EVENIMENT
Farmec Cluj DONEAZĂ 60.000 de produse de igienă personală refugiaţilor ucraineni
Compania Farmec donează 60.000 de produse de igienă personală prin campania „Farmec din inimă pentru cei de alături”, iar 5% din veniturile magazinelor de brand fizice şi online din perioada 15 martie – 15 aprilie vor fi direcţionate către Crucea Roşie Română, potrivit unui comunicat remis vineri AGERPRES.
„Farmec, una dintre cele mai mari companii româneşti, lansează platforma de CSR ‘Farmec din inimă pentru cei de alături’, prin care va implementa pe termen lung acţiuni de susţinere a refugiaţilor ucraineni din România. Programul va angrena atât asociaţii non-profit partenere, cât şi consumatorii”, se menţionează în comunicat.
Totodată, compania Farmec donează 60.000 de produse de igienă, precum geluri de duş, şampoane, săpunuri, pastă de dinţi, creme pentru copii, deodorante şi dezinfectanţi către centrele de refugiaţi ucraineni de pe teritoriul României, dar şi către organizaţiile cu misiune umanitară în Ucraina.
„Farmec încurajează donarea de sânge”
„Primele produse au fost deja distribuite, cu ajutorul asociaţiilor Fundaţia FARA, SOS Satele Copiilor, Yuppi Camp, Asociaţia Umanitară Concordia şi Fundaţia Serafim. În plus, 5% din veniturile înregistrate în perioada 15 martie – 15 aprilie pe canalele proprii, respectiv în magazinele Farmec şi Gerovital şi prin platforma de e-commerce, vor fi donate către cauza cetăţenilor ucraineni, printr-un parteneriat cu Crucea Roşie Română.”, se mai spune în comunicat.
Farmec lansează, totodată, un apel la solidaritate şi către consumatorii magazinelor proprii şi încurajează donarea de sânge, o nevoie stringentă şi permanentă atât în ţara noastră, cât şi în Ucraina. Astfel, compania răsplăteşte fiecare donaţie de sânge, indiferent de destinaţie, cu un voucher în valoare de 30 lei în toate cele 30 de magazine de brand din ţară, oferit în baza dovezii de donare, în lunile martie şi aprilie.
„Implicarea socială face parte din valorile fundamentale ale companiei Farmec. Am încercat mereu să ajutăm acolo unde am identificat cea mai mare nevoie şi unde am putut contribui eficient cu resursele noastre. La fel considerăm că avem o misiune importantă în criza umanitară declanşată de războiul din Ucraina, care ne afectează pe toţi, la toate nivelurile. Astfel, am gândit această platformă de CSR pe termen lung, prin care nu doar contribuim cu resurse materiale pentru a ameliora situaţia celor direct afectaţi, ci şi încurajăm implicarea civică a oamenilor, răsplătindu-i în magazinele noastre”, a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.
Farmec SA este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.
Sursa: Agerpres
Urmărește știrile Cluj24.ro pe Google News
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






