EVENIMENT
Peste 6.000 de sesizări depuse la Protecția Consumatorilor Cluj. Majoritatea vizează alimentația publică
Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Cluj a primit, de la începutul anului până în prezent, peste 6.000 de sesizări și reclamații de la clujeni, vizând domeniul alimentației publice, comerț, segmentul imobiliar.
”În această perioadă a anului, când se înregistrează o creștere semnificativă a comerțului, Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor recomandă clujenilor să acorde o atenție deosebită la achiziționarea produselor, să verifice termenul de valabilitate, perioada de garanție dacă este cazul și să se asigure că produsele sunt însoțite de bon fiscal sau factură astfel încât, în cazul unei reclamații, să existe aceste elemente”, a transmis Mircea Radu, comisar șef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj.
Acesta a fost prezent la o ședință a Autorității Teritoriale de Ordine Publică (ATOP), structură din subordinea Consiliului Județean Cluj.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






