Connect with us

EVENIMENT

Care sunt REGULILE pentru transportul instrumentelor muzicale într-un avion (P)

Publicat


transport instrumente

Nevoia de a transporta instrumente muzicale în zborul pe care îl planifici vine la pachet cu adevărate provocări. Există reguli și restricții pe care le impun companiile aeriene, iar acestea trebuie să îți fie cunoscute atunci când dorești ca instrumentele tale muzicale să ajungă în siguranță la destinație. Care sunt principalele aspecte legate de transportul instrumentelor muzicale, inclusiv ce opțiuni de plată și asigurare sunt valabile sau cum poți economisi timp și bani vei descoperi în acest articol.

Aspecte cruciale: dimensiunea și greutatea instrumentelor

Un prim aspect de care trebuie să ții cont atunci când planifici o călătorie cu avionul dorind să transporți și instrumente muzicale se referă la dimensiunea și greutatea acestora. Cele mai multe companii aeriene permit transportul instrumentelor de mici dimensiuni ca bagaj de mână, cu condiția ca acestea să se încadreze în limitele impuse. În cazul în care instrumentele sunt mai grele sau mai mari, va fi nevoie de înregistrarea acestora ca bagaje de cală sau de achiziționarea unui loc suplimentar în avion.

Care sunt REGULILE pentru transportul instrumentelor muzicale într-un avion (P)

Verifică aspectele specifice ale companiei aeriene înainte de a rezerva bilete avion. Cu un motor de căutare flexibil vei reuși să vizualizezi toate liniile aeriene și opțiunile disponibile într-un singur loc, astfel că vei face economii de timp și vei obține o gamă largă de opțiuni.

Protejează instrumentele în mod corespunzător

Este foarte important să găsești cea mai eficientă metodă pentru protecția instrumentelor pe durata transportului. Asigură-te că fiecare instrument este bine ambalat în husa de protecție – ideală este o carcasă rigidă, pentru a evita deteriorarea.

Poți avea în vedere și asigurarea suplimentară, pentru a acoperi eventualele daune sau pierderi pe durata călătoriei. O agenție de turism online precum eSky îți oferă opțiuni de asigurare care includ și protecția în cazul în care trebuie să întrerupi sau să anulezi călătoria. Este o asigurare extrem de utilă, mai ales pentru muzicienii care călătoresc frecvent sau au nevoie de asigurare pentru echipamentele lor valoroase.

transport instrumente

Rezervă un loc suplimentar pentru instrumentele mari

Dacă instrumentul tău muzical este prea mare pentru a fi transportat ca bagaj de mână, mai bine vei avea în vedere achiziționarea unui loc suplimentar în avion decât transportul acestuia ca bagaj de calp. Deși poate părea o cheltuială considerabilă, unele companii aeriene oferă tarife speciale pentru instrumentele muzicale, astfel că opțiunea poate fi mai accesibilă.

Poți beneficia inclusiv de opțiuni flexibile de plată, cum ar fi plata amânată sau în rate, astfel că poți gestiona mai eficient bugetul de călătorie.

Flexibilitate în căutări și economii de timp

Un alt aspect important pe care ar trebui să îl iei în considerare se referă la flexibilitatea în căutare și la rezervarea zborurilor. Dacă datele tale de călătorie sunt flexibile, poți economisi bani prin alegerea unor zboruri alternative. Unele motoare de căutare îți permit să vizualizezi date din apropiere și aeroporturi alternative, ceea ce poate deschide noi opțiuni de călătorie. Este o abordare utilă mai ales pentru rute populare, de exemplu avion Bucuresti Cluj, unde prețurile pot varia considerabil în funcție de zi și oră.

Politici specifice ale companiilor aeriene

Nu uita să verifici politicile specifice ale companiei aeriene cu privire la transportul instrumentelor muzicale înainte de a face rezervarea: unele companii au reguli stricte și taxe suplimentare pentru transportul de instrumente mari, în timp ce altele pot oferi facilități și condiții mai avantajoase.

Pentru a evita surprizele neplăcute la aeroport, citește cu atenție termenii și condițiile fiecărei companii aeriene și, dacă este necesar, contactează direct compania pentru a clarifica detalii specifice.

Nu uita să folosești un motor de căutare rapid și flexibil, pentru a compara politicile și costurile diferitelor companii într-un singur loc, și rezervă inclusiv cazarea: vei dori să te asiguri că locul unde te cazezi oferă siguranță și confort.

Poți beneficia de un proces de rezervare ușor și rapid, combinat cu opțiuni de plată flexibile, astfel încât să beneficiezi de o călătorie plăcută și eficientă.

Planifică în mod atent călătoria și asigură-te că ai înțeles regulile și restricțiile impuse de compania aeriană, optează pentru biletele potrivite și asigură fiecare detaliu care va face ca instrumentul tău muzical să ajungă în siguranță la destinație!

Foto: https://elements.envato.com/



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

ACTUALITATE

Dosarul de diplome false de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, torpilat de judecătorii clujeni

Publicat

În toamna lui 2019, procurorii clujeni au cerut, fără succes, arestarea preventivă a cinci cadre didactice de la Universitatea de Medicină și Farmacie (UMF) Cluj-Napoca, printre care se afla și fostul rector Marius Bojiță, sub acuzații de abuz în serviciu și instigare la fals. Vineri au fost analizate probele din dosar, iar judecătorii nu au fost încântați de modul în care au lucrat procurorii. 

Practic au fost emise 30 de diplome de participare la cursuri de formare profesională pentru farmaciști, fără ca aceștia să fi fost examinați.

Alături de Marius Bojiță mai sunt inculpate în dosar Miere Doina, Hegheș Simona Codruța, Banc Roxana și Filip Lorena.

Potrivit procurorilor, „în perioada 16.11.2016-29.11.2016, UMF Cluj-Napoca a fost organizat la disciplina Analiza medicamentului cursul de perfecţionare postuniversitară cu titlul ,,Calitatea medicamentului – Metode moderne aplicate în studii de stabilitate” cod 439 curs la care figurează ca şi participante un număr de 30 de persoane.

Concluzionând asupra faptelor numiţilor Bojița Marius şi Hegheduș Simona Codruța rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise, fie prin evaluarea neriguroasă a acestora materializată prin discuţii libere sau chiar schimb de opinii.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate”, se arată în referatul de arestare preventivă.

Totodată, niciunul dintre participanţi nu a achitat taxa de înscriere anterior datei începerii cursurilor.

”Dintre cele 9 persoane care au fost înscrise la curs, doar 2 dintre acestea au achitat taxa de înscriere înainte de prima zi a cursului, respectiv F.A.O. şi T.L.R. însă ambele persoana au achitat taxa de înscriere de 100 de lei în data de 22.11.2016, adică la o zi după prima dată de evaluare.

Concluzionând asupra faptelor numitelor D.M., F.L. şi B.R. rezultă că activitatea didactică a acestora se caracterizează de îndeplinirea în mod necorespunzător a atribuţiilor de serviciu ale acestora, fie prin nesusţinerea activităţii didactice, fie prin susţinerea acesteia într-un mod parţial, fie prin neevaluarea persoanelor înscrise.

Acest mod de exercitare a atribuţiilor de serviciu de cadru didactic în cadrul UMF Cluj-Napoca a condus la vătămarea intereselor legitime ale universităţii prin neoferirea serviciilor de educaţie pentru care aceasta a fost înfiinţată şi a societăţii prin oferirea creditelor EFC necesare obţinerii avizului anual de liberă practică a farmaciştilor, fiind astfel lăsate să activeze în domeniul farmaceutic persoane care nu şi-au dovedit cunoştinţele de specialitate.

De asemenea, modalitatea de exercitare a atribuţiilor de serviciu de către numitele D.M., F.L. şi B.R. a condus la obţinerea pentru persoanele participante la curs a unui folos necuvenit constând în 20 de credite EFC. Dovada acestor credite s-a efectuat prin emiterea de către UMF Cluj-Napoca a 9 diplome de participare care atestă o împrejurare mincinoasă, respectiv că persoanele în cauză au obţinut 20 de credite EFC ca urmare a parcurgerii unui curs de formare profesională prin care au dobândit cunoştinţe şi abilităţi în vederea asigurării unui act farmaceutic de calitate”, arată procurorii.

Dosar retrimis procurorului

Judecătorii au decis, vineri, să admită în parte contestaţiile formulate de inculpați împotriva încheierii penale nr. 237/09.04.2021 a Judecătoriei Cluj-Napoca  în ceea ce priveşte greşita respingere a excepţiilor vizând nulitatea actelor efectuate anterior sesizării din oficiu şi nulitatea declaraţiei martorei M. I. şi dispoziţia de începere a judecăţii.

S-a constatat nulitatea absolută a tuturor actelor efectuate şi obţinute anterior sesizării din oficiu din data de 12.12.2017 de către IPJ Cluj Serviciul de Investigare a Criminalităţii Economice.

Au fost respinse mai multe note explicative și înscrisuri depuse la dosar.

Decizia de vineri a fost transmisă Parchetului de pe lângă Judecătoria Cluj-Napoca, procurorul urmând a comunica judecătorilor de cameră preliminară dacă menţine dispoziţia de trimitere în judecată ori solicită restituirea cauzei în termen de 5 zile de la comunicarea încheierii.

Citește mai departe
Publicitate

ACTUALITATE

Patru lucruri pe care să le știți atunci când alegeți anvelopele? (P)

Publicat

Cum alegeți anvelopele

Atunci când decideți să cumpărați online un nou set de anvelope pentru mașina dvs., există mai mulți factori de care să-i luați în considerare.

Pe lângă specificațiile producătorului, trebuie să țineți cont și de alte aspecte ca: stilul dvs. de condus, bugetul și regiunea în care locuiți.

În ghidul nostru de cumpărare a anvelopelor, vă vom spune ce să aveți în vedere înainte de a cumpăra un nou set de anvelope pentru a face alegerea corectă.

Cât durează anvelopele?

Depinde de marca anvelopelor pe care le folosiți dar și de stilul de condus, de starea drumurilor dar și de întreținerea anvelopelor.

Pentru un mod de condus ponderat, să zicem mers în vacanțe pe autostrăzi și drumuri prin oraș, un set de anvelope durează în medie 33,000 de km dar cu o intreținere adecvată, chiar mai mult de atât.

Evident, luați în calcul faptul că dacă parcurgeți această distanță pe durata unui an de zile sau mai mult, numărul de km parcurși se împarte practic la două seturi: anvelope de vară și anvelope de iarnă.

Ce înseamnă dimensiunile anvelopelor?

Alegerea anvelopei potrivite este fundamentală. De aceea, va trebui să înțelegeți marcajele laterale ale anvelopei.

Puteți verifica manualul de utilizare al autovehiculului dvs pentru informații despre dimensiunea recomandată a anvelopei.

În această imagine, fiecare literă reprezintă o informație importantă despre acea anvelopă.

Lățimea anvelopei | Raportul de înălțime | Diametrul roții

Sezonalitate și vreme. Ce anvelope să aleg?

În funcție de severitatea vremii în care locuiți, acest lucru poate afecta alegerea anvelopelor pe care le cumpărați.

Există trei tipuri de anvelope din care puteți alege: anvelope de vară, anvelope de iarnă și anvelope all season.

În România în ultimii ani clima s-a schimbat dramatic, iernile devenind ceva mai blânde, în special în zona de sud a țării. Cu toate acestea înlocuirea anvelopelor la începutul fiecărui sezon este recomandată, dar și impusă de lege în cazul anvelopelor de iarnă.

Un proprietar auto trebuie să dețină două tipuri de anvelope: anvelope de vară și anvelope de iarnă, însă anvelopele all season sunt și ele o opțiune eficientă dacă nu locuiți în regiuni cu vreme extremă.

Care este diferența dintre anvelopele de iarnă, anvelopele de vară și all seasons?

Anvelopele de vară sunt cele mai des montate pe mașini. Acestea se descurcă și se aderă bine atât pe suprafețele de drum uscate, cât și umede, concepute pentru performanțe optime în condiții de vreme blândă de peste 7°C.

Anvelopele All Season pot fi o opțiune eficientă în regiunile unde căderile de zăpadă sunt ocazionale iar înghețul nu atinge temperaturi extreme.

Varianta sigură pe perioada iernii rămâne totuși anvelopa de iarnă, aceasta comportându-se mult mai bine pe zăpadă sau drumuri înghețate oferind atât o mai bună stabilitate autovehiculului dvs dar și o distanță de frânare mult mai mică decât anvelopele de vară sau all seasons.

Ce înseamnă dot la anvelope?

Fiecare anvelopă are un cod DOT imprimat pe peretele lateral. DOT înseamnă Departamentul Transporturilor și codul este format din cifre și litere – acestea indică locul și data fabricării anvelopei.

Codul DOT este format din 4 cifre. Primele două numere ale codului de dată indică săptămâna în care a fost fabricată anvelopa. Ultimele două numere ale codului de dată vă spun anul de fabricație. De exemplu, dacă codul este 0519, înseamnă că anvelopa a fost fabricată în a 5-a săptămână din 2019.

Sperăm să considerați utile aceste recomandări.

 

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Cursuri printre șantiere la mai multe școli din Cluj. Părinții cer Primăriei să mute orele pe perioada lucrărilor de construcție

Publicat

De

Scoli în șantier Cluj

În mai multe școli din Cluj-Napoca, lucrările de renovare energetică realizate prin fonduri PNRR se desfășoară în paralel cu orele de curs. Părinții reclamă condiții nesigure pentru elevi și solicită autorităților să ia măsuri.

Mai multe școli din Cluj-Napoca se confruntă cu situații excepționale la începutul anului școlar, în condițiile în care lucrările de renovare energetică au loc simultan cu orele de curs.

„Zeci de părinți panicați de riscurile la care sunt expuși copiii lor”

Consilierul local USR, Alexandra Oană, a ridicat problema în cadrul unei ședințe, semnalând că în ultimii 20 de ani nu s-a construit nicio școală nouă în Cluj, în ciuda dezvoltării unor cartiere întregi.

„În ultimii 20 de ani, nu s-a construit nicio școală nouă, deși s-au autorizat cartiere întregi. În ultimii 10 ani, numărul de elevi a crescut cu peste 10.000 de elevi și continuă să crească, iar cele două proiecte de școli noi, din Borhanci și din Bună Ziua, din păcate, înaintează într-un ritm foarte încet. La toate acestea, anul acesta se adaugă situația generată de renovarea energetică prin PNRR a mai multor școli, creșe și grădinițe. Nimeni nu pune la îndoială oportunitatea și beneficiile acestor renovări, dar nu putem trece peste modul în care sunt gestionate aceste șantiere. E ceva ce ne-a transmis zeci de părinți panicați de riscurile la care sunt expuși copiii lor”, a arătat Alexandra Oană.

Elevii merg la școală în schimburi, printre muncitori și utilaje

Consilierul local USR a citit mai multe mesaje primite de la părinții elevilor din școlile și grădinițele unde lucrările se desfășoară în paralel cu orele de curs, cele mai alarmante situații fiind semnalate la Școala Gimnazială „Constantin Brâncuși” și la Grădinița „Micul Prinț”.

Pentru a facilita ținerea cursurilor pentru toți elevii înscriși, conducerea școlii a apelat la soluții „de avarie”, inclusiv începerea cursurilor de la ora 7 sau după-masa, sau scurtarea orelor la 40 de minute și pauze de 5 minute.

Potrivit viceprimarului Dan Tarcea, din 2.338 de clase existente la nivelul municipiului Cluj-Napoca, doar 177 funcționează în mai multe schimburi.

Copiii, nevoiți să învețe în frig și praf

Părinții reclamă că elevii sunt nevoiți să învețe în condiții de praf și de gălăgie, dar și că nu au fost informați din timp despre condițiile în care se vor desfășura orele pe perioada lucrărilor. Ei arată că situația este și mai periculoasă pentru elevii cu afecțiuni respiratorii, care nu au voie să inhaleze praf.

La ședință a luat cuvântul inclusiv părintele unui elev de la Școal „Constantin Brâncuși”, care a relatat că elevii nu au avut acces la toalete în clădire și au fost nevoiți să o folosească pe cea de la sala de sport.

„Elevii, profesorii și părinții au parte de un real disconfort. În prima săptămână, elevii nu au WC funcțional în clădire, ci  merg la cea de la sala de sport. Școala are jumătate de acoperiș dat jos, cu o prelată peste. Este dată jos hidroizolația și termoizolația, vin temperaturile scăzute. Nu cred că va fi confort termic la etajul 2, unde sunt sălile de curs. Trebuie pusă presiune pe constructor, măcar pentru lucrările critice. Copiii vor sta în praf. Am găsit spații unde se pot muta cursurile, cu câteva luni înainte, autorizate ca școli private, le-am pierdut în detrimentul altor școli pentru că școala ne-a promis că totul va rezolvat până la începutul anului școlar”, a spus un părinte, care a intervenit în ședința Consiliului Local.

„Durează șase luni, un an, după aceea intrăm în altă logică”

Primarul Emil Boc a încercat să calmeze îngrijorările părinților, explicând că lucrările sunt necesare pentru a moderniza infrastructura școlară și că disconfortul actual este doar temporar.

„Aș vrea să le transmit tuturor părinților că îngrijorările lor legitime sunt prioritare pentru noi. Am păstrat un constant și continuu proces de comunicare cu conducerea școlilor și cu părinții, pentru a fi informați, pentru a știi ce se întâmplă. Trebuie să ne modernizăm școlile, trebuie să folosim cei 45 milioane de euro gratis pe care îi avem acum. Există un disconfort și doar prin înțelegere putem reuși. Este o lucrare de amploare mare la Brâncuși și toate eforturile au fost făcute, astfel încât să fie diminuat disconfortul. Tot ce este omenește posibil, se face. (…) Durează șase luni, un an de zile, dar după aceea intrăm în altă logică, ne vom bucura cu toții de condiții mai bune”, a explicat primarul.

Boc aruncă vina în curtea comunelor învecinate

În ceea ce privește lipsa locurilor în școlile din municipiu, Emil Boc a aruncat o parte din responsabilitate asupra comunelor din jurul Clujului, care nu au investit suficient în infrastructura educațională, punând astfel o presiune suplimentară pe școlile din oraș.

„O altă realitate, demonstrată prin cifre, dar care nu se spune, este că populația municipiului Cluj-Napoca nu a crescut în ultimii 10 ani, suntem tot acolo, dar cereți 100 de școli noi. Noi am făcut echivalentul a șase, mai facem încă patru. De unde e diferența? În Florești, unde sunt 80.000 de oameni, abia acum primarul face niște școli noi. Clujul plătește prețul incompetenței administrațiilor din preajmă care nu și-au sincronizat nici infrastructura rutieră, nici pe cea educațională cu nevoile lor. Cine plătește prețul oalelor sparte? Clujul. (…) Evident că omul nu este vinovat că stă în Florești, Apahida sau în altă parte, ei sunt clujeni, mă deranjează că nu se recunoaște această realitate. Aruncăm tot ce e rău pe Cluj și restul sunt îngeri. Clujul se ocupă de toată zona metropolitană pe toate problemele pe care le are, transport, educație, sănătate.

Că legislația permite ca cineva să își facă flotant și să vină presiune pe școlile din Cluj e vina municipiului? Știți bine problemele acestea și vă ascundeți după deget. Știți bine că se fac flotante peste noapte și de a doua zi ești acolo la școală. Să spunem lucrurilor pe nume”, a mai arătat edilul.

Luccrările la acoperiș, gata în ianuarie

Conform managerului de proiect, lucrările la acoperișul provizoriu al Școlii „Brâncuși” vor fi finalizate până la sfârșitul lunii octombrie, iar WC-urile și sistemul de încălzire sunt funcționale. „Am luat măsuri pentru siguranța elevilor, delimitând șantierul și construind un tunel de acces,” a explicat acesta, oferind asigurări că lucrările la etajul 2 vor fi gata în ianuarie 2025.

Lucrările de renovare continuă în mai multe școli din oraș. Vezi aici lista școlilor și a intervențiilor.

Citește mai departe

ADMINISTRAȚIE

Pasajul de la intersecția str. Oașului – Bd. Muncii va costa 130 milioane de euro. Va fi depus pentru finanțare europeană

Publicat

De

Consilierii locali ai municipiului Cluj-Napoca au dat „undă verde” joi proiectului de pasaj rutier la intersecția străzii Oașului cu Bulevardul Muncii. Lucrările vor fi realizate pe fonduri europene.

Proiectul de realizare a unui pasaj rutier la intersecția străzii Oașului cu Bulevardul Muncii din Cluj-Napoca va fi depus pentru finanțare din fonduri europene nerambursabile, prin în cadrul Programului Regional Nord-Vest (PRNV) 2021-2027.

Investiție de 130,2 milioane de lei

Valoarea totală a proiectului este de 130,2 milioane de lei, cheltuielile eligibile fiind în valoare de 74,4 milioane de lei. Contribuția proprie în proiect a Municipiului Cluj-Napoca este de 57,3 milioane de lei, din care 55.842.542,60 lei reprezintă achitarea tuturor cheltuielilor neeligibile ale proiectului şi 1.489.139,99 lei reprezintă cofinanțarea de 2% din valoarea eligibilă a proiectului.

Durata de implementare a proiectului, cu toate activitățile suport, este de 28 luni de la semnarea contractului de finanțare. Proiectul a fost aprobat în ședința consiliului local cu unanimitate de voturi.

Soluție pentru traficul din zonă

Obiectivul propune reconfigurarea zonei prin realizarea unor noi șine pentru circulația tramvaielor, refacerea structurii rutiere și realizarea unui pasaj subteran la intersecția străzii Oașului cu Bulevardul Muncii. De asemenea, se vor realiza lucrări de demolare asupra zidului existent aferent parcării hypermarket-ului Auchan, pe o lungime de 30 de metri.

Realizarea pasajului de la intersecția dintre cele două străzi va duce la descongestionarea traficului rutier din zonă. În prezent, în zonă au loc frecvente blocaje de trafic în această zonă a orașului.

Fluidizarea traficului din zonă reprezintă o prioritate, în condițiile în care la orele de vârf traficul din intersecția B-dul Muncii-Oașului este blocat, în urma afluxului auto dinspre Chinteni.

Bandă dedicată pentru transportul în comun

Potrivit intenției exprimate de reprezentanții administrației locale, în cadrul proiectului se va realiza și o bandă dedicată pe un anumit tronson pentru mijloacele de transport în comun, iar sensul giratoriu se va regulariza. Viitorul pasaj urmează să înglobeze și o stație de încărcare pentru autovehicule electrice.

Prin realizarea proiectului sunt preconizate următoarele beneficii :

  • diminuarea costurilor directe şi indirecte asociate deplasărilor;
  • creşterea siguranței circulației pentru toate tipurile de deplasări – îmbunătățirea accesibilității;
  • transferul unei părți din cota modală asociată transportului privat cu autoturisme către mijloace de transport nemotorizate şi transportul în comun;
  • reducerea gradului de poluare atmosferică şi fonică;
  • reducerea consumului de combustibil pentru autovehicule;
  • creşterea nivelului de trai a populaţiei;
  • creşterea atractivității ariei de studiu, la nivel pietonal şi velo, aspect ce atrage după sine o creştere a vitalității social-economice locale;
  • ameliorarea calităților ecologice ale ariei de studiu;
  • îmbunătățirea microclimatului local.

Citește mai departe

EVENIMENT

VIDEO FOTO. Spații modernizate pentru copii, inaugurate la Ambulatoriul Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Cluj-Napoca

Publicat

De

ambulatoriu

Conducerea Consiliului Județean Cluj a inaugurat, joi, spațiile destinate serviciilor medicale de specialitate pentru copii din cadrul Ambulatoriului Integrat al Spitalului Clinic de Boli Infecțioase (SCBI) Cluj-Napoca, recent modernizate în urma unei investiții de aproape un milion de lei.

Managerul SCBU, Vasile Mureșan, a declarat că în luna septembrie se împlinesc 15 ani de la înființarea Ambulatoriului Integrat, prin preluarea fostului Centru de Diagnostic și Tratament de către spitalul de boli infecțioase.

”Spațiul pentru copii este decorat cu personaje de desene animate, pereții sunt cu culori calde, o paletă vie de culori, avem jucării, zone interactive, mobilier adaptat copiilor, zone de joacă și colțuri cu cărți și povești audio-video unde cei mici pot urmări desene animate. De asemenea se aude și muzică ambientală liniștitoare.

Investiția în noile spații s-a ridicat la 910.000 de lei, incluzând lucrări și dotări medicale și de mobilier”, a spus Mureșan.

Alin Tișe: Moment de sărbătoare

Președintele Consiliului Județean Cluj, Alin Tișe, a rememorat preluarea CDT de către Spitalul de Boli Infecțioase în 2009, când era la primul mandat de președinte al CJ, și a afirmat că momentul de azi este unul important, de sărbătoare pentru instituție.

”Dați o șansă clujenilor să aibă servicii medicale de calitate, ambulatoriul fiind o alternativă pentru alte spitale. Aveți medici bine pregătiți. Vom continua investițiile din cadrul SCBI și la Ambulatoriu. Suntem mândri de activitatea dvs”, a spus Tișe.

Ambulatoriul Integrat primește aproximativ 2000 de pacienți pe zi.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Parteneri Alba24.ro , România24.ro, Ardeal24.ro, Botosani24.ro Copyright © 2022 Cluj24.ro powered by MEDIA CLUJ24 SRL Cluj Napoca & INDEPENDENT MEDIA Alba Iulia. Cluj24.ro folosește fluxurile de știri ale agențiilor Agerpres și Mediafax