EVENIMENT
Atenție la citirea CONTOARELOR! O femeie din Cluj a primit o FACTURĂ la curent de peste 8.000 lei
Creșterea excesivă a prețului energiei din ultima perioadă îi obligă pe consumatori să fie mai atenți și mai calculați în ceea ce privește utilizarea aparatelor electrocasnice domestice. În același timp, o mai bună cunoaștere a contractelor încheiate cu firmele de distribuție îi poate scuti de neplăceri ulterioare apărute din vina acestora.
Tot mai multe situații în care cetățenii primesc facturi de regularizare mari se întâlnesc pe piață. Au fost cazuri celebre, Mihai Șora sau actorul Marius Manole, care s-au trezit cu sume foarte mari de plată pe acest gen de facturi. O clujeancă a sesizat și ea faptul că s-a trezit cu o factură de peste 8.000 de lei primită de la Electrica Furnizare.
Doamna LV dintr-o localitate din județul Cluj a primit o factură cu așa numită de regularizare de la Electrica Furnizare în valoare de 8.266,03 lei, emisă pentru perioada 02.03.2020 – 13.05.2022. Ei bine, conform contractelor încheiate cu firmele care furnizează energie, acestea ar trebui să emită o dată la 3 luni sau cel mult la 6 luni o factură de regularizare. Asta înseamnă că angajații companiei se deplasează la domiciliul consumatorului și „citesc” indexul contorului.
Iată în continuare cazul explicat de cititoare:
„Am avut un contor (il numim contor nr 1 ) care a avut o ultima citire de regularizare in data de 02.03.2020 cu un consum inregistrat pe aparat de 4478 KW . Din data de 02.03.2020 pana in luna decembrie 2021 (1 an si 10 luni) am primit doar facturi estimative, in loc sa primesc conform legii si facturi de regularizare o data la 6 luni. Facturile primite de mine in aceasta perioada de 1 an si 10 luni, au fost achitate.
Precizez ca contorul a fost la limita de proprietate (in afara curtii la care locuiesc) , deci ei aveau acces mereu sa vina sa citeasca conturul. In 22 decembrie 2021, Electrica a schimbat contorul meu vechi ( nr 1 ) cu un contor de tip wirelles (il numim contorul nr.2 ) ce poate fi citit de la distanta.
Din 22.12.2021 ( la montarea contorului nr 2 ) si pana in data de 13.05.2022 cand a fost demontat la cererea mea pentru verificare deoarece am observat un consum foarte mare de aproape 3000 Kw in doar 5 luni , acest contor nu a fost citit niciodata, si nu s-au emis nici un fel de factura nici macar estimativa sau de regularizare cum ar fi trebuit conform contractului.
Contor care nu era introdus in sistem
De precizat ca in 10.05.2022 am mers personal la sediul electrica din Cluj Napoca , strada Taberei nr.20 pentru a reclama consumul mare al contorului si pentru lipsa facturilor in tot acest timp. Angajata de la Electrica mi-a spus ca contorul instalat in data de 22.12.2021 nici macar nu era introdus in sistem si de aceea nu am primit nici un fel de factura.
De precizat faptul ca dupa ce au trimis la verificat contorul nr 2 la metrologie, s-a depistat faptul ca contorul era functional si consumul era mare din cauza noastra ca un aparat in casa s-a defectat si avea un consum foarte mare.
Sa mai adaug faptul ca la demontarea contorului 2 din data de 13.05.2022, a fost montat contorul cu nr.3 in aceiasi zi. Nici pana astazi 16.09.2022 ( mai bine de 4 luni ) nu am primit nici o factura pt acest contor.”
Bineînțeles, în aceste cazuri puteți reclama la ANPC, deoarece n-au fost respectate condițiile contractuale, lucru pe care l-a făcut și doamna în cauză.
„Am facut plangere la ANPC Cluj ( plangerea cu nr. 2551N din 21.06.2022 + inca o completare a plangerii care a avut nr de inregistrare 5000 din 26.07.2022 ) unde am semnalat faptul ca Electrica Furnizare nu si-a respectat contractul incheiat cu mine si ca din data de 02.03.2020 si pana in data de 19.07.2022 ( 2 ani 4 luni si cateva zile ) , chiar daca in contract este specificat faptul ca sunt obligati sa trimita lunar factura estimativa si la maxim 6 luni o factura de regularizare.
Cei de la ANPC Cluj au raspuns plangerii mele si au confirmat in scris ca Electrica Furnizare si-a incalcat contractul dar ca tot trebuie sa achit cele 5 facturi emise in 19.07.2022 in favoare totala de 8266,03 Lei. ( Facturi emise pt contorul 1 pt perioada 02.03.2020- 22.12.2021 si pt contorul 2 pt perioada 22.12.2021 – 13.05-2022 ).”
Poate părea ciudat răspunsul acestora, însă energia a fost consumată, ca atare ea trebuie achitată. De plată nu scăpați, eventual aceasta se poate eșalona.
„Considerand ca raspunsul celor de la ANPC Cluj nu este unul corect, am depus o noua plangere la ANRE Cluj in data de 05.08.2022 .( plangerea nr. 128091 din 05.08.2022 ) Dupa mai bine de 30 de zile am primit un raspuns la plangerea mea si am fost invitata la o sedinta cu un angajat Electrica Furnizare (…) si cu un angajat al Distributie Energie Electrica Romania S.A (…) .
In aceasta sedinta organizata de ANRE Cluj care i-a obligat pe acestia sa imi ofere si o rezolvare la problema mea, s-a ajuns la concluzia ca Distributie Energie Electrica prefera sa fie amendata de ANRE decat sa imi anuleze factura, chiar daca acestia au recunoscut ca dreptatea imi apartine si ca din cauza faptului ca nu am avut o citire de regularizare conform contractului la 6 luni de zile , eu nu am putut sa imi gestionez sau sa observ la timp consumul real avut in locuinta mea.
Reprezentantul Electrica Furnizare chiar a mentionat faptul ca este de acord cu cele sustinute de mine si ca e de acord cu orice modificare a consumului in beneficiul meu dar ca totul depinde de cei de la Distributie Energie iar reprezentantul Distributie Energie , a spus ca el e un simplu om si ca nu poate decat sa lase factura in forma ei initiala si sa fie platita pentru ca el nu stie cum sa rezolve problema.
ANRE Cluj a obligat Distributie Energie si Electrica Furnizare printr o scrisoare primita chiar si de mine , cum ca trebuie sa primesc un raspuns obligatoriu pana in data de 09.09.2022 cu rezolvarea acestei situatii. La cererea mea am rugat sa se esaloneze aceasta factura uriasa din cauza imposibilitatii de plata, dar totodata am specificat de 20 de ori in sedinta ca aceasta esalonare sa fie facuta pana la solutionarea plangerii care se afla pe masa ANRE Cluj . Am specificat clar ca aceasta esalonare sa nu fie considerata o rezolvare a plangerii mele deoarece nu accept sa platesc in rate greseala celor de la Electrica si Distributie ca nu au venit sa citeasca contorul conform contractului.
Dupa aceasta sedinta, am primit oficial o foaie de la Distributie Energie Electrica in care este specificat faptul ca intr-adevar nu au venit in perioada 02.03.2020 – 22.12.2021 deloc la citirea de regularizare pentru contorul nr 1 , iar in acelasi tabel au mintit ca la contorul nr 2 montat in 22.12.2021 si demontat in 13.05.2022 au citit contorul in data de 15.02.2022, 15.03.2022, 15.04.2022 si in 13.05.2022, fapt ce este total neadevarat pentru ca nu am primit nici un fel de factura in toata perioada existentei acestui contor si inca o dovada ca au mintit ca au citit in acele luni, este faptul ca toate facturile , 4 la numar pentru acest contor au fost emise toate odata in data de 19.07.2022. ( dupa 7 luni ) .
Fiind obligati sa trimita un raspuns oficial celor de la ANRE Cluj cu rezolvarea acestei plangeri dupa sedinta avuta cu mine, cei de la Distributie Energie Electrica, au transmis celor de la ANRE Cluj ca au solutionat impreuna cu mine acest caz prin esalonarea facturilor restante. Chiar daca eu am repetat de peste 20 de ori in acea sedinta ca doresc esalonare doar pentru a nu fi deconectata de la energia electrica , acestia i-au mintit pe cei de la ANRE Cluj ca am fost de acord ca in acest fel sa se solutioneze aceasta problemaa.
Cei de la ANRE Cluj , la randul lor mi-au trimis ca raspuns , inchiderea acestui caz cum ca am agreat o conventie pentru esalonarea datoriei restante, ceea ce este fals. In final vreau sa va spun faptul ca daca cei de la Electrica Furnizare si Distributie Energie Romania isi faceau datoria si veneau conform contractului sa citeasca contoarele , eu nu ajungeam in situatia de fata sa am un consum urias lunar pentru ca vedeam prin factura de regularizare care este consumul real al casei, si nu se mai ajungea la un consum de peste 17.000 de Kw consumati in toata aceasta perioada de cand nu au mai citit ei si emis o factura de regularizare, respectiv 02.03.2022.
Inca o dovada clara ca nu se ajungea sa am 17.000 de KW consumati in 2 ani si 4 luni este faptul ca acum am doar o medie de 160 KW consumati lunar , fata de 670 KW consumati lunar in perioada de 2 ani si 4 luni perioada in care nu au trimis factura de regularizare. De mentionat ca nu am stiut niciodata sa citesc un contor de energie electrica si ca nici macar nu am stiut sa citesc o factura emisa de acestia, dar in schimb am achitat toate facturile ce imi veneau in perioada in care acestea se emiteau. In plus, nu este de datoria mea sa stiu sa citesc un contor sau sa transmit indexul online , mai ales in situatia in care pt contorul 2 si 3 acestea fiind de tip wirelless”, încheie doamna V.
Asemeni doamnei V. probabil sunt mulți cetățeni aflați în aceeași situație. Cea mai bună cale de a evita astfel de incidente este autocitirea, variantă pe care toate firmele de furnizare o propun consumatorului în contracte. Astfel există un control permanent al consumului și permite detectarea din timp a oricărei anomalii de funcționare a consumatorilor electrocasnici. Dacă aveți orice dubiu, cât de mic, legat de acuratețea aparatelor montate, solicitați deplasarea unei echipe de verificare la fața locului. Companiile sunt obligate să răspundă favorabil acestui gen de sesizări.
Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger
ACTUALITATE
Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni
În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii.
Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.
Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.
Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.
Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.
Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.
Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.
”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.
Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.
Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.
De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.
Dosar retrimis procurorului
Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.
S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.
Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.
Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.
EVENIMENT
VIDEO FOTO. Un clujean caută un bătrân pentru a-i oferi o trotinetă cadou: „Vreau să-i fac o bucurie!”
Gest de generozitate din partea unui clujean, care caută un domn în vârstă pe care l-a văzut într-un autobuz din Cluj-Napoca. Bărbatul dorește să-i facă un cadou neașteptat: o trotinetă nouă.
Un gest emoționant vine din partea unui clujean, care încearcă să ajute un bătrân cu probleme de mers, văzut într-un autobuz din Cluj-Napoca. Bărbatul, impresionat de starea bătrânului și de trotineta sa vizibil degradată, a decis să-i ofere o trotinetă nouă pentru a-i ușura deplasarea. Acum, el cere ajutorul comunității pentru a-l găsi pe acest bătrân și a-i face o bucurie.
Un clujean caută un bătrân pentru a-i oferi o trotinetă cadou: „Vreau să-i fac o bucurie!”
„Ajutați-mă să-l găsesc pe acest domn, la care am observat prea târziu că are ceva probleme cu un picior. A coborât din 24B în stația Mănăştur din Cluj-Napoca. Trotineta lui era vizibil degradată. Vreau să-i fac o bucurie! Astăzi îl caut pe el. Mâine s-ar putea să te caut pe tine”, a transmis bărbatul.
Pentru a-l găsi pe bătrân, acesta a oferit datele sale de contact și rețelele sociale, rugându-i pe toți cei care pot oferi informații să îl contacteze:
Telefon: 0758164833
Instagram: ovidiu_vreme – https://www.instagram.com/ovidiu_vreme?igsh=czQ2MWZ2MW4yN202&utm_source=qr
Facebook: https://www.facebook.com/share/fZYXQ3LEBphFKKVR/?mibextid=LQQJ4d
TikTok: https://www.tiktok.com/@ovidiu_vreme?_t=8mCYkXV6ybQ&_r=1
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) marchează o performanță istorică prin echipa sa de masteranzi de la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA), care a câștigat ediția din anul 2025 a competiției internaționale de studii de caz organizată de Grossman School of Business din cadrul Universității din Vermont (SUA).
„Concursul supranumit „Cupa mondială pe afaceri de familie” („World cup of family business”) a avut loc în perioada 8-11 ianuarie 2025, reunind 23 de echipe reprezentând universități de renume de pe 4 continente ale lumii.
Studenții UBB Cluj, CAMPIONI mondiali în SUA
Echipa UBB a demonstrat excelență și determinare în cadrul competiției. În faza grupelor, aceștia s-au confruntat cu două echipe universitare din SUA și una din Canada, reușind să obțină cel mai mare punctaj cumulativ în cele trei runde de calificare și să se claseze pe primul loc, asigurându-și astfel un loc în finala de șase echipe. În etapa de calificare, participanții au rezolvat studii de caz complexe care au inclus: elaborarea unui plan de afaceri pentru un parc rezidențial destinat persoanelor în vârstă, integrând experiența multigenerațională a unei întreprinderi de familie; dezvoltarea de strategii de vânzare pentru o afacere de familie confruntată cu dificultăți în succesiunea organizațională; elaborarea unui plan strategic pentru o afacere preluată de o nouă generație a familiei fondatoare.
În finala mare, echipa UBB a impresionat cu soluția propusă pentru un studiu de caz care analiza achiziționarea unei companii externe de către o întreprindere de familie. Juriul, compus din profesori universitari, consultanți și antreprenori din SUA, a acordat cel mai mare punctaj echipei clujene, consacrând-o câștigătoare.
Podiumul final al competiției destinate echipelor de masteranzi s-a prezentat astfel:
Locul I. – Universitatea Babeș-Bolyai (România)
Locul II. – York University (Canada)
Locul III. – University of Adelaide (Australia)
Echipa campioană a UBB a fost formată din patru masteranzi ai FSEGA, Bánffy Zsófia, Bugár Anna, Kovács Kata (toate trei de la specializarea „Management bazat pe date”, masterat, anul 1), respectiv Bokor-Tóth Krisztina (specializarea „Managementul afacerilor”, masterat, anul 2).
Pregătirea studenților UBB a fost realizată de prof. univ. dr. Szász Levente, conf. univ. dr. Györfy Lehel, respectiv lect. univ. dr. Rácz Béla-Gergely, echipa fiind insoțită la competiție de drd. Kelemen Kincső.
Pe lângă succesul în competiția pe echipe, Bugár Anna (UBB) a fost distinsă cu premiul special pentru cel mai bun speaker al finalei.
Felicitări echipei clujene pentru acest rezultat remarcabil la nivel mondial care reprezintă în același timp o nouă dovadă privind inovativitatea și competitivitatea internațională a activității academice desfășurate în cadrul universității noastre. UBB continuă să fie un promotor al performanței internaționale, contribuind la consolidarea prestigiului universității și a României în mediul academic și economic global.
Pentru mai multe detalii despre competiție vă invităm să accesați pagina oficială a evenimentului”, a comunicat UBB Cluj.
EVENIMENT
VIDEO FOTO. Clujeanca Vlăduța Lupău, VACANȚĂ de 30.000 $ la început de an. Adică aproximativ trei ore de cântat
Cunoscuta cântăreață de muzică populară din Cluj, Vlăduța Lupău, s-a răsfățat la început de an cu o vacanță la una dintre cele mai exclusiviste destinații turistice de la Marea Roșie. Vacanța cu soțul și băiețelul mai mare a costat-o undeva la 30.000 $, adică aproximativ vreo trei ore de cântat, având în vedere că tariful ei este de 10.000 euro/ cântare.
Shebara Resort, locația aleasă de artistă, se găsește în Umm Lajj (Arabia Saudită) și are o piscină în aer liber, o zonă de plajă privată, un bar, și WiFi gratuit în întreaga proprietate. Stațiunea are vile pe plajă, cu unul sau două dormitoare, precum și vile lacustre. Proprietatea are un club pentru copii, room-service și servicii de schimb valutar, conform prezentării de pe Booking.com.
VIDEO FOTO. Clujeanca Vlăduța Lupău, VACANȚĂ de 30.000 $ la început de an. Adică aproximativ trei ore de cântat
Oaspeții cazați la acest complex beneficiază de acces la un centru spa și de wellness cu cadă cu hidromasaj.
După cum reiese din postările artistei, aceasta a optat pentru o vilă lacustră care, conform Booking.com, ar costa o săptămână, doar cazare și mic dejun, undeva la 25.000 $.
„Fără cuvinte… fără descriere”, sunt cuvintele Vlăduței care însoțesc imaginile postate.
Video: Facebook Vlăduța Lupău
Foto: Booking.com
CULTURA
VIDEO FOTO. BandBook organizează al doilea SHOWCASE de artiști la FORM Space, în Cluj-Napoca
Agenția BandBook își serbează al doilea an de activitate printr-un mini festival de două zile, alături de opt artiști din portofoliu: Ana Coman, Pinholes, Delta Pe Obraz, Paul Tihan, Cristina Lupu, Andra Andriucă, Prima Dragoste și Diana Căldăraru. Evenimentul are loc la FORM Space, în Cluj-Napoca, între 28 și 29 ianuarie 2025.
„Marcăm un an de la primul Showcase al agenției de impresariat BandBook din clubul Expirat din București și 2 ani din momentul în care platforma de servicii s-a lansat în mod oficial. În acest timp, echipa agenției împreună cu artiștii pe care îi reprezintă au trecut printr-o multitudine de concerte, lansări sau turnee, prin intermediul cărora și-au îndeplinit idei și idealuri.
VIDEO FOTO. BandBook organizează al doilea SHOWCASE de artiști la FORM Space, în Cluj-Napoca
În 2024, BandBook a organizat peste 200 de concerte prin care a adus atât publicului, cât și artiștilor, un alt fel de bucurie, pe care numai muzica de calitate poate să o genereze. După un an plin de încercări și de reușite, agenția va sărbători al doilea an de activitate cu un Showcase la Cluj-Napoca, în FORM Space.
În prima zi de festival, pe 28 ianuarie, pe scenă vor urca artiștii: Ana Coman, Paul Tihan, Cristina Lupu și Andra Andriucă.
În cea de-a doua zi, pe 29 ianuarie, îi vom vedea pe: Delta Pe Obraz, Diana Căldăraru, Pinholes și Prima Dragoste.
„Iată-ne ajunși la 2 ani de când am reușit să lansăm cu mult entuziasm și multă ambiție pe piață această agenție. Acum organizăm al doilea Showcase prin care vrem să arătăm live publicului artiștii din portofoliu. Suntem mai entuziasmați, mai ambițioși, mai ales că am reușit să atragem în jurul nostru artiști fresh, talentați, cu super perspective, care ne împărtășesc viziunile și alături de care am reușit să cutreierăm țara prin turnee sau prin prezențe la festivaluri și, în acest fel, să ajungem cât mai aproape de publicul nostru.
„Muzica conectează oamenii”
Fix asta se va întâmpla și la finalul lunii când vom merge într-un teambuilding cu echipa extinsă și ne vom așeza timp de 2 zile la Cluj-Napoca, acolo unde ne vom bucura de 8 recitaluri într-unul dintre primele festivaluri muzicale ale anului. Îi așteptăm pe toți curioșii să ni se alăture, să se lase purtați de muzică bună în clubul Form Space și să marcheze alături de noi o nouă etapă în drumul spre maturitate pe care BandBook îl are de străbătut. Muzica conectează oamenii, iar noi vom continua să conectăm artiștii de publicul lor.” – Bogdan Munteanu, co-fondator BandBook”, au comunicat organizatorii.
Mai multe detalii despre Showcase BandBook puteți găsi pe pagina dedicată evenimentului.
Biletele de o zi și abonamentele pot fi achiziționate din rețeaua iabilet.ro.
Ce este BandBook?
Este platforma de servicii integrate care le oferă artiștilor o punte între ei și entitățile care se învârt în jurul acestora, de la fani, la organizatorii de evenimente, până la actorii media relevanți din piață. Misiunea agenției este de a le oferi artiștilor, fie ei cu un nume deja sonor sau aflați la început de drum, acces la o gamă personalizată de servicii, care să îi ajute să își atingă și să își fructifice potențialul.