EVENIMENT
Plăți mai simple, mai rapide și sigure din E.ON Myline cu serviciul salvare card
E.ON Energie România a lansat un nou serviciu, My Wallet – Cardurile mele, o funcționalitate disponibilă gratuit în contul E.ON Myline, atât în versiunea de aplicație mobilă pentru telefon, cât și în versiunea desktop. Noul serviciu permite utilizatorilor posibilitatea salvării datelor de pe cardurile bancare, făcând astfel procesul de plată mult mai rapid, sigur și simplu. Atunci când se face o plată, clientul trebuie să selecteze cardul salvat, urmând ca plata să fie procesată.
Pentru utilizatorii contului, clienții trebuie să parcurgă următorii pași pentru a beneficia de această facilitate:
• Accesarea secțiunii Contul meu
• Inițierea unei plăți
• Introducerea datelor de pe cardul bancar
• Salvarea cardului
• Se poate folosi cardul salvat ori de câte ori se face o plată
• Se pot salva mai multe carduri
Ascultăm clienții
„Ascultăm cu atenție fiecare feedback al clienților noștri, pentru că ne pasă cu adevărat de experiența lor. Fiecare funcționalitate nouă și fiecare serviciu pe care îl dezvoltăm este răspunsul nostru concret la ceea ce ne spun clienții. Ne străduim zi de zi să le facem viața mai ușoară și mai conectată la soluțiile de care au cu adevărat nevoie.
Și credem că acest lucru se vede atunci când decid să continue parteneriatul cu E.ON, alegând nu doar serviciile de furnizare a energiei, ci și soluțiile noastre care îi ajută să devină eficienți energetic”, spune Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
Cont Myline
Pentru a crea un cont Myline, clienții E.ON au nevoie de codul de client, codul de încasare și de o adresă de e-mail. Accesul în cont este gratuit și disponibil 24/7. Un pas important după crearea unui cont este activarea facturii electronice.
Platforma E.ON Myline permite gestionarea cu ușurință a contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării și plății, respectiv accesul la informații actualizate și oferte personalizate de soluții de eficiență energetică.
Pe platformă sunt înregistrate peste 2,4 milioane de locuri de consum, aproape 70% din locurile de consum gestionate de E.ON Energie România. De asemenea, sunt activate peste 1,97 milioane de facturi electronice.
E.ON Energie România continuă să investească și în acest an în digitalizarea serviciilor oferite clienților, prin îmbunătățirea funcțiunile platformelor deja existente sau prin dezvoltarea de noi funcțiuni.
În ultimii cinci ani, compania a investit 24 milioane de euro în servicii digitale, 83% din sumă revenind dezvoltării și îmbunătățirii platformelor IT, astfel încât interacțiunile clienților cu compania să fie cât mai simple și rapide.
Despre E.ON Energie România
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice, având un portofoliu variat format din circa 3,5 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi.
Grupul E.ON este unul dintre liderii pieței de energie, având în România o prezență consolidată de-a lungul a 20 de ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit 2,47 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuțiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,8 miliarde de euro.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






