ADMINISTRAȚIE
Platformă de sesizări și reclamații online pentru locuitorii din Florești
Primăria comunei Florești a lansat o platformă digitală, similară celei utilizate de Primăria Cluj-Napoca – MyCluj, care permite cetățenilor să depună sesizări și reclamații privind problemele din comunitate.
Platformă oferă o interfață prietenoasă și funcționalități avansate. Aceasta pune la dispoziția utilizatorului o hartă interactivă de tip GIS care permite adăugarea și încadrarea fiecărei sesizări într-o categorie predefinită.
Sesizările sunt afișate pe hartă folosind „markere” cu pictograme distincte în funcție de categorie, iar pentru fiecare sesizare sunt disponibile informații precum: data și ora la care fost creată, categoria, descrierea și starea sesizării.
Categoriile disponibile pe site pentru sesizări sunt următoarele:
- Iluminat public
- Parcuri și zone verzi
- Curățenie stradală
- Reparații străzi și trotuare
- Depozitare deșeuri
- Parcări neregulamentare
- Sesizări lucrări investiții
- Transport public
- Construcții / lucrări neautorizate, organizare de șantier
- Probleme de mediu
- Semnalizare rutieră
- Rețele de apă / canalizare (CAS)
- Locuri de parcare / Parkinguri
- Acte de comerț ilicit
- Trafic rutier
- Taxi
- Animale fără stăpâni
- Salubrizare (ridicare deșeuri)
- Altele
- Echipamente de joacă și mobilier urban
- Deszăpezire
În ultimul an, sute de sesizări au fost depuse pe platformă, iar marea majoritate a acestora au fost soluționate.
Cetățenii pot accesa platforma online, aici.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






