Connect with us

ACTUALITATE

Clujenii pot solicita Primăriei să li se transmită online ce taxe și impozite au de plătit

Publicat


Primăria Cluj-Napoca

În ședința de marți a Consiliului Local Cluj-Napoca a fost aprobată lista actelor administrative fiscale, a actelor de executare și a altor acte emise de organul fiscal local prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

Astfel, printr-o cerere înregistrată la Primărie, personal sau online, la Direcția de taxe și impozite, se poate solicita crearea unui cont special pentru comunicarea la distanță.

Municipalitatea a creat acest serviciu pe platforma e-primariaclujnapoca.ro.

Acest lucru este posibil după ce angajații Primăriei, peste 700 de persoane, au obținut semnături electronice calificate.

Momentan Primăria Cluj-Napoca pune la dispoziția cetățenilor peste 300 de proceduri care se pot efectua online.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate