EVENIMENT
Plângere pe MyCluj: un șofer parchează zilnic într-o curte și stă pe telefon timp de 30 de minute, îngreunând circulația
Sesizare ieșită din comun pe platforma MyCluj a Primăriei: un clujean reclamă „rutina digitală” a unui șofer care parchează zilnic în curtea unei instituții publice, unde petrece jumătate de oră în mașină, stând pe telefon.
Potrivit reclamației, incidentul se petrece în fiecare dimineață, în jurul orei 7:00, în parcarea instituției de pe strada Venus.
Rutină deranjantă a șoferului
Clujeanul care a depus sesizarea afirmă că șoferul ignoră semnul care interzice staționarea și blochează parcarea, afectând circulația. El le cere autorităților locale să ia măsuri.
„Bună ziua, în parcarea de pe str. Venus din curtea Direcției de Asistență Socială și Medicală, dimineața la ora 7 vine o mașină Ford cu numărul CJ41***, parchează și stă cam o jumătate de oră în mașină pe telefon. În fiecare dimineață! Ocupă un loc de parcare și îngreunează traficul de acolo!! Este semn cu staționarea interzisă! Vă rog să luați măsuri și să o amendați!”, arată sesizarea.
Sesizarea figurează în prezent ca „în lucru” pe platforma MyCluj, iar autoritățile locale sunt așteptate să ia măsuri în acest caz.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






