Connect with us
Advertisement

EVENIMENT

Mai multe persoane au încercat să intre cu droguri la Electric Castle. Prima zi de festival s-a lăsat cu zeci de amenzi

Publicat


63 de amenzi au fost aplicate de polițiști, jandarmi și pompieri în prima zi de Electric Catsle. Unui număr de șapte persoane care au încercat să intre în festival cu droguri li s-a interzis accesul.

Prima zi de desfășurare a festivalului Electric Castle 2024 a fost una fără evenimente negative, anunță organele de ordine.

Efectivele Ministerului Afacerilor Interne au acționat proactiv, concentrându-și eforturile pe identificarea persoanelor care desfășoară activități ilegale, inclusiv persoane care consumă sau încearcă să vândă substanțe interzise.

63 de amenzi, în prima zi la Electric Castle

Jandarmii, poliţiştii și pompierii clujeni au aplicat 63 de sancțiuni contravenționale, din care 54 de amenzi în valoare totală de 54.670 lei și 9 avertismente:

  • 49 sancțiuni la regimul rutier (46 amenzi în valoare de 26.070 lei și 3 avertismente);
  • 2 sancțiuni contravenționale pentru fapte de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice, constând în 2 amenzi în valoare de 400 lei;
  • 3 sancțiuni contravenționale privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, constând în 3 amenzi în valoare de 9.200 lei;
  • 2 sancțiuni contravenționale pentru nerespectarea Normelor metodologice de aplicare privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, constând în 2 amenzi în valoare de 9.000 lei;
  • 7 sancțiuni pentru nerespectarea normelor de prevenire și stingere a incendiilor (6 avertismente și 1 amendă în valoare de 10.000 lei);

3 permise de conducere reținute

Instituțiile din subordinea MAI informează de asemenea că:

  • 178 de persoane au fost verificate în aplicația e-DAC, rezultatul fiind fără mențiuni operative;
  • 8 persoane au fost testate cu aparatul drug-test, din care 0 pozitive;
  • au fost reținute 3 permise de conducere reținute (din care 0 pentru consum de alcool, 0 pentru consum de substanțe psihoactive);

Mai multe persoane au încercat să introducă droguri în festival

În ceea ce privește prevenirea și combaterea consumului ilicit de droguri, prin măsurile active de verificare, au fost oprite din a participa la festival 7 persoane, identificate având asupra lor substanțe interzise la deținere.

Acțiunile de prevenire și combatere nu au avut loc doar în zona de desfășurare a festivalului, atenția forțelor de ordine fiind concentrată și pe parcările, restaurantele și barurile din apropiere.

Peste 100 de persoane au solicitat prim-ajutor

O atenție deosebită a fost acordată asigurării primului-ajutor. Astfel, echipajele implicate în acordarea asistenței medicale de urgență și de prim-ajutor din cadrul ISU Cluj și Serviciului de Ambulanță Cluj au acordat sprijin participanților, în următoarele situații:

  • 36 de traumatisme diverse (excoriații, contuzii etc.);
  • alte 157 de cazuri cu afecțiuni medicale diverse (lipotimie, stări febrile, cefalee, hipertensiune arterială etc.).

Pentru 3 persoane, au fost necesare investigații suplimentare, fiind transportate la spital.

Acțiuni de informare și prevenție

Specialiștii din cadrul Agenției Naționale Antidrog au realizat o serie de activități cu caracter preventiv atât premergător începerii festivalului, cât și pe perioada de desfășurare a evenimentului, în urma cărora 689 de persoane interesate au fost informate și consiliate cu privire la efectele și riscurile asociate consumului de substanțe interzise, reducerea consecințelor negative asociate consumului, precum și modalitatea prin care pot cere sprijin în caz de urgență.

Reprezentanții Agenției Naționale Împotriva Traficului de Persoane au contribuit prin mesajele dedicate, informând tinerii cu privire la fenomenul traficului de persoane și cele mai utilizate metode de recrutare a victimelor, oferind sfaturi pentru evitarea situațiilor periculoase și materiale preventive unui număr de 340 de persoane.

„Măsurile proactive și dispozitivul preventiv, integrat de ordine publică din zona festivalului au urmărit verificarea respectării regulilor de comportament, realizarea în siguranță a accesului, precum și gestionarea rapidă a oricăror evenimente. Astfel, obiectivul de prevenire a fost atins și nu au fost înregistrate incidente de ordine publică”, au transmis reprezentanții Jandarmeriei Cluj.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

CULTURA

VIDEO FOTO. Ultima seară la Jazz in the Park 2024. Dans și emoție într-o atmosferă intimă, duminică, în Parcul Etnografic

Publicat

De

Duminică, ultima zi a festivalului Jazz in the Park 2024, a fost marcată de o atmosferă intimă, caldă și plină de bucurie, oferind o experiență memorabilă pentru participanți.

Ultima zi a festivalului Jazz in the Park a adus pe scenă artiști de talie internațională, oferind publicului clujean un final grandios pentru ediția din acest an.

De la melodiile vibrante africane ale celor de la Orchestra Baobab, la inovațiile muzicale ale lui Tigran Hamasyan și complexitatea ritmurilor lui Avishai Cohen, această ultimă zi a oferit participanților o adevărată sărbătoare a jazz-ului și a diversității culturale.

Publicul a dansat până la epuizare la concertul Orchestrei Baobab

Printre momentele de neuitat ale serii s-a numărat concertul Orchestrei Baobab, aflată pentru prima dată în România. Artiștii au adus în fața publicului clujean un amestec vibrant de ritmuri africane din Dakar, Senegal.

Cu o carieră de peste 50 de ani în spate, membrii trupei au oferit o performanță uluitoare, plină de viață și energie, ce a transformat Parcul Etnografic într-o veritabilă petrecere în aer liber. La rândul său, publicul a dansat pe fiecare piesă.

Tigran Hamasyan a adus inovația muzicală pe scena Jazz in the Park

O altă surpriză plăcută a fost reprezentată de concertul inovator al lui Tigran Hamasyan, pianistul armean care a cucerit scena internațională a jazz-ului contemporan.

Muzica lui Hamasyan este un omagiu adus rădăcinilor sale armenești, dar și o explorare curajoasă a unor teritorii muzicale noi și provocatoare. Publicul a fost fascinat de interpretarea sa, dovadă fiind numărul mare de participanți prezenți în fața scenei în timpul concertului său.

Punctul culminant al serii, spectacolul lui Avishai Cohen

Finalul serii și al festivalului a aparținut maestrului Avishai Cohen, unul dintre cei mai apreciați basiști la nivel mondial. Prezența sa pe scenă a adus o magie aparte, iar muzica sa a fost o călătorie spirituală, o invitație în lumea interioară a artistului, unde „muzica vindecă”.

Cu fiecare piesă interpretată, Avishai Cohen a demonstrat de ce este considerat unul dintre cei mai mari artiști ai generației sale.

Citește mai departe

EVENIMENT

Noi reguli de intervenție a polițiștilor în cazurile de VIOLENȚĂ. Cum se emite ordinul de PROTECȚIE provizoriu

Publicat

De

Ordin de protecție provizoriu

Noi reguli de intervenție a polițiștilor în cazurile de violență au intrat în vigoare în data de 31 august 2024.

Potrivit reprezentanților Inspectoratului de Poliție Cluj, a fost reglementată și procedura de emitere a ordinului de protecție provizoriu.

Noi reguli de intervenție a polițiștilor în cazurile de VIOLENȚĂ. Cum se smite ordinul de PROTECȚIE provizoriu

Începând cu 31 august 2024, pentru soluționarea faptelor comise cu violență, polițiștii acționează în baza Ordinului M.A.I. nr. 138 din 22 august 2024 privind stabilirea modalității de gestionare de către polițiști a cazurilor privind actele de violență.

Ordinul, arată reprezentanții IPJ Cluj, reglementează modalitatea de gestionare de către polițiști a actelor de violență, stabilind procedura de intervenție a polițiștilor în cazurile privind actele de violență și de cooperare cu celelalte instituții cu atribuții în prevenirea și combaterea actelor de violență, modelul formularului de evaluare a riscului iminent și metodologia de utilizare a acestuia, procedura de emitere și modelul ordinului de protecție provizoriu, procedura de punere în executare a ordinului de protecție provizoriu, precum și procedura de monitorizare a respectării măsurilor dispuse prin ordinele de protecție provizorii.

Cum intervin polițiștii în cazurile de violență

Intervențiile polițiștilor la cazurile de violență se realizează ca urmare a sesizărilor prin Sistemul național unic pentru apeluri de urgență, formulate în scris sau oral, direct ori telefonic la sediul unităților de poliție de către persoanele implicate în actele de violență, de către persoanele care au asistat la producerea actelor de violență sau de către orice altă persoană care a luat cunoștință de producerea actelor de violență sau din oficiu.

Pe parcursul intervenției, după caz, polițiștii iau măsuri pentru separarea victimei de agresor și realizează orice alte demersuri necesare eliminării riscurilor imediate, observă și adresează întrebări cu privire la starea fizică, emoțională și psihică a persoanelor implicate și, dacă se impune, solicită intervenția echipelor medicale, aduc la cunoștință victimei sau, după caz, tutorelui ori altui reprezentant legal al acesteia dreptul de a solicita un ordin de protecție provizoriu față de agresor și pun la dispoziția acestora formularul de cerere prevăzut în anexa nr. 1 la Legea nr. 26/2024 privind ordinul de protecție.

Ce se întâmplă dacă victima nu solicită ordin de protecție

În situația în care victima nu solicită ordinul de protecție provizoriu, i se aduce la cunoștință posibilitatea formulării unei cereri pentru emiterea unui ordin de protecție, astfel cum acesta este reglementat de dispozițiile legale și i se pune la dispoziție formularul de cerere prevăzut în anexa nr. 2 la Legea nr. 26/2024.

Tot pe parcursul intervenției, după caz, polițiștii informează atât victima, cât și agresorul cu privire la drepturile și obligațiile acestora, măsurile ce vor fi dispuse în urma evaluării situației de fapt, prin ordinul de protecție provizoriu, sesizează structurile specializate ale Poliției Române sau ale altor instituții în situația în care, în urma verificării sesizării, sunt constatate aspecte aflate în competența acestora și procedează la obținerea de probe, potrivit art. 2 alin. (4) din Legea nr. 26/2024 sau prevederilor Legii nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală, cu modificările și completările ulterioare, după caz.

În timpul intervenției, în vederea stabilirii existenței unui risc iminent ca viaţa, integritatea fizică ori libertatea persoanelor să fie pusă în pericol printr-un act de violenţă, poliţiştii evaluează situaţia de fapt pe baza formularului de evaluare a riscului, dacă victima sau, după caz, tutorele ori reprezentantul legal formulează cerere scrisă pentru emiterea unui ordin de protecţie provizoriu.

Polițiștii au la dispoziție un formular de evaluare

Conform Legii nr. 26/2024 privind ordinul de protecție, poliţiştii constată existenţa riscului iminent pe baza evaluării situaţiei de fapt care rezultă din completarea formularului de evaluare a riscului iminent.

În cazul în care se constată că sunt întrunite condiţiile pentru emiterea ordinului de protecţie provizoriu, poliţiştii emit ordinul de protecție provizoriu.

În cazul în care se constată că nu sunt întrunite condiţiile pentru emiterea ordinului de protecţie provizoriu, poliţiştii au obligaţia de a informa persoanele care susţin că sunt victime ale unui act de violenţă cu privire la posibilitatea formulării unei cereri către judecătoria de pe raza teritorială în care își are domiciliul/reședința victima, pentru emiterea unui ordin de protecţie, prin care pot fi dispuse mai multe obligații sau interdicții față de agresor.

Doar polițiștii pot emite ordinul de protecție provizoriu

În cazul în care la eveniment intervine o patrulă formată exclusiv din alte structuri decât cele ale Poliției Române, membrii acesteia vor lua măsuri pentru separarea victimei de agresor, vor realiza orice alte demersuri necesare eliminării riscurilor imediate și vor observa și adresa întrebări cu privire la starea fizică, emoțională și psihică a persoanelor implicate și, dacă se impune, vor solicita intervenția echipelor medicale, totodată, solicitând, prin dispecerat, prezența polițiștilor competenți să emită ordinul de protecție provizoriu.

Concluziile rezultate în urma întocmirii formularului de evaluare a riscului sunt aduse la cunoștința victimei, care semnează de luare la cunoștință.

În situația în care concluziile rezultate în urma întocmirii formularului de evaluare a riscului indică existența unui risc iminent ca viața, integritatea fizică ori libertatea victimei să fie pusă în pericol, polițistul care a întocmit formularul de evaluare a riscului emite ordinul de protecție provizoriu.

Ce se întâmplă când o persoană nu poate vorbi sau scrie

Ordinul de protecție provizoriu poate fi emis și în situația în care victima sau, după caz, tutorele ori alt reprezentant legal al acesteia, din cauza stării psihice sau fizice sau din alte motive, se află în imposibilitatea de a redacta cererea privind ordinul de protecție provizoriu sau se află în imposibilitatea obiectivă de a furniza informațiile necesare completării formularului de evaluare a riscului, pe baza evaluării criteriilor al formularului de către polițist.

Originalul ordinului de protecție provizoriu se înregistrează, după emiterea acestuia, în evidențele unității/subunității de poliție din care face parte polițistul care l-a emis.

După emiterea ordinului de protecție provizoriu, în situația în care constată necesitatea acordării de servicii sociale, polițiștii solicită intervenția unei echipei mobile, formată din reprezentanți ai Serviciului Public de Asistență Socială, care îndeplinește atribuțiile stabilite de lege.

Atât victima, cât și agresorul trebuie să dea declarații

În urma evaluării gradului de risc premergătoare emiterii ordinului de protecție provizoriu, atât victimei, cât și agresorului li se solicită să dea câte o declarație.

Agresorul, evacuat din locuință

În situația în care a fost dispusă evacuarea temporară a agresorului din locuința comună, iar acesta declară că nu are asigurată cazarea, polițistul care a emis ordinul de protecție provizoriu îl informează de îndată pe agresor cu privire la posibilitatea de a solicita găzduirea în cadrul centrelor rezidențiale pentru persoanele fără adăpost sau al adăposturilor de noapte.

Dacă agresorul nu dorește să beneficieze de cazarea pusă la dispoziție și optează să locuiască la o altă persoană, polițistul care a emis ordinul de protecție provizoriu îi va solicita să dea o declarație privind adresa la care va locui și persoana care îi va asigura cazarea.

Cu ocazia evacuării temporare din locuință, agresorului i se oferă timpul strict necesar pentru ca acesta să își poată lua asupra sa documentele de identitate, bani, medicamentele sau alte bunuri personale de strictă necesitate.

Dispozitiv electronic de supraveghere

În situația în care a fost dispusă reintegrarea victimei și, după caz, a membrilor familiei acesteia în locuința comună, după evacuarea agresorului din locuință, polițistul procedează la reintegrarea victimei și, după caz, a copiilor acesteia în locuință.

În situația în care a fost dispusă obligarea agresorului la păstrarea unei distanțe minime determinate față de victimă, față de membrii familiei acesteia ori față de reședința, locul de muncă sau unitatea de învățământ a persoanei protejate și agresorul este prezent la fața locului alături de victimă, polițistul îl îndrumă pe acesta să se depărteze la distanța minimă prevăzută în ordinul de protecție provizoriu, inclusiv prin conducerea acestuia, după caz, la distanța minimă prevăzută în ordinul de protecție provizoriu.

Obligarea agresorului de a purta permanent un dispozitiv electronic de supraveghere se execută potrivit Legii nr. 146/2021 privind monitorizarea electronică în cadrul unor proceduri judiciare și execuțional penale, cu modificările și completările ulterioare, și normelor emise în temeiul acesteia. Polițiștii nu dispun această măsură până la utilizarea Sistemului informatic de monitorizare electronică în scopul monitorizării electronice a acesteia.

În situația în care a fost dispusă interzicerea oricărui contact, inclusiv telefonic, prin corespondență sau în orice alt mod, cu victima și agresorul este prezent la fața locului, polițistul procedează la informarea acestuia cu privire la măsura dispusă, agresorul luând cunoștință de aceasta, prin semnătură pe ordinul de protecție provizoriu.

În caz contrar, dacă agresorul nu se află de față la emiterea ordinului de protecție provizoriu sau părăsește locul emiterii acestuia înainte de a-i fi aduse la cunoștință măsurile dispuse, polițiștii îl contactează pe acesta și îl informează despre existența, conținutul ordinului de protecție provizoriu și obligațiile legale ce îi revin potrivit legii, aspecte ce se consemnează într-un proces-verbal.

Ce se întâmplă când agresorul are armă

În situația în care a fost dispusă obligarea agresorului de a preda poliției armele, componentele esențiale și munițiile deținute, documentele în care acestea sunt înscrise, precum și autorizația/autorizațiile de procurare a armelor emisă/emise pe numele acestuia, polițiștii procedează, conform art. 6 alin. (4) din Legea nr. 26/2024, la ridicarea armelor, componentelor esențiale și munițiilor deținute, a documentelor în care acestea sunt înscrise, precum și a autorizației/autorizațiilor de procurare a armelor emise pe numele agresorului, pe bază de proces-verbal, și iau măsurile necesare pentru predarea acestora către structura competentă de arme, explozivi și substanțe periculoase.

În cazul în care armele, componentele esențiale și munițiile deținute, documentele în care acestea sunt înscrise, precum și autorizația/autorizațiile de procurare a armelor emisă/emise pe numele acestuia sunt deținute de agresor în alt loc decât cel în care a fost realizată intervenția, polițistul care a emis ordinul de protecție provizoriu informează, de îndată, structura de arme, explozivi și substanțe periculoase competentă despre măsura de protecție dispusă.

Structura competentă de arme, explozivi și substanțe periculoase adoptă măsurile necesare în vederea ridicării, cu celeritate, a armelor, componentelor esențiale și munițiilor deținute, a documentelor în care acestea sunt înscrise, precum și a autorizației/autorizațiilor de procurare a armelor emise pe numele agresorului.

Armele ridicate, respectiv predate structurii competente de arme, explozivi și substanțe periculoase sunt verificate în vederea îndeplinirii de către agresor a condițiilor prevăzute de Legea nr. 295/2004 privind regimul armelor și al munițiilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și se depun în camera de corpuri delicte a unității de poliție.

Ordinul de protecție care vizează minori sau persoane cu nevoi speciale

Dacă ordinul de protecție provizoriu vizează minori, persoane cu dizabilități sau persoane cu nevoi speciale, polițiștii pun la dispoziția unei echipe mobile, formată din reprezentanți ai Serviciului Public de Asistență Socială, date necesare pentru punerea în aplicare a unor măsuri de protecție urgente și specifice sau, după caz, pentru sesizarea autorităților și instituțiilor publice competente cu punerea în aplicare a acestor măsuri.

După emiterea ordinului de protecție provizoriu, la nivelul unității de poliție pe raza teritorială unde își are domiciliul/locuiește în fapt victima, se constituie o mapă de supraveghere pentru monitorizarea respectării măsurilor dispuse.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

Farul Constanța-CFR Cluj, 0-3. Elevii lui Dan Petrescu au fost mai buni ca cei ai lui Hagi

Publicat

De

Farul Constanța-CFR Cluj

CFR Cluj a jucat în deplasare, acasă la Farul Constanța, în etapa a 8-a din Superligă.

Meciul a fost și un “duel” între doi mari fotbaliști deveniți atrenori, Gheorghe Hagi și Dan Petrescu.

Echipele de start:

Farul: Buzbuchi – M. Popescu, Bălașa, Marins, Cr. Ganea – Vînă, Dican, Grameni – Iancu, Rivaldinho, Grigoryan

Rezerve: Ducan, Buta, Sîrbu, Dănuleasă, N. Popescu, Radalsavescu, Casap, Merloi, Doicaru, Alibec, Al. Stoian, Ciobanu

Antrenor: Gheorghe Hagi

CFR Cluj: M. Popa – Mogoș, Bolgado, Abeid, Rocha – Fica, Djokovic, Păun – Deac, L. Munteanu, Kamara

Rezerve: Hindrich, Camora, Iacob, Gyorgy, Boben, Artean, R. Filip, Tachtsidis, Nkololo, Korenica, Bîrligea, Michael

Antrenor: Dan Petrescu.

Ciprian Deac deschide scorul la Ovidiu

Farul a început în forță partida și a fost echipa care a avut posesia.

CFR Cluj a avut câteva ocazii, în primele 20 de minute, dar nu le-a fructificat.

Ciprian Deac deschide scorul în minutul 27.

La pauză, Farul Constanța – CFR Cluj, 0-1

CFR Cluj preia controlul în repriza a doua

CFR Cluj începe bine repriza a doua.

În minutul 55 vine și al doilea gol al clujenilor.

Leonardo Bolgado înscrie cu o lovitură de cap.

Djokovici e aproape să înscrie în minutul 90, dar portarul de la Farul reușește să respingă.

Meriton Korenica înscrie în ultimul moment de prelungiri și meciul se termină 3-0 pentru CFR Cluj.

Foto: FC  Farul Constanța

 

Citește mai departe

EVENIMENT

“FRĂȚIA”. Fanii echipelor U Cluj și Dinamo București dau împreună startul meciului pe Piezișă

Publicat

De

U Cluj-Dinamo București

Fanii echipelor de fotbal U Cluj și Dinamo București “au întâlnire”, luni, 2 septembrie, înaintea meciului de pe Cluj Arena.

Chiar dacă echipele sunt rivale pe stadion, galeriile, adică „Șepcile roșii” și „Câinii” au o legătură specială.

“FRĂȚIA”. Fanii echipelor U Cluj și Dinamo București dau împreună startul meciului pe Piezișă

Meciurile dintre FC Universitatea Cluj și FC Dinamo București sunt întotdeauna un eveniment, oriune s-ar juca.

Asta și datorită faptului că ambele au galerii care le sprijină puternic, dar mai ales pentru că suporterii U Cluj și Dinamo București împărtășesc o legătură unică, cunoscută ca “Frăția”.
Camaraderia între suporteri adaugă o atmosferă specială meciurilor, făcându-le și mai captivante.

Așa că luni, fanii celor două echipe sunt gata să facă spectacol pe strada Piezișă din Cluj-Napoca.

Întâlnirea “Frăției” are loc la ora 17.00, iar de acolo fanii vor pleca spre stadion.

Meciul dintre U Cluj și Dinamo București are loc luni, 2 septembrie, pe Cluj Arena, de la ora 21.30.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax