Connect with us

EVENIMENT

U-BT-Aris Midea Salonic, 90-74. Clujenii obțin a 10-a VICTORIE în Grupa B EuroCup

Publicat


u bt

Miercuri seara, în BT Arena din Cluj-Napoca, U-BT a reuşit a zecea sa victorie în Grupa B a competiţiei masculine de baschet EuroCup, 90-74 (23-22, 22-16, 31-16, 14-20) cu echipa greacă Aris Midea Salonic.

”U” şi-a asigurat victoria încă din sfertul al treilea, iar cu zece minute înainte de final conducea la peste 20 de puncte pe tabela de marcaj, scrie Agerpres.

U-BT-Aris Midea Salonic, 90-74. Clujenii obțin a 10-a VICTORIE în Grupa B EuroCup

Cei mai buni oameni ai clujenilor au fost Emanuel Căţe, cu 18 puncte, 4 recuperări, Bryce Jones, 17 p, 5 rec, 4 pase decisive, Andrija Stipanovic, 16 p, 4 rec, Dennis Seeley, 13 p, 5 pd.

De la oaspeţi s-au evidenţiat Silvio De Sousa, 14 p, 3 rec, Jonathan Stark, 13 p, 6 pd.

În alte meciuri jucate miercuri în grupă, 7bet-Lietkabelis Panevezys a pierdut acasă cu campioana Dreamland Gran Canaria, scor 84-92, iar Turk Telekom Ankara a trecut de Dolomiti Energia Trento cu 78-70.

Pe 17 ianuarie, U-BT Cluj-Napoca va juca următorul meci, în deplasare cu ratiopharm Ulm.

Clasament

1. Mincidelice JL Bourg-en-Bresse 11 victorii – 2 înfrângeri
2. Dreamland Gran Canaria 11-3
3. U-BT Cluj-Napoca 10-4
4. ratiopharm Ulm 8-5
5. Aris Midea Salonic 6-8
6. Dolomiti Energia Trento 6-8
7. Buducnost VOLI Podgorica 5-8
8. Turk Telekom Ankara 5-9
9. 7bet-Lietkabelis Panevezys 5-9
10. Slask Wroclaw 1-12



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

ATENȚIE la înșelăciuni! Pățania unei clujence. Cum procedați când sunteți victima unei tentative de FRAUDĂ. Ce spune POLIȚIA

Publicat

Inteligența artificială, atât de promovată în ultima vreme, este precum cardinalul Richelieu, adică face și bine și rău. Sau, altfel spus, binele făcut îl face rău, iar răul făcut îl face bine. O dată cu dezvoltarea AI, s-au multiplicat exponențial și posibilitățile de fraudă cibernetică. Una dintre cele mai la modă metode este „spoofing-ul”.

În ultima perioadă au crescut tot mai mult tentativele de fraudă și atacurile de tip phishing – de la conturi false pe rețele de socializare, la e-mailuri, SMS-uri, apeluri sau chiar fake news care încurajează aceste inițiative.

Ce este „spoofing-ul”?

Această metodă implică un apel de pe un număr aparținând unei bănci prin care un așa-zis angajat al bănci vă anunță că vi s-a aprobat un credit și are nevoie de la dvs. de unele date pentru confirmarea identității. De aici încolo e simplu.

Caz concret al unei clujence: aceasta a primit, miercuri, un apel prin care era anunțată că creditul solicitat de ea cu o zi înainte,  atenție, cu doar o zi înainte, la ora 14.28, la o sucursală a ING din București, a fost aprobat. Pentru ca bani să i se vireze în cont, ea trebuia să comunice anumite date personale pentru confirmarea identității.

„Persoana care m-a sunat avea un puternic accent moldovenesc de dincolo de Prut. Mi s-a părut suspectă insistența lui. I-am spus că nu am solicitat niciun credit de la ING, cu atât mai mult cu cât nu sunt clientă a băncii.

„Pe fundal se auzea zgomot de call center”

Atunci, interlocutorul a insistat să-i comunic anumite date personale pentru a verifica cine s-a substitut persoanei mele. Mi-am ieșit din sărite și chiar am urlat la el, pentru că efectiv nu mă lăsa să vorbesc. Și-a dat inclusiv un nume și-mi cerea să mă calmez și să nu-l mai ameninț cu Poliția că el este angajat al ING și n-are ce să-i facă.

Pe fundal se auzea zgomot de call center, deci punerea în scenă era bine regizată. I-am închis și am verificat numărul de pe care am fost sunată. Surpriză! Era un număr al băncii ING. Am sunat și, după lupte seculare cu robotul, am reușit să intru în legătură cu un consultant „uman”.

I-am explicat pățania, m-a întrebat dacă cel care m-a sunat avea accent moldovenesc, de unde am dedus că mai primiseră reclamații, ceea ce mi s-a și confirmat. Mi-a cerut CNP-ul, moment în care m-am aricit, însă mi-a explicat că e doar ca să verifice dacă într-adevăr a fost solicitat un credit pe numele meu. A revenit cu un telefon și mi-a confirmat că nu există așa ceva.

Între cele două telefoane, am sunat și la Directoratul Național pentru Securitate Cibernetică (DNSC) unde le-am prezentat cazul. Mi s-a spus că, într-adevăr, s-au înmulțit acest tip de fraude și în cazul în care am oferit anumite date personale din buletin ar fi bine să mă duc la evidența populației și să îl schimb”, ne-a spus clujeanca.

Ce spune BT

Banca Transilvania, și ea folosită de infractori pentru acest gen de fraude, a trimis următorul mail:

„În ceea ce privește campaniile de phishing sau scam, obiectivul răufăcătorilor este să aibă acces la banii din conturi. Pentru a face asta, ei încearcă să obțină credențialele tale (nume de utilizator/ID de logare și parolă) de la Internet și Mobile Banking, precum BT24 sau NeoBT.

Metoda cel mai des întâlnită în fraude este instalarea unor programe de Remote Access (acces de la distanță), de exemplu aplicația Any Desk.

Poți să cazi ușor într-o capcană online dacă dai click pe aceste reclame sau link-uri din e-mail-uri false.

Dacă ai dat click, este bine să știi că următorul pas este, în multe situații, primirea unui apel prin care ți se va prezenta opțiunea de instalare a programului Any Desk pe telefonul mobil. Asta le oferă acces la toate datele din telefonul tău.

După ce au obținut accesul la date, ei pot iniția plăți și transferuri.

De multe ori, aceștia revin după o lună impersonând banca sau autoritățile locale și încearcă o nouă fraudă.

Este doar una dintre metode, însă o altă metodă este apelul tradițional, numit și spoofing.

Răufăcătorii sună de pe numerele de call center BT (sau ale subsidiarelor BT) și anunță, de exemplu, aprobarea unui credit pentru care au nevoie de datele tale personale – printre care și datele cardului pentru a face viramentul. Obiectivul de a obține datele personale este îndeplinit și aici.

Recomandările noastre:

– Dacă îți este promis un câștig rapid printr-o investiție sau acceptarea unei moșteniri, cu siguranță este o fraudă.

– Trebuie să fii atent la link-uri. Link-urile false nu au URL scurt și nici uzual.

– Nu oferi nimănui datele cardului, credențiale (nume de utilizator, ID de logare, PIN, parole) sau orice dată cu caracter personal care îți aparține ție sau persoanelor apropiate.

Poți sesiza orice acțiune suspectă către colegii noștri la 0264 308 028 sau *8028”, scrie în mailul BT.

Ce spune Poliția

Am contactat și Poliția pentru a obține un punct de vedere legat de acest tip de înșelăciune.

„Vă rugăm să fiți extrem de vigilenți și să nu vă lăsați păcăliți de apeluri sau mesaje frauduloase!
Modul de operare „spoofing”!

Noua metodă utilizată de infractori implică transmiterea unor mesaje, prin e-mail sau SMS, aparent trimise de către instituții bancare de încredere cu privire la o plată suspectă făcută de persoana vătămată.

Într-un astfel de context, mai multe persoane, inclusiv din Cluj-Napoca, au fost contactate de diverse persoane care s-ar fi prezentat drept angajați ai departamentului antifraudă, din cadrul unor instituții bancare din România.

„Instituțiile bancare nu vă vor solicita niciodată informații personale sau coduri de securitate prin telefon sau mesaje SMS”

Apelurile sunt, de obicei, efectuate de pe numere de telefon similare cu cele ale unităților bancare.
Apelantul pretinde că există o plată suspectă și solicită informații personale, datele de pe card și codul de securitate pentru a anula acea tranzacție.

Este important să rețineți că instituțiile bancare nu vă vor solicita niciodată informații personale sau coduri de securitate prin telefon sau mesaje SMS!

De asemenea, trebuie să verificați întotdeauna autenticitatea apelurilor sau mesajelor primite, în special atunci când sunt implicate sume mari de bani sau date sensibile.

Fiți prudenți și nu divulgați niciodată informații personale sau coduri de securitate către persoane necunoscute sau nesolicitate.

Dacă aveți orice îndoială cu privire la legitimitatea unui apel sau mesaj, contactați direct instituția bancară în cauză folosind numerele de contact oficiale.

Siguranța dumneavoastră financiară este prioritară!

Nu cădeți pradă răufăcătorilor și rămâneți vigilenți în fața tentativelor de fraudă!

Mai multe detalii găsiți aici sau aici”, a comunicat IPJ Cluj.

Ce spune DNSC

Iată, în continuare, răspunsul primit de clujeancă de la DNSC:

„Acest mod de operare, denumit „Vishing”, este un atac prin care se urmărește obținerea unor date personale sau bancare ale dumneavoastră, care să fie ulterior utilizate în alte atacuri, motiv pentru care vă rugăm să nu dați curs unor asemenea solicitări. Având în vedere că autorii dețin numărul dumneavoastră de telefon, este posibil ca în viitor să vă apeleze sub un alt pretext dar cu același scop de a obține date bancare sau personale.

Totodată, dacă atacatorul cunoștea numele dumneavoastră, vă rugăm să analizați ce date despre dumneavoastră sunt disponibile în mediul online (de exemplu: platforme de socializare, cont Linkedin, etc). și să încercați să le eliminați.

De asemenea, vă aducem la cunoștință că autorii au posibilitatea de a folosi tehnologii de spoofing a numerelor de telefon, apelul către dumneavoastră putând fi inițiat, în mod aparent, inclusiv de la numărul de apel al băncii.

Pentru o mai bună însușire a regulilor de bază privind securitatea cibernetică, Directoratul vă recomandă următoarele:1. Citiți cu atenție link-urile ce urmează a fi accesate precum și conținutul mesajelor. Acestea pot conține erori în exprimare sau greșeli gramaticale.2. Nu accesați link-urile conținute în mesaje/email-uri provenite de la persoane/domenii ce nu vă sunt cunoscute.3. Înainte de a introduce informații personale pe un website/aplicație, asigurați-vă că vă aflați pe un domeniu/aplicație legitim.4. În cazul în care ați introdus deja date personale pe astfel de domenii/aplicații, recomandăm schimbarea de urgență a parolelor.5. Fiți precaut în privința solicitărilor legate de furnizarea informațiilor personale și financiare. Instituțiile și companiile nu vor solicita astfel de informații.6. Contactați imediat banca, dacă știți că ați răspuns unor astfel de solicitări și ați furnizat detalii bancare în aceste condiții.7. Fiți sceptic cu privire la ofertele ce sună prea bine pentru a fi adevărate.Pentru mai multe recomandări puteți accesa următorul ghid cu privire la aceste tipuri de atac, AICI.”

De ce mai trebuie să țineți cont?

Dacă numărul de pe care sunteți sunat apare pe site-ul unei bănci, atunci este clar că poate fi vorba de o tentativă de înșelăciune, asta pentru că acele numere trecute pe site sunt doar pentru primire apeluri. În momentul în care un operator al băncii sună pe cineva, apare un cu totul alt număr, fapt verificat de Cluj24.

Dacă nu reușiți să luați legătura prin telefon cu un operator al băncii, din cauza încăpățânării robotului, cel mai bine este să vă deplasați la o sucursală și să discutați problema față în față, pentru a verifica dacă nu v-a fost cumva substituită identitatea.

De asemnea, Poliția mai recomandă să depuneți plângeri dacă aveți o cât de mică bănuială că ați fost victima unei înșelăciuni.

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Se DEMOLEAZĂ sau doar se modernizează McDonald’s-ul de la Minerva

Publicat

Restaurantul McDonalds de la Minerva, în cartierul clujean Mănăștur a avut întâlnire, zilele trecute, cu buldoexcavatorul. Se demolează sau doar se modernizează?

McDonalds Minerva este primul din rețea deschis în Cluj-Napoca, la sfârșitul anilor 90, când primar era Gheorghe Funar. Ulterior a devenit și primul McDrive din oraș.

FOTO. Se DEMOLEAZĂ sau doar se modernizează McDonald’s-ul de la Minerva

Văzând agitația din zonă și prezența utilajelor, vecinii se întreabă dacă restaurantul se demolează sau e vorba doar de o modernizare?

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

VIDEO. Au început lucrările pe 5 noi străzi din Cluj-Napoca. Emil Boc: În total, 13 străzi vor fi gata până la finalul anului

Publicat

De

5 noi străzi din Cluj-Napoca au intrat în șantier. De asemenea, se lucrează în continuarea la modernizarea străzilor Valea Seacă, Valea Chintăului și Giuseppe Verdi.

Investițiile în inrasctructura stradală se ridică la 16,2 milioane euro, a anunțat primarul Emil Boc

 

Au început lucrările pe 5 noi străzi din Cluj-Napoca. Emil Boc: În total, 13 străzi vor fi gata până la finalul anului

„Continuăm proiectele de modernizare a străzilor din cartierele orașului, în vederea îmbunătățirii mobilității urbane și a creșterii siguranței tuturor participanților la trafic.

În luna februarie au început lucrările de modernizare pe 5 străzi din municipiul Cluj-Napoca: Teo Peter, George Bacovia, Aurel Ciupe, Cucului, Locomotivei și continuă lucrările pe alte 3 artere: Valea Seacă, Valea Chintăului și Giuseppe Verdi”, a trasmis Emil Boc pe pagina de Facebook.

Primarul a mai precizat că până la sfârșitul acestu an vor fi gata ulucrările de modernizare a 13 străzi.

Investițiile cuprind extinderea iluminatului public, introducere cablurilor în subteran și asfaltarea drumurilor de circulație, respectiv amenajare căi pietonale.

Stadiul lucrărilor la străzile Valea Seacă, Valea Chintăului și Giuseppe Verdi

Emil Boc a precizat că lucrările pe străzile Valea Seacă, Valea Chintăului și Giuseppe Verdi sunt avansate.

Pe strada Valea Seacă se lucrează la pozare borduri, încadrare carosabil și trotuare, turnare strat de uzură pe trotuare și carosabil.

Pe Valea Chintăului în această perioadă se relochează cablurile în subteran, se lucrează la amenajarea sistemului rutier și extinderea iluminatului public.

Pe strada Giuseppe Verdi mai trebuie turnat doar stratul de uzură, procedură care va fi realizată în funcție de condițiile meteorologice.

 

Citește mai departe

EDUCATIE

VIDEO FOTO. Perie smart de toaletă și generator electric pentru apă curgătoare, invenții made in Cluj. Piesele sunt imprimate 3D

Publicat

Un doctorand al Universității Tehnice Cluj-Napoca (UTCN) a inventat prima perie smart de toaletă, în premieră europeană, aceasta putând fi folosită în școli sau spitale, dar și un generator electric pentru apă curgătoare, cu care se pot încărca telefoane mobile, tablete sau radiouri portabile.

Eugen Guțiu a explicat că ideea primei invenții i-a venit în urmă cu 3 ani, când căuta un produs nou, de nișă, care putea fi realizat prin imprimare 3D.

Perie smart de toaletă și generator electric pentru apă curgătoare, invenții made in Cluj. Piesele sunt imprimate 3D

”Este vorba despre o perie smart pentru toaletă, pe care am numit-o Vulcan, care este din silicon, ușor de curățat și de dezinfectat, cu lichid sau cu lumină UV. Am lucrat 3 ani până am realizat un prototip funcțional, care poate fi dus pentru producție în piață.

Toate piesele sunt imprimate 3D și sunt din plastic biodegradabil și rășină”, a precizat Guțiu.

Acesta a explicat cum funcționează peria smart.

Senzor inteligent

”Când intrăm în baie, peria se activează, se pregătește pentru a fi folosită, prin pornirea ciclului de dezinfecție, cu lumină UV și cu lichid, iar după folosirea în toaletă, se introduce înapoi în soclu, și începe dezinfecția cu lichid, iar după 40 de secunde are loc dezinfecția cu lumina UV.

Tot acest ciclu se repetă de fiecare dată când scoatem și introducem peria în dispozitiv. Acesta este dotat cu un senzor inteligent care detectează peria, astfel că nu pornește dacă, accidental, cineva introduce mâna”, a explicat doctorandul UTCN.

Autonomie de o lună în mediu casnic

Potrivit acestuia, marele avantaj al periei din silicon moale este faptul că bacteriile nu au unde să se ascundă, nefiind cu peri clasici.

”Această invenție poate fi folosită în industria hotelieră, în spitale, unde este nevoie de igienă mult mai mare, centre de îngrijire vârstici, școli și grădinițe, dar poate fi folosită și acasă.

Acumulatorii durează aproximativ o lună de zile în mediu casnic”, a mai spus Eugen Guțiu.

Vulcan este în curs de brevetare la OSIM, dar mai multe bucăți au fost, deja, vândute.

Costurile de realizare a prototipului s-au ridicat la 8.000-9.000 de euro, iar o astfel de perie smart poate fi cumpărată cu 1.500 de lei.

Pentru excursii cu cortul

Doctorandul de la UTCN a mai inventat un generator electric de încărcare pentru apă curgătoare, la care s-a gândit în urmă cu 4 ani, în timp ce căuta un produs de folosit în excursiile cu cortul.

Generatorul, botezat Lostrița, are piese produse tot prin tipărire 3D și generează 5 V.

”Avem în partea din față un generator cu elice, iar în spate 4 acumulatori care stochează energia. Lostrița se pune pur și simplu în apă curgătoare, se fixează de ceva, elicea se învârte și produce curent cu care se poate încărca un telefon mobil sau se poate alimenta un radio portabil, o tabletă cu USB”, a explicat Eugen Guțiu.

Acesta își propune să finalizeze în acest an și doctoratul la UTCN, teza sa fiind bazată pe o imprimantă 3D care folosește materiale compozite noi.

Avantajele imprimării 3D

Prof. univ.dr. ing. Nicolae Bâlc, de la Facultatea de Construcții de Mașini a UTCN, a declarat la rândul său că, imprimantele 3D și-au dovedit utilitatea deoarece permit dezvoltarea de produse noi într-un termen foarte scurt.

”Nu avem nevoie de scule speciale și matrițe complicate, ci pur și simplu apeși pe un buton, iar peste puțin timp piesa e gata. Apoi e vorba de primele tehnologii la care costul nu crește o dată cu complexitatea formei”, a afirmat Bâlc.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax