ACTUALITATE
Clujenii pot solicita Primăriei să li se transmită online ce taxe și impozite au de plătit
În ședința de marți a Consiliului Local Cluj-Napoca a fost aprobată lista actelor administrative fiscale, a actelor de executare și a altor acte emise de organul fiscal local prin mijloace electronice de transmitere la distanță.
Astfel, printr-o cerere înregistrată la Primărie, personal sau online, la Direcția de taxe și impozite, se poate solicita crearea unui cont special pentru comunicarea la distanță.
Municipalitatea a creat acest serviciu pe platforma e-primariaclujnapoca.ro.
Acest lucru este posibil după ce angajații Primăriei, peste 700 de persoane, au obținut semnături electronice calificate.
Momentan Primăria Cluj-Napoca pune la dispoziția cetățenilor peste 300 de proceduri care se pot efectua online.
Urmăriți Cluj24.ro și pe Google News
CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger






