Connect with us

ADMINISTRAȚIE

Platformă de sesizări și reclamații online pentru locuitorii din Florești

Publicat


Primăria comunei Florești a lansat o platformă digitală, similară celei utilizate de Primăria Cluj-Napoca – MyCluj, care permite cetățenilor să depună sesizări și reclamații privind problemele din comunitate.

Platformă oferă o interfață prietenoasă și funcționalități avansate. Aceasta pune la dispoziția utilizatorului o hartă interactivă de tip GIS care permite adăugarea și încadrarea fiecărei sesizări într-o categorie predefinită.

Sesizările sunt afișate pe hartă folosind „markere” cu pictograme distincte în funcție de categorie, iar pentru fiecare sesizare sunt disponibile informații precum: data și ora la care fost creată, categoria, descrierea și starea sesizării.

Categoriile disponibile pe site pentru sesizări sunt următoarele:

  • Iluminat public
  • Parcuri și zone verzi
  • Curățenie stradală
  • Reparații străzi și trotuare
  • Depozitare deșeuri
  • Parcări neregulamentare
  • Sesizări lucrări investiții
  • Transport public
  • Construcții / lucrări neautorizate, organizare de șantier
  • Probleme de mediu
  • Semnalizare rutieră
  • Rețele de apă / canalizare (CAS)
  • Locuri de parcare / Parkinguri
  • Acte de comerț ilicit
  • Trafic rutier
  • Taxi
  • Animale fără stăpâni
  • Salubrizare (ridicare deșeuri)
  • Altele
  • Echipamente de joacă și mobilier urban
  • Deszăpezire

În ultimul an, sute de sesizări au fost depuse pe platformă, iar marea majoritate a acestora au fost soluționate.

Cetățenii pot accesa platforma online, aici.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate