ACTUALITATE
Atenție. Facturile de la Electrica vor fi emise cu întârziere la începutul anului 2024. Mai multe aplicații nu vor funcționa
Facturile la energie electrică vor fi emise cu întârziere la începutul anului 2024, anunță Electrica Furnizare. Astfel, clienții trebuie să știe că acestea vor fi emise doar în luna februarie.
De asemenea, compania va face optimizări complexe ale sistemelor informatice, pentru îmbunătățirea serviciilor adresate clienților, iar mai multe aplicații nu vor funcționa la începutul anului viitor, potrivit Alba24.ro.
Atenție. Facturile de la Electrica vor fi emise cu întârziere la începutul anului 2024. Mai multe aplicații nu vor funcționa
„Vor exista limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia”, a comunicat Electrica Furnizare SA, care a precizat că optimizările sunt programate în perioada 1-31 ianuarie 2024.
Electrica Furnizare anunță astfel, că mai multe aplicații nu vor funcționa la începutul anului viitor. De asemenea, facturile vor fi emise abia în februarie 2024.
Furnizarea de energie electrică și/sau gaze naturale nu va fi afectată.
Facturile, emise în februarie. Ce aplicații nu vor funcționa
„Ca urmare a limitărilor temporare, factura de energie electrică și/sau gaze naturale va fi emisă și va ajunge la clienți la o altă dată față de cea obișnuită, respectiv în a doua parte a lunii februarie. Termenul de plată se va raporta la momentul emiterii facturii”, precizează Electrica Furnizare, într-un comunicat.
Potrivit sursei citate, în perioada optimizărilor de sistem, următoarele aplicații și funcționalități nu vor putea fi utilizate de către clienții companiei:
- MyElectrica– aplicație și portal
- TelVerde (comunicare index autocitit)
- Formularul unic de contact online
- E-chat
- Plata în punctele de relații cu clienții (Info Kiosk/POS)
- Serviciile din meniul interactiv Call-center (activarea opțiunii de apel la emiterea preavizului, informații despre intervalul de comunicare a indexului sau perioada de citire programată a contorului).
Modalitățile de contact
Call-center, la numărul 0244 406 006 (apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) pentru informații privind relația cu furnizorul
punctele de relații cu clienții (clienții au opțiunea să își programeze vizita prin intermediul platformei https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/)
adresa de e-mail menționată în cadrul facturii de energie.
Procesarea și soluționarea cererilor din partea clienților se vor desfășura în limitele de ordin tehnic generate de optimizarea sistemelor informatice.
Modalități de plată
În ceea ce privește modalitățile de plată, clienții vor avea la dispoziție următoarele:
- internet banking
- debit direct
- aplicațiile Orange Money, mobilePayWallet, 24Pay, Pago
- automatele de plată StartPay
- stațiile OMV/Petrom
- serviciul Westaco Express
- centrele de plăți un-doi Mobile Distribution
- punctele de plată PayPoint
- ghișeele, automatele bancare sau ATM-urile băncilor partenere.
Foto: Arhivă
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






