Connect with us

ACTUALITATE

Program special la eliberarea actelor de identitate pentru alegeri la Primăria Cluj-Napoca

Publicat


Cetățenii care doresc să își exercite dreptul la vot la alegerile parlamentare care se vor desfășura duminică, 6 decembrie 2020, pot verifica unde se află secția de votare la care sunt arondați accesând site-ul Primăriei Cluj-Napoca, www.primariaclujnapoca.ro, butonul Alegeri parlamentare 2020  sau direct link-ul https://e-primariaclujnapoca.ro/arondare/. În această pagină trebuie doar să introducă denumirea străzii unde își au domiciliul sau reședința pentru a putea afla cu exactitate numărul secției de votare, denumirea și adresa acesteia.

IMPORTANT:

Primăria municipiului Cluj-Napoca, prin Direcţia de evidenţă a persoanelor invită cetăţenii care nu acte de identitate și care doresc să-și exercite dreptul de vot, să se prezinte pe strada Moţilor nr.5, la sediul direcţiei, pentru eliberarea unora noi.

Actele necesare pot fi accesate pe site- ul www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Administrație/Evidenţa persoanelor: https://primariaclujnapoca.ro/evidenta-persoanelor/acte-de-identitate/.

În perioada 4 – 6 decembrie 2020, programul de activitate al Serviciului Evidența persoanelor este următorul:

-vineri, 04.12.2020- 08.30-14.30– primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și eliberări acte de identitate;
-sâmbătă, 05.12.2020- 08.00-16.00- primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și eliberări acte de identitate;
-duminică, 06.12.2020- 07.00-19.30 primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate;7.00-21.00 eliberări acte de identitate.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate