de praf vor putea fi observate în special în zonele şi intervalele cu ploaie.

Foto: Unsplash

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Irina Rimes își aduce ”Sufrageria” la Cluj-Napoca. Artista, în concert la Casa de Cultură a Studenților

Publicat

De

Irina Rimes

Începând cu 28 martie, Irina Rimes transformă România în scena și locul ei de joacă, mai exact în ”Sufrageria Irinei”. Muzica plină de emoție, atmosfera plină de bucurie și profunzimea versurilor artistei vor fi prezente în fiecare colț, deoarece Irina Rimes pleacă într-un turneu oficial, iar prima oprire va fi la Cluj-Napoca.

Irina Rimes își aduce Sufrageria la Cluj-Napoca. Artista, în concert la Casa de Cultură a Studenților

”Așadar, dacă vrei să auzi live și să simți fiorul unor piese precum ,,Neiubita ta” sau ,,Ce s-a întâmplat cu noi”, găsește-ți locul pe hartă”, anunță organizatorii.

Primul concert va avea loc în 28 martie la  Casa de Cultură a Studenților Cluj-Napoca, iar alături de Irina, vor urca pe scenă: Andrei Comaroni – chitară, Cristi Comaroni – chitară, Bubu Cernea – tobe, Radu Taca – bass, Tudor Amarandei – clape, Șerban Ilicevici – sunet.

irina Rimes

Irina Rimes, carte de vizită

Irina Rimes este unul dintre artiştii emblematici ai industriei muzicale din România, care şi-a pus amprenta asupra publicului şi topurilor radio şi TV prin stilul unic de interpretare, piese statement, peste 340 de show-uri live intense şi pline de emoţie și  peste 450 de milioane de vizualizări pe Youtube.

„Despre el”, „Cosmos”, „Pastila” și ,,ACASĂ” sunt cele patru albume compuse de Irina care includ hituri precum „Visele”, „Ce s-a întâmplat cu noi”, „Iubirea noastră mută”, „Bandana”, „Bolnavi amândoi”, „Nu ştii tu să fii bărbat”, iar colaborările cu artişti precum Guess Who, Carla’s Dreams, The Motans, INNA, Grasu XXL, Bruja sau Cris Cab, dar şi piesele compuse pentru Andra, Antonia, Nicole Cherry, confirmă versatilitatea sa.

Jurată la ”Vocea României”

În 2022, Irina a lansat și mini seria de documentare „Pe drumul meu”, ce s-a bucurat de un real suport atât în mediul online, în special din partea fanilor, cât și în offline.

De asemenea, artista a redevenit unul dintre jurații show-ului Vocea României, difuzat pe PROTV și a avut, conform audiențelor Media Forest, cea mai ascultată piesă a verii lui 2022, „Ba ba ba – Inima mea bate”.

În 2023, Irina și-a încântat audiența cu piese precum ,,Neiubita ta”, ,,Flori de mai”, <<Changer>>, ,,Gelos”, dar și cu colaborarea cu Theo Rose pentru ,,Stinge Luminile”, piesă de pe soundtrack-ul oficial Miami Bici 2.

Biletele sunt disponibile aici.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

Plafonarea tarifelor la polițele RCA, prelungită. Ministrul Finanțelor: Din 10 milioane de vehicule doar 7 sunt asigurate

Publicat

De

Tarife RCA plafonate

Plafonarea tarifelor la polițele RCA va fi prelungită, anunță Ministrul Finanțelor Publice, Marcel Boloș.

Propunerea a fost pusă în transparență publică, având în vedere că măsura de plafonare expiră la finalul acestei luni.

Plafonarea tarifelor la polițele RCA, prelungită. Ministrul Finanțelor: Din 10 milioane de vehicule doar 7 sunt asigurate

„Vă anunț că am publicat în transparență o propunere de prelungire a plafonării tarifelor RCA până la 30 iunie 2024.

Asta pentru că la 31 martie expiră prelungirea adoptată la finalul lui 2023, când am propus să fie păstrate ca prețuri de referință pentru polițele RCA valorile din 28 februarie 2023, fiind permisă o ajustare a polițelor de 6,8%, echivalentul ratei prognozate a inflației”, a anunțat Marcel Boloș pe pagina de Facebook.

Dezechilibru între cerere și ofertă

Acesta spune că este vorba de o soluție temporară, în contextul în care există încă probleme nerezolvate în piața asigurărilor auto, care se traduc printr-o piața caracterizată de un dezechilibru între cerere și ofertă.

„Aceste probleme își vor găsi răspunsul odată cu modificările legislației naționale privind asigurările RCA. Până atunci, nu putem neglija riscul la care sunt supuși șoferii când au loc accidente în care sunt implicate vehicule neasigurate”, a mai transmis ministrul Finanțelor Publice.

La 31 decembrie 2023, din 10 milioane de vehicule din parcul național auto, doar 7 milioane erau asigurate. În același timp, datele arată că într-un singur an se produc peste 25.000 de accidente în toată țara.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax