EVENIMENT
APLICAȚIE pentru sesizări privind ridicarea GUNOIULUI la Cluj. Tișe: Supercom are 24 de ore să REMEDIEZE problema
Supercom, noul operator de salubritate, se apropie de finalul perioadei „de grație” de o lună, însă sesizările clujenilor continuă să vină către autorități.
După primarul din Cluj-Napoca, Emil Boc, și președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, anunță că așteaptă o îmbunătățire a intervențiilor.
Aplicație pentru sesizări privind ridicarea gunoiului la Cluj. Tișe: Supercom are 24 de ore să remedieze problema
„Operatorul de salubrizare este acum la început de contract pe Lotul 1 – Cluj-Napoca, comunele arondate, și zona Huedin cu comunele arondate. Așteptăm o îmbunătățire a intervenției pe această zonă”, a transmis Alin Tișe.
În vederea asigurării unei monitorizări mai eficiente și centralizate a problemelor, clujenii rugăm să utilizeze aplicația TimeScapeCamera (gratuit din AppStore sau Google Play) și să transmită pe Whatsapp la nr. 0770247631 doar poze de la locul sesizării!
Sesizările pot fi făcute și telefonic (sunt 3 operatori disponibili la dispecerat) sau prin email: cluj@supercom.ro
„Operatorul are la dispoziție maxim 24 de ore să remedieze problemele semnalate de către cetățeni prin mail sau aplicație, altfel va fi sancționat”, a mai spus președintele CJ Cluj.
Foto: Arhivă
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger







Luc
februarie 13, 2023 la 8:58 pm
ce sanctiuni? 2 lei 50 bani?? trebuie anulat contractul si angajat alta firma!!!