Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

ADMITERE USAMV/ Ingineria produselor alimentare, o profesie care privește calitatea și securitatea alimentară a populației

Publicat


USAMV Cluj-Napoca – Facultatea de Știința și Tehnologia Alimentelor

Tinerii absolvenți de liceu au ocazia să devină studenți ai Facultății de Știința și Tehnologia Alimentelor din cadrul USAMV Cluj-Napoca, în urma sesiunilor de admitere 2021. Facultatea menționată scoate la concurs, la nivel de licență, 260 de locuri, din care 105 bugetate și 155 cu taxă, iar la calculul mediei generale de admitere va fi luată în considerare doar media de bacalaureat.

Domeniul Ingineria produselor alimentare include trei programe universitare de studiu distincte, care permit studenților dobândirea de competențe recunoscute la nivel național și internațional, după cum urmează: Controlul și expertiza produselor alimentare (CEPA); Ingineria produselor alimentare (IPA); Tehnologia prelucrării produselor agricole (TPPA), acesta din urmă având și forma de învățământ la distanță (ID).

Aceste programe se desfășoară pe parcursul a patru ani de studiu și sunt proiectate și adaptate permanent la cerințele pieței de forță de muncă, la principiile și normele valabile în domeniul Ingineriei produselor alimentare.

”Este un domeniu dinamic și care necesită permanent adaptarea la cerințele implicite și explicite ale consumatorilor, racordarea legislativă, iar în anumite contexte sociale, așa cum a fost și acest ultim an, normele de siguranță alimentară devin prioritare. Ca particularități, pentru programele de licență, trebuie să precizăm că anul I și II de studiu alcătuiesc un trunchi comun de studiu, pe care noi îl denumim generic Ingineria produselor alimentare. În această perioadă se dobândesc cunoștințele, abilitățile și atitudinile comune pentru acest domeniu, obligatorii pentru înțelegerea deplină a tehnologiilor din industria alimentară”, explică decanul Facultății de Știința și Tehnologia Alimentelor, Prof. dr. Elena Mudura.

Master în domeniul Ingineriei produselor alimentare

După licență, studenții își pot continua pregătirea profesională prin programele de master pe care facultatea le are în oferta educațională, respectiv patru programe, în două limbi, română și engleză, fiind vorba despre ”Food quality Management”, exclusiv în limba engleză, Gastronomie, nutriție și dietetică alimentară, în limba română și engleză, completate cu programele de studiu în limba română Sisteme de procesare și controlul calității produselor alimentare, respectiv Siguranța alimentară și protecția consumatorului. La concurs sunt scoase 150 de locuri la nivel de master, din care 74 bugetate și 76 cu taxă.

”Oferta este diversificată și acoperă toate domeniile din Ingineria produselor alimentare, atât din punct de vedere al sistemelor de procesare, al siguranței produselor alimentare, dar și al inovării în domeniul ingineriei produselor alimentare și gastronomiei”, declară Prof. dr. Elena Mudura.

Anul pandemic, o provocare

Anul trecut, în luna aprilie, cadrele didactice și studenții facultății au început să folosească mijloacele didactice on line, iar în toamnă acestea au devenit o stare de fapt. Dacă anul trecut în semestrul doi activitatea s-a desfășurat exclusiv on line, din septembrie a fost demarată, cu respectarea tuturor măsurilor sanitare, activitatea practică a studenților, respectiv laboratoarele pentru fiecare disciplină. Au fost asigurate măști de protecție pentru studenți, viziere, iar spațiile au fost dotate conform normativelor sanitare, toată activitatea didactică fiind programată în sistem modular.

”La început a fost entuziasm, prezența la cursuri era foarte ridicată, ne era dor unii de alții, a contat foarte mult faptul că ne puteam întâlni. Am înțeles cu toții că interacțiunea umană nu poate fi înlocuită de lumea virtuală, dar și că vom păstra în cotinuare foarte mult din această experiență. În prezent comunicăm foarte ușor, nu mai depindem de faptul că trebuie să fim la un moment dat într-un anumit loc, un lucru important, mai ales pentru activitatea administrativă”, spune decanul facultății.

Conform standardelor de calitate în învățământul universitar, activitatea de practică la USAMV Cluj-Napoca este o componentă importantă a procesului educațional și toți studenții trebuie să urmeze stagiile pentru a dobândi competențele necesare pe piața muncii. La majoritatea interviurilor de angajare, absolvenții sunt întrebați ce anume știu să facă, astfel că, dacă pregătirea teoretică nu este completată de abilități practice, șansele obținerii unei slujbe se reduc drastic.

”Facultatea noastră a investit foarte mult în infrastructura didactică și cea de cercetare, are șase stații pilot de tehnologii alimentare complet funcționale, peste 600 de metri pătrați de infrastructură destinată activității de practică. Aceste facilități sunt autorizate din punct de vedere sanitar-veterinar, astfel că fiecare student are posibilitatea să experimenteze la nivel de stație pilot, ce însemnă un flux tehnologic, normele de siguranță alimentară care trebuie respectate și implementate, traseul unui produs de la recepția materiei prime și până livrarea produselor alimentare”, detaliază Prof. dr. Elena Mudura.

Stagiul de practică se organizează pentru fiecare an de studiu, în urma activității studenților rezultând produse alimentare destinate comercializării în campus. Printre acestea, de la magazinele proprii ale USAMV Cluj-Napoca (în campus și în Cartierul Gheorghieni) clujenii pot cumpăra multe produse bio din lapte, carne sau produse de panificație. Tot acolo, se vând și alte produse provenite din fermele și stațiunile proprii ale USAMV Cluj-Napoca, cum ar fi ouă, răsaduri de plante sau fructe.

”Noi încurajăm studenții să desfășoare activități de practică și la partenerii noștri, agenți economici. Avem foarte multe firme care activează în domeniul Ingineriei produselor alimentare, începând de la procesare, până la firme de catering sau alte activități comerciale. Aceste parteneriate cred că sunt foarte benefice, fiind de fapt o activitate de tip win-win, noi îi validăm astfel pe studenți, care cunosc nivelul cerut pe piața muncii, iar partenerii noștri rămân conectați la noutățile care apar în acest domeniu”, declară decanul facultății.

”Să ne gândim la rezultate!”

Orice tânăr care alege Facultatea de Știința și Tehnologia Alimentelor poate avea o o carieră de succes. Decanul facultății ne confirmă faptul că este o profesie plină de provocări, dar și flexibilă datorită programelor de studii, rezultatul fiind adaptarea tinerilor la piața forței de muncă, atât la nivel național, cât și european.

”Celor care nu s-au decis încă ce doresc să studieze, le transmit să vină la noi, să vadă campusul universității și suntem convinși că vor dori să rămână aici, cel puțin următorii patru ani. Avem cadre didactice bine pregătite și entuziaste, o bază matearială deosebită. Un student USAMV nu este unul oarecare, pentru că experiența trăită la Cluj-Napoca și cunoștințele dobândite aici îi vor folosi toată viața”, conchide decanul facultății, Prof. dr. Elena Mudura.

Înscrierile pentru studiile universitare vor avea loc și în acest an, on line și on site, între 12 iulie – 24 septembrie 2021, după următorul calendar: 12 iulie – 6 august 2021, sesiunea I de admitere, pentru studii de licență și masterat; 6 septembrie – 24 septembrie 2021, sesiunea a II-a de admitere, pentru studii de licență și masterat; 6 septembrie – 17 septembrie 2021, sesiune admitere studii doctorale.

Detalii despre Admitere 2021: https://admitere.usamvcluj.ro/

Facultatea de Știința și Tehnologia Alimentelor: https://ingineriealimentara.usamvcluj.ro/

Pagina Facebook a facultății: https://www.facebook.com/profile.php?id=100057553584992

 



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EDUCATIE

EXCLUSIV FOTO. Cine sunt profesorii clujeni care au luat 10 la examenul de titularizare. Ce spun despre cariera în învățământ

Publicat

De

Profesorii clujeni cu nota 10 la titularzare

Cinci profesori din județul Cluj au reușit să ia examenul de titularizare cu 10, înainte de contestații.

Este un examen important pentru cei care vor cu adevărat să urmeze o carieră în învățământ.

Cine sunt profesorii clujeni care au luat 10 la examenul de titularizare. Ce spun despre cariera în învățământ

Alexandra Pintea este profesoară de educație fizică și sport, și chiar dacă este în învățământ doar de un an s-a ambițonat să fie “titular” pentru că îi place foarte mult.

A învățat 3-4 luni pentru examen pentru că spune ea, “nu mai am 20 de ani”.

“Eu fac sport de o viață. Anul trecut a fost prima dată când am fost profesor într-o școală și m-am ambiționat să devin titular.

A fost un test bun pentru mine ca să vad dacă îmi place, și îmi place foarte mult”, a declarat pentru Cluj24.ro Alexandra Pintea, care a fost până acum profesor la Școala Gimnazială “Ion Agârbicenu” din Cluj-Napoca.

Are doctorat în finanțe, dar nici nu vrea să audă de “stat la birou”

Alexandra Pintea spune că dacă îți place, merită să urmezi o carieră și în învățământ.

“Eu așa cred. Nu mă văd făcând altceva. Eu am un doctorat în finanțe, dar nu pot să stau la un birou, nu pot sta într-un loc. Dar cred că trebuie să fii făcut pentru asta, pentru meseria de profesor”, a mai spus Alexandra Pintea, care a fost și profesoară de fitness.

Cel mai probabil va trebui să ia un post la o școală din mediul rural, pentru cel puțin un an, dar spune că merită să faci și un astfel de sacrificiu pentru a fi profesor cu normă întreagă.

Tudor Aluaș vrea să predea în continuare la Gârbău și Suatu

Tudor Aluaș este profesor de educație fizică și sport de 7 ani.

A reușit să ia examenul de titularizare cu 10 și spune că s-a pregătit două luni.

“Nu mi s-a părut greu examenul, am fost pregătit. Din punctul meu de vedere merită să faci carieră în învățământ”, a declarat Tudor Aluaș pentru Cluj24.ro.

El a predat la școlile gimnaziale Gârbău și Suatu și spune că și-ar dori să ia aceleași posturi și ca titular.

“Dacă ai vocație, merită să urmezi o carieră în învățământ”

Ioana Mureșan este profesoară de educație muzicală specializată. A luat 10 la examenul de titularizare și spune că s-a pregătit constant, fiind specializată la pian.

Pentru acest examen, în special, s-a pregătit mai intens după ce s-au încheiat cursurile, aproximativ o lună.

“Cred că dacă ai vocație, dacă îți place ceea ce faci, merită să urmezi o carieră în învățământ.

Chiar dacă parcursul e greu, nu îmi pare rău. Este un proces greu și constant și în această vară am să dau examenul pentru gradul II didactic”, a declarat pentru Cluj24.ro Ioana Mureșan.

Ioana Mureșan este profesoară în sistemul de stat de 4 ani, iar înainte a predat în sistemul privat, încă de când era în anul I la facultate.

A fost profesoară la Școala Gimnazială de Muzică “Augustin Bena” din Cluj-Napoca și va preda tot acolo.

“Învățământul este o cale dacă ai sânge de pedagog”

Krisztian Malicski profesor de educație muzicală specializată a terminat examenul de titularizare cu 10 și spune că rezultatul e rodul a șase ani de studiu la Academia de Muzică “Ghoerghe Dima” din Cluj-Napoca.

Crede și el, ca și alți colegi de ai lui, că merită să urmezi o carieră în învățământ.

“Învățământul este o cale și dacă omul are în el sânge de pedagog, de ce nu?”, a declaraat pentru Cluj24.ro Krisztian Malicski care predă materii teoretice.

În învățămțntul de stat lucrează de doi ani, la Colegiul de Muzică „Sigismund Toduță” din Cluj-Napoca, unde va preda în continuare.

“Este o carieră foarte frumoasă, cu posibilități de dezvoltare”

Dana Trif vine din învățământul universitar, dar și-a dorit să dea o șansă și celui preuniversitar.

Așa ca a devenit profesor de educație socială. Pentru acest examen s-a pregătit constant pe tot parcusrul anului și mai intens cu două săptămâni înainte.

Crede că merită și poți să ai o carieră frumoasă și în învațamânt.

“Îmi pare rău că este o discuție atât de negativă la adresa profesorilor, în general. Este o carieră foarte frumoasă, cu posibilități de dezvoltare.

Dar adsolvenții actuali cunoc foarte puțin despre acest lucru și e păcat”, a declarat pentru Cluj24.ro Dana Trif.

Anul trecut a fost pentru ea primul în învățământul preuniversitar.

“Eu vin din învățământul universiar, sunt cercetător, dar  să predau în învățământul preuniversitar e un lucru pe care mi l-am dorit tot timpul”, a mai spus Dana Trif, care a luat 10 și anul trecut la examenul de titularizare.

Spune aceste lucruri chiar dacă disciplina pe care o predă, educația socială, este una mai “dificilă”, având în vedere că nu sunt posturi titularizabile pentru aceasta.

Practic, la această disciplină este greu să existe o normă întreagă, așa că Dana Trif a predat anul trecut în patru școli din Cluj-Napoca.

Ea a fost profesor la Colegiul Național “George Coșbuc”, la Liceul Teoretic “Mihai Eminescu”, la Colegiul Națioanal “Gheorghe Lazăr” și la Colegiul Național “Emil Racoviță”.

Anul acesta o va lua de la zero, probabil nu va mai fi profesor la aceleași licee, ci acolo unde se va preda această materie.

O materie care cuprinde gândire critică și drepturile copilului, educație interculturală și educație pentru cetățenie democratică.

Clujul, pe locul I la examenul de titularizare

Rata de promovare a cadrelor didactice din județul Cluj la concursul național de titularizare, înainte de conestații, este de 84,62%.

Un rezultat care a dus județul Cluj pe primul loc în țară.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

O tânără de 20 de ani, lovită de o autoutilitară, în comuna Baciu. A fost preluată de elicopterul SMURD

Publicat

O tânără a fost lovită de o autoutilitară, în apropierea localității Suceagu din comuna Baciu. Victima a fost preluată de elicopterul SMURD și transportată la spital pentru îngrijiri medicale.

Un accident s-a produs joi după-amiază, pe DN1F, în apropiere de Suceagu. O tânără de 20 de ani a fost lovită de o autoutilitară.

Tânăra, preluată de elicopterul SMURD

La momentul sosirii echipajului de prim ajutor, tânăra prezenta multiple traumatisme, fiind preluată și transportată la spital de un elicopter SMURD.

„Un echipaj SMURD, din cadrul Gărzii de Intervenție Aghireșu, a intervenit în această după-amiază pentru acordarea primului ajutor calificat unei persoane, care a fost lovită de o autoutilitară pe drumul DN1F, în apropiere de localitatea Suceagu, comuna Baciu.

La fața locului a ajuns și elicopterul SMURD, din cadrul Punctului Aromedical Jibou, care a preluat victima și a transportat-o la spital în vederea acordării îngrijirilor medicale.

Conform primei evaluări, femeia, în vârstă de aproximativ 20 de ani, prezenta mai multe traumatisme, era în stare de conștiență și era cooperantă”, a transmis ISU Cluj.

Circulația în zonă a fost blocată.

FOTO: Arhivă

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Lacul Tarzan din Turda, supranumit „lacul fără fund”, amenajat ca un nou spațiu de relaxare în perioadă de caniculă

Publicat

Lacul Tarzan

Primăria Turda a început pregătirile pentru a oferi locuitorilor un loc de relaxare în perioadă de caniculă, și anume lacul Tarzan din municipiu.

”Au avut loc acțiuni de salubrizare în zona lacului Tarzan, dar și în zonele din împrejurimi care pot fi folosite pentru plajă sau picnic.

Astfel, pe lângă lacul Privighetorii, lacul Tarzan este o altă oază de relaxare în natură pentru toată familia.

Încurajăm cetățenii să păstreze curățenia în zonă, pentru a se bucura de frumusețea locului”, a transmis Primăria Turda. .

Ce adâncime are lacul Tarzan

Lacul Tarzan, supranumit și „lacul fără fund” se întinde pe o suprafață de aproape o jumătate de hectar în zona băilor sărate și are o adâncime maximă de 19 m.

În 1978, cu ocazia executării unor lucrărilor batimetrice, adâncimea maximă a fost stablită la 11,20 m, față de cercetări mai vechi din perioada interbelică, ce indicau 19 m.

Lacul Tarzan este amplasat pe locația celei mai vechi mine exploatată în perioada secolelor al XII-lea și al XIII-lea.

Citește mai departe

EVENIMENT

Românca Mădălina Amăistroaie (tir cu arcul), locul 47 în runda de calificare la JO de la Paris

Publicat

madalina amaistroaie

Românca Mădălina Amăistroaie, prima reprezentantă a țării noastre la JO de la Paris, s-a clasat pe locul 47 în runda de calificare, cu 637 de puncte.

Mădălina Amăistroaie (tir cu arcul) s-a clasat pe locul 47 în runda de calificare, cu 637 de punct, la 57 de puncte în urma liderului Lim Sihyeon (Coreea de Sud).

Sud-coreeanca Lim Sihyeon, 21 ani, a stabilit un nou record mondial şi olimpic la tir cu arcul, în concursul de calificare din cadrul Jocurilor Olimpice de la Paris, cu un total de 694 de puncte, scrie Agerpres.

Primul tur eliminatoriu, pe 31 iulie

În concursul de calificare, cele 64 de participante au tras un număr de 72 de săgeţi de la 70 m şi s-a întocmit un clasament care stabileşte grila de meciuri individuale începând cu 32-imile de finală: prima cu ultima, a doua cu penultima, a treia cu antepenultima etc.

Amăistroaie o va avea ca adversară în primul tur eliminatoriu din 31 iulie pe israelianca Mikaella Moshe, care s-a clasat a 18-a (660 puncte, nou record personal) în concursul de calificare.

Studentă la UBB Cluj

Mădălina Amăistroaie este din Rădăuți, jud. Suceava și practică tirul cu arcul de la 12 ani. De asemenea, este studentă în anul II la Facultatea de Matematică-Informatică din cadrul UBB Cluj.

Într-un interviu pentru Cluj24, ea a dezvăluit ce își propune la Paris: „Un loc cât mai sus în clasament, bineînțeles, de ce nu și o medalie? Oricum, sunt conștientă că lupta va fi aprigă, dar voi da tot ce am mai bun ca să câștig”, spune Mădălina.

Locul 33 la JO de la Tokyo

Amăistroaie, 21 ani, s-a clasat pe locul 33 la JO de la Tokyo, la debutul său olimpic.

România a fost prezentă până acum doar de trei ori la Jocurile Olimpice la tir cu arcul, la Moscova în 1980, la Beijing în 2008 şi la Tokyo în 2021. La Moscova, Aurora Chin s-a clasat pe locul 13, iar Andrei Berki, pe 15, la Beijing, Alexandru Bodnar a ocupat locul 31, din 64 de concurenţi.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax