Connect with us

ANUNȚURI PUBLICE

Peste 11 milioane lei investiți de către Delgaz Grid în județul Cluj pentru modernizare și extindere

Publicat


Delgaz Grid a investit anul trecut peste 11 milioane lei pentru modernizarea și extinderea sistemului de distribuție a gazelor naturale din județul Cluj.

· Principalele investiții s-au derulat în municipiul Cluj-Napoca și localitățile Viișoara și Pădureni;

· Au fost inițiate demersurile pentru înființarea sistemului de distribuție a gazelor naturale din localitatea Vâlcele;

Alimentarea cu gaze naturale în condiții de siguranță și racordarea de noi consumatori la sistemul de distribuție a gazelor naturale sunt obiectivele principale ale Delgaz Grid, un rol important în realizarea acestora revenind investițiilor derulate de companie. Astfel, sistemul de distribuție a gazelor naturale din județul Cluj a fost înlocuit, anul trecut, pe o lungime de circa 25 kilometri, valoarea totală a acestor investiții depășind 9,5 milioane de lei.

Cele mai importante proiecte de investiții ale companiei Delgaz Grid s-au derulat în municipiul Cluj-Napoca și localitățile Viișoara și Pădureni.

„Sistemul de distribuție a gazelor naturale din județul Cluj a fost extins cu peste 11,5 km”

În municipiul Cluj-Napoca au fost derulate proiecte de investiții pe străzile: Molnar Piuariu, Ion Creangă, Busuiocului, Vlădeasa, Sitarilor și Valea Chintăului, rețeaua de gaze naturale fiind înlocuită pe o lungime de circa 5 km. În localitățile Viișoara și Pădureni au fost înlocuiți peste 18 km de conducte și branșamente alte lucrări de modernizare fiind desfășurate la Dej și în localitatea Buza.

În 2020, sistemul de distribuție a gazelor naturale din județul Cluj a fost extins cu peste 11,5 km pentru racordarea de noi consumatori. Totodată, au fost inițiate demersurile pentru înființarea sistemului de distribuție a gazelor naturale din localitatea Vâlcele, în lungime de circa 15,5 km.

Tot pe parcursul anului trecut au fost executate lucrări de modernizare la două dintre stațiile de reglare măsurare a presiunii, una din municipiul Cluj-Napoca și cealaltă din localitatea Florești.

Investițiile în modernizarea sistemului de distribuție reprezintă o prioritate și în acest an, în județul Cluj fiind programate investiții de circa 4 milioane de lei pentru a continua înlocuirea de conducte și branșamente în localitățile Viișoara, Buza și Cluj-Napoca.

Despre Delgaz Grid

Delgaz Grid, compania de distribuție din cadrul Grupului german E.ON, operează o reţea de gaze naturale de peste 23.000 km în 20 de judeţe din partea de Nord şi de Vest a României (Cluj, Bistrița Năsăud, Maramureș, Satu Mare, Sălaj, Timiș, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Hunedoara, Mureș, Sibiu, Alba, Harghita, Iași, Botoșani, Vaslui, Suceava, Neamț şi Bacău) şi o reţea de electricitate de peste 82.000 km în şase judeţe din Moldova: Bacău, Botoşani, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Vaslui. De la intrarea pe piaţa locală, în anul 2005, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro în principal pentru modernizarea reţelelor de gaze şi electricitate şi a virat către stat impozite şi taxe de circa 2,5 miliarde de euro.


Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger

Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *



Vezi cele mai interesante video Cluj24.ro


ANUNȚURI PUBLICE

Gloris Village: Casele cu grădină continuă să fie atractive pentru clujeni (P)

Publicat

Aflat la doar 20 de km distanță față de Cluj-Napoca, ansamblul rezidențial Gloris Village este construit într-o zonă liniștită, aproape de natură, în comuna Gilău, str. Someșului Rece nr. 1177/H, pe malul Canalului Someșului Mic, la doar 350 m distanță de Lacul Gilău. Ansamblul rezidențial se întinde pe un teren în suprafață de 7.450 m2. Gloris Village este compus din 7 duplexuri cu 2 unități locative fiecare, o locuință colectivă cu 9 apartamente, o casă individuală și 4 case înșiruite.

Preocuparea pentru detalii se află pe primul loc

Locuința colectivă reprezintă un bloc cu regim de înălțime P+E+M, cu 9 apartamente, fiecare cu una sau două camere, cele de la parter având balcon iar cele de la etaj terasă. Apartamentele au o suprafață utilă cuprinsă între 37,88 m2  și 68,67 m2 și se vând la stadiul finisat, care include: termosistem din polistiren de 10 cm, ușă exterioară și interioară, 2 straturi de vopsea lavabilă, ferestre cu tâmplărie pvc cu sticlă tripan, șape semiuscate, două straturi de glet pe pereți, 2 straturi de vopsea lavabilă, instalații trase la poziție, obiecte sanitare, parchet laminat, centrală termică proprie, încălzire în pardoseală, gresie și faianță în baie, rezervor wc incorporat, acoperiș din tablă etc. Fiecare apartament are propria parcare.

Se vând la stadiul semifinisat

Cele 7 duplexuri (14 unități locative, dintre care două au și subsol), casa individuală și cele 4 case înșiruite se vor vinde la stadiul semifinisat, care include: termosistem din polistiren de 10 cm, ușă exterioară, ferestre cu tâmplărie PVC cu sticlă tripan, șape semiuscate, două straturi de glet pe pereți, instalații trase la poziție, centrală termică, încălzire în pardoseală, acoperiș din tablă de oțel etc. Fiecare imobil are parcare proprie.

O unitate locativă dintr-un duplex are suprafață utilă de 112,43 m2, respectiv 118,83 m2,  și suprafața desfășurată de 137 m2 , incluzând și cele 4 terase. Fiecare unitate locativă este amplasată pe un teren de 250 m2. Având regim de înălțime P+M, parterul este compartimentat în living cu bucătărie open space, baie, iar mansarda înaltă este compartimentată cu 3 dormitoare spațioase și o baie.

Casa individuală are o suprafață utilă de 98,89 m2 și este situată pe o parcelă de teren de 250 m2. Parterul este compartimentat în vestibul la intrare, living spațios, bucătărie și baie, iar etajul este compartimentat în 3 dormitoare, dintre care unul are și dressing, o baie și o terasă.

Fiecare casă înșiruită din cele 4 case are o suprafață utilă de 111,19 m2, parterul fiind compartimentat în camera de zi, bucătărie, încă o cameră și baie, iar etajul în 2 dormitoare cu dressing, baie și un spațiu de depozitare. Cele 4 case înșiruite sunt situate pe o parcelă de teren de 712,06 m2.

Imobile construite în jurul unui parc

Toate cele 28 de imobile sunt construite în jurul unui parc amplasat chiar în centrul ansamblului, amenajat pe un teren în suprafață de 2.350 m2, care se va folosi exclusiv de către rezidenți. Odată cu achiziționarea unui imobil, viitorii rezidenți vor primi și o cotă-parte indiviză din parcul privat al ansamblului rezidențial și a drumului de acces, gata amenajat cu loc de joacă, bănci, iluminat exterior. Întregul ansamblu este îngrădit cu gard pe fundație de beton și structură metalică, iar pentru acces sunt prevăzute bariere și porți astfel încât acesta se poate închide complet, având un acces controlat.

Fiecare proprietate este îngrădită dintr-un gard cu plasă înfoliată.

Pentru colectarea deșeurilor și a gunoiului menajer, ansamblula e prevăzut un depozit îngropat, ansamblul fiind unul eco-friendly.

Prețurile încep de la 1.000 euro/mp fără TVA suprafața utilă

Ideea proiectului „Gloris Village” a luat naștere în anul 2017, iar demararea propriu-zisă a avut loc la ceva timp după, odată cu emiterea autorizației de construire. Locația a fost special aleasă pentru acest tip de investiție întrucât ne-am dorit să creăm un ansamblu rezidențial modern într-o zonă rurală, care să înglobeze atât avantajele vieții moderne cu ultimele tendințe imobiliare, cât și liniștea, apropierea de natură și traiul sănătos pe care o zonă rurală le are de oferit.

Proiect ”de suflet”

Gloris Village nu este un simplu proiect de dezvoltare imobiliară, ci este un proiect „de suflet” spun reprezentanții companiei, prin care doresc să împlinească viziunea de a crea o comunitate unită, dar nu supraaglomerată. Am acordat mare atenție tuturor detaliilor – începând cu schițarea imobilelor în faza de proiectare și terminând cu materialele folosite pentru definitivarea construcțiilor.  Toate  materialele folosite și lucrările executate sunt de calitate superioară, și vom acorda o garanție corespunzătoare pentru acestea.

 Satul modern, un nou concept imobiliar

Tendința pieței imobiliare a fost un aspect luat în considerare, însă nu un factor decisiv. După succesul înregistrat cu execuția și finalizarea ansamblului rezidențial construit în Cluj-Napoca, Gloris Residence, care a implicat construirea un bloc cu 48 de apartamente și un spațiu comercial, finalizat în 2017, ne-am dorit să acceptăm o nouă provocare și să construim un ansamblu rezidențial cu un concept total diferit – satul modern.

Zonă turistică

Amplasat într-o zonă turistică de mare interes a județului Cluj, ansamblul este construit într-o zonă liniștită în care viitorii rezidenți se vor simți acasă ca-n vacanță.

Având în vedere zona în care acesta se construiește, viziunea noastră a constat în construirea unui ansamblu rural modern, iar la realizarea acesteia o mare contribuție a avut-o firma de proiectare Adi Proiect S.R.L. Arhitectura imobilelor este de inspirație germană, acestea fiind amplasate în jurul unui parc privat central, aducând acel element modern contextului rural.

Însăși specificul și amplasarea construcțiilor în cadrul ansamblului au potențialul de a crea comunitatea restrânsă a viitorilor rezidenți, trecerea de la proprietatea individuală la cea comună fiind aproape insesizabilă.

Proiectul, realizat în proporție de 95 la sută, se adresează persoanelor care își doresc o viață cotidiană liniștită aproape de natură, dar accesibilă reședinței de județ. Ansamblul rezidențial prezintă interes în special pentru persoanele cu program flexibil sau cele care nu au nevoie să se deplaseze foarte mult în desfășurarea vieții de zi cu zi; totodată, se adresează și celor care doresc să evite aglomerația reședinței de județ, însă fără a se îndepărta în totalitate de acesta.

În actualul context social în care lumea devine din ce în ce mai urbanizată, s-a dorit construirea ansamblu dedicat special persoanele care doresc liniștea, intimitatea și apropierea de natură pe care satul tradițional o oferă, dar cu păstrarea tuturor beneficiilor pe care un oraș puternic urbanizat le oferă.

 

Citește mai departe

ACTUALITATE

Natural Beauty! Descoperă colecțiile primăvară-vară în magazinele din Iulius Mall Cluj și simte emoția shopping-ului

Publicat

Primăvara este despre culoare și despre entuziasmul unui nou început, așa cum sunt și noile colecții din magazinele Iulius Mall Cluj. Și pentru că moda a avut întotdeauna o relație specială cu motivele inspirate din natură, le vei regăsi din plin în noile creații, ce reprezintă doza de prospețime pe care trebuie să o adaugi garderobei. Brandurile te întâmpină atât cu modele versatile, în culori calde sau neutre, cât și cu materiale ecologice.

Inspiră-te din video-ul campaniei Natural Beauty și exprimă-ți stilul prin outfit-uri originale!

Nu doar natura se animă la început de primăvară, ci și starea noastră de spirit și garderoba, care acum poate fi reinventată mai ușor ca oricând.

Brandurile din Iulius Mall Cluj au pregătit piese moderne, din materiale eco-friendly, pe care să le pui în valoare prin stilul personal.

 

Pentru un outfit deloc complicat, dar sofisticat, optează pentru articolele Calvin Klein, Marc O’Polo sau U.S. Polo Assn., iar dacă vrei culori vibrante, piese aparent simple, dar care să fie nucleul oricărei ținute, vino să descoperi articolele must-have ale sezonului la Tommy Hilfiger.

În această primăvară se poartă printurile florale, dungile și carourile

Laitmotivul acestei primăveri sunt și printurile florale, dungile și carourile, iar tu trebuie doar să îți alegi motivele preferate și să te bucuri de efect.

Zara, H&M, Colin’s și Bershka ți-au pregătit o mulțime de opțiuni ce vor transforma orice outfit într-unul memorabil.

Însă mereu este bine să adaugi textură și să „condimentezi” o ținută, așa că fă o vizită și la magazinul Levi’s pentru piese din denim remarcabile. În schimb, Guess și Liu Jo vin atât cu propuneri casual și senzuale, cât și cu variante romantice și classy, dar și cu articole din piele pentru apariții ce vor atrage multe complimente.

De asemenea, poți îmbina armonios stilul cu libertatea de mișcare și confortul, iar Superdry și Sport Vision îți vin în ajutor cu o colecție nouă, dinamică și comodă.

Pentru a-ți completa garderoba de primăvară cu pantofi în tendințe, adidași deosebiți și genți șic poți veni la Il Passo sau Parfois, iar bijuterii cu personalitate sau bijuterii asortate cu personalitatea ta găsești la Teilor, Pandora sau Swarovski.

Alege-ți parfumul de primăvară

Totodată, a venit vremea să înlocuiești și parfumul intens și senzual cu unul fresh, pentru zilele calde. La Beautik Haute Parfumerie găsești parfumuri ce îți vor crea bună dispoziție de la primele ore ale dimineții.

Tendințele de primăvară-vară 2021 te încurajează să porți ce simți, așa cum simți, iar dacă ești în căutarea unei ținute, însă îți lipsește inspirația, intră pe catalogul Iulius Mall Cluj și descoperă ideile de outfit-uri ce ți se propun și care au fost create împreună cu stilista Lica Popescu.

Citește mai departe

ACTUALITATE

E.ON susține proiectul Asociației Zi de Bine pentru amenajarea unui teren de antrenament pentru câinii salvatori

Publicat

„HAMtrenament pentru viață” e cauza susținută de Asociația Zi de Bine în luna aprilie și este dedicată celui mai bun prieten al omului, câinele.

· 400 de copii au fost dați dispăruți în ultimul an în România, iar 70 dintre aceștia sunt de negăsit la acest moment;

· Un câine salvator este la fel de eficient ca o echipă formată din 50 de persoane;

Într-un singur an, în România au dispărut 400 de copii – 70 dintre aceștia fiind dispăruți la acest moment – iar în cazul unui cutremur, 2.500 de clădiri riscă să cadă doar în București. De aceea, Asociația Zi de Bine în colaborare cu Asociația Clubului Câinilor Utilitari, amenajează un teren de antrenament pentru câinii salvatori.

Spațiul se află în zona de nord a Bucureștiului și va avea o suprafață totală de 7.000 mp. Terenul va fi dotat cu obstacole și aparate specifice pentru câinii de căutare și salvare. De asemenea, echipele de intervenție vor primi echipamente de comunicații moderne necesare în misiunile de căutare, suma necesară pentru întregul proiect fiind de 35.000 euro.

Datorită agilității și instinctului, un câine salvator este la fel de eficient într-o misiune de căutare precum o echipă formată din 50 de persoane. Totodată, având simțul olfactiv extrem de dezvoltat, poate depista mirosul unei persoane căutate de la 400 de metri distanță, asigurând o rată de succes a unei misiuni de cel puțin 70%.

„În situații critice, precum un cutremur sau în cazul unui accident montan de exemplu, câinele utilitar este cel pe care echipele de salvare se bazează pentru a rezolva misiunea”, au declarat Melania Medeleanu și Luciana Zaharia, fondatoarele Asociației Zi de Bine.

Ce înseamnă un câine utilitar?

• Un câine care lucrează zi și noapte oriunde, în munți, în păduri, intrând în clădiri prăbușite sau pe terenuri inundate din mediul rural sau urban.

• Un câine antrenat pentru o gamă largă de scenarii de căutare a oamenilor dispăruți, indiferent de vârstă, de la copii, la adulți rătăciți pe munte sau persoane cu tulburări grave de sănătate, precum Alzheimer sau demență ori victime prinse sub viituri sau dărâmături.

• Un câine care se pregătește împreună cu handler-ul său de la cea mai fragedă vârstă, cel puțin 2 ani înainte de atestare, iar apoi susține sesiuni de reexaminare anual.

Proiectul lunii aprilie este susținut de partenerii strategici ai Asociației Zi de BINE: Grupul E.ON România, Lidl România și UniCredit Bank.

Scopul campaniei este acela de a sprijini mii de oameni aflați în situații vulnerabile și de a crea notorietate în jurul unor cauze mai puțin discutate.

Alături de Asociația ZI de BINE, E.ON va susține câte o cauză în fiecare lună a anului.

În luna martie, alături de ceilalți parteneri strategici, E.ON a susținut Asociația Zi de Bine în proiectul “Studiourile Ferentari”, în urma căruia a fost amenajat un studio de 90 de metri pătrați dotat cu toate echipamentele necesare pentru zecile de copii talentați care trăiesc într-un loc al spaimelor și al neajunsurilor. Peste 30 de copii din această zonă a Capitalei vor avea propriul spațiu în care vor putea studia actoria, vor învăța ce înseamnă producția muzicală și fotografia artistică, vor realiza comedy sketch-uri.

Proiectul a necesitat un buget în valoare de 35.000 de euro, bani care au fost investiți în amenajarea spațiului și dotarea cu toate echipamentele necesare, cât și pentru acoperirea cheltuielilor cu chiria și utilitățile, pe timp de un an.

Despre E.ON România

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,3 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 16 ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 1,8 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 2,5 miliarde de euro.

Citește mai departe

ANUNȚURI PUBLICE

Duo store-ul Gant & Polo Ralph Lauren a inaugurat prima locație din regiunea de nord-vest, în Iulius Mall Cluj

Publicat

Iubitorii luxury fashion au parte de o nouă experiență exclusivistă de shopping în Iulius Mall Cluj, dedicată bărbaților. Gant & Polo Ralph Lauren îi întâmpină pe clujeni și nu numai cu cele mai sofisticate colecții și cuprinde o gamă completă de articole vestimentare de înaltă calitate.

Iulius Mall Cluj continuă să-și îmbogățească oferta de branduri high end dedicată consumatorilor premium din Cluj-Napoca și din toată regiunea de nord-vest.

Astfel, duo store-ul Gant & Polo Ralph Lauren a deschis la parterul Iulius Mall Cluj al doilea magazin din țară. Noua locație propune piese vestimentare sinonime cu luxul și rafinamentul, moderne, destinate bărbaților.

Colecțiile se remarcă prin piese emblematice ale brandului Ralph Lauren, care oferă atât haine elegante croite cu măiestrie, cât și îmbrăcăminte sport, dar și item-uri ale retailerului fashion Gant, ce ies în evidență prin calitatea materialelor și diversitatea generoasă de culori și detalii.

Noua locație prezintă cel mai recent concept al Gant & Polo Ralph Lauren, care a fost implementat cu succes pe plan internațional și reunește celebrele cămăși și tricouri polo, articole vestimentare reprezentative pentru look-ul Gant și multe alte piese de înaltă calitate.

„Iulius Mall Cluj continuă să susțină, prin strategia de diversificare a brandurilor prezente în proiect, nevoia publicului de a accesa produse premium. Gant & Polo Ralph Lauren este un concept inedit, nou în țara noastră, ce aduce într-un singur loc experința a două branduri recunoscute în întreaga lume pentru calitatea și originalitatea produselor”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Polo Ralph Lauren a început ca o colecție de gulere pentru bărbați

Polo Ralph Lauren este un brand american fondat în 1967. A început ca o colecție de gulere pentru bărbați, mai târziu a lansat tricoul polo, care l-a făcut cunoscut ca unul dintre cei mai mari creatori de modă din lume, iar mai apoi a început să îmbrace celebritățile de la Hollywood, devenind un brand recunoscut și apreciat și astăzi în toată lumea.

În 2006, Ralph Lauren a devenit primul designer oficial al ținutelor participanților la Wimbledon, iar logo-ul a fost reproiectat cu această ocazie. În prezent, Ralph Lauren are peste 400 de magazine în întreaga lume.
Black Label, Purple Label, Polo Ralph Lauren, RRL, RLX, Denim & Supply sau Lauren sunt unele din colecțiile ce alcătuiesc lumea Ralph Lauren.

Partenerul său Gant este tot un brand american de modă, înființat în 1949.

Gant este cunoscut drept brandul ce a introdus stilul în campusul faimoaselor universități din cadrul Ivy
League. Astăzi, Gant reinterpretează stilul secolului XX la cerințele secolului XXI, bucurându-se de apreciere sezon după sezon. Gant este prezent în peste 60 de țări, cu peste 700 de magazine proprii și 4.000 de puncte de vânzare.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate
Publicitate