Connect with us

ACTUALITATE

Platformă online pentru relații cu clienții, la Compania de Apă Someș

Publicat


Platforma online pentru relații cu clienții a Companiei de Apă Someș S.A. – MyCAS (#MyCAS #StauAcasa) de pe website-ul www.casomes.ro dispune de noi funcționalități care permit gestionarea de la distantă a relației contractuale.

Astfel, pe lângă funcționalitatea inițială (vizualizarea și plata on-line a facturilor), noua platformă MyCAS permite:

  • contractarea on-line a serviciului de alimentare cu apă și/sau de canalizare, (transmiterea documentațiilor în vederea încheierii/transferului contractelor și rezilierea contractelor);
  • obținerea avizelor tehnice;
  • solicitarea recepțiilor tehnice.

Într-o primă etapă, noile funcționalități vor fi disponibile doar utilizatorilor din Cluj-Napoca și zona rurală arondată, urmând ca, într-o etapă ulterioară, ele să fie extinse și pentru utilizatorii din celelalte sucursale ale Companiei din judetele Cluj și Sălaj.

Clujenii să renunțe la deplasările la sediul companiei

Adresele de email folosite anterior pentru contractarea serviciilor respectiv obținerea avizelor (cassa@casomes.rocontracte.cluj@casomes.ro și tehnic@casomes.ro), nu vor mai putea fi folosite, beneficiarii fiind redirecționați către platforma MyCAS.

”Încurajăm pe toți utilizatorii să utilizeze noua platformă on-line și să renunțe la deplasările în persoană la sediile Companiei pentru plata serviciilor, contractarea și obținerea avizelor”, transmite compania.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate