Connect with us

ADMINISTRAȚIE

Viceprimarul Dan Tarcea: De vineri, Supercom se ocupă de colectarea deșeurilor în Cluj-Napoca. 85% din program a rămas la fel

Publicat


Viceprimarul Dan Tarcea a precizat că, de vineri, 27 ianuarie, firma Supercom va intra în activitatea de colectare a gunoaielor în întreg municipiul Cluj-Napoca.

”Cele două firme care se ocupau de colectarea deșeurilor, Brantner și Rosal, au fost înlocuite în urma unei licitații de firma Supercom.

Cei care încă nu au contractele cu noua firmă, au 4 variante pentru a încheia contractele.

Fie merg la cele 3 locuri, pe Calea Dezmirului nr. 12, Constantin Brâncuși nr. 18 și Calea Mănăștur nr. 97, de luni până vineri între orele 8-17 și sâmbătă între 9-14, fie intră pe site-ul companiei, www.supercom.ro, unde pot încheia contractul și în format online.

Începând din această noapte, firma va prelua toate rutele Brantner și Rosal.

Suntem optimiști că lucrurile vor intra foarte repede în normalitate iar containerele vor fi înlocuite etapizat și vor fi puse containere noi. Nu se poate face într-o singură noapte înlocuirea containerelor sparte și uzate, va fi o perioadă de tranziție. În maximum o lună această înlocuire va finalizată, am stabilit totul astfel încât clujenii să nu aibă de suferit”, a spus Tarcea joi la NapocaLive.

Acesta a explicat că 85% din program a rămas la fel, dar au fost introduse și rute noi, programul urmând să fie public, de joi, pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca, iar fiecare clujean va putea vedea la ce oră vine mașina care ridică gunoiul.

”La nivelul municipiului sunt 125.000 de imobile”, a precizat viceprimarul Dan Tarcea.




1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Bogdan A

    ianuarie 26, 2023 la 8:31 pm

    dragilor, Oare o sa va respectați contractele?
    lotul 2 și 3 s-a cântărit vreodată la fiecare persoana în parte sau la agent economic?
    O sa aud și de Cluj ….sper ca nu la fel!!!
    Cu HCL-uri sa modificați caiet de sarcini …sa nu cântăriți…sa cresteti preturile cu 70%….oare va mai suportați?
    Abia aștept sa vad cum cântăriți voi din poarta în poarta toate cele 5 tipuri de deseuri(reziduale, hârtie, plastic, sticla și biodegradabile)…..când o sa amplasați la fiecare asociatie cele 5 tipuri de containere și sa fie suficiente(sa va vad pe strada Mehedinți și zona de Manaatur!!!!
    Când o sa vad bonul la fiecare ridicare…în câte luni??? sa nu zic ani!!!!
    La celelalte UAT-uri când o sa puneți în aplicare sistemul de cântărire….nu va e rușine sa faceți cantitate fixa la oameni fără niciun temei legal stabilit prin contract de delegare???? Oare cât o sa mai va mai suportați voi pe voi???
    Sa va fie rușine!!!
    Va rog sa ne ajutați sa ne trezim cu toții….aștept sa va vad și la Cluj…la Bistrița, Hunedoara și bucuresti v-am văzut!!!!
    Excelentele voastre!!!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate