Connect with us

ECONOMIE

FOTO. BCR a lansat campania ”Alege bine pentru tine”, cea mai amplă ofertă comercială de servicii financiare din ultimii ani

Publicat


BCR

Banca Comercială Română (BCR) a lansat campania „Alege bine pentru tine”, ce aduce pe piața de banking din România una dintre cele mai ample oferte comerciale din ultimii ani. Inițiativa se înscrie în strategia BCR de a sprijini deciziile de viață ale clienților săi cu produse financiare echilibrate și inteligente.

Peste 120.000 de produse din oferta campaniei au fost deja alese de clienți, în numai o lună de la lansare.

BCR a lansat campania ”Alege bine pentru tine”, cea mai amplă ofertă comercială de servicii financiare din ultimii ani

”În fiecare produs bancar pe care îl oferim se află o decizie majoră de viață. Fie că vorbim despre un credit de nevoi personale, un depozit sau un card de credit, fiecare are potențialul de a deschide noi capitole în viețile clienților noștri.

<<Alege bine pentru tine>> este mai mult decât o campanie, este un răspuns concret la un dialog deschis despre momentele care contează, despre deciziile care ne modelează viitorul, despre oportunitățile de creștere.

Vrem să fim alături de români în aceste momente, punându-le la dispoziție soluții financiare inteligente în toate aspectele lor: dobânzi super competitive, eficientizare a costurilor cu creditele, protecție prin asigurări, bani înapoi la cumpărături, produse de investiții și multe altele.

Aș vrea să le mulțumesc tuturor colegilor mei care au muncit intens, în ultimele luni, pentru ca astăzi să fim în poziția de a le oferi clienților noștri o paletă largă de opțiuni pentru cele mai bune alegeri financiare comerciale pe care le pot face în banking”, declarat, miercuri, la Cluj-Napoca, Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking BCR.

Produse speciale BCR

BCR

Noua campanie comercială BCR vine cu o ofertă limitată, din punctul de vedere al perioadei, pentru toate produsele de retail ale băncii, de la contul curent cu card de debit, până la asigurări și produsele de investiții, dar în centrul său se află o serie de produse speciale:

–        Creditul de nevoi personale George, ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.

–        Creditul ipotecar Casa Mea Natura, cu o dobândă fixă de la 5,79% în primii 5 ani (nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care BCR pune la dispoziție un fond de urgență, în  echivalentul unei rate totale de credit de până la 2.500 lei;

–        Depozitul la termen pe 5 luni, care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient.

–        Cardul de credit BCR cu cashback, care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare.

Discuții cu experții băncii

Dincolo de aspectul comercial, campania ”Alege bine pentru tine” încurajează clienții să poarte un dialog cu experții BCR despre planurile lor de viață prin programul gratuit Financial Coach.

Programul oferă un diagnostic privind viața financiară a clienților, precum și o foaie concretă de parcurs privind obiectivele pe termen scurt, mediu și lung. De la lansarea campaniei până în prezent, aproape 50.000 de clienți au optat pentru acest program.

Prime de asigurare

Important de spus este că, inclusiv prin această campanie, BCR stimulează protecția financiară a clienților, oferind două prime gratuite pentru o asigurare de venit (Venit Protect), o asigurare de accident (Accident Protect Care), asigurarea de bunuri și răspundere civilă, precum și, tot gratuit, asigurarea obligatorie de locuință (PAD), integrată în achiziția asigurării facultative de casă.

De asemenea, BCR pune la dispozție și o primă gratuită de până la 500 de lei pentru asigurarea de viață cu componentă de economisire garantată Activ+.

Campania este adresată tuturor persoanelor, indiferent că sunt sau nu clienți BCR, iar ofertele complete pot fi accesate de către cei care aleg să vină cu venitul lunar (salarii, pensii, burse, etc) la BCR.

Deschiderea unui cont curent George se face 100% online, în doar câteva minute, iar toate produsele oferite în campanie pot fi accesate digital – simplu și rapid. Mai mult decât atât, BCR recompensează clienții care recomandă experiența și altor prieteni cu până la 600 de lei direct în cont.

Premii atractive

Prin toate produsele din campanie, participanții au posibilitatea de a acumula șanse de câștig la un concurs dedicat cu peste 2.600 de premii, printre care:

•        2 studiouri la mare;

•        5  bucătării complet echipate

•        500 de fonduri de rezervă în valoare de câte 2.000 de lei fiecare

•        1.000 de bilete la cel mai mare concert din București în 2024

•        1.000 de bilete la festivalul SAGA

•        1.000 de smartphone-uri de ultimă generație

În plus, orice tranzacție fără utilizarea cashului este încurajată cu șanse suplimentare de câștig.

Perioada campaniei

Campania „Alege bine pentru tine” derulată de BCR se desfășoară în perioada 8 martie – 8 iunie 2024, acoperind o gamă largă de produse și servicii bancare. Pentru detalii suplimentare despre ofertă și premii, vă invităm să accesați pagina dedicată a campaniei.

Criteriile de eligibilitate sunt detaliate în regulamentul oficial al campaniei, disponibil în unitățile BCR și pe site-ul băncii. Pentru mai multe informații și asistență, clienții sunt încurajați să acceseze platforma digitală George, să viziteze orice unitate BCR sau să contacteze serviciul clienți la numerele de telefon afișate pe site-ul băncii.

Despre BCR

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 319 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 54% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless).

BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproximativ 2.000 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.



Dacă ți-a plăcut articolul și vrei să fii la curent cu ce scriem:


CLUJUL PENTRU TOȚI - Ai o propunere pentru un Cluj mai bun? Ai o problemă în zonele în care îţi trăieşti viaţa? Semnalează-ne-o! Trimite mesajul tău pe email prin ACEST FORMULAR, Whatsapp sau pe Facebook messenger




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate

Editorial Opinii

OPINIE. Vasile Măgrădean: Și, totuși, eu cu cine votez?

Publicat

opinie

Victor Ponta și-a tras singur un glonț în picior, voit sau involuntar, nici nu mai are importanță, dând prilej adversarilor să îl atace cu trei săptămâni înainte de primul tur al prezidențialelor.

Ori că a mințit, ori că a vrut să se laude, ori că nu știa cum să justifice cetățenia sârbă, declarația sa, potrivit căreia a ales să inunde mii de hectare de teren din România ca să salveze Belgradul în 2014 când era prim-ministru, numai bine nu îi face.

Pentru că ce înțelege electoratul din asta: că a preferat să salveze niște străini cu prețul inundării unor localități românești în care, și mai grav, au murit patru oameni.

Patru români.

”Inundația” lansată de Ponta nu mai poate fi stăvilită, acum de niciun  dig, iar afirmațiile sale se vor rostogoli până în buza alegerilor, cu efecte dramatice pentru el care l-ar putea costa intrarea în turul 2.

Pentru că oamenii gândesc simplu: ți-ai sacrificat propriul popor, propria țară, pentru străini care te-au recompensat oferindu-ți cetățenia sârbă, mai importantă, se pare, decât cea a României.

Omul nostru de la Bruxelles

Crin Antonescu, fostul său tovarăș din USL, își freacă degeaba mâinile. Campania electorală fără scrupule, fără mănuși și cu lovituri sub centură, nu are cum să îl ierte.

S-ar putea să apară poze și videoclipuri, așa numitele ”imagini amator”, cu Crin bând singur, trist și obosit un pahar de absint ori de kriek ori o halbă de bere belgiană într-un birt din Bruxelles, oraș unde a trăit, nu-i așa, în ultimii 8 ani, pe banii nevestei.

Și se vor scoate de la naftalină repere din activitatea sa parlamentară din urmă cu 14-15 ani când era campionul absențelor, însoțite de mesajul că ”Antonescu se trezește târziu și se culcă devreme, iar între timp mai trage un pui de somn”.

Și declarațiile belicoase anti-liderii PDL din perioada de glorie a războiului cu aripa liberală Băsescu: Predoiu, Boc, care azi s-au aliniat în spatele lui și îl susțin necondiționat după ce înainte erau să își scoată ochii.

Ce vor spune adversarii lui Crin Antonescu? Păi ăștia s-au certat la cuțite și acum se pupă pe scenă, președinte din ăsta vreți, de un politicianism ieftin? Unul pe care îl pui în 18 mai la Cotroceni și îl mai vezi după 5 ani?

Iar alegătorii, degrabă gustători de can-can, se vor gândi de două ori în fața buletinului de vot.

Dacă se rostogolesc toate astea ca bulgărele de zăpadă, nici Crin Antonescu nu e sigur de finală.

Simion – FSB?

Stați liniștiți, că nici George Simion nu se simte prea bine, chiar dacă se află în pole-position.

Tocmai ce a anunțat fostul ministru al Apărării din Republica Moldova, Anatol Șalaru, că a câștigat procesul cu liderul AUR, pe care l-a acuzat că e omul serviciilor secrete rusești.

Cică în 2011, George Simion s-a întâlnit la Cernăuți cu un rezident al FSB (Serviciul Federal de Securitate al Rusiei), fiind monitorizat de mulți ani de serviciile secrete din Moldova și din Ucraina.

Dacă apar o suită de confirmări cum că da, traiectoria politică a lui Simion a fost sprijinită de Moscova, nu-l mai spală nici o mie de ape suveraniste, pentru că românii, chiar și cei cu puțină ținere de minte, își vor aminti de vorbele lui Constantin Tănase: ”De la Nistru pân’ la Don/ Davai ceas, davai palton/ Davai casă şi moşie/ Haraşo, tovărăşie”.

Dacă amplitudinea dezvăluirilor va fi suficientă, George Simion poate cădea lejer pe locul 3 după alegerile din 4 mai.

Nicușor de București

Pentru cei care cred că, gata, acum Nicușor Dan ar putea prinde finala, vin cu o veste proastă. Nimic nu e sigur în următoarele 23 de zile.

Și Nicușor Dan va avea parte de lăturile de rigoare, dar lui i se va reproșa mai ales faptul că nu a livrat în București tot ce a dorit, chiar dacă misiunea părea imposibilă după un Halaicu sau un Lis, și cum ar putea avea grijă de o țară, dacă nu a reușit într-un oraș.

Dan a fost ales anul trecut, nici nu au trecut 9 luni de atunci, ca primar general al Capitalei, și trebuia să își ducă până la capăt contractul de 4 ani cu bucureștenii. Adică nu e frumos, nu e fair-play să îți abandonezi susținătorii, proiectele, să nu te mai lupți cu mafia imobiliară și să te refugiezi să freci menta în grădina Palatului Cotroceni.

În plus, Nicușor Dan are o carismă de față de masă, când îl auzi vorbind pe același ton și alegând-și cuvintele cu penseta, parcă procesând în  creier miliarde de cuvinte potrivite pe secundă, stai să te întrebi cum va face față unei situații de criză din postura de președinte.

Independentul olimpic la matematică nici nu prea e cunoscut în afara Bucureștiului, iar videoclipurile recent umanizate de pe TikTok s-ar putea să nu suplinească această imagine a lui care nu trece ecranul.

Despre Elena ”Nicioșansă” Lasconi chiar nu are rost să mai vorbim. A avut momentul său de apogeu politic, era să fie ”aproape președinte” și oricât s-a rugat și ea să vină ”turul 2 înapoi”, CCR nu i-a ascultat rugăciunea.

Nici nu știu ce să zic în actualele condiții, dar am început să caut poze cu exoticul Ion-John Banu Muscel sau no-name-ul Sebastian Popescu, măcar să știu cum arată la față…

 

PS Nu am fost plătit de Antonescu, Simion, Dan și Lasconi ca să scriu de Ponta, nici de Simion, Ponta, Dan și Lasconi să scriu de Antonescu, nici de Antonescu, Ponta, Dan și Lasconi să scriu de Simion, nici de Antonescu, Ponta, Dan și Simion să scriu de Lasconi.

 

Citește mai departe
Publicitate

EVENIMENT

Vin berzele, pleacă TOMBEROANELE. La Cluj a început MIGRAȚIA tomberoanelor de gunoi de la un bloc la altul

Publicat

tomberoane 2

Odată cu sosirea primăverii, fie ea și iarnă, ca acum, berzele încep să se întoarcă pe meleagurile noastre. Tot în această perioadă a început și migrația tomberoanelor de gunoi. De la un bloc la altul sau, după caz, la case.

Fenomenul a atins cote alarmante în luna aprilie. Locatarii unor blocuri din Cluj-Napoca se plâng că le dispar tomberoanele de gunoi. Hoții acționează la mijitul zorilor. Fără să se ferească, se plimbă cu ele pe alei, zdrăngănitul acestora nestârnind suspiciuni, fiind ora la care cei de la Supercom își încep ziua de muncă.

Vin berzele, pleacă TOMBEROANELE. La Cluj a început MIGRAȚIA tomberoanelor de gunoi de la un bloc la altul

„Era vreo 6 dimineața, când m-a trezit zgomot de tomberon tras pe alee. Stau în Andrei Mureșanu și m-am și mirat că cei de la salubritate au venit așa repede, la noi ajungând de obicei după 8. Nici prin cap nu mi-a  trecut că tomberonul nostru pentru sticle mi-a spus pa și pusi, cu sticle cu tot. Sticle pe care, de altfel, hoții le-au deșertat la intrarea pe alee. Puțin mai  târziu am aflat că și de la blocul de vis-a-vis a plecat un tomberon”, a scris o clujeancă pe pagina de socializare.

„Și de la noi din Bună Ziua au dispărut două în aceeași zi. Le-au luat în timpul dimineții, i-a văzut un vecin. Asta după ce le-au golit de hârtie și plastic lângă bloc”, a comentat un clujean.

Contactați de Cluj24, cei de la Supercom ridică din umeri: „Dar de unde știți că vi le-au furat? O să vă trimitem altele în zilele ce urmează. Am primit mai multe reclamații în ultima vreme, nu știm ce fac cu ele, ori le vând, ori completează la blocurile lor”.

 

Citește mai departe

EVENIMENT

FOTO. Târgul de Cariere Cluj-Napoca: Peste 3.000 de vizitatori în două zile. Locuri de muncă la 31 de firme

Publicat

cariere

Târgul de Cariere s-a încheiat la Cluj-Napoca, oferind pasionaților de tehnologie, industrie și diverse domenii profesionale șansa de a accesa peste 2.000 de locuri de muncă disponibile în cadrul a 31 de firme. La târg au participat, în cele două zile, miercuri și joi, peste 3000 de persoane.

Evenimentul s-a desfășurat la centrul comercial VIVO, accesul fiind gratuit.

Printre angajatorii prezenți s-au numărat Stada, Steelcase, Alstom, Emerson, E.ON, Raiffeisen Bank, Romstal, Zollner și Hillo Group.

Târgul de Cariere a inclus o experiență VR (Realitate Virtuală) care a permis vizitatorilor să exploreze noi medii de muncă și să trăiască interacțiuni inovative cu viitori angajatori într-un mod captivant și interactiv.

Locuri de muncă la companii străine

Zollner, lider în fabricația electronică integrată, a oferit, de exemplu, oportunități pentru ingineri electroniști în domeniul testării plăcuțelor electronice, dar și pentru specialiști în energetică industrial și construcții civile.

”Compania pune accent pe dezvoltarea continuă, oferind școlarizare și formare la locul de muncă, pentru ca fiecare angajat să se simtă pregătit și încrezător în rolul său”, au spus reprezentanții companiei.

De asemenea, Hillo Group, un jucător important în producția de componente auto, și-a prezentat oferta de locuri de muncă în domeniul marketing-uluiși leadership-ului, cu salarii attractive și posibilitatea de a alege între programele shorter, middle sau long, adaptate experienței și nivelului de educație al candidaților.

Feedback pozitiv de la angajatori

”Feedback-ul angajatorilor a fost unul pozitiv, aceștia afirmând că au găsit candidati relevanti pentru joburile disponibile si, totodata, au apreciat si faptul ca au avut loc si diverse activitati interactive (quiz-uri cu premii, competitii de gaming sau un workshop de dezvoltare profesională) care au facut ca participantii la eveniment sa petreaca mai mult timp la târgul de cariere”, au spus organizatorii evenimentului.

Următorul târg de cariere va avea loc la Cluj-Napoca în toamnă, în lunile octombrie sau noiembrie.

Larisa Coca

Citește mai departe

EDUCATIE

FOTO. Când copiii lasă deoparte telefoanele mobile. Târgul de carte ”Avramiștii” la Liceul Teoretic ”Avram Iancu” Cluj-Napoca

Publicat

De

carte

Sute de cărți care mai de care mai interesante, zeci de zâmbete și ochi veseli și curioși, copii plini de entuziasm, toate acestea au făcut ca cea de-a III-a ediție a Târgului de carte ”Avramiștii” de la Liceul Teoretic ”Avram Iancu” din Cluj-Napoca, să fie una memorabilă.

”Ca să se întâmple ceva într-o poveste eroul trebuie să se ducă. Asta ne-a spus scriitorul Florin Bican, invitatul nostru special al <<Târgului de carte pentru copii cu drag de carte>>, unde ne-am bucurat de momente minunate alături micii noștri scriitori, care mai de care mai creativi și ingenioși si am primit povețe pline de har de la marii scriitori.

carte

Ne-am bucurat tare mult sa-l avem alături de noi pe Vasile Flueraș, omul de la care a pornit acest târg de carte și care ne-a explicat importanța scrisului, dar și neajunsurile vieții fără scris.

Apoi, Alina Oancea, cu vocea ei plină de alinare ne-a povestit cum să ne luăm ideea mereu cu noi, sa o îmbogățim, să o creștem cu multă iubire și răbdare și să-i dăm aripi iar, în final, scriitorul Florin Bican ne-a purtat departe, până în copilăria lui  și am aflat cum au luat naștere poveștile…. Poveștile unde Eroul se duce și scormonește imaginația micilor demiurgi”, a spus bibliotecar Ana-Maria Ruța.

Copiii au lăsat deoparte telefoanele

De asemenea, în cadrul evenimentului vocile cristaline ale corului de copii i-au plimbat prin lume pe cei prezenți și i-au chemat în lumea cuvintelor, a vibrațiilor  și a bucuriei.

”Scopul târgului nostru a fost atins din plin. Ne-am propus să găsim cele mai eficiente modalitati de stimulare a interesului elevilor pentru lectură și carte. Copiii au petrecut mai mult timp în preajma cărților, au citit, au lucrat în echipă și au scris propriile cărți.

Într-o lume invadată de tehnologie, copiii sunt acaparati  de jocurile virtuale, de telefoane și nu mai au răbdare să stea cu o carte în mână, să citească în liniște și să scrie povești.

Încercăm să le dezvoltăm iubirea față de lumea magică a poveștilor, de farmecul din spatele cuvintelor și citind mult își vor dori să scrie și ei, poate, propria poveste. Lucru care în școala noastră  și a partenerilor noștri, s-a întâmplat. Așadar, le mulțumim ca s-au alăturat proiectului  nostrum”, a spus și prof. inv. primar Liana Pop, care a adus mulțumiri partenerilor de la Liceul Teoretic “Nicolae Bălcescu” și de la Școala Gimnazială “Ioan Bob”.

Citește mai departe
Publicitate
Publicitate

Știri din Ardeal

Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate