Connect with us

EVENIMENT

FOTO. Wonder Events Fair: sold out pentru furnizori la cel mai mare târg de evenimente din România organizat la Wonderland Cluj

Publicat


Wonder Events Fair, cel mai mare și complex târg de evenimente din România, se va desfășura în perioada 23-26 noiembrie, la Cluj-Napoca, la Wonderland Resort. Organizatorii anunță că toate standurile de prezentare destinate furnizorilor au fost ocupate, cu peste două săptămâni înainte de începerea târgului.

”Noi avem peste 20 de ani de experiență în industria organizării de evenimente. Am fost gazde pentru nunți, botezuri, petreceri de majorate, teambuilding-uri, petreceri de absolvire. Aproape orice eveniment poate fi închipuit, noi l-am găzduit.

Pentru Wonder Events Fair am alocat un spațiu extrem de generos, de 3.200 mp, unde vor fi standuri, demonstrații live, workshopuri, prezentări de modă. Vor fi prezenți, ca invitați speciali, în zilele de sâmbătă și duminică, Smiley și Gina, care vor susține sesiuni de autografe, poze, întrebări din public.

Vor susține workshopuri pe teme foarte interesante Mirela Retegan, Bob Rădulescu, Geta Ungurean, Nicu Bocancea, Mac Florea, Zoltan Veres și alții”, spune Darius Mârza, organizatorul evenimentului.

O lună de miere în Maldive, premiul cel mare al tombolei

Vizitatorii târgului vor putea participa la numeroase activități, workshop-uri, discuții sau demonstrații, pe parcursul celor patru zile ale evenimentului. Organizatorii anunță că persoanele care vizitează toate sălile de expoziție vor intra în tragerea la sorți pentru premiul cel mare: o lună de miere în Maldive, oferit de Wonderland Resort alături de partenerul său, Toureco.

Cupoanele pentru participarea la tombola “Luna de miere în Maldive” se pot ridica de la standul Toureco, doar în 25 și 26 noiembrie 2023, când târgul este deschis tuturor mirilor și publicului larg.

4 zile pline, un concept unic destinat și networkingului între organizatori

Primele două zile, 23 și 24 noiembrie 2023, sunt dedicate în principal segmentului B2B (Business-to-Business). Profesioniști din industria de evenimente se vor întâlni într-un mediu propice pentru discuții, ateliere, degustări și evenimente specifice.

Workshopurile din aceste două zile sunt deschise și publicului larg, însă pe 23 și 24 noiembrie NU se pot vizita și standurile expoziționale.

Smiley&Gina la eveniment

Zona expozițională se deschide publicului sâmbătă, 25 noiembrie, de la ora 10.00, iar inaugurarea oficială are loc la ora 11.30, în prezența invitaților speciali, Smiley & Gina și a altor personalități.

Zilele de 25 și 26 noiembrie 2023 sunt destinate integral publicului larg. Vizitatorii vor avea ocazia de a participa la expoziții, demonstrații și evenimentele programate la scenă.

Prima ediție a evenimentului propune o abordare inovatoare care nu se limitează doar la conceptul de „târg de nunți”, ci acoperă toate segmentele organizării de evenimente, indiferent de specificul lor. Wonder Events Fair este dedicat atât companiilor din industria de evenimente, cât și viitorilor miri și persoanelor în căutare de inspirație.

Workshop-uri și prezentări, concert Smiley

  • Workshop-uri și prezentări susținute de experți: Geta Ungurean, Bogdan Bob Rădulescu, Mirela Retegan, Nicu Bocancea, Mac Florea, Gabriela Popescu, Alexandru Ionesi, Zoltan Veres, Paul Pleșa & Denis Stancsuy, Bianca Rusneac, Anca Dinu & Oana Stanciu
  • „Wonder Talks, Live on Stage” cu Smiley & Gina Pistol, unul dintre cele mai îndrăgite cupluri ale momentului. Cei doi vor veni în fața publicului cu povești și sfaturi de viață, din experiența proprie, într-o discuție deschisă moderată de Anca Dinu și Bogdan Bob Rădulescu
  • Concert LIVE Smiley + alte concerte și momente artistice
  • Zonă de expoziție și târg, desfășurată pe o suprafață de 3.200 mp, cu standuri, demonstrații și un live stage pentru prezentări de modă, concerte și demonstrații live
  • Întâlniri, workshop-uri și networking pe teme precum aranjamente florale, hair & make-up, gestionarea emoțiilor, marketing și organizarea de evenimente.

Black Friday: 50% reducere la Workshop-urile Wonder Events Fair!

În spiritul Black Friday, toate workshop-urile Wonder Events Fair vor avea prețuri reduse cu 50% în perioada 10-12 noiembrie. Profesioniștii din industria evenimentelor și cei curioși să afle mai multe despre ce oferă evenimentul, pot activa reducerea folosind codul promoțional Blackfriday50 pe www.bilete.wonderland.ro.

Costul unui bilet de intrare în târg este de 20 lei, rezervat în avans online, Biletele vor putea fi achiziționate și la fața locului, în zilele evenimentului, la prețul de 30 lei.

Wonder Events Fair, punct de referință în industria evenimentelor din România

Peste 5.000 de vizitatori din întreaga țară sunt așteptați la cel mai mare târg de evenimente din România, la care vor participa peste 150 de furnizori de produse și servicii, 13 speakeri naționali și internaționali, plus o serie de artiști cunoscuți.

Organizatorii spun că evenimentul are toate premisele de a deveni un punct de referință în industria de profil din România.

”La Wonder Events Fair se promovează schimbul de idei, inspirația și colaborarea.

Nu este doar un târg de nunți și evenimente, ci un eveniment bine structurat și diversificat pentru întreaga comunitate interesată de domeniul organizării de evenimente, de la viitori miri care sunt în toiul pregătirilor până la părinți care caută soluții cât mai creative și complete pentru evenimentele dedicate copiilor lor”, adaugă Darius Mârza.

Transport gratuit pentru vizitatorii Târgului

Pentru a facilita participarea în zilele de weekend organizatorii pun la dispoziție trei curse regulate pe liniile 46B, 35 și 43B, cu pornire din stațiile A. Vlaicu, Piața Gării și Grigorescu.

Îmbarcarea se face pe baza biletului, ecusonului sau a oricărei alte dovezi care confirmă participarea.

Despre Wonderland Resort

Wonderland Resort este un complex de lux ce oferă servicii complete pentru evenimente, de la nunți și conferințe, petreceri private și corporate, concerte și spectacole, până la  sejururi all inclusive și team building-uri.

Cu facilități premium, precum hotel de 5 stele+, SPA, bază de echitație, terenuri de tenis, fotbal și paintball,  și o echipă dedicată, Wonderland Resort este alegerea principală pentru cei care doresc să transforme orice eveniment într-o experiență memorabilă.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

CNAS: Asigurații beneficiază de servicii medicale acordate off-line pe perioada de INDISPONIBILITATE a PIAS

Publicat

cnas

În perioada de indisponibilitate a Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), asigurații beneficiază de servicii medicale, medicamente, materiale sanitare specifice și dispozitive medicale acordate off-line, a precizat, miercuri, Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) într-un comunicat remis presei.

CNAS a anunțat că derulează în „mod susținut și continuu activități specifice pentru remedierea disfuncționalităților”.

Potrivit CNAS acordarea serviciilor medicale, medicamentelor și dispozitivelor medicale se face în regim off-line, fără semnarea cu cardul național de asigurări de sănătate.

CNAS: Asigurații beneficiază de servicii medicale acordate off-line pe perioada de INDISPONIBILITATE a PIAS

„Potrivit dispozițiilor legale, în situația producerii unor întreruperi în funcționarea PIAS, constatate și comunicate de CNAS prin publicare pe site-ul propriu, serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale se acordă în regim off-line”, menționează CNAS.

În data de 7 februarie 2025, pe site-ul www.cnas.ro a fost publicat un anunț privind transmiterea în PIAS de către furnizorii de servicii medicale/medicamente/materiale sanitare specifice/dispozitive medicale a activității efectuate în regim off-line pe perioada indisponibilității platformei informatice, precum și a celei care ar fi trebuit raportată în perioada respectivă.

Conform CNAS, anunțul a fost completat în data de 12 februarie cu precizări referitoare la regulile de validare:

– „serviciul medical nu a fost raportat on-line în 3 zile lucrătoare” – pentru perioada 31.01.2025 – până la repunerea sistemului în parametri normali de funcționare;
– „serviciul nu a fost semnat cu cardul” – pentru perioada 12.02.2025 – până la repunerea sistemului în parametri normali de funcționare.

„Disfuncționalitățile Sistemului Informatic Unic Integrat afectează procesarea serviciilor medicale și decontările”

Totodată, CNAS menționează că persoanele asigurate beneficiază de serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale de care au nevoie în această perioadă.

Asociația Profesională a Medicilor de Ambulator (APMA) a atras atenția asupra disfuncționalităților „grave” ale Sistemului Informatic Unic Integrat (SIUI), despre care, susțin reprezentanții asociației, blochează validarea serviciilor medicale, eliberarea rețetelor și efectuarea investigațiilor.

De asemenea, Patronatul Medicilor Specialiști cu Practică Independentă a transmis marți că disfuncționalitățile Sistemului Informatic Unic Integrat afectează procesarea serviciilor medicale și decontările prin Casa Națională de Asigurări de Sănătate.

Citește mai departe

EVENIMENT

INCENDIU la trei barăci de lemn, în Gherla. A intervenit ISU Cluj

Publicat

pompieri

Un incendiu a izbucnit, miercuri seara, la trei barăci de lemn de pe str. Pescarilor din Gherla. Din fericire, nimeni nu a fost rănit.

„Pompierii din cadrul Detașamentului Dej intervin în aceste momente pe strada Pescarilor din Gherla, unde a izbucnit un incendiu care a cuprins mai multe locuințe improvizate. Din primele date, flăcările se manifestă la 3 barăci din lemn, dar din fericire nu există persoane care să solicite îngrijiri medicale.

INCENDIU la trei barăci de lemn, în Gherla. A intervenit ISU Cluj

De asemenea, pompierii au evacuat mai multe butelii, la fața locului acționând 3 autospeciale”, a transmis ISU Cluj.

Foto: Arhivă

Citește mai departe

EVENIMENT

Clujeanul Mircea Abrudean: Preiau PRIORITĂȚILE stabilite de președintele Bolojan

Publicat

Mircea Abrudean, vicepreședintele Senatului

Președintele interimar al Senatului, clujeanul Mircea Abrudean, a afirmat miercuri că obiectivul său principal este continuitatea, urmând să preia prioritățile președintelui Ilie Bolojan și să continue reforma instituției Senatului.

„Cu siguranță da, pentru că e o perioadă în care obiectivul meu principal este continuitatea. Asta înseamnă că preiau prioritățile stabilite de președintele Bolojan, continuăm cu reforma instituției Senatului, cu reorganizarea.

Clujeanul Mircea Abrudean: Preiau PRIORITĂȚILE stabilite de președintele Bolojan

Chiar în perioada imediat următoare vom avea niște pași în continuarea procesului demarat deja, așa cum vom continua și cu reorganizarea, restructurarea, posibila comasare a instituțiilor de sub autoritatea, subordinea sau controlul Parlamentului. Vorbim de autoritățile de reglementare și alte instituții, unde este mare nevoie de optimizare”, a spus Abrudean la Antena 3 CNN.

Citește mai departe

EVENIMENT

Ziua „Moțului”. Ioan Ovidiu Sabău, antrenorul Universității Cluj, a împlinit 57 de ani

Publicat

sabau

Ioan Ovidiu Sabău, antrenorul Universității Cluj, a împlinit miercuri 57 de ani. Este unul dintre cei mai apreciați fotbaliști români. A jucat la „U” Cluj, Dinamo și Rapid în țară sau Feyenoord, Brescia și Reggiana în străinătate.

Debutul în fotbal a avut loc la 17 ani, la Universitatea Cluj, în 1985, alături de această echipă jucând în premieră în Divizia A un an mai târziu.

Ziua „Moțului”. Ioan Ovidiu Sabău, antrenorul Universității Cluj, a împlinit 57 de ani

Sabău a jucat 49 de meciuri şi a înscris 8 goluri în tricoul alb-roşu. A fost transferat la Dinamo în vara anului 1988 şi timp de 2 sezoane a reuşit să câştige două trofee: Campion al României (1990) și Cupa României (1990). Cu Rapid București cucerește al doilea titlu de campion al României, în 1999.

A adunat 55 de selecții la Echipa națională de fotbal a României, alături de care a participat la Campionatul Mondial de Fotbal din 1990.

Ca antrenor al Universității Cluj, este pe punctul să intre cu echipa pentru prima oară în play-off.

La mulți ani, Moțule!

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate